Skocz do zawartości

Modele3d : Unearthly Challenge WIP


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Heja ho

 

Jako że w robocie nie mam ostatnio nic do roboty to stwierdziłem że spróbuję sił w tym konkursie. Mam nadzieję że jakoś pozytywnie uda mi się w nim zaistnieć, na zajęcia jakiejś wysokiej pozycji raczej się na nastawiam bo znając życie w takim konkursie pojawią się niezłe mama faki i zgarną pulę. No ale konkursik jest, można sobie startnąć.

 

Tutaj jest koncept jaki wybrałem:

 

79_bio_trainyard.jpg

 

A tutaj ostatni WIP:

 

2865288945_bda6c76f0e_o.gif

 

2866117928_fbfc8150bb_o.gif

 

 

2865288815_7b22556d68_o.gif

 

 

Na razie ma 120 000 trisów, limit to 250 000 więc spokojnie moge jeszcze drugie tyle walić. Mam nadzieję że skończę modelowanie w przeciągu kilku kolejnych dni i będę mógł się zabrać wreszcie za tekstury / propsy / oświetlenie.

 

pozdrawiam

 

Ziomek

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

 

...Jako że w robocie nie mam ostatnio nic do roboty ....

 

Echh...co za czasy nastały...;)

A scenka..trudno opowiedziec, generalnie to brakuje najwazniejszego - Pociągu, brak tez roznych detali z konceptu, ale nei trzeba sie go trzymac kurczowo, wiec nie wpomne o tym....ech, wspolczuje mapowania tych wspornikow wszystkich, czy polecisz jednym klonem?:>

Napisano

Ano taka mi się jakaś porządna przerwa zrobiła między projektami... A że obejrzałem już chyba wszystko co chciałem obejrzeć (łącznie ze wszystkimi sezonami futuramy ;)) to naszło mnie na zrobienie czegoś konstruktywnego.

 

Prawdopodobnie całość będę wrzucał do U3, więc klony będą grane... Może nie to że jeden, ale ze trzy wersje różniące się teksturami, ewentualnie dam jakąś jedną połamaną kolumienke czy coś.

 

Pociąg będę robił, ale propsy zachowuję sobie na koniec... Ciągle się łudzę nadzieją że ktoś mi pomoże z tym konkursem, to wtedy propsy zrzuciłoby się na osobę pomagającą ;) Zobaczymy jak będzie - w każdym razie pociąg traktuje jako 'dodatek' i będę robił go razem z resztą.

Napisano

Ziomuś, nie wiem jak bardzo trzeba się trzymać konceptu (więc nie będę rozwijał myśli na razie), ale Twoja robota trochę się różni od tego co jest na obrazku.

 

Anyway, powodzenia!

Napisano

Lewus - wiem, w regulach konkursu jest zeby naginac koncept jak tylko sie da, wiec moze nawet byc ze za malo od niego odszedlem (bo mam zamiar zachowac glowny pomysl w koncepcie zawarty).

 

Kruku - dzieki :)

Napisano

Fajnie, ale przydałby się obrazek z ostatecznej kamery, z ktorej bedziesz renderował finalną pracę. A gdzie pociąg, złom? Narazie ciężko o jakąś konstruktywną krytykę, to co jest, jest OK, a za dużo nie ma...

Napisano

hihih akurat w pracy od dluzszego czasu mecze stacje kolejowa. Ciekawe jak z teksturkami pojedziesz, bo w tym tu jest najwiekszy zgryz w tym konkursie.

powodzenia

Napisano (edytowane)

heja, dzięki za komentarze :D

 

tutaj updajcik:

 

2885826320_2b83d97127_o.gif

 

o

 

2885826568_a4ebf4f286_o.gif

 

jak widać powoli się za tekstury zabieram... W międzyczasie bawię się też silnikiem Unreal - to będzie moja pierwsza mapa w tej technologii więc jak na razie to wszystko to dla mnie czarna magia... No ale powoli ogarniam.

 

pozdro

Edytowane przez arcade
Napisano

dobre dobre , widze że dajesz rade, musze w koncu tam zajezec na te fora konkursowe

Napisano

nom, dokladnie, jeszcze dojdzie do tego normal, specular, detailmapy i oswietlenie in game. Wiec do finishu jeszcze troche. Oswietlenie chcialbym zachowac podobne do orginalnego konceptu czyli niebieskawe z volumetricami. Normala na razie nie ustawiam bo chyba nie ma to sensu - zrobie to dopiero po eksporcie do silnika zeby potem nie poprawiac i nie robic dwa razy.

 

dzieki za komentarze :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności