arcade Posted September 17, 2008 Share Posted September 17, 2008 Heja ho Jako że w robocie nie mam ostatnio nic do roboty to stwierdziłem że spróbuję sił w tym konkursie. Mam nadzieję że jakoś pozytywnie uda mi się w nim zaistnieć, na zajęcia jakiejś wysokiej pozycji raczej się na nastawiam bo znając życie w takim konkursie pojawią się niezłe mama faki i zgarną pulę. No ale konkursik jest, można sobie startnąć. Tutaj jest koncept jaki wybrałem: A tutaj ostatni WIP: Na razie ma 120 000 trisów, limit to 250 000 więc spokojnie moge jeszcze drugie tyle walić. Mam nadzieję że skończę modelowanie w przeciągu kilku kolejnych dni i będę mógł się zabrać wreszcie za tekstury / propsy / oświetlenie. pozdrawiam Ziomek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruneq Posted September 17, 2008 Share Posted September 17, 2008 ...Jako że w robocie nie mam ostatnio nic do roboty .... Echh...co za czasy nastały...;) A scenka..trudno opowiedziec, generalnie to brakuje najwazniejszego - Pociągu, brak tez roznych detali z konceptu, ale nei trzeba sie go trzymac kurczowo, wiec nie wpomne o tym....ech, wspolczuje mapowania tych wspornikow wszystkich, czy polecisz jednym klonem?:> Link to comment Share on other sites More sharing options...
arcade Posted September 17, 2008 Author Share Posted September 17, 2008 Ano taka mi się jakaś porządna przerwa zrobiła między projektami... A że obejrzałem już chyba wszystko co chciałem obejrzeć (łącznie ze wszystkimi sezonami futuramy ;)) to naszło mnie na zrobienie czegoś konstruktywnego. Prawdopodobnie całość będę wrzucał do U3, więc klony będą grane... Może nie to że jeden, ale ze trzy wersje różniące się teksturami, ewentualnie dam jakąś jedną połamaną kolumienke czy coś. Pociąg będę robił, ale propsy zachowuję sobie na koniec... Ciągle się łudzę nadzieją że ktoś mi pomoże z tym konkursem, to wtedy propsy zrzuciłoby się na osobę pomagającą ;) Zobaczymy jak będzie - w każdym razie pociąg traktuje jako 'dodatek' i będę robił go razem z resztą. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levus Posted September 18, 2008 Share Posted September 18, 2008 Ziomuś, nie wiem jak bardzo trzeba się trzymać konceptu (więc nie będę rozwijał myśli na razie), ale Twoja robota trochę się różni od tego co jest na obrazku. Anyway, powodzenia! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruku Posted September 18, 2008 Share Posted September 18, 2008 Poza konceptem ale fakt faktem wystrugałeś kawałek ładnego pomieszczenia ;] też nie mam co w robocie robic ale żeby aż tak 0-o Link to comment Share on other sites More sharing options...
arcade Posted September 18, 2008 Author Share Posted September 18, 2008 Lewus - wiem, w regulach konkursu jest zeby naginac koncept jak tylko sie da, wiec moze nawet byc ze za malo od niego odszedlem (bo mam zamiar zachowac glowny pomysl w koncepcie zawarty). Kruku - dzieki :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
KLICEK Posted September 18, 2008 Share Posted September 18, 2008 troche dziwne to ze malutkie obiekciki jak wsporniki wielkich filarow maja wiecej poly niz wygiete duze rury ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
arcade Posted September 20, 2008 Author Share Posted September 20, 2008 Klicek - masz racje. A kto ma racje ten stawia kolacje hej! ;) Updatu na razie nie bedzie bo zapomnialem z wziąść plików z pracy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bielo^ Posted September 20, 2008 Share Posted September 20, 2008 Fajnie, ale przydałby się obrazek z ostatecznej kamery, z ktorej bedziesz renderował finalną pracę. A gdzie pociąg, złom? Narazie ciężko o jakąś konstruktywną krytykę, to co jest, jest OK, a za dużo nie ma... Link to comment Share on other sites More sharing options...
plutko Posted September 22, 2008 Share Posted September 22, 2008 hihih akurat w pracy od dluzszego czasu mecze stacje kolejowa. Ciekawe jak z teksturkami pojedziesz, bo w tym tu jest najwiekszy zgryz w tym konkursie. powodzenia Link to comment Share on other sites More sharing options...
arcade Posted September 24, 2008 Author Share Posted September 24, 2008 (edited) heja, dzięki za komentarze :D tutaj updajcik: jak widać powoli się za tekstury zabieram... W międzyczasie bawię się też silnikiem Unreal - to będzie moja pierwsza mapa w tej technologii więc jak na razie to wszystko to dla mnie czarna magia... No ale powoli ogarniam. pozdro Edited September 24, 2008 by arcade Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Posted September 25, 2008 Share Posted September 25, 2008 Fajnie, będzie sporo roboty :). Nie zapomnij dodać więcej detalu w detalu ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Marioza Posted September 25, 2008 Share Posted September 25, 2008 dobre dobre , widze że dajesz rade, musze w koncu tam zajezec na te fora konkursowe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eric_Draven Posted September 25, 2008 Share Posted September 25, 2008 zaczyna to jakoś wyglądać. Mam nadzieje że na finiszu dasz rade z oświetleniem. Bo o tekstury sie nie martwie :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacenty Posted September 25, 2008 Share Posted September 25, 2008 Spoko to wyglada ale najwwiecej czaasu poswiec oswiwetleniu bo to chyba oswietlenie najwiecej klimat odda na tej scence Link to comment Share on other sites More sharing options...
arcade Posted September 25, 2008 Author Share Posted September 25, 2008 nom, dokladnie, jeszcze dojdzie do tego normal, specular, detailmapy i oswietlenie in game. Wiec do finishu jeszcze troche. Oswietlenie chcialbym zachowac podobne do orginalnego konceptu czyli niebieskawe z volumetricami. Normala na razie nie ustawiam bo chyba nie ma to sensu - zrobie to dopiero po eksporcie do silnika zeby potem nie poprawiac i nie robic dwa razy. dzieki za komentarze :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now