Napisano 17 Wrzesień 200816 l Heja ho Jako że w robocie nie mam ostatnio nic do roboty to stwierdziłem że spróbuję sił w tym konkursie. Mam nadzieję że jakoś pozytywnie uda mi się w nim zaistnieć, na zajęcia jakiejś wysokiej pozycji raczej się na nastawiam bo znając życie w takim konkursie pojawią się niezłe mama faki i zgarną pulę. No ale konkursik jest, można sobie startnąć. Tutaj jest koncept jaki wybrałem: A tutaj ostatni WIP: Na razie ma 120 000 trisów, limit to 250 000 więc spokojnie moge jeszcze drugie tyle walić. Mam nadzieję że skończę modelowanie w przeciągu kilku kolejnych dni i będę mógł się zabrać wreszcie za tekstury / propsy / oświetlenie. pozdrawiam Ziomek
Napisano 17 Wrzesień 200816 l ...Jako że w robocie nie mam ostatnio nic do roboty .... Echh...co za czasy nastały...;) A scenka..trudno opowiedziec, generalnie to brakuje najwazniejszego - Pociągu, brak tez roznych detali z konceptu, ale nei trzeba sie go trzymac kurczowo, wiec nie wpomne o tym....ech, wspolczuje mapowania tych wspornikow wszystkich, czy polecisz jednym klonem?:>
Napisano 17 Wrzesień 200816 l Autor Ano taka mi się jakaś porządna przerwa zrobiła między projektami... A że obejrzałem już chyba wszystko co chciałem obejrzeć (łącznie ze wszystkimi sezonami futuramy ;)) to naszło mnie na zrobienie czegoś konstruktywnego. Prawdopodobnie całość będę wrzucał do U3, więc klony będą grane... Może nie to że jeden, ale ze trzy wersje różniące się teksturami, ewentualnie dam jakąś jedną połamaną kolumienke czy coś. Pociąg będę robił, ale propsy zachowuję sobie na koniec... Ciągle się łudzę nadzieją że ktoś mi pomoże z tym konkursem, to wtedy propsy zrzuciłoby się na osobę pomagającą ;) Zobaczymy jak będzie - w każdym razie pociąg traktuje jako 'dodatek' i będę robił go razem z resztą.
Napisano 18 Wrzesień 200816 l Ziomuś, nie wiem jak bardzo trzeba się trzymać konceptu (więc nie będę rozwijał myśli na razie), ale Twoja robota trochę się różni od tego co jest na obrazku. Anyway, powodzenia!
Napisano 18 Wrzesień 200816 l Poza konceptem ale fakt faktem wystrugałeś kawałek ładnego pomieszczenia ;] też nie mam co w robocie robic ale żeby aż tak 0-o
Napisano 18 Wrzesień 200816 l Autor Lewus - wiem, w regulach konkursu jest zeby naginac koncept jak tylko sie da, wiec moze nawet byc ze za malo od niego odszedlem (bo mam zamiar zachowac glowny pomysl w koncepcie zawarty). Kruku - dzieki :)
Napisano 18 Wrzesień 200816 l troche dziwne to ze malutkie obiekciki jak wsporniki wielkich filarow maja wiecej poly niz wygiete duze rury ;)
Napisano 20 Wrzesień 200816 l Autor Klicek - masz racje. A kto ma racje ten stawia kolacje hej! ;) Updatu na razie nie bedzie bo zapomnialem z wziąść plików z pracy.
Napisano 20 Wrzesień 200816 l Fajnie, ale przydałby się obrazek z ostatecznej kamery, z ktorej bedziesz renderował finalną pracę. A gdzie pociąg, złom? Narazie ciężko o jakąś konstruktywną krytykę, to co jest, jest OK, a za dużo nie ma...
Napisano 22 Wrzesień 200816 l hihih akurat w pracy od dluzszego czasu mecze stacje kolejowa. Ciekawe jak z teksturkami pojedziesz, bo w tym tu jest najwiekszy zgryz w tym konkursie. powodzenia
Napisano 24 Wrzesień 200816 l Autor heja, dzięki za komentarze :D tutaj updajcik: jak widać powoli się za tekstury zabieram... W międzyczasie bawię się też silnikiem Unreal - to będzie moja pierwsza mapa w tej technologii więc jak na razie to wszystko to dla mnie czarna magia... No ale powoli ogarniam. pozdro Edytowane 24 Wrzesień 200816 l przez arcade
Napisano 25 Wrzesień 200816 l Fajnie, będzie sporo roboty :). Nie zapomnij dodać więcej detalu w detalu ;)
Napisano 25 Wrzesień 200816 l dobre dobre , widze że dajesz rade, musze w koncu tam zajezec na te fora konkursowe
Napisano 25 Wrzesień 200816 l zaczyna to jakoś wyglądać. Mam nadzieje że na finiszu dasz rade z oświetleniem. Bo o tekstury sie nie martwie :D
Napisano 25 Wrzesień 200816 l Spoko to wyglada ale najwwiecej czaasu poswiec oswiwetleniu bo to chyba oswietlenie najwiecej klimat odda na tej scence
Napisano 25 Wrzesień 200816 l Autor nom, dokladnie, jeszcze dojdzie do tego normal, specular, detailmapy i oswietlenie in game. Wiec do finishu jeszcze troche. Oswietlenie chcialbym zachowac podobne do orginalnego konceptu czyli niebieskawe z volumetricami. Normala na razie nie ustawiam bo chyba nie ma to sensu - zrobie to dopiero po eksporcie do silnika zeby potem nie poprawiac i nie robic dwa razy. dzieki za komentarze :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto