Napisano 27 Wrzesień 200816 l witam staram sie zamodelowac cos czlekoksztaltnego...zaczalem od mordki:)to moja 1sz morda wiec pewnie duzo rzeczy do poprawki ale chociaz powiedzcie co sadzicie:) jak pozbyc sie tej linii laczenia polowek na nosie?? p.s uszko jeszcze nie wymodleowane do konca. pozdrawiam i krytyke przyjmuje otwarcie na klate:) Edytowane 4 Październik 200816 l przez naeq
Napisano 27 Wrzesień 200816 l strasznie na razie. pokaż siatę, znajdź na necie refki, ustaw sobie jako imageplaney i sam sprawdź co nie pasuje. Właściwie każdy element nie wygląda jak powinien. linie pewnie jest spowodowana zbyt bliskim ustawieniem werteksów obok siebie, ale żeby to zweryfikować trzeba pokazać siatkę i napisać jakiegoż softu używasz. Walcz dalej początki zawsze są trudne. Pozdrawiam!
Napisano 27 Wrzesień 200816 l Czy tak wyglada Szatan?? a tak serio, to wpierw troche anatomi, potem modelowanie czlowieka
Napisano 27 Wrzesień 200816 l mysle ze najpierw powinienes poznac podstawy modelowania i jak dziala mesh smooth,,pozdro
Napisano 27 Wrzesień 200816 l Zgadzam się z przedmówcami. Po pierwsze anatomia. Radzę żebyś znalazł sobie jakieś blueprinty i na ich podstawie zrobił od nowa. Przydałby ci się też jakiś tutorial.
Napisano 27 Wrzesień 200816 l Autor wlasnie robilem to na podstawie tutka ale chyba zle dobralem blueprinty zle przycialem lub cos wzialem sie za to od nowa:) niedugo pewnie podesle nowy model:) tematu prosze jeszcze nie zamykac:)
Napisano 27 Wrzesień 200816 l Nikt Ci tematu nie zamknie ;] Głowa tragiczna, ale początki zawsze są tragicznie. Jak i w nauce chodzenia, tak i w nauce 3D od początku nie będziesz dobrze chodził i będziesz upadał, ale z czasem wyrobisz w sobie tą umiejętność i do końca życia będziesz chodził ;] Traktuj tak samo 3D, niech Ci wjedzie w krew :D
Napisano 28 Wrzesień 200816 l tu masz dobry tutek http://area.autodesk.com/index.php/tutorials/tutorial_index/human_face_modeling_mouth_part_1/ . tylko znajdz sbie jakies dobre refki i poprostu rob jak ten gosc. bardzo dobry sposob na poczatek bo siatka nie bedzie miala milion loopow nad ktorymi nie bedziesz mogl zapanowac. gl
Napisano 30 Wrzesień 200816 l Autor wrzucam swiezo wymodelowane cos...mam nadzieje ze to jest bardziej ludzkie:/ ucho jeszcze do wymodelowania i zauwazylem ze czolo chyba za plaskie:/...aha i nie wiem czemu siatka sie zrobila taka gesta:/ moze zle renderuje a tak btw to modeluje w 3ds:P pozdro
Napisano 30 Wrzesień 200816 l widziales kiedys zeby czlowiek mial tak dluga i plaska twarz ? Ucho za daleko chociaz nie wyglada jak ucho :], modeluj od nowa ale nad kazda czescia glowy poswiec wiecej czasu
Napisano 30 Wrzesień 200816 l Popatrz na siatki ludzkich głów, zauważ, że poszczególne linie biegną wzdłuż mięśni twarzy, kości czaszki etc. - nie przypadkowo wszystkie są do siebie bardzo podobne. Nawet różnego rodzaju anatomiczne zdjęcia będą pomocne. Ale przede wszystkim - postaraj się maksymalnie uprościć każdy fragment twarzy i dopiero w chwili, kiedy uznasz, że jest w miarę równo, stopniowo zagęszczaj siatkę. Dzięki temu będzie Ci łatwiej uformować odpowiedni kształt i nie pogubisz się w siatce. Pozdrawiam i życzę powodzenia
Napisano 1 Październik 200816 l jezzuuuuuuuuuuussssss ale potwór....sorki ale naprawdę to nie za bardzo ludzika przypomina....robisz ze zdjęciami referencyjnymi czy tak na oko ? ;p
Napisano 2 Październik 200816 l Khatake - sorki, ale o ile dobrze pamiętam, też nie tak dawno ruszałeś z organiką. Ty sam masz jeszcze małe problemy z tym, więc wydaje mi się, że za ostro pojechałeś.
Napisano 3 Październik 200816 l Autor update: chce troche pomodelowac ksztalty i dorobic ucho...czy cos jeszcze z tego moze byc?? bo jak mam to 3ci raz zaczynac to robie uninstall 3ds:P taka natura:P wiem ze perfekcja wymaga cwiczen a mi daleko ale moze jednak cos z tego bedzie:P pozdro
Napisano 3 Październik 200816 l Wiesz szczerze odpowiadając na pytanie czy coś z tego będzie - jeżeli masz tak gęstą siatkę bez żadnego ms i ją próbujesz modelować to nic z tego nie będzie (no chyba że wrzucisz to to sculptera ale tobie nie o to chyba chodzi). Jeżeli podstawowa siatka jest luźniejsza to zawsze można coś z tym zrobić. Po pierwsze czoło i płaskowgnieceniogłowie usuń, kości od brody idą dziwacznie - jakby miał połamane, usta trochę "napompuj", nos wyprostuj i (to jak dla mnie bla najlepsza rada przy nauce) - kup sobie duże lusterko i oglądaj wszystko pod róznymi kątami - aż wejdzie Ci w krtew i będziesz robił człowiekopodobne twarze bez referek. Pozdr
Napisano 3 Październik 200816 l sorki jeśli przesadziłem. sam jeszcze nie jestem myszczem więc może racja aczkolwiek to było pół żartem pół serio więc looz ;] kurczę mam dziwne wrażenie że nie uzywasz refek ;p chyba że gdzieś tu napisałeś że używasz a ja to przeoczyłem. ogólnie wydaje mi się że jest lepiej. ja zaczałem robić główki z boxa i metoda zupełnie mi nie podeszła. http://area.autodesk.com/index.php/tutorials/tutorial_index/human_face_modeling_mouth_part_1
Napisano 3 Październik 200816 l Autor ogolny ksztalt robilem z refkow teraz raczej na czuja i zauwazam coraz wiecej baboli:P taraz juz nie mam jak wymodelowac ale pewnie skorzystam z tego tutka bo przegladalem go i fajne sposoby tam pokazuja:) najlepsze jest ze staram sie macac po glowie i wyczuc co i gdzie i jak powinno isc ale chyba moja banka nie jest przykladem poprawnej anatomii:P danilo2>>thnx za porade co moglbym poprawic bo duzo tu postow w stylu 'pozdro pocwicz':) a potrzebne czasem dowiedziec sie co jeszcze jest nie tak i co mozna zrobic by bylo lepiej jezli moze byc lepiej:) ogolny thnx wezme sie w kazdym wolnym czasie moze za nowy model i jak tylko cos wygniote to podrzuce:) pozdro
Napisano 4 Październik 200816 l nos jak u boxera,zacznij ta glowe od nowa robic i uwazaj z gestoscia siatki
Napisano 22 Marzec 200916 l Autor witam pierwszy post od pół roku^_^ powróciłem do modelowania:) jak skończe wrzuce streszczenie jak wyglądało modelowanie przez ostatnie pół roku, ale mam pytanie: koleś w tutorialu dodaje na nosie dodatkowe loopy żeby polygony od oka pasowaly do nosa a ja zrobiłem tak (mialem na nosie wczesniej wicej loopów niz w tutku): dodalem 3 (czerwono zaznaczone) polygony i planuje dodać jeszcze jednego edge'a (linia czerwona) i potem jedną loope pociągnąć nad oko a druga połączyc z ustami :) czy będzie to dobre rozwiązanie i tak się da?? czy siata wtedy nie będzie kichawa?? bo chce to wymodelowac w miarę prawidłowo:) pozdrawiam:)
Napisano 22 Marzec 200916 l Obczaj to: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/488052808540673a.html dobra i rzadka siatka nosa=) a potem zobaczymy...
Napisano 22 Marzec 200916 l Autor dlatego do nosa, że tak powiem samej chrząstki już nie chcę dodawać loopów:)
Napisano 22 Marzec 200916 l polecam otworzyć książkę z podstawówki..plastyka 8 chyba i tam są proporcje twarzy.... :) będzie łatwiej...:)
Napisano 22 Marzec 200916 l Autor nie ma to jak pomoc wprost hehe^_^a potem tylko krytyka, że siatka źle nałożona i krzywe loopy ^_^
Napisano 23 Marzec 200916 l Organika jest dosyc trudna... Ciezko wytlumaczyc na czym to polega. Po prackach widac ze malo (albo nic) nie rysowales sam reka. Proponuje przegladanie analotmii. Bo od tego sie zaczyna, jak znasz to dobrze, to nie wazne czy masz talent czy nie, i tak zajebiscie zrobisz wszystko. Powodzenia
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto