Skocz do zawartości

POSTAĆ 3D: pierwsza twarz :)


ptfromscr

Rekomendowane odpowiedzi

witam staram sie zamodelowac cos czlekoksztaltnego...zaczalem od mordki:)to moja 1sz morda wiec pewnie duzo rzeczy do poprawki ale chociaz powiedzcie co sadzicie:)

 

my.php?image=ryjekkg6.jpg

 

jak pozbyc sie tej linii laczenia polowek na nosie??

 

p.s uszko jeszcze nie wymodleowane do konca.

 

pozdrawiam i krytyke przyjmuje otwarcie na klate:)

 

ryjekkg6.jpg

w1332.png

Edytowane przez naeq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 24
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

strasznie na razie. pokaż siatę, znajdź na necie refki, ustaw sobie jako imageplaney i sam sprawdź co nie pasuje. Właściwie każdy element nie wygląda jak powinien.

linie pewnie jest spowodowana zbyt bliskim ustawieniem werteksów obok siebie, ale żeby to zweryfikować trzeba pokazać siatkę i napisać jakiegoż softu używasz.

Walcz dalej początki zawsze są trudne.

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt Ci tematu nie zamknie ;]

 

Głowa tragiczna, ale początki zawsze są tragicznie. Jak i w nauce chodzenia, tak i w nauce 3D od początku nie będziesz dobrze chodził i będziesz upadał, ale z czasem wyrobisz w sobie tą umiejętność i do końca życia będziesz chodził ;] Traktuj tak samo 3D, niech Ci wjedzie w krew :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wrzucam swiezo wymodelowane cos...mam nadzieje ze to jest bardziej ludzkie:/ ucho jeszcze do wymodelowania i zauwazylem ze czolo chyba za plaskie:/...aha i nie wiem czemu siatka sie zrobila taka gesta:/ moze zle renderuje a tak btw to modeluje w 3ds:P pozdro

 

83823096vl0.jpg

w1207.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popatrz na siatki ludzkich głów, zauważ, że poszczególne linie biegną wzdłuż mięśni twarzy, kości czaszki etc. - nie przypadkowo wszystkie są do siebie bardzo podobne. Nawet różnego rodzaju anatomiczne zdjęcia będą pomocne. Ale przede wszystkim - postaraj się maksymalnie uprościć każdy fragment twarzy i dopiero w chwili, kiedy uznasz, że jest w miarę równo, stopniowo zagęszczaj siatkę. Dzięki temu będzie Ci łatwiej uformować odpowiedni kształt i nie pogubisz się w siatce.

 

Pozdrawiam i życzę powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz szczerze odpowiadając na pytanie czy coś z tego będzie - jeżeli masz tak gęstą siatkę bez żadnego ms i ją próbujesz modelować to nic z tego nie będzie (no chyba że wrzucisz to to sculptera ale tobie nie o to chyba chodzi).

Jeżeli podstawowa siatka jest luźniejsza to zawsze można coś z tym zrobić. Po pierwsze czoło i płaskowgnieceniogłowie usuń, kości od brody idą dziwacznie - jakby miał połamane, usta trochę "napompuj", nos wyprostuj i (to jak dla mnie bla najlepsza rada przy nauce) - kup sobie duże lusterko i oglądaj wszystko pod róznymi kątami - aż wejdzie Ci w krtew i będziesz robił człowiekopodobne twarze bez referek.

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorki jeśli przesadziłem. sam jeszcze nie jestem myszczem więc może racja aczkolwiek to było pół żartem pół serio więc looz ;] kurczę mam dziwne wrażenie że nie uzywasz refek ;p chyba że gdzieś tu napisałeś że używasz a ja to przeoczyłem. ogólnie wydaje mi się że jest lepiej. ja zaczałem robić główki z boxa i metoda zupełnie mi nie podeszła. http://area.autodesk.com/index.php/tutorials/tutorial_index/human_face_modeling_mouth_part_1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogolny ksztalt robilem z refkow teraz raczej na czuja i zauwazam coraz wiecej baboli:P taraz juz nie mam jak wymodelowac ale pewnie skorzystam z tego tutka bo przegladalem go i fajne sposoby tam pokazuja:) najlepsze jest ze staram sie macac po glowie i wyczuc co i gdzie i jak powinno isc ale chyba moja banka nie jest przykladem poprawnej anatomii:P

 

danilo2>>thnx za porade co moglbym poprawic bo duzo tu postow w stylu 'pozdro pocwicz':) a potrzebne czasem dowiedziec sie co jeszcze jest nie tak i co mozna zrobic by bylo lepiej jezli moze byc lepiej:)

 

ogolny thnx wezme sie w kazdym wolnym czasie moze za nowy model i jak tylko cos wygniote to podrzuce:) pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam pierwszy post od pół roku^_^

 

powróciłem do modelowania:) jak skończe wrzuce streszczenie jak wyglądało modelowanie przez ostatnie pół roku, ale mam pytanie:

 

koleś w tutorialu dodaje na nosie dodatkowe loopy żeby polygony od oka pasowaly do nosa a ja zrobiłem tak (mialem na nosie wczesniej wicej loopów niz w tutku):

 

loopy.jpg

 

dodalem 3 (czerwono zaznaczone) polygony i planuje dodać jeszcze jednego edge'a (linia czerwona) i potem jedną loope pociągnąć nad oko a druga połączyc z ustami :) czy będzie to dobre rozwiązanie i tak się da?? czy siata wtedy nie będzie kichawa?? bo chce to wymodelowac w miarę prawidłowo:)

pozdrawiam:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Organika jest dosyc trudna... Ciezko wytlumaczyc na czym to polega. Po prackach widac ze malo (albo nic) nie rysowales sam reka.

 

Proponuje przegladanie analotmii. Bo od tego sie zaczyna, jak znasz to dobrze, to nie wazne czy masz talent czy nie, i tak zajebiscie zrobisz wszystko.

 

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności