Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

sinn04th3.jpg

 

sinn01ot8.jpg

sinn02tj8.th.jpgsinn03zx0.th.jpgsinn06du4.th.jpgsinn07dk3.th.jpgsinn08mo1.th.jpgsinn09xa8.th.jpg

 

"...Na imię miała Sinn Barris, niewielu z tych, którzy ją znali nazywali najemniczkę Pomroką. Sinn była nereiką. Urodziła się tutaj w czasach, gdy na wybrzeżu szalała zaraza i ognie wojny. Była jedną z wygnańców, którzy znaleźli bezpieczny azyl w niewielkiej osadzie na Drapieżnych Klifach, gdzie fale Morza Łez wytrwale żłobiły bruzdy w skalistym wybrzeżu. Tutaj przyszła na świat i tutaj zginęła by narodzić się na nowo..."

 

Postać do gry Black Ice Tales http://www.blackicetales.com/

Biorę się teraz za detale i texy. Wrzucam nie ukrywając że wasze sugestie przy texach i LP będą mi bardzo pomocne :)

 

Limit: ok 7-8k

texy: 2k

 

Pozdro.

Edytowane przez Gomez

  • Odpowiedzi 19
  • Wyświetleń 3,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nie będe sie czepił modelu bo wlasciwie nie ma za badzo o co sie czepiac , wygląda świetnie , ale jesli chodzi o Black Ice Tales to mam juz dosyc oglądania prac wysokopoligonowych , na stronie grupy można zobaczyć bogatą galerie prac , surowych modeli w dodatku w znacznej większości są to tylko modele high poly i nic wiecej tam nie ma ,w wiekszosci nawe textur nie ma... kiedy bedzie mozna zobaczyc cos wkoncu do gry ?

Napisano
nie będe sie czepił modelu bo wlasciwie nie ma za badzo o co sie czepiac , wygląda świetnie , ale jesli chodzi o Black Ice Tales to mam juz dosyc oglądania prac wysokopoligonowych , na stronie grupy można zobaczyć bogatą galerie prac , surowych modeli w dodatku w znacznej większości są to tylko modele high poly i nic wiecej tam nie ma ,w wiekszosci nawe textur nie ma... kiedy bedzie mozna zobaczyc cos wkoncu do gry ?

 

Dave obecnie pracujemy intensywnie nad własnym engine - od 2 połowy 2007. Ale zrobimy też prezentację na komercyjnym engine w formie bezpłatnego moda, właśnie po to, żeby pokazać content 3d, texy, etc.

 

Nie ukrywam, że prace idą jak krew z nosa, ale nadal idą do przodu a to najważniejsze. Ludzie z teamu dostają pracę w studiach dev to też nas opóźnia. Na szczęście ciągle ktoś dobija, w sumie w tej chwili pierwszy raz od... prawie dwóch laty mamy mocny i stały team [szkoda kilku co odpadło z braku czasu jak kubi czu len_art]. Demo na pewno wymęczymy, w przyszłym roku będzie już na pewno trochę screenów z engine.

 

A wracając do Sinn to piszcie co w niej nie pasuje, bo to dość istotna postać demo.

 

Pozdrawiam.

Napisano

ładny model, powodzenia w pracach nad nim jak i nad grą. Nie wiem czy tylko u mnie ale załącznik całej postaci z frontu nie chce sie włączyć.

Napisano

tyl modelu bardzo ladny ;), przod nie wiem bo tak jak BLADE nie moge otworzyc zalacznika.

Napisano

nie poleciales moze z za dlugimi udami ?

tak mi sie w oczy rzucily..

 

i btw

jak to jest ze laski w grach fantasy maja na sobie kolczuge + pol zbroi plytowej + pol napiersnika + naudnik + ladne jakeis 3m paskow a zadko posladki odsloniete ? :D:D

Napisano

Jak na razie bardzo fajnie. Czekam na textury

Napisano

noo to pozostaje czekac na normalki - zapowiada sie super

Napisano

ELO!

 

Postac mi sie bardzo podoba, fajne proporcje:]

Jedyny detal ktory mi sie nie podoba to okucie dolu miecza...... takie bulowate jest. Moglo by byc moze bardziej ostre i subtelne.

 

Pozdrawiam i czekam na wiecej^^

Napisano
  • Autor

Dzięki wszystkim. Link w 1 poście już działa. Nogi są o głowę dłuższe niż w kanonie. Robiłęm najpierw z refki a potem je wydłużyłem żeby lepiej wyglądała ;) Chyba je skróce o pół głowy to nie będzie się rzucało w oczy a będzie wyglądać na lekko podrasowaną. Miecz chyba będzie inny, nie mój, tak mi się obiło o uszy.

 

Klicek ręce +- ok, może ciut za krótkie, ale łokcie faktycznie dużo za blisko barku.

 

sinnfront2gj4.th.jpg

 

 

A tu jakiś postęp nad low, żeby nie było że się obijam. Jak zawsze mam jakieś głupie problemy z zb :/

sinnlp01pa8.th.jpgsinnlp02gp6.th.jpgsinnlp03zy6.th.jpgsinnlp04ak6.th.jpgsinn10normalid8.th.jpg

Edytowane przez Gomez

Napisano

teraz ten front co dodałes nei działa :) oraz głowa pierwsza od lewej.

Napisano
  • Autor

Linki już poprawiłem, dzięki.

Klicek chyba maz rację, za bardzo się sobą sugerowałem a ja mam jakieś krótkie łapy. Faktycznie jak ktoś jest wysoki i ma nogi długie to łapy też powinien.

Napisano

Tak, ręce ciut za krótkie :) Masz zaznaczoną na rzucie z przodu rękę luźno opuszczoną - nadgarstek powinien być mniej więcej na wysokości pachwiny. Albo inaczej - odległość między koniuszkami palców rozłożonych rąk powinna być równie wysokości co doskonale jest przedstawione w Człowieku witruwiańskim Da Vinciego

Masz lekkie problemy z umiejscowieniem stawów w kończynach (łokieć, kolano (choć teraz jest już ok)), ale model ogólnie wygląda naprawdę fajnie. Robiłeś z jakiegoś konceptu?

Bit jest projektem komercyjnym czy amatorskim?

Edytowane przez noiprox

Napisano

bardzo fajnie..może leciutko zmniejszyłabym głowe...ale...naprawdę fajnie:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności