Napisano 15 Październik 200816 l "...Na imię miała Sinn Barris, niewielu z tych, którzy ją znali nazywali najemniczkę Pomroką. Sinn była nereiką. Urodziła się tutaj w czasach, gdy na wybrzeżu szalała zaraza i ognie wojny. Była jedną z wygnańców, którzy znaleźli bezpieczny azyl w niewielkiej osadzie na Drapieżnych Klifach, gdzie fale Morza Łez wytrwale żłobiły bruzdy w skalistym wybrzeżu. Tutaj przyszła na świat i tutaj zginęła by narodzić się na nowo..." Postać do gry Black Ice Tales http://www.blackicetales.com/ Biorę się teraz za detale i texy. Wrzucam nie ukrywając że wasze sugestie przy texach i LP będą mi bardzo pomocne :) Limit: ok 7-8k texy: 2k Pozdro. Edytowane 15 Październik 200816 l przez Gomez
Napisano 15 Październik 200816 l nie będe sie czepił modelu bo wlasciwie nie ma za badzo o co sie czepiac , wygląda świetnie , ale jesli chodzi o Black Ice Tales to mam juz dosyc oglądania prac wysokopoligonowych , na stronie grupy można zobaczyć bogatą galerie prac , surowych modeli w dodatku w znacznej większości są to tylko modele high poly i nic wiecej tam nie ma ,w wiekszosci nawe textur nie ma... kiedy bedzie mozna zobaczyc cos wkoncu do gry ?
Napisano 15 Październik 200816 l nie będe sie czepił modelu bo wlasciwie nie ma za badzo o co sie czepiac , wygląda świetnie , ale jesli chodzi o Black Ice Tales to mam juz dosyc oglądania prac wysokopoligonowych , na stronie grupy można zobaczyć bogatą galerie prac , surowych modeli w dodatku w znacznej większości są to tylko modele high poly i nic wiecej tam nie ma ,w wiekszosci nawe textur nie ma... kiedy bedzie mozna zobaczyc cos wkoncu do gry ? Dave obecnie pracujemy intensywnie nad własnym engine - od 2 połowy 2007. Ale zrobimy też prezentację na komercyjnym engine w formie bezpłatnego moda, właśnie po to, żeby pokazać content 3d, texy, etc. Nie ukrywam, że prace idą jak krew z nosa, ale nadal idą do przodu a to najważniejsze. Ludzie z teamu dostają pracę w studiach dev to też nas opóźnia. Na szczęście ciągle ktoś dobija, w sumie w tej chwili pierwszy raz od... prawie dwóch laty mamy mocny i stały team [szkoda kilku co odpadło z braku czasu jak kubi czu len_art]. Demo na pewno wymęczymy, w przyszłym roku będzie już na pewno trochę screenów z engine. A wracając do Sinn to piszcie co w niej nie pasuje, bo to dość istotna postać demo. Pozdrawiam.
Napisano 15 Październik 200816 l ładny model, powodzenia w pracach nad nim jak i nad grą. Nie wiem czy tylko u mnie ale załącznik całej postaci z frontu nie chce sie włączyć.
Napisano 15 Październik 200816 l tyl modelu bardzo ladny ;), przod nie wiem bo tak jak BLADE nie moge otworzyc zalacznika.
Napisano 15 Październik 200816 l nie poleciales moze z za dlugimi udami ? tak mi sie w oczy rzucily.. i btw jak to jest ze laski w grach fantasy maja na sobie kolczuge + pol zbroi plytowej + pol napiersnika + naudnik + ladne jakeis 3m paskow a zadko posladki odsloniete ? :D:D
Napisano 15 Październik 200816 l Pozwolę sobie dać direct link'a do przodu http://img363.imageshack.us/my.php?image=sinn06du4.jpg
Napisano 20 Październik 200816 l ELO! Postac mi sie bardzo podoba, fajne proporcje:] Jedyny detal ktory mi sie nie podoba to okucie dolu miecza...... takie bulowate jest. Moglo by byc moze bardziej ostre i subtelne. Pozdrawiam i czekam na wiecej^^
Napisano 20 Październik 200816 l fajna postac, ale daj ja od przodu, bo wydaje sie ze jej rece sa o dwie dlugosci za krotkie ;)
Napisano 20 Październik 200816 l Autor Dzięki wszystkim. Link w 1 poście już działa. Nogi są o głowę dłuższe niż w kanonie. Robiłęm najpierw z refki a potem je wydłużyłem żeby lepiej wyglądała ;) Chyba je skróce o pół głowy to nie będzie się rzucało w oczy a będzie wyglądać na lekko podrasowaną. Miecz chyba będzie inny, nie mój, tak mi się obiło o uszy. Klicek ręce +- ok, może ciut za krótkie, ale łokcie faktycznie dużo za blisko barku. A tu jakiś postęp nad low, żeby nie było że się obijam. Jak zawsze mam jakieś głupie problemy z zb :/ Edytowane 20 Październik 200816 l przez Gomez
Napisano 20 Październik 200816 l teraz ten front co dodałes nei działa :) oraz głowa pierwsza od lewej.
Napisano 20 Październik 200816 l nawet na miniaturce widac ze sa o wiele za krotkie :) zobacz rece chudej kobiety, wydaja sie az alienowsko dlugie :) tak mi sie wydaje, btw. nadgarstek zaczyna sie na wyskosci przyrodzenia :) sprawdz na rocie, czy masz taka dlugosc
Napisano 20 Październik 200816 l Autor Linki już poprawiłem, dzięki. Klicek chyba maz rację, za bardzo się sobą sugerowałem a ja mam jakieś krótkie łapy. Faktycznie jak ktoś jest wysoki i ma nogi długie to łapy też powinien.
Napisano 21 Październik 200816 l Tak, ręce ciut za krótkie :) Masz zaznaczoną na rzucie z przodu rękę luźno opuszczoną - nadgarstek powinien być mniej więcej na wysokości pachwiny. Albo inaczej - odległość między koniuszkami palców rozłożonych rąk powinna być równie wysokości co doskonale jest przedstawione w Człowieku witruwiańskim Da Vinciego Masz lekkie problemy z umiejscowieniem stawów w kończynach (łokieć, kolano (choć teraz jest już ok)), ale model ogólnie wygląda naprawdę fajnie. Robiłeś z jakiegoś konceptu? Bit jest projektem komercyjnym czy amatorskim? Edytowane 21 Październik 200816 l przez noiprox
Napisano 28 Listopad 200816 l bardzo fajnie..może leciutko zmniejszyłabym głowe...ale...naprawdę fajnie:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto