Skocz do zawartości

Postać 3d: Sinn (Black Ice Tales)


Gomez

Rekomendowane odpowiedzi

sinn04th3.jpg

 

sinn01ot8.jpg

sinn02tj8.th.jpgsinn03zx0.th.jpgsinn06du4.th.jpgsinn07dk3.th.jpgsinn08mo1.th.jpgsinn09xa8.th.jpg

 

"...Na imię miała Sinn Barris, niewielu z tych, którzy ją znali nazywali najemniczkę Pomroką. Sinn była nereiką. Urodziła się tutaj w czasach, gdy na wybrzeżu szalała zaraza i ognie wojny. Była jedną z wygnańców, którzy znaleźli bezpieczny azyl w niewielkiej osadzie na Drapieżnych Klifach, gdzie fale Morza Łez wytrwale żłobiły bruzdy w skalistym wybrzeżu. Tutaj przyszła na świat i tutaj zginęła by narodzić się na nowo..."

 

Postać do gry Black Ice Tales http://www.blackicetales.com/

Biorę się teraz za detale i texy. Wrzucam nie ukrywając że wasze sugestie przy texach i LP będą mi bardzo pomocne :)

 

Limit: ok 7-8k

texy: 2k

 

Pozdro.

Edytowane przez Gomez
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 19
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

nie będe sie czepił modelu bo wlasciwie nie ma za badzo o co sie czepiac , wygląda świetnie , ale jesli chodzi o Black Ice Tales to mam juz dosyc oglądania prac wysokopoligonowych , na stronie grupy można zobaczyć bogatą galerie prac , surowych modeli w dodatku w znacznej większości są to tylko modele high poly i nic wiecej tam nie ma ,w wiekszosci nawe textur nie ma... kiedy bedzie mozna zobaczyc cos wkoncu do gry ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie będe sie czepił modelu bo wlasciwie nie ma za badzo o co sie czepiac , wygląda świetnie , ale jesli chodzi o Black Ice Tales to mam juz dosyc oglądania prac wysokopoligonowych , na stronie grupy można zobaczyć bogatą galerie prac , surowych modeli w dodatku w znacznej większości są to tylko modele high poly i nic wiecej tam nie ma ,w wiekszosci nawe textur nie ma... kiedy bedzie mozna zobaczyc cos wkoncu do gry ?

 

Dave obecnie pracujemy intensywnie nad własnym engine - od 2 połowy 2007. Ale zrobimy też prezentację na komercyjnym engine w formie bezpłatnego moda, właśnie po to, żeby pokazać content 3d, texy, etc.

 

Nie ukrywam, że prace idą jak krew z nosa, ale nadal idą do przodu a to najważniejsze. Ludzie z teamu dostają pracę w studiach dev to też nas opóźnia. Na szczęście ciągle ktoś dobija, w sumie w tej chwili pierwszy raz od... prawie dwóch laty mamy mocny i stały team [szkoda kilku co odpadło z braku czasu jak kubi czu len_art]. Demo na pewno wymęczymy, w przyszłym roku będzie już na pewno trochę screenów z engine.

 

A wracając do Sinn to piszcie co w niej nie pasuje, bo to dość istotna postać demo.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie poleciales moze z za dlugimi udami ?

tak mi sie w oczy rzucily..

 

i btw

jak to jest ze laski w grach fantasy maja na sobie kolczuge + pol zbroi plytowej + pol napiersnika + naudnik + ladne jakeis 3m paskow a zadko posladki odsloniete ? :D:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim. Link w 1 poście już działa. Nogi są o głowę dłuższe niż w kanonie. Robiłęm najpierw z refki a potem je wydłużyłem żeby lepiej wyglądała ;) Chyba je skróce o pół głowy to nie będzie się rzucało w oczy a będzie wyglądać na lekko podrasowaną. Miecz chyba będzie inny, nie mój, tak mi się obiło o uszy.

 

Klicek ręce +- ok, może ciut za krótkie, ale łokcie faktycznie dużo za blisko barku.

 

sinnfront2gj4.th.jpg

 

 

A tu jakiś postęp nad low, żeby nie było że się obijam. Jak zawsze mam jakieś głupie problemy z zb :/

sinnlp01pa8.th.jpgsinnlp02gp6.th.jpgsinnlp03zy6.th.jpgsinnlp04ak6.th.jpgsinn10normalid8.th.jpg

Edytowane przez Gomez
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, ręce ciut za krótkie :) Masz zaznaczoną na rzucie z przodu rękę luźno opuszczoną - nadgarstek powinien być mniej więcej na wysokości pachwiny. Albo inaczej - odległość między koniuszkami palców rozłożonych rąk powinna być równie wysokości co doskonale jest przedstawione w Człowieku witruwiańskim Da Vinciego

Masz lekkie problemy z umiejscowieniem stawów w kończynach (łokieć, kolano (choć teraz jest już ok)), ale model ogólnie wygląda naprawdę fajnie. Robiłeś z jakiegoś konceptu?

Bit jest projektem komercyjnym czy amatorskim?

Edytowane przez noiprox
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności