Gomez Napisano 15 Październik 2008 Napisano 15 Październik 2008 (edytowane) "...Na imię miała Sinn Barris, niewielu z tych, którzy ją znali nazywali najemniczkę Pomroką. Sinn była nereiką. Urodziła się tutaj w czasach, gdy na wybrzeżu szalała zaraza i ognie wojny. Była jedną z wygnańców, którzy znaleźli bezpieczny azyl w niewielkiej osadzie na Drapieżnych Klifach, gdzie fale Morza Łez wytrwale żłobiły bruzdy w skalistym wybrzeżu. Tutaj przyszła na świat i tutaj zginęła by narodzić się na nowo..." Postać do gry Black Ice Tales http://www.blackicetales.com/ Biorę się teraz za detale i texy. Wrzucam nie ukrywając że wasze sugestie przy texach i LP będą mi bardzo pomocne :) Limit: ok 7-8k texy: 2k Pozdro. Edytowane 15 Październik 2008 przez Gomez
Davegraph Napisano 15 Październik 2008 Napisano 15 Październik 2008 nie będe sie czepił modelu bo wlasciwie nie ma za badzo o co sie czepiac , wygląda świetnie , ale jesli chodzi o Black Ice Tales to mam juz dosyc oglądania prac wysokopoligonowych , na stronie grupy można zobaczyć bogatą galerie prac , surowych modeli w dodatku w znacznej większości są to tylko modele high poly i nic wiecej tam nie ma ,w wiekszosci nawe textur nie ma... kiedy bedzie mozna zobaczyc cos wkoncu do gry ?
shergar Napisano 15 Październik 2008 Napisano 15 Październik 2008 nie będe sie czepił modelu bo wlasciwie nie ma za badzo o co sie czepiac , wygląda świetnie , ale jesli chodzi o Black Ice Tales to mam juz dosyc oglądania prac wysokopoligonowych , na stronie grupy można zobaczyć bogatą galerie prac , surowych modeli w dodatku w znacznej większości są to tylko modele high poly i nic wiecej tam nie ma ,w wiekszosci nawe textur nie ma... kiedy bedzie mozna zobaczyc cos wkoncu do gry ? Dave obecnie pracujemy intensywnie nad własnym engine - od 2 połowy 2007. Ale zrobimy też prezentację na komercyjnym engine w formie bezpłatnego moda, właśnie po to, żeby pokazać content 3d, texy, etc. Nie ukrywam, że prace idą jak krew z nosa, ale nadal idą do przodu a to najważniejsze. Ludzie z teamu dostają pracę w studiach dev to też nas opóźnia. Na szczęście ciągle ktoś dobija, w sumie w tej chwili pierwszy raz od... prawie dwóch laty mamy mocny i stały team [szkoda kilku co odpadło z braku czasu jak kubi czu len_art]. Demo na pewno wymęczymy, w przyszłym roku będzie już na pewno trochę screenów z engine. A wracając do Sinn to piszcie co w niej nie pasuje, bo to dość istotna postać demo. Pozdrawiam.
BLADE Napisano 15 Październik 2008 Napisano 15 Październik 2008 ładny model, powodzenia w pracach nad nim jak i nad grą. Nie wiem czy tylko u mnie ale załącznik całej postaci z frontu nie chce sie włączyć.
DiO Napisano 15 Październik 2008 Napisano 15 Październik 2008 tyl modelu bardzo ladny ;), przod nie wiem bo tak jak BLADE nie moge otworzyc zalacznika.
ofca Napisano 15 Październik 2008 Napisano 15 Październik 2008 nie poleciales moze z za dlugimi udami ? tak mi sie w oczy rzucily.. i btw jak to jest ze laski w grach fantasy maja na sobie kolczuge + pol zbroi plytowej + pol napiersnika + naudnik + ladne jakeis 3m paskow a zadko posladki odsloniete ? :D:D
lukasz1330 Napisano 15 Październik 2008 Napisano 15 Październik 2008 Pozwolę sobie dać direct link'a do przodu http://img363.imageshack.us/my.php?image=sinn06du4.jpg
PAINbringer Napisano 15 Październik 2008 Napisano 15 Październik 2008 Model zapowiada się bardzo fajnie
F/X Napisano 15 Październik 2008 Napisano 15 Październik 2008 Jak na razie bardzo fajnie. Czekam na textury
Bro Napisano 16 Październik 2008 Napisano 16 Październik 2008 noo to pozostaje czekac na normalki - zapowiada sie super
soda Napisano 20 Październik 2008 Napisano 20 Październik 2008 ELO! Postac mi sie bardzo podoba, fajne proporcje:] Jedyny detal ktory mi sie nie podoba to okucie dolu miecza...... takie bulowate jest. Moglo by byc moze bardziej ostre i subtelne. Pozdrawiam i czekam na wiecej^^
KLICEK Napisano 20 Październik 2008 Napisano 20 Październik 2008 fajna postac, ale daj ja od przodu, bo wydaje sie ze jej rece sa o dwie dlugosci za krotkie ;)
Gomez Napisano 20 Październik 2008 Autor Napisano 20 Październik 2008 (edytowane) Dzięki wszystkim. Link w 1 poście już działa. Nogi są o głowę dłuższe niż w kanonie. Robiłęm najpierw z refki a potem je wydłużyłem żeby lepiej wyglądała ;) Chyba je skróce o pół głowy to nie będzie się rzucało w oczy a będzie wyglądać na lekko podrasowaną. Miecz chyba będzie inny, nie mój, tak mi się obiło o uszy. Klicek ręce +- ok, może ciut za krótkie, ale łokcie faktycznie dużo za blisko barku. A tu jakiś postęp nad low, żeby nie było że się obijam. Jak zawsze mam jakieś głupie problemy z zb :/ Edytowane 20 Październik 2008 przez Gomez
BLADE Napisano 20 Październik 2008 Napisano 20 Październik 2008 teraz ten front co dodałes nei działa :) oraz głowa pierwsza od lewej.
KLICEK Napisano 20 Październik 2008 Napisano 20 Październik 2008 nawet na miniaturce widac ze sa o wiele za krotkie :) zobacz rece chudej kobiety, wydaja sie az alienowsko dlugie :) tak mi sie wydaje, btw. nadgarstek zaczyna sie na wyskosci przyrodzenia :) sprawdz na rocie, czy masz taka dlugosc
Gomez Napisano 20 Październik 2008 Autor Napisano 20 Październik 2008 Linki już poprawiłem, dzięki. Klicek chyba maz rację, za bardzo się sobą sugerowałem a ja mam jakieś krótkie łapy. Faktycznie jak ktoś jest wysoki i ma nogi długie to łapy też powinien.
noiprox Napisano 21 Październik 2008 Napisano 21 Październik 2008 (edytowane) Tak, ręce ciut za krótkie :) Masz zaznaczoną na rzucie z przodu rękę luźno opuszczoną - nadgarstek powinien być mniej więcej na wysokości pachwiny. Albo inaczej - odległość między koniuszkami palców rozłożonych rąk powinna być równie wysokości co doskonale jest przedstawione w Człowieku witruwiańskim Da Vinciego Masz lekkie problemy z umiejscowieniem stawów w kończynach (łokieć, kolano (choć teraz jest już ok)), ale model ogólnie wygląda naprawdę fajnie. Robiłeś z jakiegoś konceptu? Bit jest projektem komercyjnym czy amatorskim? Edytowane 21 Październik 2008 przez noiprox
Selena Napisano 28 Listopad 2008 Napisano 28 Listopad 2008 bardzo fajnie..może leciutko zmniejszyłabym głowe...ale...naprawdę fajnie:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się