Napisano 8 Listopad 201014 l Autor ee chyba nie :p ale niewaze jeszcze pare ich namaluje ;grunt to ilosć moze przy 150 wejdzie mi w banie proporcja ..jak narazie zauwazyłem ze zawsze wydłużam nogi i zawsze zaczynam od glowy ,malowanie trza to zmienic..
Napisano 8 Listopad 201014 l Jesli o mnie chodzi to wymyslilem sobie zeby najpierw nauczyc sie rysowac perfecto z frontu, boku i tylu a potem zaczac inne pozy, no i oczywiscie z widocznymi miesniami pod skora, hmm moze dobrze sobie to ubzduralem xD jak zacznie dobrze wychodzic to bede podsylal do teczki.. trzeba kombinowac na wszelkie sposoby w tych trudnych czasach ;P
Napisano 9 Listopad 201014 l Autor ostatni obrazek jaki namalowałem ale niższymi tonami :p. http://snd.sc/9kdpVh
Napisano 9 Listopad 201014 l nie jestem znawca ale lepiej mi sie ten obrazek sluchalo niz ogladalo spoko nuta
Napisano 10 Listopad 201014 l Ja też zawsze zaczynam od głowy bo jeżeli ją zostawiam na później to psują mi się proporcje , ciężko jest rozplanować gdzie i jak ma leżeć, do pomocy niby dawałem w szkicu kółko to mimo tego jest dosyć trudno. Zresztą to takie przyzwyczajenie nie łatwo zmienić i może nawet nie trzeba. Dodam jeszcze, że głowa to dla mnie taki rodzynek w rysunku który lubię najbardziej wykonywać i czekać na sam koniec lub środek to lipa. A nuta kojarzy mi się trochę z utworami z gry "Beyond Good & Evil"
Napisano 10 Listopad 201014 l Fajnie malujesz te postaci, i nie wydaje mi sie, zebyz ta reka bylo cos nie halo. Czasem ludzkie czesci ciala potrafia wygladac naprawde dziwnie. Odnosnie zaczynania od glowy, nie ma w tym nic zlego, jest to nawet rzecz dosc poprawna. Ludzie maja tendencje by zawsze patrzec na twarze, czy pyski zywych stworzen, ba nawet w statkach kosmicznych etc podswiadomie szukamy przodu. Dlatego kiedy zaczniesz od glowy i z jakiegos powodu skonczy ci sie czas, musisz odejsc od biurka, bo art director chce miec szkic natychmiast. To postac i tak bedzie w miare czytelna nawet jesli nie bedzie miala wykonczonych dloni, czy stop, ale glowa bedzie tam gdzie trzeba i jak trzeba.
Napisano 10 Listopad 201014 l Autor dzieki ice maluje od glowy ale nidgy nir detaluje jej ,czasami to są 3 mazniecia hehe :p, ale przyzwyczajenie jest ... a powinno sie malowac od tułowia podobno ,tak malował M.A. Buonarotti.. co do bitu, jest mój nie inspirowany niczym -poprostu lubie czasmi inne barwy :]..
Napisano 10 Listopad 201014 l Ja nie uznaje powinno sie, Mullins swieci ta sama filozofie. Zasady sa tylko wskazowkami/poradami, ale czasem tzreba je po prostu olewac ;) p.s a z ciebie to jakas jednoosobnowa manufaktura, naklad obrazkow jak w Laosie.
Napisano 21 Listopad 201014 l co pracę to mocniejszą trzaskasz... daje kopa do przodu Twoje malowanie mnóstwa ćwiczeń różnych:)
Napisano 20 Grudzień 201014 l to ostatnie bardzo wulgarne, ale kompozycyjnie na piątkę z plusem. podoba mi się zabieg z aureolą :D sama też pare razy wykorzystałam taki element :D super węże Ci wyszły, ale zeby i język pani na pierwszym planie nie są przekonujące XD
Napisano 20 Grudzień 201014 l Autor ok , to mała metamorfoza hollyhate Edytowane 23 Grudzień 201014 l przez sicksicksick
Napisano 28 Grudzień 201014 l Nieźle, tylko czy jak na taką klatę i ogólnie umięśnioną górę, nie ma za drobnych tych nóżek? Nie wiem, czy taki był zamiar, ale moim zdaniem maska mocno wybija się na pierwszy plan. Keep going good work =)
Napisano 28 Grudzień 201014 l fajne fajne, ale jedno ale, skały i ciało malowane są w ten sam sposób co nienajlepiei się prezentuje
Napisano 28 Grudzień 201014 l Autor thx ... Radix ..co do noog to wygladają ok, według mnie, na tą chwile :/ prespektywa jest *troche poroniona i klata jej *troche nie trzyma :p ale nie ważne ... mala galeria osobliwosci
Napisano 28 Grudzień 201014 l Sympatyczne stworki. Najsłabiej wyszedł drugi od lewej. Pozę ma taką trochę ni w rzyć ni w... Ostatni natomiast wygląda jak wyjęty z kadru anime, gdy wpada jakiś koks, co rozwala wszystko :D Dokończ go koniecznie! Dla dodania smaczku, oko skieruj na odbiorcę (czyli na nas =D) Co do pierwszego - tutaj chyba jednak ma za bardzo kurze te dolne odwłoki, na dodatek jego prawa dziwnie wygięta. No ale co ja się rozpisuję - pewnie sam to widzisz, a to tylko luźne szkicory xD
Napisano 28 Grudzień 201014 l Autor o szitt mi akurat ten drgi od lewej najbardziej sie podoba lool :p
Napisano 29 Grudzień 201014 l Bardzo fajne klimatyczne sf (troche bardziej mi pierwsza wersja podchodzi)
Napisano 30 Grudzień 201014 l ostatnia Pracka pod względem jakości b dobra ale sam pomysł na nią średni, robak od tylu i mały ludzik
Napisano 30 Grudzień 201014 l Autor ee tm ..cwicze odleglosci według dobskiego sens ilustracij mnie mało interesuje zapomniałem właczyc efekciki .. nie poprawi to robaka ale napewno bedzie zadowolony z kolorkoow lool
Napisano 31 Grudzień 201014 l fajowe te trzy speedy ostatnie.czuc w nich swobode.. :) oby wiecej takich
Napisano 6 Styczeń 201114 l styl w jakim starasz się wykonywać swoje prace jest najbardziej profesjonalny i pożądany widać duże braki, ale z czasem będzie coraz lepiej na ostatnich pracach otoczenie najlepsze parę mazów, ale one są jak najbardziej pro
Napisano 9 Styczeń 201114 l quad i ten cityskape nawet fajny, mimo że to kilka prostokątów na krzyż. ostatni mi sie podoba, bo ćwiczyć inne rasy; bardzo dobre ćwiczenie by uelastycznić sobie myślenie o kolorze, walorze i budowaniu brył twarzy. sama powinnam coś takiego porobić :) zarówno murzynka jak i japonka wyszły ładnie, za to pani na górze ma krzywy zgryz ;D
Napisano 9 Styczeń 201114 l odjechane to ostatnie :) fajnie że eksperymentujesz, nowa odsłona neoplastycyzmu??? heh, pozdrawiam
Napisano 13 Styczeń 201114 l W przedostatnim i któryś tam wcześniej widzę nowy trend sztuki - SKUARYZM! (squarism) =]
Napisano 13 Styczeń 201114 l W ostatniej pracy jak robisz motion blur(jak mi sie wydaje) to moze sprobuj zaznaczenie z plynnym przejsciem zrobic (refine edge) bedzie naturalniej wygladalo. Urzadzonko bardzo fajnie sie prezetuje. Pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto