Napisano 26 Styczeń 200916 l 1 i 2 - sam wspomniałeś poligony na kolumnach. Trochę mi się nie podoba że dolna część kolumny jest szara a łuk beżowy, lepiej całe beżowe. Nie wiem o ile na to masz wpływ. Światełko ładne. 3 - zbyt mocna perspektywa, wygląda to dziwnie po lewej, obetnij kawałek kadru (do środka pierwszego łuku) a będzie dobrze. 4 ładne, może ciut za ciemne (te jasne pierwsze 3 mi się bardziej podobały) 5 - za jasne, i tu nie pasuje taki podłużny poziomy kadr. Na oknach tekstura jest niedobrze nałożona (cegły muszą iść po łuku), i w tym obrazku to się rzuca w oczy. W poprzednich mi to nie podpadło bo okna nie były takim centralnym elementem. 6 - dof jak dof, tu nawet nie taki zły, ale w plan tylni bym jakoś wpasowała okno albo coś innego jasnego zamiast tych organów. 7 - tu dof moim zdaniem nie pasuje, na tą przednią kolumnę to jeszcze ale tył powinien być ostry. No i ujęcie nieciekawe. 6 - straszne.
Napisano 27 Styczeń 200916 l Autor grigoriob - postaram się jak tylko znajdę czas La R - z abberacją mocno pojechałem bo robiłem ją pierwszy raz taki test, robiłem ją ręcznie składając trzy warstwy gdzieś czytałem że jest od tego filtr chudy - czwarty render specjalnie tak pojechałem na curve, czysty eksperyment szukając klimatu - rzeczywiście trochę tani zabieg ale chciałem zobaczyć różne warianty adam_m - postaram się poprawić te teksturki, ławeczki wiem ale pamiętam ze podczas mapowania ich wywalało mi maxa więc zostawiłem takie niedorobione, jakoś TY dawno ze swoim kościółkiem nie dawałeś up'a? ETA - materiały leżą i kwiczą, ławki z everów a reszta z jakichś kijowych tekstór, ogólnie nie lubie mapowania :( potwornie żmudna robota Ania - cześć mistrzyni! korekta trafna, ogólnie można testować i testować w nieskończoność a ja mam problem z konczeniem swoich prac, a to nowa fucha albo inny pomysł lub zmęczenie materiału, na pewno wrzucę jeszcze coś fajnego Freedom Fighter - sklepienie ze zdjęć z początku XX wieku pewnie przebudowane w XVIII nie miałem lepszych zdjęć więc tak zostało Dzięki za komentarze i pozdrawiam.......... PS. "Ja tu jeszcze wruce...."
Napisano 16 Marzec 200915 l Autor Pracuje nad dalszą częścią projektu. Stworzyłem mały wirtual tour, wykorzystując połączone hotspotami panoramy w formacie Quicktime klikajcie jeśli kursor zmieni się :) http://restorer.pl/panoramy/centrum.mov Pozdrawiam
Napisano 17 Marzec 200915 l Witaj, nie wiem czy wszyscy tak mają, ale u mnie prawie nic nie widać :( Pozdr.
Napisano 17 Marzec 200915 l Autor Niemożliwe, to jest plik mov trzeba mieć zainstalowanego QuickTime i wszystko powinno grać, panoramy ważą każda po 1,5 mb więc też powinny się w miarę szybko ściągać. Pozdraqwiam
Napisano 17 Marzec 200915 l U mnie na operze biały ekran z czarnym paskiem,ale muzyczka gra.Najnowszy Quicktime zianstalowany:)Na ie to samo...
Napisano 17 Marzec 200915 l Autor Jeśli naprawdę nikomu to nie działa to będę musiał zrobić to we Flash chyba będzie bardziej pewny rezultat. A jaki system macie może Viste, bo pamiętam że w Viście rzeczy od QuickTime potrafiły się dziwnie wyświetlać.
Napisano 17 Marzec 200915 l A jaki system macie może Viste, bo pamiętam że w Viście rzeczy od QuickTime potrafiły się dziwnie wyświetlać. Che,che wstyd się przyznac ale zgadłeś;)
Napisano 17 Marzec 200915 l edit - jednak działa, po prostu długo się ładowało. fajne. ale tych hotspotów nie ma (albo muszę jeszcze dłużej poczekać). jak zładuję to na dysk, to hotspoty widać ale już nie da się tak fajnie kręcić kamerą, a jak na nie klikam to nic się nie dzieje. Edytowane 17 Marzec 200915 l przez Ania
Napisano 17 Marzec 200915 l Autor jesli masz plik na dysku to hot spoty nie będą działać bo odwołują się do adtesu lokalnego na serwerze Kamerą się kręci wiadomo trzymając lewy klawisz myszy i przeciągamy. W hotspoty klikamy. Może powinienem jeszcze zredukować jakoś jakość tych panoram, każda ma 1,5 mb, jak mas się dobry internet to jest ok. Myślę o zrobieniu tego w Flash i dodaniu animacji kamery pomiędzy hotspotami. Jest tylko jeden problem JA NIE UMIEM fLASH'A!
Napisano 17 Marzec 200915 l Po reloadzie działają również hotspoty. Przypuszczam że mi przedtem po prostu łącze przerwało zanim całość była załadowana. Fajnie by było gdyby była druga wersja dla słabszych łącz. Podoba mi się sposób pokazania tego, tylko ciut za wolno ładuje u mnie.
Napisano 17 Marzec 200915 l Autor Ostatnie moje wypociny zamieściłem na froncie mojej autorskiej stronki! Mini Virtual tour z Plymouth pod spodem napisałem krótkie instrukcje są też wersje plików exe z podwójnymi panoramami before/after i można ściągnąć filmik jak i też pod spodem jest inna panorama. No i można zajrzeć w portfolio :) Jak to wygląda? http://restorer.pl/
Napisano 5 Kwiecień 200915 l Bardzo fajnie wyszło. Szczególnie światło. Standardowe pytanie: ile ma poly, jak długo renderowało i na czym? Możesz z bliska pokazać witraż? Gratulacje.
Napisano 6 Kwiecień 200915 l Autor Dzięki! wersja troszkę mniejsza http://restorer.pl/vt3.mov 491 342 poly prawie 3 tygodnie renderu non stop na core 2 duo - klatka 8-15 minut narobiłem sporo błędów ale nie miałem siły i czasu na poprawki najbardziej denerwuje mnie klatkowanie filmu w wielu miejscach (za szybki ruch kamery w stosunku do ilości klatek) te straszne migotanie zwłaszcza na oknach którego nie zdołałem usunąć w postprodukcji duża część scen ma jakieś szarpnięcia i zniekształcenia spowodowane programem, którym nagrywałem ujęcia z panoram, niebawem będę robił próby aby usunąć ten efekt mimo wszystkich błędw jest to kolejny projekt do przodu kolejne doświadczenie :) które mi się przyda
Napisano 6 Kwiecień 200915 l Fajne wnętrze, ale animacja nie przemawia do mnie. Za duży kąt widzenia, brak logiki w pokazywaniu wnętrza, jakbyś nie bardzo wiedział na czym chcesz się skupić, ciągłe obracania się kamery wokół własnej osi. Dziwne "przeloty" nad ławkami, jakby operator siedział w rollercoasterze. Poczytaj "czarną księgę animatora" tam jest rozdział o prezentacji tego typu obiektów, albo zobacz choćby "Katedrę" Bagińskiego, jak pracuje kamera.
Napisano 6 Kwiecień 200915 l klatka 8-15 minut tego nie rozumiem (?) - jestem początkujący, jak to ustawiłeś na timeline, że jedno ujęcie (klatka) trwała 15 min? straszne migotanie zwłaszcza na oknach skąd to się bierze i jak się tego pozbyć? Pozdr.
Napisano 6 Kwiecień 200915 l tego nie rozumiem (?) - jestem początkujący, jak to ustawiłeś na timeline, że jedno ujęcie (klatka) trwała 15 min? renderowała się 15 minut;)
Napisano 6 Kwiecień 200915 l renderowała się 15 minut;) eee, to szybko więc skąd te 3 tygodnie pracy, skoro nie było postprodukcji?
Napisano 6 Kwiecień 200915 l eee, to szybko więc skąd te 3 tygodnie pracy, skoro nie było postprodukcji? jakieś 100 klatek na dobę, to chyba nie jest za szybko, a animacja trochę trwa
Napisano 6 Kwiecień 200915 l jakieś 100 klatek na dobę, to chyba nie jest za szybko, a animacja trochę trwa sorry, już kumam, miałem coś innego na myśli ;) Pytanie, czy ilość ramu ma wpływ na szybkość renderowania, czy tylko procek?
Napisano 6 Kwiecień 200915 l Autor Ilość ramu ma wpłw na szybkość renderu nieznaczną, w niektórych wypadkach może trochę większość. Od ramu zależy jak dużą skomplikowaną scenę możesz renderować, czym więcej tym więcej drzew możesz wstawić i nie wywali ci error Prędkość renderu to przede wszystkim jak nie prawie całkowicie procek lub wiele prockow Fajne wnętrze, ale animacja nie przemawia do mnie. Za duży kąt widzenia, brak logiki w pokazywaniu wnętrza, jakbyś nie bardzo wiedział na czym chcesz się skupić, ciągłe obracania się kamery wokół własnej osi. Dziwne "przeloty" nad ławkami, jakby operator siedział w rollercoasterze. Poczytaj "czarną księgę animatora" tam jest rozdział o prezentacji tego typu obiektów, albo zobacz choćby "Katedrę" Bagińskiego, jak pracuje kamera. Masz rację ale ja robiłem ten filmik dla też innych celow, beda one wykorzystywane przy innej interaktywnej prezentacji, gdzie animowane będą przejścia pomiędzy hotspotami a w hotspotach beda panoramy ktore bedzie mozna obracac - wiec na tym filmie pokazalem rodzaj takiego spaceru pomiedzy okreslonymi punktami ale masz rację że moglbym zrobic fajną animkę a la Katedra Bagińskiego, powinienem zajrzeć do tej księgi animatora dzięki pozdrawiam Edytowane 6 Kwiecień 200915 l przez claude
Napisano 6 Kwiecień 200915 l claude, mnie sie rzuca w oczy to ze przez witraz nadal zolte swiatlo pada a nie kolorowe :) a tak to pieknie
Napisano 6 Kwiecień 200915 l Kawalek fajnej roboty - faktycznie praca kamery dziwna (te przeskoki BARDZO widac niestety), faktycznie swiatlo przez witraz mogloby sie kolorowac a ja bylbym zachwycony widzac w tym swietle wirujace drobinki kurzu - dodaloby to troche zycia tej krystalicznie czystej scenie. Koniec koncow jednak gratulacje skonczonego projektu! Generalnie bardzo na plus!
Napisano 3 Sierpień 200915 l Autor Jeśli ktoś ma okulary anaglificzne takie jak tu może pooglądać mój kościółek w 3d: http://restorer.pl/anaglifs/anaglif_prezbiterium.swf http://restorer.pl/anaglifs/anaglif_lewanawa.swf http://restorer.pl/anaglifs/anaglif_centrum.swf
Napisano 3 Sierpień 200915 l Autor Masz racje, nie wiem co się dzieje ale nie mogę się nawet przez ftp połączyć z serwerem, mam nadzieje że to tylko chwilowa awaria.
Napisano 3 Sierpień 200915 l claude a nie lepiej użyć metody crossview przy której nie trzeba żadnych okularków i nie fałszuje kolorów. Wystarczy zestawić obok siebie dwa rendery z kamery prawej po lewej stronie i z kamery lewej po prawej stronie.
Napisano 3 Sierpień 200915 l Autor claude a nie lepiej użyć metody crossview przy której nie trzeba żadnych okularków i nie fałszuje kolorów. Wystarczy zestawić obok siebie dwa rendery z kamery prawej po lewej stronie i z kamery lewej po prawej stronie. Akurat te anaglify zrobiłem na czyjeś konkretne zlecenie, w przypadku panoram nie ma szansy na zrobienie dwóch obrazów obok siebie. Po drugie, widziałem już tę metodę crosview jest bardzo prosta ale mi ciężko wychodzi robienie tego zeza, muszę naprawdę długo siedzieć aby to zobaczyć albo w ogolę mi to nie wychodzi.
Napisano 4 Sierpień 200915 l Ja tam nie robię zeza :D Mnie się jakoś samo przekształca w trójwymiar. Tylko kilka sekund i jest :) Może ty masz jakieś inne oczy. Tylko robić zeza przez tyle czasu to trochę szkodzi na oczy :D
Napisano 4 Sierpień 200915 l claude a jest wogóle szansa, że zrobisz takie rendery stereo? Osobiście lubię je oglądać bo takie rendery nie tracą głębi.
Napisano 6 Sierpień 200915 l Autor mówisz i masz: By tymbeusz at 2009-08-06 Próbowałem zrobić tego zeza bezskutecznie przez pewien czas, po czym po prostu zmniejszyłem obrazek i okazało się że robię to bez większych problemów jeśli obrazki są małe. Całkiem fajnie to wygląda gdy już się to widzi w 3d. Poza tym zrobiłem parę poprawek do mojego QUICK VIRTUAL DEMO TOUR Mam zasadniczy problem z moim wideo które składam w Sony Vegas. W sony vegas filmik jest jasny jak go wyeksportuje do jakiegokolwiek pliku odtwarzając w Windows Media player filmik jest dużo ciemniejszy, odtwarzając w Quick time ten sam filmik jest normalny jasny, w VLC też jest jasny. Wgrywając film do Youtube film zrobi się ciemny znowu. Robiłem setki testów i do dziś nie wiem jak zrobić aby film na youtube wyglądał tak samo jak w Sony Vegas albo w QuickTime. Może ktoś pomoże. A TU FILMIK
Napisano 6 Sierpień 200915 l Super to wygląda w 3D ;] Co do tego zeza to skoro przy małych obrazkach wychodzi Ci to bez problemu, to widać jest to tylko kwestia wprawy. Sam na początku nie radziłem sobie z pełnoekranowymi zdjęciami, ale po kilku dniach zabawy z mniejszymi jakoś zaczęło udawać mi się zestawiać nawet duże obrazki. Teraz czasami oglądam takie zdjęcia na 2 monitorach i powiem, że efekt jest niesamowity.
Napisano 6 Sierpień 200915 l tylo wydaje mi sie ze troszke za daleko przesunales kamere :D chyba ze masz oczy w rozstawie 25 cm O_o
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto