arcade Napisano 27 Listopad 2008 Napisano 27 Listopad 2008 (edytowane) Siema, wydlubalem sobie taka scenke w przerwach od pracy, model ma troszke ponizej 4k trisow (nie liczac podloza). Mam nadzieje ze wam podchodzi, z gory dzieki za wszystkie komentarze. sorrka za mydlenie tekstur, ale sami rozumiecie - to screeny z mayki. pozdrawiam ziomek Edytowane 27 Listopad 2008 przez arcade
Davegraph Napisano 27 Listopad 2008 Napisano 27 Listopad 2008 Napewno scenka ma klimat co mi sie najbardziej podoba :) Ogólnie fajnie to wyglada , textury fajne ale tak troche cięzko jest zobaczyć pełną okazałośc modelu , może jakby ten księzyć troche mocniej świecił ?
plutko Napisano 27 Listopad 2008 Napisano 27 Listopad 2008 Fajny klimat. Ile tekstur na to poszlo? Nie podoba mi sie to prostakatne obramowanie wokol wejscia. Bez sensu. I swieczki! Niby to dodatek, ale ... Nie za duze sa? Prosta luminance map by sie przydala. I flarki ;)
arcade Napisano 27 Listopad 2008 Autor Napisano 27 Listopad 2008 Davegraph -> dzięki, może faktycznie trochę przyciemno jest mimo wszystko - pomęczę jeszcze oświetlenie i zobacze co wyjdzie - jak coś ciekawego to wrzucę. plutko -> tekstur trochę zrobiłem, ale tym setem dało by się poteksturować wiele różnych modeli w podobnym klimacie. Generalnie to z 4 tekstury podstawowe, a reszta to takie pierdółki (księżyc, ogień itp). Obramowanie wejścia takie jakie był w referencji, robiło się takie generalnie. Świeczki może faktycznie dobrze by było zmniejszyć (zwłaszcza te z lewej). Co do luminance i flarek to chyba trochę się zagalopowałeś ;) To jest screen z viewporta, nie będę robił renderu tego bo uważam że game art to game art a nie wizki.
rozpruwacz Napisano 27 Listopad 2008 Napisano 27 Listopad 2008 spoko praca! z kad te tekstury? moze podasz jakis workflow jak je robisz?
plutko Napisano 28 Listopad 2008 Napisano 28 Listopad 2008 flarki odpuszczam ;) ale na High Quality rendering dziala efekt mapy Incandescence jest widoczny we Viewporcie.
arcade Napisano 29 Listopad 2008 Autor Napisano 29 Listopad 2008 rozpruwacz - dzięki, tekstury zazwyczaj ze zdjęć ciacham - najpierw robie żeby się tilowały, potem ustawiam levels i saturation i jest. No a potem tylko dorobic specular i normal. plutko - hmmm nie wiem co to te mapy o ktorych mowisz, nigdy ich nie uzywalem. Myslalem że znowu jakieś zło Vrayowe ;) No poczytam w wolnej chwili to moze pomyśle o tym
kannu Napisano 29 Listopad 2008 Napisano 29 Listopad 2008 serwus :) bardzo fajne :) jakie sa losy takich obiektow growych potem ? - pytam z ciekawosci, bo nie mam nic wspolnego z robieniem gier . Laduja w szufladzie, czy komus to potem dajesz do gier ? pozdrawiam i zycze powodzenia :)
Bruneq Napisano 29 Listopad 2008 Napisano 29 Listopad 2008 ziomus, pokaz no texturki...nie badz sknera :)
arcade Napisano 30 Listopad 2008 Autor Napisano 30 Listopad 2008 kannu - a, to akurat sobie zrobiłem jako ćwiczonko, pewnie na screenach się skończy a reszta wyląduje gdzieś w czeluściach dysku twardego w które nigdy już nie zajrzę ;) No, jak będę miał czas to jeszcze poprawię bo dużo dobrych uwag padło. Bruneq -> spoko, pokażę jak będę w pracy, teraz nie mam pod ręką :)
Ardeni Napisano 30 Listopad 2008 Napisano 30 Listopad 2008 Siema Ziomuś ;) troszke naciapane jest to wszystko, tekstury mało czytelne (być moze przez światło itp), pozwoliłem sobie namazać troszkę tableciakiem na jednym ze screenów co mi się w samym meshu i kompozycji sceny średnio podoba: Są to moje poranne wypociny więc bardzo prawedopodobne jest to ze są z d***, ale moze jako komentarz cos pomogą ;)
Gość Marioza Napisano 8 Grudzień 2008 Napisano 8 Grudzień 2008 dobre dobre, ale wiesz co jak juz bawisz sie w real tima to wywal to chocby do do czegos na unrealu scenka naprade zyska sporo , dzieki szaderkom, postprocesom, oswietleniu itp itd , uzyskasz podobny klimat tyle ze dosadniejszy, treściwszy, intesywniejszy, przynajmniej tak mi sie wydaje, w kazdym razie jestem na tak, podoba mi sie, i napisz jeszcze co tam sie dzieje lub stalo z tym czelnedżowym levelem co robiles
gutekfiutek Napisano 8 Grudzień 2008 Napisano 8 Grudzień 2008 przydalby sie jakis element co by "ozywil" screeny - teraz szaro i buro. Moze dorzuc model volume lights skoro masz taki ksiezyc?
Por@szek Napisano 14 Grudzień 2008 Napisano 14 Grudzień 2008 Ciemno oO (cholercia moja wiadomosc za krotka :D)
arcade Napisano 28 Grudzień 2008 Autor Napisano 28 Grudzień 2008 Spox spox, dzięki chłopaki za commenty :D mam nadzieję że wrócę do pracy i poprawię to o czym było pisane, na razie nie bardzo miałem czas się za to zabrać (ale teraz będe musiał pare godzinek nadrobić więc w weekend w pracy może się wezmę ;)) dzięki i pozdro :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się