Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Siema,

wydlubalem sobie taka scenke w przerwach od pracy, model ma troszke ponizej 4k trisow (nie liczac podloza). Mam nadzieje ze wam podchodzi, z gory dzieki za wszystkie komentarze.

 

3062710461_e74aa4dabb_o.jpg

 

3062710495_1d725bc37e_o.jpg

 

3063553578_94200d9416_o.jpg

 

3062710531_f59335624f_o.jpg

 

 

sorrka za mydlenie tekstur, ale sami rozumiecie - to screeny z mayki.

pozdrawiam

 

ziomek

Edytowane przez arcade
  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Napewno scenka ma klimat co mi sie najbardziej podoba :) Ogólnie fajnie to wyglada , textury fajne ale tak troche cięzko jest zobaczyć pełną okazałośc modelu , może jakby ten księzyć troche mocniej świecił ?

Napisano

Fajny klimat. Ile tekstur na to poszlo?

Nie podoba mi sie to prostakatne obramowanie wokol wejscia. Bez sensu.

I swieczki! Niby to dodatek, ale ... Nie za duze sa? Prosta luminance map by sie przydala. I flarki ;)

Napisano

Davegraph -> dzięki, może faktycznie trochę przyciemno jest mimo wszystko - pomęczę jeszcze oświetlenie i zobacze co wyjdzie - jak coś ciekawego to wrzucę.

 

plutko -> tekstur trochę zrobiłem, ale tym setem dało by się poteksturować wiele różnych modeli w podobnym klimacie. Generalnie to z 4 tekstury podstawowe, a reszta to takie pierdółki (księżyc, ogień itp). Obramowanie wejścia takie jakie był w referencji, robiło się takie generalnie. Świeczki może faktycznie dobrze by było zmniejszyć (zwłaszcza te z lewej). Co do luminance i flarek to chyba trochę się zagalopowałeś ;) To jest screen z viewporta, nie będę robił renderu tego bo uważam że game art to game art a nie wizki.

Napisano

rozpruwacz - dzięki, tekstury zazwyczaj ze zdjęć ciacham - najpierw robie żeby się tilowały, potem ustawiam levels i saturation i jest. No a potem tylko dorobic specular i normal.

 

plutko - hmmm nie wiem co to te mapy o ktorych mowisz, nigdy ich nie uzywalem. Myslalem że znowu jakieś zło Vrayowe ;) No poczytam w wolnej chwili to moze pomyśle o tym

Napisano

serwus :)

bardzo fajne :) jakie sa losy takich obiektow growych potem ? - pytam z ciekawosci, bo nie mam nic wspolnego z robieniem gier . Laduja w szufladzie, czy komus to potem dajesz do gier ?

pozdrawiam i zycze powodzenia :)

Napisano

kannu - a, to akurat sobie zrobiłem jako ćwiczonko, pewnie na screenach się skończy a reszta wyląduje gdzieś w czeluściach dysku twardego w które nigdy już nie zajrzę ;) No, jak będę miał czas to jeszcze poprawię bo dużo dobrych uwag padło.

 

Bruneq -> spoko, pokażę jak będę w pracy, teraz nie mam pod ręką :)

Napisano

Siema Ziomuś ;) troszke naciapane jest to wszystko, tekstury mało czytelne (być moze przez światło itp), pozwoliłem sobie namazać troszkę tableciakiem na jednym ze screenów co mi się w samym meshu i kompozycji sceny średnio podoba: Są to moje poranne wypociny więc bardzo prawedopodobne jest to ze są z d***, ale moze jako komentarz cos pomogą ;)

11302008133956dn5.jpg

Gość Marioza
Napisano

dobre dobre, ale wiesz co jak juz bawisz sie w real tima to wywal to chocby do do czegos na unrealu scenka naprade zyska sporo , dzieki szaderkom, postprocesom, oswietleniu itp itd , uzyskasz podobny klimat tyle ze dosadniejszy, treściwszy, intesywniejszy, przynajmniej tak mi sie wydaje, w kazdym razie jestem na tak, podoba mi sie,

i napisz jeszcze co tam sie dzieje lub stalo z tym czelnedżowym levelem co robiles

Napisano

Spox spox, dzięki chłopaki za commenty :D

 

mam nadzieję że wrócę do pracy i poprawię to o czym było pisane, na razie nie bardzo miałem czas się za to zabrać (ale teraz będe musiał pare godzinek nadrobić więc w weekend w pracy może się wezmę ;))

 

dzięki i pozdro :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności