Napisano 27 Listopad 200816 l Siema, wydlubalem sobie taka scenke w przerwach od pracy, model ma troszke ponizej 4k trisow (nie liczac podloza). Mam nadzieje ze wam podchodzi, z gory dzieki za wszystkie komentarze. sorrka za mydlenie tekstur, ale sami rozumiecie - to screeny z mayki. pozdrawiam ziomek Edytowane 27 Listopad 200816 l przez arcade
Napisano 27 Listopad 200816 l Napewno scenka ma klimat co mi sie najbardziej podoba :) Ogólnie fajnie to wyglada , textury fajne ale tak troche cięzko jest zobaczyć pełną okazałośc modelu , może jakby ten księzyć troche mocniej świecił ?
Napisano 27 Listopad 200816 l Fajny klimat. Ile tekstur na to poszlo? Nie podoba mi sie to prostakatne obramowanie wokol wejscia. Bez sensu. I swieczki! Niby to dodatek, ale ... Nie za duze sa? Prosta luminance map by sie przydala. I flarki ;)
Napisano 27 Listopad 200816 l Autor Davegraph -> dzięki, może faktycznie trochę przyciemno jest mimo wszystko - pomęczę jeszcze oświetlenie i zobacze co wyjdzie - jak coś ciekawego to wrzucę. plutko -> tekstur trochę zrobiłem, ale tym setem dało by się poteksturować wiele różnych modeli w podobnym klimacie. Generalnie to z 4 tekstury podstawowe, a reszta to takie pierdółki (księżyc, ogień itp). Obramowanie wejścia takie jakie był w referencji, robiło się takie generalnie. Świeczki może faktycznie dobrze by było zmniejszyć (zwłaszcza te z lewej). Co do luminance i flarek to chyba trochę się zagalopowałeś ;) To jest screen z viewporta, nie będę robił renderu tego bo uważam że game art to game art a nie wizki.
Napisano 27 Listopad 200816 l spoko praca! z kad te tekstury? moze podasz jakis workflow jak je robisz?
Napisano 28 Listopad 200816 l flarki odpuszczam ;) ale na High Quality rendering dziala efekt mapy Incandescence jest widoczny we Viewporcie.
Napisano 29 Listopad 200816 l Autor rozpruwacz - dzięki, tekstury zazwyczaj ze zdjęć ciacham - najpierw robie żeby się tilowały, potem ustawiam levels i saturation i jest. No a potem tylko dorobic specular i normal. plutko - hmmm nie wiem co to te mapy o ktorych mowisz, nigdy ich nie uzywalem. Myslalem że znowu jakieś zło Vrayowe ;) No poczytam w wolnej chwili to moze pomyśle o tym
Napisano 29 Listopad 200816 l serwus :) bardzo fajne :) jakie sa losy takich obiektow growych potem ? - pytam z ciekawosci, bo nie mam nic wspolnego z robieniem gier . Laduja w szufladzie, czy komus to potem dajesz do gier ? pozdrawiam i zycze powodzenia :)
Napisano 30 Listopad 200816 l Autor kannu - a, to akurat sobie zrobiłem jako ćwiczonko, pewnie na screenach się skończy a reszta wyląduje gdzieś w czeluściach dysku twardego w które nigdy już nie zajrzę ;) No, jak będę miał czas to jeszcze poprawię bo dużo dobrych uwag padło. Bruneq -> spoko, pokażę jak będę w pracy, teraz nie mam pod ręką :)
Napisano 30 Listopad 200816 l Siema Ziomuś ;) troszke naciapane jest to wszystko, tekstury mało czytelne (być moze przez światło itp), pozwoliłem sobie namazać troszkę tableciakiem na jednym ze screenów co mi się w samym meshu i kompozycji sceny średnio podoba: Są to moje poranne wypociny więc bardzo prawedopodobne jest to ze są z d***, ale moze jako komentarz cos pomogą ;)
Napisano 8 Grudzień 200816 l dobre dobre, ale wiesz co jak juz bawisz sie w real tima to wywal to chocby do do czegos na unrealu scenka naprade zyska sporo , dzieki szaderkom, postprocesom, oswietleniu itp itd , uzyskasz podobny klimat tyle ze dosadniejszy, treściwszy, intesywniejszy, przynajmniej tak mi sie wydaje, w kazdym razie jestem na tak, podoba mi sie, i napisz jeszcze co tam sie dzieje lub stalo z tym czelnedżowym levelem co robiles
Napisano 8 Grudzień 200816 l przydalby sie jakis element co by "ozywil" screeny - teraz szaro i buro. Moze dorzuc model volume lights skoro masz taki ksiezyc?
Napisano 28 Grudzień 200816 l Autor Spox spox, dzięki chłopaki za commenty :D mam nadzieję że wrócę do pracy i poprawię to o czym było pisane, na razie nie bardzo miałem czas się za to zabrać (ale teraz będe musiał pare godzinek nadrobić więc w weekend w pracy może się wezmę ;)) dzięki i pozdro :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto