Napisano 4 Grudzie艅 200816 l Witam wszystkich :) Chcia艂bym zaprezentowa膰 model stworzony przeze mnie do gry Black Ice Tales, Drewniany w贸z. Tris: 1380 Textura: 1024 na 1024 Diffuse + Normal + Spec 聽 Siatka: http://ifotos.pl/?page=2&image=14949.jpg 聽 Renderki: http://ifotos.pl/?page=2&image=14947.jpg http://ifotos.pl/?page=2&image=14952.jpg 聽 Textury: http://ifotos.pl/?page=2&image=14951.jpg 聽 Czekam na wasze komentarze. ;)
Napisano 4 Grudzie艅 200816 l Przedewszystkim powinene艣 popracowa膰 jeszcze nad textur膮 , jak na 1024x1024 jest zbyt rozmyta, zbyt ciemna, bez detalu , je艣li chodzi o model to sprubuj jescze go zoptymalizowa膰 . Og贸lnie wygl膮da fajnie i mo偶e wygl膮da膰 dobrze je艣li widok w grze b臋dzie dosy膰 oddalony bo inaczej to nie bardzo.
Napisano 4 Grudzie艅 200816 l Autor Textura jest teraz bardziej wyra藕na, poprawi艂em te偶 normalk臋, je艣li chodzi o widok, to w贸z w grze b臋dzie pe艂ni艂 raczej role dekoracji ni偶 jakiego艣 aktywnego obiektu. Zoptymalizowa膰 bardziej si臋 nie da, wszystko co niepotrzebne usun膮艂em. 聽 Ka偶dy element ma oddzieln膮 siatk臋 uv, dlatego mo偶e wydawa膰 si臋 zbyt ma艂o wyra藕ne 聽 http://ifotos.pl/?page=2&image=15223.jpg 聽 Dzi臋ki za wasze komentarze. ;)
Napisano 4 Grudzie艅 200816 l Na 512 by艣 to upcha艂 z powodzeniem, to drewno jest powtarzalne do b贸lu! Pomijaj膮c occlusion/lightmap臋, kt贸re mo偶na spali膰 na innym kanale mapowania o ile Wasz silnik to wspiera.
Napisano 4 Grudzie艅 200816 l Straszny brak poszanowania pami臋ci :) Jak by si臋 upar艂 to na 256x512 by wysz艂o lepiej. Popracuj du偶o nad normalk膮 przy drewnie 10% jako艣ci to color a 89% to normal 1% to spec (Imho ofkors ;) )
Napisano 4 Grudzie艅 200816 l Na 512 by艣 to upcha艂 z powodzeniem, to drewno jest powtarzalne do b贸lu! Pomijaj膮c occlusion/lightmap臋, kt贸re mo偶na spali膰 na innym kanale mapowania o ile Wasz silnik to wspiera. 聽 Niestety nie wspiera... musimy wszystko upycha膰 na jednym kanale... 聽 Straszny brak poszanowania pami臋ci :) Jak by si臋 upar艂 to na 256x512 by wysz艂o lepiej. Popracuj du偶o nad normalk膮 przy drewnie 10% jako艣ci to color a 89% to normal 1% to spec (Imho ofkors ;) ) 聽 聽 Bez przesady ;) A co do proporcji to w sumei fakt... mo偶e raczej 30% - 65% - 5% .... ale to te偶 Imho ofkors ;)
Napisano 5 Grudzie艅 200816 l Popracuj du偶o nad normalk膮 przy drewnie 10% jako艣ci to color a 89% to normal 1% to spec (Imho ofkors ;) ) 聽 No, IYHO. :p 聽 Wszystkie mapy wp艂ywaj膮 na wygl膮d modelu, niewa偶ne kt贸r膮 zwalisz, jak zwalisz to model b臋dzie zwalony i cze艣膰..
Napisano 5 Grudzie艅 200816 l Autor Z 1024 na 1024 512 na 512 da si臋 zrobi膰 wi臋c nie widz臋 problemu, co do normalki to macie absolutnie racje, chcia艂em 偶e by艂o bardziej drewniane, i mniej wypuk艂e ale to poprawi臋. ;)
Napisano 6 Grudzie艅 200816 l Wcale nie jest tak 藕le, jak by艣 wsadzi艂 do gothica to by trzyma艂o poziom ;d. A 偶e normalka praktycznie zerowa, to ty te偶 widzisz. Mnie tam si臋 model podoba. Blender?
Napisano 7 Grudzie艅 200816 l moze normal jest dobry tylko oswietlenie na renderku nie takie? jak sie patrz na samego normala text to widac ze jednak jest dosc mocny wiec moze to tylko winna dziwnego oswietlenia na tym renderku i dlatego oprocz ciemnej color mapy nic nie widac
Napisano 14 Grudzie艅 200816 l Niestety nie wspiera... musimy wszystko upycha膰 na jednym kanale... 聽 Radze zmienic silnik wtedy....
Je艣li chcesz doda膰 odpowied藕, zaloguj si臋 lub zarejestruj nowe konto