Skocz do zawartości

Model 3d: Drewniany wóz (Black Ice Tales)


PIraT

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich :)

Chciałbym zaprezentować model stworzony przeze mnie do gry Black Ice Tales, Drewniany wóz.

Tris: 1380

Textura: 1024 na 1024

Diffuse + Normal + Spec

 

Siatka:

http://ifotos.pl/?page=2&image=14949.jpg

 

Renderki:

http://ifotos.pl/?page=2&image=14947.jpg

http://ifotos.pl/?page=2&image=14952.jpg

 

Textury:

http://ifotos.pl/?page=2&image=14951.jpg

 

Czekam na wasze komentarze. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Przedewszystkim powineneś popracować jeszcze nad texturą , jak na 1024x1024 jest zbyt rozmyta, zbyt ciemna, bez detalu , jeśli chodzi o model to sprubuj jescze go zoptymalizować . Ogólnie wygląda fajnie i może wyglądać dobrze jeśli widok w grze będzie dosyć oddalony bo inaczej to nie bardzo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Textura jest teraz bardziej wyraźna, poprawiłem też normalkę, jeśli chodzi o widok, to wóz w grze będzie pełnił raczej role dekoracji niż jakiegoś aktywnego obiektu. Zoptymalizować bardziej się nie da, wszystko co niepotrzebne usunąłem.

 

Każdy element ma oddzielną siatkę uv, dlatego może wydawać się zbyt mało wyraźne

 

http://ifotos.pl/?page=2&image=15223.jpg

 

Dzięki za wasze komentarze. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 512 byś to upchał z powodzeniem, to drewno jest powtarzalne do bólu!

Pomijając occlusion/lightmapę, które można spalić na innym kanale mapowania o ile Wasz silnik to wspiera.

 

Niestety nie wspiera...

musimy wszystko upychać na jednym kanale...

 

Straszny brak poszanowania pamięci :)

Jak by się uparł to na 256x512 by wyszło lepiej.

Popracuj dużo nad normalką przy drewnie 10% jakości to color a 89% to normal 1% to spec (Imho ofkors ;) )

 

 

Bez przesady ;)

A co do proporcji to w sumei fakt... może raczej 30% - 65% - 5% .... ale to też Imho ofkors ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popracuj dużo nad normalką przy drewnie 10% jakości to color a 89% to normal 1% to spec (Imho ofkors ;) )

 

No, IYHO.

:p

 

Wszystkie mapy wpływają na wygląd modelu, nieważne którą zwalisz, jak zwalisz to model będzie zwalony i cześć..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności