Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

realistyczne wszystko oprocz listew przypodlogowych, daj na nie jakis ladny materia bo ten wyglada jak szary scanline:p

  • Odpowiedzi 89
  • Wyświetleń 5,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Czesc!!

 

Pracka bardzo mi sie podoba :cool: a szczegolnie podoba mi sie podloga :D Jest bardzo realostyczna :D Kiedys tez robilem podobny samochodzik :D Ale jak zwykle nie dokonczylem :D bo stracliem wszystko z dysku i pracka przpadla :) ale coz zyje sie dalej :D hmm a moze z zrobie ja jeszcze raz :) pomysle nad tym :)

Napisano

uu a mialo nie byc pseudo reklamy ktora i tak jest w temacie :>.

 

Pracka bardzo fajna :), fajne kolory, bardzo bardzo fajny model :)

Napisano

bardzo fajne... - pseudoreklamy nie ma - bo napis tak mały, że nie da si przeczytać.... (to nic , że wszystcy wiedzą o co chodzi)

Napisano

No bardzo fajnie, ale przydało by się lekie rozjaśnienie samego pojazdu (Exclude...). Reszta otoczenia jest dobra...

 

Pozdr

Napisano

nic nie rozjaśniaj !! dzięki temu, że jest tak jak jest to trudno jest powiedzieć, czy to zdjęcie czy render :) a o to przecież właśnie chodzi :D świetna scenka :)

 

trzymaj się [piwo]

Napisano

ooo teraz lepiej ale brakuje jakis blikow (blyskow) na plastokowych elementach, ciemne elementy sa tak samo plaskie jak na renderach Loozacka :) [piwo]

Napisano

Fajny naprawde bardzo fajny modelik

wszystkie szczeguly dopracowane zazdroszcze[lol2]

gratulacje i pozdro

Napisano
  • Autor

samochodzik jest zrobiony prze zemnie z lego bo kiedys klocki wyciagnolem i sobie go zrobilem for real.....ale i 3d max przyszedl w pare i sobie go wymodelowalem ciagle jednak zapominam zamiescic siatki .......dle niedowiarkow....bo z domu niekozystam....

Napisano

Super modelik, zastanawiam się jedynie jak zrobiłeś tak realisteyczną podłogę, ja też mam braziline 1.03 i plugin HDR, ale jakoś nie moge zrobić fajnego HDRI, obiekt oświetlany staje sie przeźroczysty :(

Napisano
  • Autor

faktycznie wiekszosc jest oswietlona hrdi....a co do tutoriala odsylam do splutterfish.com :) naprawde b.dobry

Napisano
  • Autor

a co do bumpa na podlodze to poprostu ta sama mapa co do coloru uzylem :) czy to niejest proste :)

Napisano
  • Autor

ok kozystam jak narazie z caffe i czasami zapominam wziasc ze soba jakies screeny typu siatka ale moge scene przyslac tylko 29 Mb :)...obiecuje ze w koncu jak niezapomne to wysle na forum.....dla niedowiarków

Napisano
  • Autor

co do ostatniego obrazka to trzeba brightnes zwiekszyc bo niezauwazylem tego wczesniej a na moim monitorku mam brightnes zwiekszony i niewidac szczegulow tych na ciemno......:)

Napisano

chłopie zmień w temacie z zakączony na zakończony ... bo trochę mnie pokrzywiło jak to zobaczyłem ;] .

Pozdrawiam p.s scena jest super

Napisano
  • Autor

na zyczenie wysle pracke w 1280x960.......chyba lepiej ja ocenic po szczególach ..a tu niewiele ich widac...jak co to na gg 3522370

Napisano

chlopie ze ci komp wytrzymal z tymi siatkami mi by sie chyba spalil:D

Napisano
  • Autor

athlon 2,5 @ 3,2 Ghz , Radeon 9500 (8 potocol version) , 256 DDR 400 ( :( ) ....jakoś wystarcza... :)ale render 5,23 godz czy jakos tak trwał

Napisano

5 godzin troche dlugo a ile to ma poly ?? ja wiem ze moj komp jedna scenke liczyl 5 godzin byl to najdluzszy rendering w moim zyciu ale komp musial przeliczac 2,2 mln poly jeszcze sky lighta dodalem :D a moj sprzet to celeron 800@ 1 ghz, gf 2 mx 400, 256 sdram :D

Napisano
  • Autor

heh ale tu nietylko sky light jest......sky to HDRI,klocki maja reflection Glosa i poza tym bumpa ......poly to okolo 940 tys......wiec watpie ze bys leprzy wynik uzyskał....samplowanie zreszto jest 1x1

Napisano
  • Autor

scenka z 5 miln poly i wlaczonym skyem i ground plane (reszta tak jak jest w defaulcie)w 1280x960 renderuje sie 7 min :) :) :) .....wiec niewnikam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności