Skocz do zawartości

Modele 3D: Wszelakie moje obiekty


kellyq

Rekomendowane odpowiedzi

na masce masz niewielkie krzywizny (przetłoczenie) i te cos od znaczka jest ostro zakonczone a nie powinno.

szyby coś tak jakby render nie dawal rady albo model cos zalatywal(od razu modeluj 2 strony szyb - lepiej bedzie się renderowac)

Przetłoczenie na przenim zderzaku jest krzywe ( nad wlotami ).

Drzwi za słaba krawedź (wyostrz dodajac jednego edga albo zweź chamfera).

Światło tylnie chyba się innaczej zakańcza do środka tam powinna być ostra krawędź. łączenia zderzaka z karoserią "za słabe". coś zajeżdża krzywizna z tylnego dyfuzora :/

jak na razie nie duzo blędów jakiś 1,5 h poprawiania

mam nadzieje ze pomoglem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 470
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

na masce masz niewielkie krzywizny (przetłoczenie) i te cos od znaczka jest ostro zakonczone a nie powinno.

szyby coś tak jakby render nie dawal rady albo model cos zalatywal(od razu modeluj 2 strony szyb - lepiej bedzie się renderowac)

Przetłoczenie na przenim zderzaku jest krzywe ( nad wlotami ).

Drzwi za słaba krawedź (wyostrz dodajac jednego edga albo zweź chamfera).

Światło tylnie chyba się innaczej zakańcza do środka tam powinna być ostra krawędź. łączenia zderzaka z karoserią "za słabe". coś zajeżdża krzywizna z tylnego dyfuzora :/

mógłbyś to pozaznaczać na obrazku bo w niektórych przypadkach nie wiem za specjalnie w którym miejscu jest źle, pozdro

 

1.png

 

gg.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jako że sceny mi nie wychodzą.....niestety (za bardzo z modelingiem się rozpędzam)

 

takie coś popełniłem , powoli zmierzam do końca, nie wszystko jest jeszcze jak powinno. Interior bez mat., przednie światła do wykończenia , jakieś podwozie by się przydało, halogeny, że nie wspomnę o tylnych światłach, hamulcach,nadkole też jakieś takie ale ...

czy to będzie w przyszłości nadawać się do portfoli???

1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze drzwi wyglądają jakby nie pasowały (patrz przetłoczenie, kolor) ^^

 

co do twojego pytania to jak poprawisz błędy, dopracujesz, strzelisz ładny renderek to imo do folio jak najbardziej ;)

 

Pozdrawiam i życzę powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wstępna wersja końcowej wersji, w niektórych miejscach zrobię jeszcze re-render

pozdro

 

thumb_49b4295569f6c565989289.jpg

 

//

 

mlfinal1.jpg

 

 

thumb_09e0b51e.jpg

 

trochę poprawiłem , do foli powinno starczyć a teraz zabieram się za kolejny model

Edytowane przez kellyq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.................................................................

.................................................................

 

Takie o coś zrobiłem, na podstawie ROH Black Blade czy jakoś tak

mlfelga.pngmlfelga_wire.jpg

 

do jakiegoś lotusa czy innego sportstyle się chyba nada wink11.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedyś silnik sobie klepałem, aktualnie dorobiłem kilka rzeczy i stare F1 się zapowiada , będzie to mix Hondy RA Lotusa type 49 i innych podobnych

 

Pq2eYPhA.jpgaV29Hww0.jpg

 

 

jeżeli ktoś widział gdzieś blueprinty takich terenowych aut jak na Dakarze się ścigają to niech da znać

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolejne upy

 

gxb470J.jpg

 

 

jeżeli chodzi o ferrari to nie wiem czemu ale clay render bardziej mi się podoba niż kolor, w każdym razie w folii będzie :)

 

 

//edit

a raczej musi być bo tak zostaje

final_1.jpg

Pqp0tO9-4ea0134a56e25dde62859d8990974bc4.jpg

Edytowane przez kellyq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności