michalo Napisano 30 Grudzień 2008 Napisano 30 Grudzień 2008 Mial byc w tym roku a poczekamy jeszcze trochu.. Byle nie tak dlugo jak uzytkowicy Maca na 3.12 ;) Post Aurick'a na ZBCentral Hi, The next ZBrush version is currently in development. Information about its release date will be made available 1st Qtr 09. Thank you for your patience Happy ZBrushing! and Happy New Year! Zawsze jakis update.
ttaaddeekk Napisano 31 Grudzień 2008 Napisano 31 Grudzień 2008 "1st qtr 09" - co to znaczy qtr? Styczeń? lol .
Nezumi Napisano 31 Grudzień 2008 Napisano 31 Grudzień 2008 Rozbraja mnie Pixologic z tym rzucaniem jakiegos infa gdzies tam ukrytego na forum - bo ktos zapytal. Nie mogli by po prostu oficjalnie powiedziec na jakims przyklejonym temacie? A swoja droga kolejny raz daja ciala - najpierw bylo ze bedzie w ostatnim kwartale teraz - o zgrozo - mowia ze w pierwszym kwartale 2009 ... POWIEDZA KIEDY BEDZIE. Czyli na dobra sprawe moga powiedziec ze bedzie w 2010 LOL... Ech Pixologic - gdybys tylko mial jakas konkretniejsza konkurencje.. Moze Mudbox sie wezmie do roboty pod skrzydlami autodeska... (duzy polycount i malowanki to za malo zeby stanac w szranki z Zbrushem..) Coz, przyjdzie zaczekac ale mogliby puscic w eter jakies podgrzewajace atmosfere zapowiedzi ficzersow/fixnietych bugow...
ttaaddeekk Napisano 31 Grudzień 2008 Napisano 31 Grudzień 2008 ja tam wole zeby sie nie spieszyli a zrobili pozadnie, na wersje 3.0 warto bylo czekac. teraz jest moda na wypuszczanie praktycznie wersji beta i naprawianie bugow po sendraportach w pierwszych servicepackach (czytaj autodesk ;) )
Levus Napisano 31 Grudzień 2008 Napisano 31 Grudzień 2008 Tadek, dzięki, podbudowałeś mnie:D Nezumi, jak już wyjdzie, dostaniemy na pewno takie magiczne narzędzia, że się samo będzie robić. Na pewno dadzą nacisk na texturowanie, support materiałów realtimowych i jeszcze większą wydajność. Czyli mud się znowu schowa pod krzesło:p
Tomala Napisano 31 Grudzień 2008 Napisano 31 Grudzień 2008 Pixologic ma na prawdę duże pole do popisu bo tego co by można w nowym zbrushu wprowadzić jest sporo i każdy bez długiego namysłu wymieniłby kilka ficzersów które mogłyby się pojawić w zb 3.5. Niestety wprowadzenie nawet części z tego o ile w ogóle możliwe w jak by nie patrzeć updejcie wersji 3 musi trochę potrwać. Jak wszyscy czekam na nową wersję ale mogę spokojnie poczekać jeszcze kilka miechów żeby tylko nowe bajery działały i były przydatne.
Nezumi Napisano 1 Styczeń 2009 Napisano 1 Styczeń 2009 Czyli mud się znowu schowa pod krzesło:p Jak dla mnie to mud wystawil glowe spod tego krzesla conajwyzej ;) jest wydajny, ale masa osob ma z nim problemy. U mnie na przyklad w domu smiga na 32 milionach poly a w pracy nie dalo sie pracowac juz przy 300k.... Podglad w viewporcie ma oblednie ladny ale brak jakiegokolwiek turntable do zapisania, brak retopo, brak jakiegos odpowiednika transpose... Kiszka, panie, stolcowa. Ale maja juz solidna, wydajna podstawe z malowaniem - pewnie cos dodadza za jakis czas. Jesli dodac do tego niepozornego 3dcoat ze swoim volumetric sculptem.. Bedzie sie dzialo.
jacenty Napisano 1 Styczeń 2009 Napisano 1 Styczeń 2009 hmm ja mysle ze gowno bedzie sie dzialo softy beda tkwily w swoim marazmie i tyle.Cos zrobia fajnego ale inne sprawy zleja i tyle. Mud 2 wydawal sie niezlym skokiem ale tak naprradwe kurde dzis stwierdzam ze duzo pary tylko w tym wszyskim bylo. Zbruch wcale nie lepszy
michalo Napisano 1 Styczeń 2009 Autor Napisano 1 Styczeń 2009 ja tam wole zeby sie nie spieszyli a zrobili pozadnie, na wersje 3.0 warto bylo czekac No to masz, nie spiesza sie ;) A liczylem na prezent pod choinke. Takie opoznienie nikogo nie bawi. Mial byc przed koncem roku a tu dopiero nieoficjalnie zapowiedzieli oficjalna zapowiedz. Ludzie wywieraja duza presje na Pixologic co do nowych ficzersow i usprawnien. Mudbox czy nawet 3d coat tez cos dzialaja. ZBrush nie moze rozczarowac i tak zaspiewamy kiedys wsyzscy razem warto bylo czekac na te piekne czasy by na wlasne galy cuda te zobaczyc Hah.
Nezumi Napisano 1 Styczeń 2009 Napisano 1 Styczeń 2009 jacenty - rozumiem ze komus podoba sie Zbrush, rozumiem tez jesli mudbox - oba softy maja swoje dobre i zle strony. Ale juz ludzi ktorzy nie lubia NICZEGO i WSZYSTKO uwazaja za slabe nie rozumiem.. To moze zarzucisz jakies konkrety - co ty bys dodal w tych softach? Czego ci brakuje? Bo wydaje mi sie ze piszesz na zasadzie "eeee tam, a myslalem ze w koncu dodadza button 'make awesome sculpt' a tu taka kicha...". ;)
jacenty Napisano 1 Styczeń 2009 Napisano 1 Styczeń 2009 ech niedawno byla dyskusja czego niecierpie w zbruchu o mudboxie tez moge powiedziec pare rzeczy o ktorych tu sie nie pisze ale nie chce mi sie i tak wiekszosc siedzi w zbruchu..:P A moze poprostu sie starzeje i nic mnie juz nie kreci:P
Gość Marioza Napisano 2 Styczeń 2009 Napisano 2 Styczeń 2009 jacenty nie wiem jak tam stoisz z zbrushem, ale jestes pewny ze to gówno? ze poznałes jego wszytkie funkcje? ja w sumie do tej pory odkrywam kolejne jego dobre strony w duzej mieze dzieki tutkom wszelkiej masci na ktore natykam sie w necie, duzo z tych funkcji nie raz mnie zaskoczyło bo nawet nie byłem swiadom ze mozna takie numery walic w zb, i mimo ze daze sympatią a przynajmniej dazylem muda1 to stwierdzam ze nowy mud przy zb jest prymitywem, owszem mozna w nim siepac modele, w zb 2 i mudzie 1 tez mozna było wszyskto zalezy co kto potrzebuje , zeby nie bylo ze sie spuszam nad zb, jest równiez masa irytujących spraw ale blakną troche lub schodzą na dalszy plan dzięki innym zaimplementowanym tam patentom
jacenty Napisano 2 Styczeń 2009 Napisano 2 Styczeń 2009 ok bo wychodze na malokntenta:P male sprostowanie zdaje sobie sprawe ze zb zjada muda na sniadanie i chyba niestety bede musial sie na niego przesiac .Life id brutal...
gryzon Napisano 10 Styczeń 2009 Napisano 10 Styczeń 2009 Chyba warto znać oba programy. Świetlaną przyszłość wróżyły mi sny dla muda. Nie było w nich tylko wzmianki o Autodesk :) Ale może to wyjdzie softowi na dobre. To co męczy w ZBrush to interfejs. Można się przyzwyczaić ale męczy mnie. To co męczy w Mudbox2009 to kaszaniasta selekcja polygonów i ich ukrywanie, brak narzędza takiego jak transpose z Zbrush, brak narzędzi do Retopo. Ogólnie Zbrush ma o wiele potężniejsze możliwości.... narazie :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się