Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 133
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

To co mocno razi to ta długa krawędź przechodząca przez cały samochód jest nierówna w okolicach między błotnikiem a przednimi drzwiami. Tylne drzwi- tam gdzie konczy sie dziura sa bledy. Miedzy szyba tylnych drzwi a tylna szyba masz pogniecione. Jeszcze bug przy przednim swietle, na nadkolu.

Napisano

jedyne co mnie dziwi to to ze siatka wydaje sie na maksa zj** ale jest tak ułozona ze model prezenuje sie swietnie i to mni enutruje, jak to mozliwe ;] no oby refleksy ci sie ładnie układąły. powodzenia

Napisano

Ta metoda ma to do siebie ze siatka prawie nigdy nie jest tak ładnie ułozona jak u tych co robią z bryły a potem cut itd. heh prawie nigdy... w zasadzie nigdy ;) Kolejną wadą metody jest to ze trudno zrobić coś prosto, generalnie więcej wad niż zalet. Ale mówiłem, że będę się uczył poprawnej metody ale ten model chcę skończyć.

 

Co do klamki, to tam powalcze jeszcze ;)

Napisano

Taka przerwa od auta. Test właściwie wszystkiego. No i dalej trening ;) Może jakaś wizka z tego będzie. Zobaczymy.

Co sądzicie ?

 

PS

psversion.jpg

 

MAX

wizkaa1max.jpg

Napisano

Nie wydaje mi się by za bardzo odbijała.

Mnie się bardziej drugi podoba, sorry :)

Napisano
No tak, ale to chyba nie o to chodzi? ;)

 

Również bardziej podoba mi się druga wersja, bardziej czytelna.

 

 

no ja nie wiem ale tak ja to widze, i obydwa sa ok, jesli nawet nie o to chodzilo,

Napisano

Mam pytanko odnośnie teksturowania: Jak sobie chcę zrobić np. podłogę i kładę teksture (materiał?) na box czy plain to rozciąga się ona do rozmiarów obiektu. Jak zmienić aby była położona na obiekcie "sąsiadująco"? [3DsMax5]

Napisano
Nie wydaje mi się by za bardzo odbijała.

Mnie się bardziej drugi podoba, sorry :)

 

Mnie też drugie, bo mniej przejarane.

Co do odbicia, niech Ci będzie :D

Napisano

Sorry ale wyjątkowo zgodzę się z Dunablaster - podłoga jest "brudna" lub rustykalna a robi wrażenie odbicia jakby to był świeżo polerowany lakier. Nawet jeśli miałaby odbijać to nie tak równomiernie.

Co do wersji to zdecydowanie #2.

Napisano

Hmm jednym się podoba podłoga, drugim nie... teraz starałem się to wyśrodkować :) Powoli jakoś design tworze i kombinuje dalej. Co sądzicie ??

 

wizka2k.jpg

Napisano

Skądś znam to wnętrze. Lampy sufitowe powinny mieć dłuższy przewód. Stół dostawiony do zestawu wypoczynkowego jakoś średnio pasuje - albo stół z krzesłami albo wypoczynek i ława. Wyobraź sobie, że siedzisz na pufie i popijasz kawkę.

Napisano

Do czasu jak nie skończyłeś kompletować wnętrza i nie masz materiałów na finiszu to nie ma wielkiego sensu komentować oświetlenia czy renderu. Popraw mapowanie na oknach. Obraz o tych proporcjach powiesiłbym niżej. O lampach pisałem. Drzewko to pewnie atrapa na chwile. Na razie za mało tego jest na konkretny koment.

Napisano

Ja mam tylko jedno zasadnicze pytanie. Czego się teraz uczysz, w sensie na tej scenie? Chodzi o całość (modeling/oświetlenie/rendering), czy tylko o rendering i to co z nim związane?

Jakby nie patrzyć, to szkoda, że, mogę się mylić, korzystasz z gotowych modeli, jak i sama tekstura podłogi jest na bazie tej udostępnionej swego czasu przez Lis'a

 

pozdr

Napisano

Touch:

 

Właściwie to tylko rendering i to co z nim związane (oświetlenie, materiały itd.) modelingu uczę się robiąc auto i jego elementy. Fakt textura podłogi jest Lisa ale co w tym złego ? Większość korzysta z jakiś gotowych textur. Ale mapę wypukłości do tej podłogi robiłem sam.

Oczywiście mogę wszystko robić sam, bez gotowców itd. ale to trochę zajmie a to ma być prosta wizka do folio.

 

Czasem modelowanie prostych obiektów, gdy ma się multum gotowych jest bez sensu. Bo czego się nauczę modelując kanapę, która wygląda jak kilka boxów razem ze sobą, parę chamferow i smooth. To nie jest tak, że uczę się tylko z tego co tu pokazuje. Przy okazji podglądam różne tutoriale itd. Teraz np. szukam czegoś o mapowaniu, bo standardowe już nie wystarczają.

 

Do tej wizki międzi innymi wykorzystałem tutorial SWRSC o robieniu własnego HDRI z jpeg nieba do GI. Może tutaj nie widać tego (bo i 1raz to robiłem), ale mapka świeci i daje trochę inny efekt niż zwykły niebieski. Pewnie na exterioru byłoby lepiej czuć różnice.

 

Mam nadzieję, że widać iż generalnie się uczę. Staram się rozkładać czas na to czego najbardziej nie umiem, albo chce umieć najlepiej. Gdy stwierdzę, że czas wymodelować wyposażenie pomieszczenia na podstawie np. katalogu z ikei i zrobić to porządnie to tak zrobię ;)

Napisano

Czyli innymi słowy, uczysz się, testujesz, rozwijasz to co potrafisz, korzystając w tym wątku z opinii innych i w ten sposób się wspomagając :D no to ja naprawdę gratuluję wątku i życzę miłej roboty.. uważam że sam też powinienem pod okiem doświadczonych grafików rozpocząć samorozwijanie. Żal byłoby nie śledzić tego wątku :)

 

Pozdrawiam serdecznie :)

Napisano

Nie tyle złego, ale jak dla mnie zdecydowanie więcej można się nauczyć robiąc jak najwięcej we własnym zakresie:) Ale to może dlatego, że mam urlop i dużo wolnego:D

 

Pozdr

Napisano

Zapomniałem lamp wydłużyć. Mały progres no ale pokaże, tylko 1h mialem dzisiaj na to.

Co myślicie o zielonych kanapach ? Będą pasować ? Ile dodać kwiatków, czy dać dywan i jaki obraz.

 

wzil.jpg

Napisano

Zielone lampy mi się podobają :)

Co do mebelków nie musi być zielono ale za to kolor, który by pasował bez przesady i zbytniej ilości..

Napisano

Co sądzicie ?

 

forum.jpg

 

Jestem zły bo wcześniej czas renderu w około 2x większej rozdziałce trwał max 2h a teraz jak dodałem trochę materiałów i obiektów wydłużył się do 8h :0.

 

Ustawienia nie są wysokie. LC i 3 passy GI liczą się szybko ale strasznie mozolnie renderuje... Coś chyba skopałem ale nie wiem co.

Podłoga na pewno zabiera z jakąś 1h więcej z racji ze to disp ale wcześniej wszystko razem szło max 2h :(.

Napisano

Super pracka, mnie sie osobiście podoba :) Jednak cały czas jak patrze za okno to wydaje mi sie że budynek leci (ale może to mi sie tak wydaje tylko). Co do czasu renderu to ja się nie znam ale może jakis materiał zabiera tyle czasu ?? Ale i tak praca jest super.

Napisano

Renderowanie na tym etapie jest bezsensu, możesz testować oświato ale lepiej to robić jak będziesz miał już całą scenę. I wtedy regionami testować materiały :)

Na dzień dzisiejszy nic mi się nie podoba, problemy masz w każdym elemencie.

IMO, będzie Ci to trudno zrobić żeby wyglądało git :) znalazł bym łatwiejszą refke :)

Gość George82
Napisano

Wszystko piknie, ale aberracja przesadzona IMO.

 

Pozdrawiam

Napisano

I trochę z innej beczki ale chyba zgodnie ze "sztuką budowlaną" panele, deski podłogowe, pasy wykładzin itp. układa się jeżeli to możliwe prostopadle do ściany z oknem.

Napisano

Po jakiś tam poprawkach i optymalizacji czasu. Nadal test ale chyba finish i robię jakieś inne wnętrze.

 

koniec_3.jpg

 

Vray 1.5 4h w 20xxXxxxx

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności