Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Temat: Zlodziej

Termin: 01.04.09

Zlodziej, tajniak badz ktokolwiek "skradajacy sie". Nie bede uscislal aby zostawic szersze pole do popisu ;)

z%C5%82odziej.jpg

342291_t.jpg

Powodzena, czas start?

Edytowane przez marcool

  • Odpowiedzi 114
  • Wyświetleń 45,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hmmmm temat b. fajny, koncepcik juz jakis mam wiec jak tylko czas pozwoli to cos wrzuce.

 

Pozdrawiam ;].

Napisano

Nie jestem jeszcze pewny czy wezmę udział bo nie jestem pewny swych umiejętności... Ale gdyby jednak to czy są jakieś ograniczenia odnośnie wielkości czasu formatu animacji? ;>

To byłby mój pierwszy speed wiec pytam bo nie wiem :P Proszę się nie denerwować :P

Napisano
Rob co chcesz bylebys wygral! ;)

 

dobrze powiedziane :)

dodałbym tylko od siebie żeby jeszcze dało się to pod temat przewodni podciągnąć :D

 

tu są proste zasady, łatwe do spamiętania :D

Napisano

proponuje obowiązkowo kamerkę z perspektwy, bo z fronta znacznie łatwiej lub ustalenie zasad na starcie teamtu...

 

freestyle bez zasad ma swoje plusy i minusy...

 

pozdrawiam! ;]

Napisano

floo ma racje, jakies ogolne zasady powinny byc ustalone:

 

- takie jak skupienie nad poprawnoscia ruchu, przypominam, ze w animacji nie glosuje sie na "kolorki", "render" itd. tylko na a-n-i-m-a-c-j-e i dlugo po niej na pomysl.

- kamerka w tym wypadku perspektywa to najlepsza opcja i najbardziej wymagajaca

- dlugosc animacji, zeby np. zamknela sie w 200 czy 300 klatkach

 

Wszystko powinno byc ustalone przez osobe ktora narzuca temat.

 

Pozdrawiam i zycze powodzenia.

Napisano

na następny tematcik proponuje coś zapętlonego. low poly do game artu np. 30 klatek

 

robienie animacji na ustalonych zasadach jest dobrym testem dla animatora...

Napisano
  • Autor

Ja z racji ze wygralem i skorzystam z tego przywileju, zadnych zasad nie wprowadzam, wygra najciekawsza animka, oczywiste jest jednak ze nie wygra render , tylko animacja, bo to konkurs na animacje, a jak go kto podrasuje, z jakiej strony go pokaze, jaka historyjke sobie wymysli, to juz pozostaje w inwencji tworcy, w przeciwnym wypadku te nasze male bitewki nie beda sprawiac frajdy, bynajmniej mi.

Napisano

moim zdaniem pelna swoboda to najlepsza opcja, kazdy z nas moze oderwac sie od projektow narzuconych od gornie, z mnostwem zakazow i nakazow:) pozatym marcool wygral i to zwyciesca decyduje.

 

floo wygraj, a beda Twoje zasady:)

 

temat jak najbardziej spoko, wiec nie gadac tyle, tylko animowac;)

 

 

pozdro:)

Edytowane przez 3dwisdom

Napisano

... eee tam, zadnych koszulek ani medali (nawet do polerki) tu nie rozdaja to niech sie dzieje wola nieba (tudziez marcool'a :P).

 

Pozdrawiam.

Napisano

floo chodzi o coś w rodzaju testu animacyjnego wszyscy robią to samo na takich samych zasadach i ocenie podlega jakoś animacji jej dynamika realistka ruchu itp. bo na rożnych animacjach nawet tego samego pomysłu czasem trudno ocenić

Napisano

Poza tym, dużo osób ocenia animacje pod względem renderu, jak i możliwe że kilka osób chce osiągnąć świetne rezultaty poprzez owy render.

 

A speed przynajmniej ja uważam za ocenę i wykazanie się pod względem samej animacji czy to postaci czy to kulki.

 

Jest to również świetna nauka dla animatora, co prawda floo nic nie robi :D, ale dobrze prawi

Napisano

eheh racja:) w końcu cel tego speed animacyjny aby się uczyć;) animacji:) i to powinno podlegać ocenie:) może wezmę udział:) jak zdarzę

Napisano

Bobi87 dwa razy już wygrałeś... daj innym szansę... :P

 

nic więcej w tej kwestii nie mogę zrobić...

Napisano

całkiem fajnie :)

ja też coś męcze, może skończe, co ciekawe mam baaaardzo podobne rekwizyty na scenie, nawet riga chciałem podobnego użyć ale nie dał rady :D ale w mojej wersji nie będzie telekinezy i innych paranolmalnych zjawisk :D

 

Te czerwone kropki to jakieś celowniki laserowe z systemu obronnego? :) może po tym jak wyskoczy przdałaby się seria pocisków bo tak to nie do końca wiadomo jaki jest ich cel i można je przegapić :)

Edytowane przez Destroyer

Napisano

Destroyer- dzięki;) co do laserów, to dokładnie jakiś system obronny ,strzałów nie ma ,bo zanim wystrzeliły zostały zniszczone przez wściekłą pokrywę :D

 

Animator- dzięki ;)

 

Ania- dzięki

 

SEB- dzięki

Edytowane przez adrian2608

Napisano

Spoko jak na speeda, ciekawy pomysl :] ...

 

... chcialem cos wrzucic, nawet zaczalem, ale niestety sie chyba nie wyrobie wiec wrzuce po terminie.

 

Pozdrawiam.

Napisano

Tak IK. Strzałów? Znaczy, że się tak prostują? Niektóre były zamierzone (wyciąga rękę żeby dalej sięgnąć), choć przyznaję nie wszystkie. IK pozwalało na "przyklejenie" rąk do ściany.

Edytowane przez Loopik

Napisano
  • Autor

Yhm, no spoko ale na to musisz zwracac uwage, poza tym to IK od razu rzuca w oczy, trzeba z tym bardzo ostroznie ;) Ogolnie fajnie, ale zawsze mozesz lepiej. Oki tera moje

 

http://vimeo.com/3923160

 

Sporo moglem poprawic i dopracowac, ale z czasem bardzo krucho,, no i tylko tyle.

Napisano

marcool - dzięki za tipsa.

 

Twoja animka spoko, klimat jak z poprzedniego speeda. Podoba mi się cartoonowy charakter. Nie podobają mi się długie "przestoje" gdy nic się nie porusza, trochę jak jakiś robot. Wystawienie głowy na końcu jest fajowskie :)

Napisano

Loopic, gdybyś tylko zlikwidował te przeprosty byłoby 2 razy lepiej.

 

Marcool - na razie prowadzisz ;)

 

Pozdrawiam wszystkich,

czakam na więcej

Napisano

OK, zmotywowałem się w końcu poprawić animkę.

Jeżeli tylko nikt nie będzie miał nic przeciwko, to wrzucę poprawioną wersję.

Napisano

marcool, wszystko by bylo fajnie, jakby pozy i ruch byly czytelne. on bardziej wyglada na dewianta ocierajacego sie o sciany, tancerza, niz na cichociemnego.

 

Imho powinien caly czas probowac zachowywac sie cicho, pozostawac w ukryciu, a on najpierw staje w oknie, pozniej przytula sie do sciany, zeby na koncu w dziwny, akrobatyczny sposob przejsc przez okno.

 

Nieczytelny ruch, nieczytelne pozy, nieczytelne mysli, emocje i motywy.

 

W calkiem ladnie stylizowanej animacji ukrywa sie... zle wykonane zadanie ;) Kawalek cegly posypany brokatem;)

Edytowane przez Reanimator

Napisano

W 100% zgodze sie z Reanimatorem :] ... jak dla mnie to ni to cichociemny ni to cartoon.

 

Loopik spoko - czytelne pozy i sytuacja, sa tam wspomniane przeprosty ... ale to tylko kwestia poprawki.

 

Pozdrawiam.

Napisano

No wlasnie to jest cala moc tych marcolowych animacji:) Ludzie glosuja na to, co ich bawi, nie na to, co jest poprawne i zgodne z tematem.

Napisano
  • Autor

Hehe, no ja nie uwazam zeby to nie bylo zgodne z tematem, mam poprostu swoja wizje tego, calkiem inna od pozostalych , macie prawo tak uwazac i tez nie krytykuje waszej krytyki bo wydaje sie byc uzasadniona, mimo wszystko swojej wizji bede bronil, bo gdybym to ja sie skradal, zrobilbym to w dokladnie ten sam spodob ;p Pozdrawiam i czekamy na reszte animacji.

Napisano

hah tak to jest wlasnie, dlatego oceniam poprawnosc animacji, Marcool pewnie nie zarobilbys mojego glosu (chyba ze postawisz piwo hehe:D), za duzo bugow, ale jest smiesznie, rusza sie jak plastelinowy ludzik.

 

Jest komicznie, bo takie ma ruchy/pozy pokraczne, ale tez czasowo tak rozegrane, tu sie ruszy, gdzie indziej troche z pauzuje ;) (to na +) i tak wychodzi komicznie i w sumie pozytywnie. A powiedz Ty tak na oko dajesz klucz dla dowolnie wybranych helperow/kontrolerow i jedziesz do przodu czy moze pozujesz sobie ? Chodzi o to, ze do konca chyba nie panujesz nad tym co sie z nim dzieje, gdybys panowal byloby git, tak czuje :).

 

Pozdrowki

Napisano
  • Autor

Seb, nie musisz sie przedrzezniac ;) Traktujmy ta zabawe pol zartem, pol serio. Pozy i animacja sa planowane, oczywiscie nie tak przemyslane jak byc powinny, ale nie znalazlem wiecej czasu na ta animacje, a zrbilem ja w sumie w jakies 2, 3 godzinki, jak na czas jaki na to poswiecilem mam prawo byc zadowolony. Nie zadam glosow , dla tego nie wiem skad te rozkminiania sie nade mna.

Napisano

marcool - ja sie nie przedrzezniam w zaden sposob ... jak na 3 godziny to rewelacja ;)

 

Powaznie zadna szydera przeze mnie nie przemawia, moze czasem mam takie zwichrowane poczucie humoru, wiec sie nie przejmuj :).

 

Pozdrawiam.

Napisano
  • Autor

Hehe, no tak jak mowilem, kazdy ma swoja wizje. Naprawde wyszlo ci to bardzo przerazajaco, te zrywy w animacji dodaja troche realizmu i powiem ze strach na to patrzec.

Napisano

Marcool, nikt sie nad Toba nie "rozkminia", ot rozmawiamy o tym, czy Twoja animacja opowiada to co miala opowiadac, czy nie i nad tym, jakie powinny byc kryteria oceny w takim mini-konkursie.

 

Niezaleznie od tego, czy jestes z siebie zadowolony, czy nie:)

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności