emmilius Napisano 6 Listopad 2010 Napisano 6 Listopad 2010 Ostatnia "sekcja zwłok" bardzo przyjemna. Chociaż patrząc na tego żabeżwłoka prawdziwa sekcja chyba by była przyjemniejsza :P
comander_barnik Napisano 6 Listopad 2010 Autor Napisano 6 Listopad 2010 haha pewnie tak, wogóle to świetnie się ją rysuje bo baba jak wszyscy nasi modele na asp ma solidnie narąbane we łbie i np zaczyna gadać sama do siebie na jakieś losowe tematy, ciekawa sprawa
comander_barnik Napisano 11 Listopad 2010 Autor Napisano 11 Listopad 2010 (edytowane) Next... gładkie zaraz, ze zdjęć najpierw pokatuję - taki ślepy fart że nie mamy żadnych modelek podchodzących pod to pojęcie ;l A i update storyboardu - zapomniałęm u nim zupełnie Crap.. za duże bary Edytowane 11 Listopad 2010 przez comander_barnik
comander_barnik Napisano 7 Grudzień 2010 Autor Napisano 7 Grudzień 2010 (edytowane) Sketch storm - co fajniejsze rzeczy z ostatnich 2 niepełnych miesięcy Technika głównie bic z kiosku + czarny zelpen + zddychający czarny marker + korektor, kolorowa baba akryl 100x70, landscape szczegółowy 100x140 węgiel sory za wymiary (potem zmniejszę) i jakość (komórka) Edytowane 7 Grudzień 2010 przez comander_barnik
Coyote Napisano 8 Grudzień 2010 Napisano 8 Grudzień 2010 podbijam temat bo gdzieś się w gaszczu zagubił mocna wrzuta :)
comander_barnik Napisano 21 Grudzień 2010 Autor Napisano 21 Grudzień 2010 dzięki kojot, widze ze bez spamowania po forum nikt nie zajrzy do teczki, tylko cholera mi się nigdy nie chce :/ update storyboardu.. wrzucam link bo inaczej nieporządek by się zrobił http://img825.imageshack.us/img825/5591/55121038.jpg siadam sobie po godzinach i maże dlatego takie zabójcze tępo ^^ NO i zresztą nie mogłem się powstrzymać żeby wypróbować 26" Eizo FlexScana s2402w-h - cudowny sprzęt, już czuję tą traumę gdy mi go zabiorą :P
Aryk Napisano 21 Grudzień 2010 Napisano 21 Grudzień 2010 Cześć, strasznie przypadł mi do gustu 4 licząc od góry z ostatniego twojego postu z wrzutami prac, heh, ta jakby trochę rozpadająca się chata ze skośną kratą czy jak to nazwać, bardzo sympatyczna, nic dodać nic ująć, i jeszcze to szybkie studium kobiety od tyłu :P na krześle, też bardzo zacne. W tym pierwszym pod robotem bardziej drażni mnie kreska prowadzona w jedną stronę, ogólnie chyba fajniejsze są te, w których zmieniasz kierunek kreski, przynajmniej takie moje odczucie :) Tak mi teraz przyszło do głowy, widziałem w teczce Grzegorza Przybysia jak lekko podkolorowywał podobnego typu szkice już w ps, wydaje mi się że również mógłbyś się pobawić w ten sposób, perfekcyjnie się do tego nadają :) Pozdrawiam
comander_barnik Napisano 27 Grudzień 2010 Autor Napisano 27 Grudzień 2010 (edytowane) Hej ludzie! Tuż przed świętami udało mi się ukończyć zlecenie na wizualizację sali wielofunkcyjnej w.. nie powiem chwilowo gdzie. Przód i tył salki + fazy transformacji z wersji koncertowej w kinową. Wstyd się przyznać ale do ukończenia roboty szef mi pożyczał swojego laptopa bo mój już nie dawał sobie rady nawet z 1200x700, no ale robota skończona i to się liczy. pierwotna rozdzielczość 1900x1200 Edytowane 27 Grudzień 2010 przez comander_barnik
TheBill Napisano 28 Grudzień 2010 Napisano 28 Grudzień 2010 wizki zacne, w jakim programie robiłeś? Miejscami widać, że tekstury się powtarzają, np. na drzwiach i słoje dasek na suficie wydają się za duże.
comander_barnik Napisano 29 Grudzień 2010 Autor Napisano 29 Grudzień 2010 Max - wiem wiem tekstury nie są jakieś high endowe, powtarzają się i miejscami są nie zmapowane jak trzeba... ale wszystko to robiłęm na prędce i to nawet nie mogłem na swoim sprzecie zrobić bo już puchł z wysiłku. Przy następnych jak już dorobię na sprzęt to sobie pewnie poużywam.
TheBill Napisano 30 Grudzień 2010 Napisano 30 Grudzień 2010 skoro odbiorca jest zadowolony to i tekstury nie muszą być high-endowe. Tych parę niedociągnięc wyłapałem dopiero po dłuższej chwili przyglądania się. Pierwsze wrażenie jak najbardziej pozytywne.
comander_barnik Napisano 30 Grudzień 2010 Autor Napisano 30 Grudzień 2010 Dzięki :) Półtoragodzinny time killer.
comander_barnik Napisano 23 Styczeń 2011 Autor Napisano 23 Styczeń 2011 Elo nieobecni L-: Kolejny upload szkiców, wiem że się z nimi opieprzam, w zasadzie to już mam wiele więcej nowszych, ale zwyczajnie nie mam woli żeby się za to zabrać. Zoom out polecam. Dragonforce FTW
comander_barnik Napisano 23 Styczeń 2011 Autor Napisano 23 Styczeń 2011 Ok zebrałem się na pare kolejnych:
telthona Napisano 28 Styczeń 2011 Napisano 28 Styczeń 2011 takie kino powinni zrobić na asp :D zacne te wizualizacje :) bardzo sie podobają :) fajnie że takiego dużego upa zrobiłeś. te cityskejpy są bardzo architektowniczne, świetnie to wygląda, ale przy rysowaniu kobiet może używaj mniej takich technicznych prostych kresek :D może jakieś krzywe linie czy coś? :D dużo rzeczy robi naprawde fajne wrażenie; ten klub z zespołem przykuł moją uwage bardzo :D ale mógłbyś czasem może coś napisać o tych pracach, jaki ma format i w ogóle. Część z nich jest dużego formatu, i to wiem bo widzialam na żywo ale reszta ludzi nie wie tego :D wiec na przyszłość pisz więcej :D
comander_barnik Napisano 28 Styczeń 2011 Autor Napisano 28 Styczeń 2011 A proszę bardzo, większość z tych szkiców nie przekracza A4, jako że szkicownik wpada w a3 nieco L-: Co do kobitek to wiesz.. generalnie buduję prostą linią, krzywe to zbyt mała kontrola jak dla mnie, musiałbym się zresetować i zmienić styl heheh
telthona Napisano 30 Styczeń 2011 Napisano 30 Styczeń 2011 i zacząłeś od zmiany avatarka?! XD XD bravo, comandorze XD
comander_barnik Napisano 30 Styczeń 2011 Autor Napisano 30 Styczeń 2011 (edytowane) Nigdy nie powiedziałem że mam zamiar się resetować :D Avatar zmieniam co jakiś czas, pozatym lubie to anime L-: Edytowane 30 Styczeń 2011 przez comander_barnik
resh Napisano 30 Styczeń 2011 Napisano 30 Styczeń 2011 fajne rzeczy tu wklejasz, a taki mały ruch, aż się dziwię. Pani na łóżku b. fajna, ile czasu ci schodzi na taki szkicior?
comander_barnik Napisano 31 Styczeń 2011 Autor Napisano 31 Styczeń 2011 (edytowane) resh: z 30 min max jak sądze.. telthona: Sayonara Zetsubou Sensei - dobry dis tam odchodzi, ale są dziesiątki lepszych tytułów Edytowane 31 Styczeń 2011 przez comander_barnik
comander_barnik Napisano 27 Luty 2011 Autor Napisano 27 Luty 2011 (edytowane) UPDATE, z 3d jeszcze nie jestem gotów pokazywać moich szybkich projektów a te na zlecenia zbyt wolno idą żeby coś wrzucać, więc zostają szkice. Niby rysuje 1-4h dziennie to szkoda by było jakby w szkicowniku tylko zostały :) Edytowane 27 Luty 2011 przez comander_barnik
comander_barnik Napisano 27 Luty 2011 Autor Napisano 27 Luty 2011 (edytowane) Realizowany projekt na grafike warsztatową, technika akwaforta: babeczki, pozy z głowy.. Edytowane 27 Luty 2011 przez comander_barnik
EthicallyChallenged Napisano 27 Luty 2011 Napisano 27 Luty 2011 Dead space sie przewija? ;] Fajne rysuneczki!
ICE Napisano 28 Luty 2011 Napisano 28 Luty 2011 Rafal wiesz, ze bardzo lubie twoje rysuny, ale jednego ci troche brakuje,estetyki pracy Mniej koslawych kresek i bedzie spoko. ^^
comander_barnik Napisano 28 Luty 2011 Autor Napisano 28 Luty 2011 (edytowane) EC: taki mały tribute dla najlepszej gry jaka powstała, puść sobie film na YT "retarded necro" to załapiesz w pełni ^^ Ice: nie żebym jakoś szarżował, ale kiedy wyrysujesz tyle co ja, zrozumiesz że to nie tylko koślawe kreski :) dzięki Edit: No może i przyszarżowałem ale wiem co mówie :) Następne pierdoły - część pójdzie moze do szopa jedna scena jako ruchoma ilustracja w 3d w ramach wyzwania po skończonej mojej pierwszej animacji 3d. Zainspirowane mangą Memories of Emanon - naprawde genialny klimat, polecam Ten rysunek posłuży własnie jako baza pod 3d. Tym razem nie bedę się mordował za długo z animacją, jedynie poszukać klimatu. Scenka bedzie nocna jak widać (mam nadzieje) z mocnymi światłami w tle z jakichś anten czy searchlighty, stateczek stalowy podrdzewiały, pokład górny na którym stoją postacie drewniane dechy, postacie prawie nie poruszające się, jedynie wiaterek jakiś i deszcz z postprodukcji - reflection+bump mapy synchronicznie animowane na deski żeby imitowało wodę... tak w teorii przynajmniej myślę ze to zrobię, w praktyce na pewno bedzie trzeba kombinować. Teraz z resztą mogę kombinować jako że nareszcie kupiłem stację roboczą i można się wyszaleć. Ice - wbijaj na StarCrafta, jak jeszcze nie rzuciłeś, pogramy pare meczów :) Tutaj pare podejść do konceptu na scenkę 3d, stary basen z poodpadanymi kafelkami, nieco chwastu i wrak "czegoś" - do przemyślenia jako że scenka ze statkiem ma priorytet jak tylko skończę zlecenia i bedzie oddech. W większości sam długopis markery sie pokończyły w trakcie L-: Edytowane 1 Czerwiec 2011 przez comander_barnik
comander_barnik Napisano 1 Czerwiec 2011 Autor Napisano 1 Czerwiec 2011 No i już troche większy kaliber - już poważniejsze prace większość 100x140cm, naprawde mi się spodobała ta technika, ma się praktycznie nie ograniczoną przestrzeń na której robi człowiek co mu sie podoba, tylko czemu nigdy nic mi podobnego w fotosklepie nie wyszło? A sory za beznadziejną jakość zdjęć - robione wave'm, nie mam aparatu :) 100x140 nygga 100x140 - storyboard pod komiks co robię ze znajomą (to taka wersja artystyczny rozpiernicz) 100x70 akryl, na temat uczelniany "maska". Whatever... dyptyk enviro większa wersja mechów z poprzedniego uploadu Chyba widać czym inspirowane :) Przebaczcie mi jakość, może kiedyś zrobie lepsze jak komuś zabiorę aparat.
ICE Napisano 1 Czerwiec 2011 Napisano 1 Czerwiec 2011 Jak dla mnie wszystko to za bardzo zajezdza ASP, ale fajnie, ze duzo tego robisz. A gusta sa rozne wiec sie nie czepiam. A tak, ta ostatnia praca strasznie mi sie podoba. Do zobaczenia juz dosc niedlugo w Warszawie!
leszek_lenia Napisano 1 Czerwiec 2011 Napisano 1 Czerwiec 2011 a jak dla mnie masz fajne wyczucie koloru i bryly w tych malunkach..swietne są. rysunki mi sie nie podobaja..zbyt chaotycznie...nie czuje ich wcale... machasz tych kresek.,a tak naprawde nic z tego nie wynika..(poza ladna kreską , ktora masz)a gdzie konstrukcja .bryla..dlonie..to chyba takie oszukiwanie samego siebie..bo poki co nic z tego sztrunxu sie nei wylania. dawaj wiecej malunkow.tych z akademii.********* są.
comander_barnik Napisano 2 Czerwiec 2011 Autor Napisano 2 Czerwiec 2011 Ice jaka jest twoja definicja "pracy zajeżdżającej ASP"? Nie umiem tego rozpracować :D
ICE Napisano 2 Czerwiec 2011 Napisano 2 Czerwiec 2011 No nie wiem, odrazu widze ze sa to prace kogos z ASP. Ma to jakis taki charakterystyczny ....charakter ^^
comander_barnik Napisano 3 Czerwiec 2011 Autor Napisano 3 Czerwiec 2011 haha :D ty ponoć do Domina zdajesz niedługo?
Tonic Napisano 4 Czerwiec 2011 Napisano 4 Czerwiec 2011 Też według mnie zalewa ASP'owym sosem. Jakby miał zdefiniować, to powiedziałbym że chodzi o mieszanie technik, luźność w malowaniu i eksperymenty z plamami oraz kolorami. Trudno to dokładnie sprecyzować, bo zawsze jest jakiś subiektywizm. Szkice w większości mi się podobają - takie świeże i dziarskie. Maskujesz nieźle pewne braki znajomości struktur elementów prac ;)
imprecis Napisano 4 Czerwiec 2011 Napisano 4 Czerwiec 2011 Nie jestem specem w rysunku, ale baaardzo podoba mi się Twój styl rysowania. Nie zgadzam się zupełnie z leszkiem_lenia i ICE'm, dla mnie rysunki są świetne, właśnie dzięki temu "chaosowi", choć jak dla mnie to złe słowo, jak dla mnie rysunki wyglądają na przemyślane i nie widzę tu chaotycznych linii, raczej powiedziałbym, że jest to narysowane baaardzo luźną kreską, czuć świetną dynamikę.
comander_barnik Napisano 4 Czerwiec 2011 Autor Napisano 4 Czerwiec 2011 wiesz synuś myśle leszek woli takie czysto techniczne rzeczy w ramach treningu pod koncept art, sylwetki etc, ja sie skupiam bardziej na pomyśle i wrażeniu, pewwnie na wiekszości z nich nawet tego nie widać przez gównianą jakość ale to mam w każdym razie na celu. Tonic, mozesz sprecyzować braki? Człowiek sie całe życie uczy :)
Tonic Napisano 4 Czerwiec 2011 Napisano 4 Czerwiec 2011 W sceneriach wiele detali nie ma masy - tzn. zostały narysowane jako płaskie powierzchnie - kratownice, połączenia w jego strukturze, kraty i framugi okien. Niby szczegóły, ale jak jest ich dużo, da się je odczuć. Generalnie chodzi o nadanie masy detalom poprzez pokazanie ich grubości. Druga sprawa to wiedza, jak są zbudowane połączenia, elementy mechaniczne. Na przykład kratownice - jeszcze nie widziałem w rzeczywistości tych z "iksami" - najpopularniej są zbudowane w taki sposób, że wstawiasz pręty w kształcie litery V i odwróconego V. Czasem może być to literka M. Często jeszcze dla wzmocnienia wstawia się prostopadłe do całej długości kratownicy pręty w miejscach zagięć V. Połączenia prętów w małych kratownicach to zwykle spawy, w większych - tu nie umiem określić kiedy to stosują, strzelam że przy szerokościach minimum 60-80cm - pojawiają się kawałki blach i nity lub śruby. W szkicach z ruinami widywałem raczej duże kratownice.
comander_barnik Napisano 5 Czerwiec 2011 Autor Napisano 5 Czerwiec 2011 No.. faktycznie w sumie też nigdy nie widziałem "X'owych" dźwigarów. Wszystko z reguły zmyślam na poczekaniu no ale chyba porysowanie jakichś istniejących instalacji by mi na złe nie zrobiło, dzięki Cinot, oj Tonic :)
nicponim Napisano 5 Czerwiec 2011 Napisano 5 Czerwiec 2011 świetnie miejscami maskujesz to czego nie umiesz...;]
comander_barnik Napisano 6 Czerwiec 2011 Autor Napisano 6 Czerwiec 2011 a swoją drogą dorzucam moją pierwszą animację 3d, zrobiona w 2 miesiące na zaliczenie, no i pierwsza wogóle, wiec jakiejś rewelacji nie bedzie :) http://vimeo.com/24647577
ICE Napisano 6 Czerwiec 2011 Napisano 6 Czerwiec 2011 (edytowane) Nie bede cie oklamywal, bo jest kiepsko. O ile modele sa spoko o tyle brak tam znajomosci zasad animacji, nie wiadomo tez o co tak naprawde chodzi, czy on chce tego robota ratowac, czy zabic? Disney kiedys stworzyl taka liste: http://en.wikipedia.org/wiki/12_basic_principles_of_animation Napisales, ze zrobiles ta animacje na zaliczenie wiec pewnie nie przygotowywales sie wczesniej do animowania z racji braku czasu. Ale jesli myslisz powaznie o tym zajeciu musisz koniecznie przejsc przez to, przez co trzeba: Bouncing ball, Heavy Ball vs light ball, walk cycle, exadurated walk cycle, overlaping ( przewaznie lancuch ) posing. Odsylam na blog reanimatora: http://www.reanimacja.com/2010/09/animation-mentor-class-1-progress-reel.html Bedzie dobrze, trzeba tylko najpierw przejsc przez te podstawowe cwiczenia,bo chodz wygladaja na banalne to: raz; wcale takie nie sa, dwa nauczyc sie idzie przy tym dobrze animowac. Z tym jest tak samo jak z rysunkiem, nie mozna zrobic odrazu super dziela, najpierw trzeba przejsc przez te mozolne podstawy. Zauwazylem tez, ze lata ci tam kamera i nogi nie trzymaja sie dobrze podlorza, nie wiem jak to sie nazywa w maxie, ale w mayce jest tak zwany graph editor, i to wlasnie tam powinienes zajrzec zeby naprawic ten problem. Pozdro. P.S Tutaj masz jakiegos ponoc fajnego darmowego riga na ktorym mozna to wszystko przerobic. http://www.creativecrash.com/3dsmax/downloads/character-rigs/c/judge-rig-with-facial-morph/comments#tabs Edytowane 6 Czerwiec 2011 przez ICE
comander_barnik Napisano 7 Czerwiec 2011 Autor Napisano 7 Czerwiec 2011 (edytowane) aj Ice wiem że to wygląda do dupy, nie wiem szczerze czemu to tu zamieściłem. Pierwsza animacja 3d, nigdy wczesniej nie animowałem. Raz ze powinienem rig zrobić na CAT'cie i zobaczyć jak szkielety sie robi do ludzkiej postaci. Dwa że powinienem poświecić na to 4 miesiące a nie niecałe dwa. 3 ze szedłem na setki ustępstw i ciąłem co mogłem żeby render szedł szybciej. Rzuce okiem na linki i następna będzie lepsza ^^ Edytowane 11 Czerwiec 2011 przez comander_barnik
ICE Napisano 7 Czerwiec 2011 Napisano 7 Czerwiec 2011 Dobrze, ze to tu zamiesciles, dzieki temu dostales mase bardzo przydatnych informacji, od tego w koncu jest forum :P
comander_barnik Napisano 15 Czerwiec 2011 Autor Napisano 15 Czerwiec 2011 Ok no to 3d poraz kolejny. Efekt paru dni roboty przerwanych oczywiscie sesją na zlecenie. Celem jest zrobienie torsu człowieka rozerwanego na kawałki/rozciętego i rozłożonego na na boki. Wstawione będzie do krótkiego filmu (nie mojego). Nie wymagana jest poprawność anatomiczna, grunt żeby forma była ok. Blown Up Oczywiscie WIP i już jest tego znacznie więcej. Skończony sculpt wypali się jako displacement (lub vector displacement, jesli ogarnę metodę) + tekstury diffuse i reflection.
ICE Napisano 15 Czerwiec 2011 Napisano 15 Czerwiec 2011 W mudboxie mozna wypuszczac vector displacement, ponoc to nawet dziala :P Sam model spoko, super by bylo gdyby byl jeszcze animowalny, taki przed i po. Wtedy to juz hollywood moj panie :P
comander_barnik Napisano 15 Czerwiec 2011 Autor Napisano 15 Czerwiec 2011 (edytowane) nie drocz się nie drocz :D no jest vector disp, sprawdze go jak sculpt skończe. edit 16-06-11 http://vimeo.com/25202296 Edytowane 16 Czerwiec 2011 przez comander_barnik
WojtekFus Napisano 3 Lipiec 2011 Napisano 3 Lipiec 2011 Ciekawe kolorki i design. Przypomina mi Vikingi ze Starcrafta ;) Jedno ale - troche za duże wrzuciłeś te pierwsze.
RaVirr Napisano 3 Lipiec 2011 Napisano 3 Lipiec 2011 Kolorki wyśmienite. Design również. Mógłbyś umiejscowić to wszystko w jakiejś ciekawej scenie, byłaby pełnia szczęścia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się