Skocz do zawartości

Teczka 2D: comander_barnik


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 256
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Sketch storm - co fajniejsze rzeczy z ostatnich 2 niepełnych miesięcy

 

Technika głównie bic z kiosku + czarny zelpen + zddychający czarny marker + korektor, kolorowa baba akryl 100x70, landscape szczegółowy 100x140 węgiel

 

rys293.jpg

 

rys296a.jpg

 

rys297.jpg

 

rys299.jpg

 

rys301.jpg

 

rys302.jpg

 

rys298.jpg

 

rys306.jpg

 

rys303.jpg

 

rys307.jpg

 

rys305.jpg

 

rys308.jpg

 

rys309a.jpg

 

rys310a.jpg

 

rys311a.jpg

 

sory za wymiary (potem zmniejszę) i jakość (komórka)

Edytowane przez comander_barnik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki kojot, widze ze bez spamowania po forum nikt nie zajrzy do teczki, tylko cholera mi się nigdy nie chce :/

 

update storyboardu.. wrzucam link bo inaczej nieporządek by się zrobił

http://img825.imageshack.us/img825/5591/55121038.jpg

 

siadam sobie po godzinach i maże dlatego takie zabójcze tępo ^^ NO i zresztą nie mogłem się powstrzymać żeby wypróbować 26" Eizo FlexScana s2402w-h - cudowny sprzęt, już czuję tą traumę gdy mi go zabiorą :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, strasznie przypadł mi do gustu 4 licząc od góry z ostatniego twojego postu z wrzutami prac, heh, ta jakby trochę rozpadająca się chata ze skośną kratą czy jak to nazwać, bardzo sympatyczna, nic dodać nic ująć, i jeszcze to szybkie studium kobiety od tyłu :P na krześle, też bardzo zacne. W tym pierwszym pod robotem bardziej drażni mnie kreska prowadzona w jedną stronę, ogólnie chyba fajniejsze są te, w których zmieniasz kierunek kreski, przynajmniej takie moje odczucie :) Tak mi teraz przyszło do głowy, widziałem w teczce Grzegorza Przybysia jak lekko podkolorowywał podobnego typu szkice już w ps, wydaje mi się że również mógłbyś się pobawić w ten sposób, perfekcyjnie się do tego nadają :) Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej ludzie!

Tuż przed świętami udało mi się ukończyć zlecenie na wizualizację sali wielofunkcyjnej w.. nie powiem chwilowo gdzie. Przód i tył salki + fazy transformacji z wersji koncertowej w kinową. Wstyd się przyznać ale do ukończenia roboty szef mi pożyczał swojego laptopa bo mój już nie dawał sobie rady nawet z 1200x700, no ale robota skończona i to się liczy.

 

53concertroomwip104.jpg

 

53concertroomwip105.jpg

 

53concertroomwip106.jpg

 

53concertroomwip107.jpg

 

53concertroomwip108.jpg

 

53concertroomwip109.jpg

 

53concertroomwip110.jpg

 

53concertroomwip111.jpg

 

53concertroomwip112.jpg

 

53concertroomwip113.jpg

 

53concertroomwip114.jpg

 

53concertroomwip115.jpg

 

53concertroomwip116.jpg

 

pierwotna rozdzielczość 1900x1200

Edytowane przez comander_barnik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie kino powinni zrobić na asp :D zacne te wizualizacje :) bardzo sie podobają :) fajnie że takiego dużego upa zrobiłeś. te cityskejpy są bardzo architektowniczne, świetnie to wygląda, ale przy rysowaniu kobiet może używaj mniej takich technicznych prostych kresek :D może jakieś krzywe linie czy coś? :D

 

dużo rzeczy robi naprawde fajne wrażenie; ten klub z zespołem przykuł moją uwage bardzo :D

 

ale mógłbyś czasem może coś napisać o tych pracach, jaki ma format i w ogóle. Część z nich jest dużego formatu, i to wiem bo widzialam na żywo ale reszta ludzi nie wie tego :D wiec na przyszłość pisz więcej :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

UPDATE, z 3d jeszcze nie jestem gotów pokazywać moich szybkich projektów a te na zlecenia zbyt wolno idą żeby coś wrzucać, więc zostają szkice. Niby rysuje 1-4h dziennie to szkoda by było jakby w szkicowniku tylko zostały :)

 

rys324.jpg

 

rys325.jpg

 

rys326.jpg

 

rys327.jpg

 

rys328.jpg

 

rys329.jpg

 

rys330.jpg

 

rys332.jpg

Edytowane przez comander_barnik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

EC: taki mały tribute dla najlepszej gry jaka powstała, puść sobie film na YT "retarded necro" to załapiesz w pełni ^^

 

Ice: nie żebym jakoś szarżował, ale kiedy wyrysujesz tyle co ja, zrozumiesz że to nie tylko koślawe kreski :) dzięki

 

Edit: No może i przyszarżowałem ale wiem co mówie :)

 

Następne pierdoły - część pójdzie moze do szopa jedna scena jako ruchoma ilustracja w 3d w ramach wyzwania po skończonej mojej pierwszej animacji 3d.

 

rys342.jpg

 

rys343.jpg

 

rys344.jpg

 

rys345.jpg

 

rys347.jpg

 

rys348.jpg

 

rys349.jpg

 

rys350.jpg

 

rys351.jpg

 

rys352.jpg

 

rys353.jpg

 

rys354.jpg

 

rys356.jpg

 

rys357.jpg

Zainspirowane mangą Memories of Emanon - naprawde genialny klimat, polecam

 

rys358.jpg

 

Ten rysunek posłuży własnie jako baza pod 3d. Tym razem nie bedę się mordował za długo z animacją, jedynie poszukać klimatu.

Scenka bedzie nocna jak widać (mam nadzieje) z mocnymi światłami w tle z jakichś anten czy searchlighty, stateczek stalowy

podrdzewiały, pokład górny na którym stoją postacie drewniane dechy, postacie prawie nie poruszające się, jedynie wiaterek jakiś

i deszcz z postprodukcji - reflection+bump mapy synchronicznie animowane na deski żeby imitowało wodę... tak w teorii przynajmniej

myślę ze to zrobię, w praktyce na pewno bedzie trzeba kombinować. Teraz z resztą mogę kombinować jako że nareszcie kupiłem

stację roboczą i można się wyszaleć. Ice - wbijaj na StarCrafta, jak jeszcze nie rzuciłeś, pogramy pare meczów :)

 

rys359.jpg

 

rys360.jpg

 

rys361.jpg

 

Tutaj pare podejść do konceptu na scenkę 3d, stary basen z poodpadanymi kafelkami, nieco chwastu i wrak "czegoś" - do przemyślenia

jako że scenka ze statkiem ma priorytet jak tylko skończę zlecenia i bedzie oddech.

 

W większości sam długopis markery sie pokończyły w trakcie L-:

Edytowane przez comander_barnik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i już troche większy kaliber - już poważniejsze prace większość 100x140cm, naprawde mi się spodobała ta technika, ma się praktycznie nie ograniczoną przestrzeń na której robi człowiek co mu sie podoba, tylko czemu nigdy nic mi podobnego w fotosklepie nie wyszło?

A sory za beznadziejną jakość zdjęć - robione wave'm, nie mam aparatu :)

 

rys362.jpg

100x140 nygga

 

rys363.jpg

100x140 - storyboard pod komiks co robię ze znajomą (to taka wersja artystyczny rozpiernicz)

 

rys370.jpg

100x70 akryl, na temat uczelniany "maska". Whatever...

 

rys371.jpgrys372.jpg

dyptyk enviro

 

rys373.jpg

większa wersja mechów z poprzedniego uploadu

 

rys374.jpg

Chyba widać czym inspirowane :)

 

Przebaczcie mi jakość, może kiedyś zrobie lepsze jak komuś zabiorę aparat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie wszystko to za bardzo zajezdza ASP, ale fajnie, ze duzo tego robisz. A gusta sa rozne wiec sie nie czepiam. A tak, ta ostatnia praca strasznie mi sie podoba.

Do zobaczenia juz dosc niedlugo w Warszawie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak dla mnie masz fajne wyczucie koloru i bryly w tych malunkach..swietne są.

rysunki mi sie nie podobaja..zbyt chaotycznie...nie czuje ich wcale...

machasz tych kresek.,a tak naprawde nic z tego nie wynika..(poza ladna kreską , ktora masz)a gdzie konstrukcja .bryla..dlonie..to chyba takie oszukiwanie samego siebie..bo poki co nic z tego sztrunxu sie nei wylania.

dawaj wiecej malunkow.tych z akademii.********* są.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też według mnie zalewa ASP'owym sosem. Jakby miał zdefiniować, to powiedziałbym że chodzi o mieszanie technik, luźność w malowaniu i eksperymenty z plamami oraz kolorami. Trudno to dokładnie sprecyzować, bo zawsze jest jakiś subiektywizm.

 

Szkice w większości mi się podobają - takie świeże i dziarskie. Maskujesz nieźle pewne braki znajomości struktur elementów prac ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem specem w rysunku, ale baaardzo podoba mi się Twój styl rysowania. Nie zgadzam się zupełnie z leszkiem_lenia i ICE'm, dla mnie rysunki są świetne, właśnie dzięki temu "chaosowi", choć jak dla mnie to złe słowo, jak dla mnie rysunki wyglądają na przemyślane i nie widzę tu chaotycznych linii, raczej powiedziałbym, że jest to narysowane baaardzo luźną kreską, czuć świetną dynamikę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz synuś myśle leszek woli takie czysto techniczne rzeczy w ramach treningu pod koncept art, sylwetki etc, ja sie skupiam bardziej na pomyśle i wrażeniu, pewwnie na wiekszości z nich nawet tego nie widać przez gównianą jakość ale to mam w każdym razie na celu.

 

Tonic, mozesz sprecyzować braki? Człowiek sie całe życie uczy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sceneriach wiele detali nie ma masy - tzn. zostały narysowane jako płaskie powierzchnie - kratownice, połączenia w jego strukturze, kraty i framugi okien. Niby szczegóły, ale jak jest ich dużo, da się je odczuć. Generalnie chodzi o nadanie masy detalom poprzez pokazanie ich grubości.

 

Druga sprawa to wiedza, jak są zbudowane połączenia, elementy mechaniczne. Na przykład kratownice - jeszcze nie widziałem w rzeczywistości tych z "iksami" - najpopularniej są zbudowane w taki sposób, że wstawiasz pręty w kształcie litery V i odwróconego V. Czasem może być to literka M. Często jeszcze dla wzmocnienia wstawia się prostopadłe do całej długości kratownicy pręty w miejscach zagięć V.

 

Rys1-10.png

 

Połączenia prętów w małych kratownicach to zwykle spawy, w większych - tu nie umiem określić kiedy to stosują, strzelam że przy szerokościach minimum 60-80cm - pojawiają się kawałki blach i nity lub śruby. W szkicach z ruinami widywałem raczej duże kratownice.

 

w-1-10%20nity.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bede cie oklamywal, bo jest kiepsko.

O ile modele sa spoko o tyle brak tam znajomosci zasad animacji, nie wiadomo tez o co tak naprawde chodzi, czy on chce tego robota ratowac, czy zabic?

Disney kiedys stworzyl taka liste:

 

http://en.wikipedia.org/wiki/12_basic_principles_of_animation

 

Napisales, ze zrobiles ta animacje na zaliczenie wiec pewnie nie przygotowywales sie wczesniej do animowania z racji braku czasu.

Ale jesli myslisz powaznie o tym zajeciu musisz koniecznie przejsc przez to, przez co trzeba:

 

Bouncing ball,

Heavy Ball vs light ball,

walk cycle,

exadurated walk cycle,

overlaping ( przewaznie lancuch )

posing.

 

Odsylam na blog reanimatora:

 

http://www.reanimacja.com/2010/09/animation-mentor-class-1-progress-reel.html

 

Bedzie dobrze, trzeba tylko najpierw przejsc przez te podstawowe cwiczenia,bo chodz wygladaja na banalne to: raz; wcale takie nie sa, dwa

nauczyc sie idzie przy tym dobrze animowac.

 

Z tym jest tak samo jak z rysunkiem, nie mozna zrobic odrazu super dziela, najpierw trzeba przejsc przez te mozolne podstawy.

 

Zauwazylem tez, ze lata ci tam kamera i nogi nie trzymaja sie dobrze podlorza, nie wiem jak to sie nazywa w maxie, ale w mayce jest tak zwany graph editor, i to wlasnie tam powinienes zajrzec zeby naprawic ten problem.

 

Pozdro.

 

 

P.S Tutaj masz jakiegos ponoc fajnego darmowego riga na ktorym mozna to wszystko przerobic.

 

http://www.creativecrash.com/3dsmax/downloads/character-rigs/c/judge-rig-with-facial-morph/comments#tabs

Edytowane przez ICE
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aj Ice wiem że to wygląda do dupy, nie wiem szczerze czemu to tu zamieściłem. Pierwsza animacja 3d, nigdy wczesniej nie animowałem. Raz ze powinienem rig zrobić na CAT'cie i zobaczyć jak szkielety sie robi do ludzkiej postaci. Dwa że powinienem poświecić na to 4 miesiące a nie niecałe dwa. 3 ze szedłem na setki ustępstw i ciąłem co mogłem żeby render szedł szybciej. Rzuce okiem na linki i następna będzie lepsza ^^

Edytowane przez comander_barnik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok no to 3d poraz kolejny. Efekt paru dni roboty przerwanych oczywiscie sesją na zlecenie. Celem jest zrobienie torsu człowieka rozerwanego na kawałki/rozciętego i rozłożonego na na boki. Wstawione będzie do krótkiego filmu (nie mojego). Nie wymagana jest poprawność anatomiczna, grunt żeby forma była ok.

 

Blown Up

 

Oczywiscie WIP i już jest tego znacznie więcej. Skończony sculpt wypali się jako displacement (lub vector displacement, jesli ogarnę metodę) + tekstury diffuse i reflection.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności