Ricardov Napisano 22 Marzec 2009 Napisano 22 Marzec 2009 (edytowane) Witam. Jestem początkującym tableto maniakiem i ,że tak powiem zaczynam od szkiców podsyłam Wam jeden do oceny i w miarę możliwości sugestie kolorystyczne poprosiłbym:] Istnieje tez mozliwosc pozostania w wersji czern-biel Edytowane 28 Marzec 2009 przez Ricardov
lisu Napisano 22 Marzec 2009 Napisano 22 Marzec 2009 ... i w miarę możliwości sugestie kolorystyczne poprosiłbym:] najpierw zrób moze dobry szkic, bo teraz mordka ma się nijak do reszty głowy, przede wszystkim jest za mała ;) dalej zobaczymy
Ricardov Napisano 22 Marzec 2009 Autor Napisano 22 Marzec 2009 nie wiem co dokladnie miales na mysli piszac: najpierw zrób moze dobry szkic bo jeszcze nie zapoznalem sie z kryteriami co dla kogo jest szkicem...tym bardziej w grafice 2d, wiec przedstawim cos takeigo...moze udalo sie trafic :D To jest szkic?
lordbiernac Napisano 22 Marzec 2009 Napisano 22 Marzec 2009 maykowi nie chodzilo o to czym formalnie jest szkic i czy rozni sie czyms w tradycyjnych mediach i digitalu (2d czy 3d). chodzilo mu o to, ze szkic nie jest dobry, bo mordka, ktora sobie koles "zdejmuje" jest za mala w stosunku do reszty ciala- czyli chodzi o tresc, a nie o forme.....:)
zeet Napisano 22 Marzec 2009 Napisano 22 Marzec 2009 Określenie proporcji postaci , kadru i kompozycji do tego jest przydatny szkic i jak te sprawy są uchwycone prawidłowo a w tym wypadku nie są :) można nakładać cieniowanie i detale . Proporcje głowy , ucięta ręką , cała postać trzeba przesunąć bardziej w lewo albo zrobić szerszy format-kadr , ramię i plecy bardzo dziwnie wyglądają .
Ricardov Napisano 22 Marzec 2009 Autor Napisano 22 Marzec 2009 Dzięki. Postaram sie cos z tym zrobic. U mnie z kompozycja nigdy nie było najlepiej...ale zobaczymy. Skorzystam z Waszych rad i zobaczymy co dzis naskrobie:] Czy przy szkicu wchodzic w znaczące szczeguły?