Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 24
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Lisie:irr map multiframe incremental ,light cache fly through wiem ze nie poprawnie ale jak policzylem irr map maetoda animation to jaos strasznie mi ciemy wychodzil.Pionix rigi z bipami

Napisano

Nieźle. Jak dla mnie to taki mocny vignetting raczej niepotrzebny. Ściemnił i tak już ciemne cienie. Jeden ludek trochę biega nie po bieżni ale to już szczegół. Używałeś może LC jako secondary?

Napisano

Szkoda ze na samym poczatku ludziki na boisku sie w ogole nie ruszaja, i widac tailing na trawie, a tak poza tym to fajnie wyszlo szczegolnie ruszajace sie ludziki duzy plus. Ile ci sie to liczylo i na jakim sprzecie ?

Napisano

Nom za te ludziki to na prawde duuuuuży plus!

Co do całości to można by się czepiać ale nie będę :P Szkoda właśnie, że te interiory to stile...

 

pozdr.

Napisano

Dzieki za komentarze:).Tores Lc dokladnie jako secondary.Pawelkos tiling pojawil sie bo musialem wylaczy displace na trawie bo by to sie pewnie ze dwa miesiace renderowalo, a tak zmiescilem sie w dwa dni.Na quad 6600 z 8gb ramu.Co do ludzikow to wierz mi ciezko and ta cholota zapanowac wszystko jest rigami z kilkoma plikami bip w mixer mode.jezeli ktos ma fajny tutorial jak nimi pozniej sterowac i edytowac polaczony pliki bip to chetni poczytam.Natomiast ja po wgraniu kilka razy pod rzad pliku runloop.bip uzyskiwalem bieg po okregu.

Napisano

tez uwazam ze za ciemne na rogach mozna bylo tak o 50% mniej.

gdyby bylo cokolwie k zrobione z tymi duzymi polaciami trawy zrobione dal bym 5, a tak ino 4 :( ;)

pytanko- jak sie liczylo irr i lc? co kazda klatke rozumiem, ale jak irr i lc dodawal ino cienie od ludie zmieniejace sie to liczylo cos szybciej? czy niestety kazda klatka tak samo dlugo?

Napisano

Bardzo przyjemnie ale ... Jeśli chodzi o stronę marketingową czyli zapewne założenie wizualizacji to jadące Subaru strasznie mocno odwraca uwagę od architektury.

Napisano

Niezle, mozna by sie przyczepic do kilku rzeczy (zbedna winieta, ludziki - niby graja ale zaczynaja ruch jednoczesnie chwile po tym jak kamera zaczela ich pokazywac, ziarno na dachu) ale nie zakluca to ogolnego dobrego wrazenia.

Napisano
Bardzo przyjemnie ale ... Jeśli chodzi o stronę marketingową czyli zapewne założenie wizualizacji to jadące Subaru strasznie mocno odwraca uwagę od architektury.

To prawda, musialem 2 razy ogladac ta animacje zeby w koncu zwrocic uwage na szkole w tym ujeciu. ;]

Napisano

No ładnie ładnie, ale mnie sie rzucilo w oczy to jedno zielone okno (moment gdy kamera krazy wokol boiska). To niedopatrzenie czy tak miało byc? ;)

Napisano

Mr_SAN tak mialo byc. Co do subaru to w tamtym miejscu jest straszna dluzyzna i ciemno gdybym wrzucila swiatla do srodka liczylo by sie to jeszcze dluzej,a i tak juz bylo za dlugo.Takze pozostalo mi tylko odwrocenie uwagi od elewacji.

Napisano

super :D

 

jest tylko jeszcze jeden zonk... odbicia w szybach, w rzucie z gory w otoczeniu

widac tylko drzewa i duze plaszczyzny trawy... za to w szybach widac

odbijajace sie budynki i to w bardzo malej odleglosci (przynajmniej tyle sugeruje odbicie)

Napisano

tjviking okolo 22 sekundy animacji mozesz zobaczyc budynki,ktore potem sa w odbiciach.Wszystko jest w 3d takze odbicia ;)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności