rly Napisano 7 Kwiecień 2009 Napisano 7 Kwiecień 2009 (edytowane) Witam chciałbym przedstawić animację szkoły jaką ostatnio udało mi się skończyć. Link do animacji: http://vimeo.com/4032230 Edytowane 7 Kwiecień 2009 przez rly
Lis Napisano 7 Kwiecień 2009 Napisano 7 Kwiecień 2009 Bardzo fajnie. Trochę niedosyt że wnętrza to stile. Jak liczyłeś ruszających się ludzi? Pozdrawiam.
pionix Napisano 7 Kwiecień 2009 Napisano 7 Kwiecień 2009 Fajne prowadzenie kamery. Jak zrobiłes tych ludzików biegających? Bodoba mnie się to bardzo. a mjuzik to co to to to? :)
rly Napisano 7 Kwiecień 2009 Autor Napisano 7 Kwiecień 2009 Lisie:irr map multiframe incremental ,light cache fly through wiem ze nie poprawnie ale jak policzylem irr map maetoda animation to jaos strasznie mi ciemy wychodzil.Pionix rigi z bipami
Tores Napisano 7 Kwiecień 2009 Napisano 7 Kwiecień 2009 Nieźle. Jak dla mnie to taki mocny vignetting raczej niepotrzebny. Ściemnił i tak już ciemne cienie. Jeden ludek trochę biega nie po bieżni ale to już szczegół. Używałeś może LC jako secondary?
Pawelkos Napisano 7 Kwiecień 2009 Napisano 7 Kwiecień 2009 Szkoda ze na samym poczatku ludziki na boisku sie w ogole nie ruszaja, i widac tailing na trawie, a tak poza tym to fajnie wyszlo szczegolnie ruszajace sie ludziki duzy plus. Ile ci sie to liczylo i na jakim sprzecie ?
kannu Napisano 7 Kwiecień 2009 Napisano 7 Kwiecień 2009 serwus :) bardzo fajnie to zrobiles :) jest spoko. pozdrawiam i zycze powodzenia :)
Gość BiX Napisano 7 Kwiecień 2009 Napisano 7 Kwiecień 2009 Nom za te ludziki to na prawde duuuuuży plus! Co do całości to można by się czepiać ale nie będę :P Szkoda właśnie, że te interiory to stile... pozdr.
rly Napisano 7 Kwiecień 2009 Autor Napisano 7 Kwiecień 2009 Dzieki za komentarze:).Tores Lc dokladnie jako secondary.Pawelkos tiling pojawil sie bo musialem wylaczy displace na trawie bo by to sie pewnie ze dwa miesiace renderowalo, a tak zmiescilem sie w dwa dni.Na quad 6600 z 8gb ramu.Co do ludzikow to wierz mi ciezko and ta cholota zapanowac wszystko jest rigami z kilkoma plikami bip w mixer mode.jezeli ktos ma fajny tutorial jak nimi pozniej sterowac i edytowac polaczony pliki bip to chetni poczytam.Natomiast ja po wgraniu kilka razy pod rzad pliku runloop.bip uzyskiwalem bieg po okregu.
Morphe Napisano 7 Kwiecień 2009 Napisano 7 Kwiecień 2009 tez uwazam ze za ciemne na rogach mozna bylo tak o 50% mniej. gdyby bylo cokolwie k zrobione z tymi duzymi polaciami trawy zrobione dal bym 5, a tak ino 4 :( ;) pytanko- jak sie liczylo irr i lc? co kazda klatke rozumiem, ale jak irr i lc dodawal ino cienie od ludie zmieniejace sie to liczylo cos szybciej? czy niestety kazda klatka tak samo dlugo?
Marcin Napisano 7 Kwiecień 2009 Napisano 7 Kwiecień 2009 Bardzo przyjemnie ale ... Jeśli chodzi o stronę marketingową czyli zapewne założenie wizualizacji to jadące Subaru strasznie mocno odwraca uwagę od architektury.
Marek G Napisano 7 Kwiecień 2009 Napisano 7 Kwiecień 2009 co dales w color mapingu - reinhard? mi w reinhard zawsze wychodzą ciemne cienie (podobnie jak u ciebie) animacja super - mi sie podoba
KaeMS Napisano 7 Kwiecień 2009 Napisano 7 Kwiecień 2009 Niezle, mozna by sie przyczepic do kilku rzeczy (zbedna winieta, ludziki - niby graja ale zaczynaja ruch jednoczesnie chwile po tym jak kamera zaczela ich pokazywac, ziarno na dachu) ale nie zakluca to ogolnego dobrego wrazenia.
adam_m Napisano 12 Kwiecień 2009 Napisano 12 Kwiecień 2009 Fajne. Szczególnie exteriory. Gdzie taka szkoła powstanie?
KICU Napisano 13 Kwiecień 2009 Napisano 13 Kwiecień 2009 Nom ja bym tu froncika widział ;dd Jak dla mnie to super sprawa choć szkoły nienawide ;dd ***** Pozdrawiam KICU
zi_q Napisano 28 Kwiecień 2009 Napisano 28 Kwiecień 2009 Bardzo przyjemnie ale ... Jeśli chodzi o stronę marketingową czyli zapewne założenie wizualizacji to jadące Subaru strasznie mocno odwraca uwagę od architektury. To prawda, musialem 2 razy ogladac ta animacje zeby w koncu zwrocic uwage na szkole w tym ujeciu. ;]
Mr_SAN Napisano 28 Kwiecień 2009 Napisano 28 Kwiecień 2009 No ładnie ładnie, ale mnie sie rzucilo w oczy to jedno zielone okno (moment gdy kamera krazy wokol boiska). To niedopatrzenie czy tak miało byc? ;)
rly Napisano 28 Kwiecień 2009 Autor Napisano 28 Kwiecień 2009 Mr_SAN tak mialo byc. Co do subaru to w tamtym miejscu jest straszna dluzyzna i ciemno gdybym wrzucila swiatla do srodka liczylo by sie to jeszcze dluzej,a i tak juz bylo za dlugo.Takze pozostalo mi tylko odwrocenie uwagi od elewacji.
Gość Gosc Napisano 28 Kwiecień 2009 Napisano 28 Kwiecień 2009 super :D jest tylko jeszcze jeden zonk... odbicia w szybach, w rzucie z gory w otoczeniu widac tylko drzewa i duze plaszczyzny trawy... za to w szybach widac odbijajace sie budynki i to w bardzo malej odleglosci (przynajmniej tyle sugeruje odbicie)
rly Napisano 28 Kwiecień 2009 Autor Napisano 28 Kwiecień 2009 tjviking okolo 22 sekundy animacji mozesz zobaczyc budynki,ktore potem sa w odbiciach.Wszystko jest w 3d takze odbicia ;)
Rekomendowane odpowiedzi