Napisano 22 Czerwiec 200915 l Autor Pięć cięć nęci... . . Siatki: . . Edytowane 22 Czerwiec 200915 l przez RA
Napisano 22 Czerwiec 200915 l Potrenuje żyletką te rowki na sobie :D Piękny model, równiutko, czyściutko, detalik :) ehhh tylko takich więcej. PS: Jak już masz zrobione te rowki to dajesz jeszcze ms'a ? bo widzę ze starasz się tam robić 4'katy itd.
Napisano 22 Czerwiec 200915 l Autor Tak, tu jest turbosmooth x1. Wypadałoby x2, ale ten model byłby za ciężki. Dlatego dokładam (albo przesuwam) czasem edge'e w pobliże rowków.
Napisano 22 Czerwiec 200915 l Nie dość, że niesamowicie modelujesz coraz bardziej zacierając granicę pomiędzy poly a nurbsami to jeszcze świetnie prezentujesz swoje dzieło, co tu dużo mówić... kwik, kwik :) Pozdrawiam.
Napisano 23 Czerwiec 200915 l Autor hehe, no tak dobrze chyba jednak nie jest. :) Dzięki, dzięki. Odnośnie oświetlenia, to tu są tylko dwa kuliste vraylight'y w dwóch "narożnikach" sceny. Ciepły i zimny. Aj, do tego jeszcze płaski vraylight świecący nad samochodem o rozmiarach jego obrysu mniej więcej. + environment z gradientem w szarościach. EDIT: Tyle jest (oprócz kół): Edytowane 23 Czerwiec 200915 l przez RA
Napisano 23 Czerwiec 200915 l Autor Planuję jakieś wariacje odnośnie "malowania". Oczywiście powstanie wersja oryginalna, ale mam jeszcze pomysł na inną wersję, która imo wyglądałaby lepiej (czyli niewelująca efekt pługu itp.) + coś zupełnie fantazy najpewniej. :)
Napisano 23 Czerwiec 200915 l Brzmi nieźle :) A póki co może zarzucisz renderkami w takiej scenie jak teraz, tyle że z kołami i z bardziej agresywnymi ujęciami z kamery znajdującej się niżej? ;)
Napisano 23 Czerwiec 200915 l Z dalsza dopiero widać ogrom pracy i przywiązanie do detali :). Rewelka. Z tym malowaniem to będziesz miał wyzwanie żeby dotrzymać kroku modelingowi. Planujesz studio? Może jakaś sceneria, tor?
Napisano 23 Czerwiec 200915 l Oglądanie Twoich renderów to chyba jedyna przyjemna rzecz jaka teraz robie w tym sesyjnym tygodniu, prosze nie odbieraj mi jej i pokazuj coś regularnie:)
Napisano 23 Czerwiec 200915 l Autor Kedzior - Będzie tunel aerodynamiczny. Badyl - To ma teraz ok. 1,23 mln trójkątów. Kilka renderów: . . .
Napisano 23 Czerwiec 200915 l Wow, o to mi właśnie chodziło, coś pięknego... no to pracuj dalej bo ludzie czekają ;) Pozdrawiam.
Napisano 23 Czerwiec 200915 l mistrzostwo, piękne rendery a to nie koniec jeszcze, model wiadomo co tu pisać świetny
Napisano 23 Czerwiec 200915 l RA jesteś mistrzem bez dwóch zdań. Świetnie Ci idzie zabawa w tak gęstej siatce.
Napisano 23 Czerwiec 200915 l Sexi ! Świetnie stary... nacieszyłeś moje wygłodniałe oczy :) ps. Czy zbieranie i oglądanie referencji nie zajmuje przypadkiem tyle czasu co modeling w tym wypadku :D ?
Napisano 23 Czerwiec 200915 l Autor Trochę czasu zabiera robienie "składanek tematycznych". :P Czyli zbieram foty danego fragmentu i składam w PS w duży obrazek. Nie trzeba lawirować między 16 zdjęciami na pasku. Ale masz w sumie sporo racji. ;)
Napisano 24 Czerwiec 200915 l Autor Część kabiny kierowcy. Niestety foty tego miejsca, to czarne plamy, więc tylko paru elementów jestem w miarę pewien. Trochę rozjaśniłem włókno węglowe w środku, by kształty były lepiej widoczne. Normalnie, tu też byłyby czarne plamy. :) . .
Napisano 24 Czerwiec 200915 l stary no juz słow brakuje, nie wiem co poowiedziec zeby to dobrze skomentowac............ ja mam tylko nadzieje ze zostanie ta formuła uwieczniona jakims filmikiem, bo rendery nie pokaza ilosci wkladu pracy, apropo mam nadzieje ze ta praca widnieje w 10 roznych kopiach na przeroznych pamieciach przenosnych :D, bo zal by bylo zeby sie utracila :P
Napisano 24 Czerwiec 200915 l Ostro ! :) Pewnie zdjęcia masz o wiele dokładniejsze, ale znalazłem takie dwa kokpitu, może się przydadzą. http://www.f1-site.com/wallpapers/2009/presentation_sauber/bmw-sauber-f109-wallpaper-f1-car-2009-20.jpg http://www.f-autronica.it/cokpitbmw.jpg
Napisano 25 Czerwiec 200915 l i jeszcze jeden i jeszcze raz... wiecej wiecej !:) swietny ten material. Widac ze fan f1 :D powiedz lepiej czego nie wymodelujesz?:)
Napisano 26 Czerwiec 200915 l Autor plasti - Kiedyś to i owo już z dyskiem straciłem, więc staram się dbać o to teraz. Kedzior - Pierwszy link nie działa, a drugi dotyczy niestety samochodu z sezonu 2007 chyba. :( Dawcio_m, chveti, tweety - Dzięki. :) Predator, Nvidia - hehe, no w sumie się zgadza, kierowcy nie mam zamiaru modelować. Ale muszę zobaczyć foty i filmy z tuneli f1, może sam kask wystarczy i będzie po kłopocie. :) + Takie coś się wczoraj pojawiło. Metalik wymaga jeszcze pracy. .
Napisano 26 Czerwiec 200915 l Mógłbyś podarować sobie kierowcę i tylko wrzucić sam pusty kask. Gdzieś na kadłubie bolidu, z uchyloną szybką. Fajne studyjne ujęcie :)
Napisano 26 Czerwiec 200915 l Autor Takie ujęcie jest już jednak trochę sztampowe. :) Mam coś innego na myśli. Poszukam jakiś fotek (choć większość mam chyba jednak w filmach...) i może to przybliży trochę to co chcę zrobić. EDIT: Kilka fotek znalezionych: Odbiciami będę mógł się fajnie pobawić. Edytowane 26 Czerwiec 200915 l przez RA
Napisano 2 Lipiec 200915 l Swietna praca :) Efekty powalaja... Nie moge sie doczekac, zeby zobaczyc final :) Pozdrawiam i zycze powodzenia w dalszej pracy
Napisano 2 Lipiec 200915 l Pięknie :) A tak z innej beczki to powiem Ci, że biały lakier jest boski ale niebieski to mi przypomina raczej jedwab... Pozdrawiam.
Napisano 2 Lipiec 200915 l Autor Masz rację, Loozack, ten metalik, to jeszcze nie to. On ma bardzo dziwne właściwości momentami. Na jednym zdjęciu zachowuje się tak, na innym inaczej. Metalik zagadka. :) Ale na to przyjdzie czas przy setup'owaniu finału. Teraz jest to dobra baza do dalszej pracy. W sumie modeling już niemal skończony, teraz tylko różne małe elementy tu i tam, jedna czy dwie rzeczy niesymetryczne i... mapowanie. :/ Ale z magicznym XRayUnwrap powinno pójść duuużo szybciej.
Napisano 2 Lipiec 200915 l O widzisz, a propos XRayUnwrapa, byłbym wdzięczny gdybyś podzielił się później wrażeniami jak się to cudo sprawdza w mechanice bo kupiłem to z rozpędu ale nawet jeszcze nie odpalałem ;)
Napisano 2 Lipiec 200915 l Autor Już robiłem próby na jednym elemencie tego modelu. Dość skomplikowanym elemencie. Spisuje się wyśmienicie. Tak na prawdę, to im bardziej powyginana powierzchnia tym lepiej program sobie z nią radzi. Stąd niektóre "płaskie" powierzchnie należy poprawiać, ale i tak cały proces trwa duuużo krócej.
Napisano 2 Lipiec 200915 l Dzięki za odpowiedź, to super, czyli nie wywaliłem 20zł w błoto ;) Pozdrawiam i czekam na upki.
Napisano 3 Lipiec 200915 l O widzisz, a propos XRayUnwrapa, byłbym wdzięczny gdybyś podzielił się później wrażeniami jak się to cudo sprawdza w mechanice bo kupiłem to z rozpędu ale nawet jeszcze nie odpalałem ;) bardzo dobrze się sprawdza, podstawa dobrze zaznaczyć ciecia i praktycznie gotowe wychodzi, małe poprawki nanieść trzeba tylko ale to raczej norma w każdym unwrapie RA piknie idzie, poprostu pięknie, dawno nie zachwycałem się tak jakimś modelem:)
Napisano 3 Lipiec 200915 l Fantastyczną robotę odwalasz. Bonus x2 dla mnie jako fana F1 :) Liczę na spory render (na pulpit) :)
Napisano 3 Lipiec 200915 l RA bardzo ładnie naprawdę detal i staranność wykonania powala mrkrzysiek a możesz pokazać coś co mapowałeś tym pluginem?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto