Skocz do zawartości

Pojazd 3D: BMW Sauber F1.09


RA

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 300
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

To takie coś o szerokości 15cm w środku skrzydła? To jest połączone z dużym skrzydłem (górnym płatem) i tymi dwoma pionowymi podporami.

Edytowane przez RA
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. :)

 

I dalej...

 

bmwsauberf109023.jpg

 

 

a ja zwroce uwage na jedna rzecz. nie jestem pewien, ale czy przypadkiem zaciski nie sa w prawdziwym bolidzie na dole? inne zespoly takie rozwiazanie stosuja, aby obnizyc srodek ciezkosci bolidu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mapowanie Ci się miejscami rozjeżdża :)

 

Model, materiał i render uber super! :)

 

ale serio mapowanie popraw :D ;)

Tu nie ma mapowania. :)

No dobra, box mapping jest, ale to tak jakby nic nie było. Gdybym to teraz zmapował, to za dwa tygodnie pewnie zmieniliby dokładnie tę część, którą dopieściłem. Wtedy żyletki, wanna, i trochę ciepłej wody. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po co zaraz zmieniac... ustal sobie na ktory GP robisz specyfikacje i jedziesz dalej:) w kazdym wyscigu cos modyfikuja, wiec idac tym tropem skonczylbys gzies w okolicach listopada, a ludzie czekaja;) pozdrawiam i wytrwalosci zycze, piekna robota!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miszcz :] Podzielisz się jak robisz te cięcia? Bo sam będę musiał w VW coś takiego zrobić. To jest bobek, cut czy jakieś inne cuda? I mniej więcej jak to robisz aby efekt był taki jak tutaj, czyli żeby rowki miały grubość etc (no tak wszystko jak u ciebie ;) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. :) Miło, że się podoba.

Siatki, to to:

http://www.spot3d.com/vray/help/150SP1/vrayedgestex_params.htm

 

Rowki. Oczywiście podstawa, to w miarę gęsta siatka, wtedy nawet najbardziej wymyślne wycięcie się wybroni. Następnie robię taką "mapę" cięć:

bles.th.jpg

Później cut -> chamfer (mały, tu 0.25mm) -> shell lub przeciągnięcie krawędzi z wciśniętym shiftem -> extrude powstałych kantów (tu 2mm) -> chamfer tych samych krawędzi.

Powstają ładne, niemal techniczne zaokrąglenia.

Czyli najnormalniejsza metoda. Myślę, że większość samochodziaży na tym forum tak robi. :) Czasem można się pewnie pokusić o boolean'a, ale naprawianie bałaganu może trwać długo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności