Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 300
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Potrenuje żyletką te rowki na sobie :D

 

Piękny model, równiutko, czyściutko, detalik :) ehhh tylko takich więcej.

 

PS: Jak już masz zrobione te rowki to dajesz jeszcze ms'a ? bo widzę ze starasz się tam robić 4'katy itd.

Napisano

Tak, tu jest turbosmooth x1. Wypadałoby x2, ale ten model byłby za ciężki. Dlatego dokładam (albo przesuwam) czasem edge'e w pobliże rowków.

Gość szysia565
Napisano

Mógłbyś zapodać jeden renderek bez TS'a? Tak z ciekawości proszę :P

Napisano

Nie dość, że niesamowicie modelujesz coraz bardziej zacierając granicę pomiędzy poly a nurbsami to jeszcze świetnie prezentujesz swoje dzieło, co tu dużo mówić... kwik, kwik :)

 

Pozdrawiam.

Napisano (edytowane)

hehe, no tak dobrze chyba jednak nie jest. :)

Dzięki, dzięki.

Odnośnie oświetlenia, to tu są tylko dwa kuliste vraylight'y w dwóch "narożnikach" sceny. Ciepły i zimny.

Aj, do tego jeszcze płaski vraylight świecący nad samochodem o rozmiarach jego obrysu mniej więcej.

+ environment z gradientem w szarościach.

 

EDIT:

Tyle jest (oprócz kół):

 

bmwsauberf109043.jpg

Edytowane przez RA
  • Like 1
Napisano

Planuję jakieś wariacje odnośnie "malowania". Oczywiście powstanie wersja oryginalna, ale mam jeszcze pomysł na inną wersję, która imo wyglądałaby lepiej (czyli niewelująca efekt pługu itp.) + coś zupełnie fantazy najpewniej. :)

Napisano

Brzmi nieźle :) A póki co może zarzucisz renderkami w takiej scenie jak teraz, tyle że z kołami i z bardziej agresywnymi ujęciami z kamery znajdującej się niżej? ;)

Napisano

Z dalsza dopiero widać ogrom pracy i przywiązanie do detali :). Rewelka.

Z tym malowaniem to będziesz miał wyzwanie żeby dotrzymać kroku modelingowi.

Planujesz studio? Może jakaś sceneria, tor?

Napisano

Oglądanie Twoich renderów to chyba jedyna przyjemna rzecz jaka teraz robie w tym sesyjnym tygodniu, prosze nie odbieraj mi jej i pokazuj coś regularnie:)

Napisano

Kedzior - Będzie tunel aerodynamiczny.

Badyl - To ma teraz ok. 1,23 mln trójkątów.

 

Kilka renderów:

bmwsauberf109044.th.jpg . bmwsauberf109045.th.jpg . bmwsauberf109046.th.jpg . bmwsauberf109047.th.jpg

Napisano

Sexi ! Świetnie stary... nacieszyłeś moje wygłodniałe oczy :)

 

ps. Czy zbieranie i oglądanie referencji nie zajmuje przypadkiem tyle czasu co modeling w tym wypadku :D ?

Napisano

Trochę czasu zabiera robienie "składanek tematycznych". :P

Czyli zbieram foty danego fragmentu i składam w PS w duży obrazek. Nie trzeba lawirować między 16 zdjęciami na pasku.

Ale masz w sumie sporo racji. ;)

Napisano

Część kabiny kierowcy. Niestety foty tego miejsca, to czarne plamy, więc tylko paru elementów jestem w miarę pewien.

Trochę rozjaśniłem włókno węglowe w środku, by kształty były lepiej widoczne. Normalnie, tu też byłyby czarne plamy. :)

 

bmwsauberf109048.jpg

.

bmwsauberf109049.jpg

.

bmwsauberf109050.jpg

Napisano

stary no juz słow brakuje, nie wiem co poowiedziec zeby to dobrze skomentowac............ ja mam tylko nadzieje ze zostanie ta formuła uwieczniona jakims filmikiem, bo rendery nie pokaza ilosci wkladu pracy, apropo mam nadzieje ze ta praca widnieje w 10 roznych kopiach na przeroznych pamieciach przenosnych :D, bo zal by bylo zeby sie utracila :P

Napisano

plasti - Kiedyś to i owo już z dyskiem straciłem, więc staram się dbać o to teraz.

Kedzior - Pierwszy link nie działa, a drugi dotyczy niestety samochodu z sezonu 2007 chyba. :(

Dawcio_m, chveti, tweety - Dzięki. :)

Predator, Nvidia - hehe, no w sumie się zgadza, kierowcy nie mam zamiaru modelować. Ale muszę zobaczyć foty i filmy z tuneli f1, może sam kask wystarczy i będzie po kłopocie. :)

 

+ Takie coś się wczoraj pojawiło. Metalik wymaga jeszcze pracy.

 

bmwsauberf109051.jpg

.

bmwsauberf109052.jpg

Napisano (edytowane)

Takie ujęcie jest już jednak trochę sztampowe. :)

Mam coś innego na myśli. Poszukam jakiś fotek (choć większość mam chyba jednak w filmach...) i może to przybliży trochę to co chcę zrobić.

 

EDIT:

Kilka fotek znalezionych:

IMG_1982c.jpg

D55W4806_RJ.jpg

YR4F0188small_1.jpg

DinoToso_067E4353.jpg

Wind%20Tunnel%20Front.jpg

a11i3.jpg

bmw_f1-copy.jpg

 

Odbiciami będę mógł się fajnie pobawić.

Edytowane przez RA
Napisano

Masz rację, Loozack, ten metalik, to jeszcze nie to.

On ma bardzo dziwne właściwości momentami. Na jednym zdjęciu zachowuje się tak, na innym inaczej. Metalik zagadka. :)

Ale na to przyjdzie czas przy setup'owaniu finału. Teraz jest to dobra baza do dalszej pracy.

W sumie modeling już niemal skończony, teraz tylko różne małe elementy tu i tam, jedna czy dwie rzeczy niesymetryczne i... mapowanie. :/

Ale z magicznym XRayUnwrap powinno pójść duuużo szybciej.

Napisano

O widzisz, a propos XRayUnwrapa, byłbym wdzięczny gdybyś podzielił się później wrażeniami jak się to cudo sprawdza w mechanice bo kupiłem to z rozpędu ale nawet jeszcze nie odpalałem ;)

Napisano

Już robiłem próby na jednym elemencie tego modelu. Dość skomplikowanym elemencie. Spisuje się wyśmienicie. Tak na prawdę, to im bardziej powyginana powierzchnia tym lepiej program sobie z nią radzi. Stąd niektóre "płaskie" powierzchnie należy poprawiać, ale i tak cały proces trwa duuużo krócej.

Napisano
O widzisz, a propos XRayUnwrapa, byłbym wdzięczny gdybyś podzielił się później wrażeniami jak się to cudo sprawdza w mechanice bo kupiłem to z rozpędu ale nawet jeszcze nie odpalałem ;)

 

bardzo dobrze się sprawdza, podstawa dobrze zaznaczyć ciecia i praktycznie gotowe wychodzi, małe poprawki nanieść trzeba tylko ale to raczej norma w każdym unwrapie

 

 

RA piknie idzie, poprostu pięknie, dawno nie zachwycałem się tak jakimś modelem:)

Napisano

RA bardzo ładnie naprawdę detal i staranność wykonania powala

 

mrkrzysiek a możesz pokazać coś co mapowałeś tym pluginem?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności