FF Napisano 22 Czerwiec 2009 Napisano 22 Czerwiec 2009 Miałem nadzieje że po wyścigu sie coś nowego pojawi:) Super.
RA Napisano 22 Czerwiec 2009 Autor Napisano 22 Czerwiec 2009 (edytowane) Pięć cięć nęci... . . Siatki: . . Edytowane 22 Czerwiec 2009 przez RA
mrkrzysiek Napisano 22 Czerwiec 2009 Napisano 22 Czerwiec 2009 mistrzostwo świata, ile bierzesz za korepetycje;)
NV Napisano 22 Czerwiec 2009 Napisano 22 Czerwiec 2009 Potrenuje żyletką te rowki na sobie :D Piękny model, równiutko, czyściutko, detalik :) ehhh tylko takich więcej. PS: Jak już masz zrobione te rowki to dajesz jeszcze ms'a ? bo widzę ze starasz się tam robić 4'katy itd.
RA Napisano 22 Czerwiec 2009 Autor Napisano 22 Czerwiec 2009 Tak, tu jest turbosmooth x1. Wypadałoby x2, ale ten model byłby za ciężki. Dlatego dokładam (albo przesuwam) czasem edge'e w pobliże rowków.
Gość szysia565 Napisano 22 Czerwiec 2009 Napisano 22 Czerwiec 2009 Mógłbyś zapodać jeden renderek bez TS'a? Tak z ciekawości proszę :P
plasti Napisano 22 Czerwiec 2009 Napisano 22 Czerwiec 2009 jakiego swiatla uzywasz?? przy tych renderkach??
Loozack Napisano 22 Czerwiec 2009 Napisano 22 Czerwiec 2009 Nie dość, że niesamowicie modelujesz coraz bardziej zacierając granicę pomiędzy poly a nurbsami to jeszcze świetnie prezentujesz swoje dzieło, co tu dużo mówić... kwik, kwik :) Pozdrawiam.
RA Napisano 23 Czerwiec 2009 Autor Napisano 23 Czerwiec 2009 (edytowane) hehe, no tak dobrze chyba jednak nie jest. :) Dzięki, dzięki. Odnośnie oświetlenia, to tu są tylko dwa kuliste vraylight'y w dwóch "narożnikach" sceny. Ciepły i zimny. Aj, do tego jeszcze płaski vraylight świecący nad samochodem o rozmiarach jego obrysu mniej więcej. + environment z gradientem w szarościach. EDIT: Tyle jest (oprócz kół): Edytowane 23 Czerwiec 2009 przez RA 1
Loozack Napisano 23 Czerwiec 2009 Napisano 23 Czerwiec 2009 Masakra, aż głupio zakrywać detal teksturami :)
RA Napisano 23 Czerwiec 2009 Autor Napisano 23 Czerwiec 2009 Planuję jakieś wariacje odnośnie "malowania". Oczywiście powstanie wersja oryginalna, ale mam jeszcze pomysł na inną wersję, która imo wyglądałaby lepiej (czyli niewelująca efekt pługu itp.) + coś zupełnie fantazy najpewniej. :)
Loozack Napisano 23 Czerwiec 2009 Napisano 23 Czerwiec 2009 Brzmi nieźle :) A póki co może zarzucisz renderkami w takiej scenie jak teraz, tyle że z kołami i z bardziej agresywnymi ujęciami z kamery znajdującej się niżej? ;)
Kedzior Napisano 23 Czerwiec 2009 Napisano 23 Czerwiec 2009 Z dalsza dopiero widać ogrom pracy i przywiązanie do detali :). Rewelka. Z tym malowaniem to będziesz miał wyzwanie żeby dotrzymać kroku modelingowi. Planujesz studio? Może jakaś sceneria, tor?
FF Napisano 23 Czerwiec 2009 Napisano 23 Czerwiec 2009 Oglądanie Twoich renderów to chyba jedyna przyjemna rzecz jaka teraz robie w tym sesyjnym tygodniu, prosze nie odbieraj mi jej i pokazuj coś regularnie:)
Badyl Napisano 23 Czerwiec 2009 Napisano 23 Czerwiec 2009 ehh, klasa i miazga... zdradzisz ile poly widzę na ekranie?
RA Napisano 23 Czerwiec 2009 Autor Napisano 23 Czerwiec 2009 Kedzior - Będzie tunel aerodynamiczny. Badyl - To ma teraz ok. 1,23 mln trójkątów. Kilka renderów: . . .
Loozack Napisano 23 Czerwiec 2009 Napisano 23 Czerwiec 2009 Wow, o to mi właśnie chodziło, coś pięknego... no to pracuj dalej bo ludzie czekają ;) Pozdrawiam.
mrkrzysiek Napisano 23 Czerwiec 2009 Napisano 23 Czerwiec 2009 mistrzostwo, piękne rendery a to nie koniec jeszcze, model wiadomo co tu pisać świetny
trosiek Napisano 23 Czerwiec 2009 Napisano 23 Czerwiec 2009 RA jesteś mistrzem bez dwóch zdań. Świetnie Ci idzie zabawa w tak gęstej siatce.
MF Napisano 23 Czerwiec 2009 Napisano 23 Czerwiec 2009 Sexi ! Świetnie stary... nacieszyłeś moje wygłodniałe oczy :) ps. Czy zbieranie i oglądanie referencji nie zajmuje przypadkiem tyle czasu co modeling w tym wypadku :D ?
RA Napisano 23 Czerwiec 2009 Autor Napisano 23 Czerwiec 2009 Trochę czasu zabiera robienie "składanek tematycznych". :P Czyli zbieram foty danego fragmentu i składam w PS w duży obrazek. Nie trzeba lawirować między 16 zdjęciami na pasku. Ale masz w sumie sporo racji. ;)
RA Napisano 24 Czerwiec 2009 Autor Napisano 24 Czerwiec 2009 Część kabiny kierowcy. Niestety foty tego miejsca, to czarne plamy, więc tylko paru elementów jestem w miarę pewien. Trochę rozjaśniłem włókno węglowe w środku, by kształty były lepiej widoczne. Normalnie, tu też byłyby czarne plamy. :) . .
plasti Napisano 24 Czerwiec 2009 Napisano 24 Czerwiec 2009 stary no juz słow brakuje, nie wiem co poowiedziec zeby to dobrze skomentowac............ ja mam tylko nadzieje ze zostanie ta formuła uwieczniona jakims filmikiem, bo rendery nie pokaza ilosci wkladu pracy, apropo mam nadzieje ze ta praca widnieje w 10 roznych kopiach na przeroznych pamieciach przenosnych :D, bo zal by bylo zeby sie utracila :P
Kedzior Napisano 24 Czerwiec 2009 Napisano 24 Czerwiec 2009 Ostro ! :) Pewnie zdjęcia masz o wiele dokładniejsze, ale znalazłem takie dwa kokpitu, może się przydadzą. http://www.f1-site.com/wallpapers/2009/presentation_sauber/bmw-sauber-f109-wallpaper-f1-car-2009-20.jpg http://www.f-autronica.it/cokpitbmw.jpg
Predator Napisano 25 Czerwiec 2009 Napisano 25 Czerwiec 2009 i jeszcze jeden i jeszcze raz... wiecej wiecej !:) swietny ten material. Widac ze fan f1 :D powiedz lepiej czego nie wymodelujesz?:)
RA Napisano 26 Czerwiec 2009 Autor Napisano 26 Czerwiec 2009 plasti - Kiedyś to i owo już z dyskiem straciłem, więc staram się dbać o to teraz. Kedzior - Pierwszy link nie działa, a drugi dotyczy niestety samochodu z sezonu 2007 chyba. :( Dawcio_m, chveti, tweety - Dzięki. :) Predator, Nvidia - hehe, no w sumie się zgadza, kierowcy nie mam zamiaru modelować. Ale muszę zobaczyć foty i filmy z tuneli f1, może sam kask wystarczy i będzie po kłopocie. :) + Takie coś się wczoraj pojawiło. Metalik wymaga jeszcze pracy. .
maksymilion Napisano 26 Czerwiec 2009 Napisano 26 Czerwiec 2009 ty masz jakieś kody to wygląda super realistycznie.
tweety Napisano 26 Czerwiec 2009 Napisano 26 Czerwiec 2009 Mógłbyś podarować sobie kierowcę i tylko wrzucić sam pusty kask. Gdzieś na kadłubie bolidu, z uchyloną szybką. Fajne studyjne ujęcie :)
RA Napisano 26 Czerwiec 2009 Autor Napisano 26 Czerwiec 2009 (edytowane) Takie ujęcie jest już jednak trochę sztampowe. :) Mam coś innego na myśli. Poszukam jakiś fotek (choć większość mam chyba jednak w filmach...) i może to przybliży trochę to co chcę zrobić. EDIT: Kilka fotek znalezionych: Odbiciami będę mógł się fajnie pobawić. Edytowane 26 Czerwiec 2009 przez RA
RA Napisano 2 Lipiec 2009 Autor Napisano 2 Lipiec 2009 Pojawiła się chwila, więc mały update. . . . Siatki: . . .
incorect Napisano 2 Lipiec 2009 Napisano 2 Lipiec 2009 Swietna praca :) Efekty powalaja... Nie moge sie doczekac, zeby zobaczyc final :) Pozdrawiam i zycze powodzenia w dalszej pracy
Loozack Napisano 2 Lipiec 2009 Napisano 2 Lipiec 2009 Pięknie :) A tak z innej beczki to powiem Ci, że biały lakier jest boski ale niebieski to mi przypomina raczej jedwab... Pozdrawiam.
RA Napisano 2 Lipiec 2009 Autor Napisano 2 Lipiec 2009 Masz rację, Loozack, ten metalik, to jeszcze nie to. On ma bardzo dziwne właściwości momentami. Na jednym zdjęciu zachowuje się tak, na innym inaczej. Metalik zagadka. :) Ale na to przyjdzie czas przy setup'owaniu finału. Teraz jest to dobra baza do dalszej pracy. W sumie modeling już niemal skończony, teraz tylko różne małe elementy tu i tam, jedna czy dwie rzeczy niesymetryczne i... mapowanie. :/ Ale z magicznym XRayUnwrap powinno pójść duuużo szybciej.
Loozack Napisano 2 Lipiec 2009 Napisano 2 Lipiec 2009 O widzisz, a propos XRayUnwrapa, byłbym wdzięczny gdybyś podzielił się później wrażeniami jak się to cudo sprawdza w mechanice bo kupiłem to z rozpędu ale nawet jeszcze nie odpalałem ;)
RA Napisano 2 Lipiec 2009 Autor Napisano 2 Lipiec 2009 Już robiłem próby na jednym elemencie tego modelu. Dość skomplikowanym elemencie. Spisuje się wyśmienicie. Tak na prawdę, to im bardziej powyginana powierzchnia tym lepiej program sobie z nią radzi. Stąd niektóre "płaskie" powierzchnie należy poprawiać, ale i tak cały proces trwa duuużo krócej.
09121986 Napisano 2 Lipiec 2009 Napisano 2 Lipiec 2009 Malo kreatywny komentarz dam :P RA powaznie szczęka opada...
Loozack Napisano 2 Lipiec 2009 Napisano 2 Lipiec 2009 Dzięki za odpowiedź, to super, czyli nie wywaliłem 20zł w błoto ;) Pozdrawiam i czekam na upki.
mrkrzysiek Napisano 3 Lipiec 2009 Napisano 3 Lipiec 2009 O widzisz, a propos XRayUnwrapa, byłbym wdzięczny gdybyś podzielił się później wrażeniami jak się to cudo sprawdza w mechanice bo kupiłem to z rozpędu ale nawet jeszcze nie odpalałem ;) bardzo dobrze się sprawdza, podstawa dobrze zaznaczyć ciecia i praktycznie gotowe wychodzi, małe poprawki nanieść trzeba tylko ale to raczej norma w każdym unwrapie RA piknie idzie, poprostu pięknie, dawno nie zachwycałem się tak jakimś modelem:)
Kedzior Napisano 3 Lipiec 2009 Napisano 3 Lipiec 2009 Fantastyczną robotę odwalasz. Bonus x2 dla mnie jako fana F1 :) Liczę na spory render (na pulpit) :)
dynia Napisano 3 Lipiec 2009 Napisano 3 Lipiec 2009 RA bardzo ładnie naprawdę detal i staranność wykonania powala mrkrzysiek a możesz pokazać coś co mapowałeś tym pluginem?
plasti Napisano 3 Lipiec 2009 Napisano 3 Lipiec 2009 pytanie za 1 000 000: - bedzie pan kubica w polikach?? :D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się