Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

co sądzicie o tym ujęciu, no i ogólnie o całości (będy i takietam)

Nałożyłem jeden materiał dość niefortunnie, bo wszystko się teraz we wszystkim odbija...

Renderowałem we Fryrenderze jakieś 1,5 dnia, bez aliasingu...

 

fryrender.jpg

Edytowane przez Chrupek
  • Like 1
  • Odpowiedzi 114
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ciekawy jestem ile razy jeszcze padnie zdanie typu: "render bez nałożonych matriałów jest bez sensu - po oteksturowaniu GI ci się najpewniej zupełnie inaczej wypali" zanim to zacznie docierać :) Straciłeś 1,5dnia na bezsensowny render.

Teoretycznie sama kompozycja brył (poza szafką) jest ok, tylko tu wprowadzając kolor też możesz z dobrej kompozycji kaszane zrobić.

 

Sorry, jeśli było ostro.

Napisano

KaeMS: spoko, nie takie rzeczy tu słyszałem :-)

Właściwie, to czasu nie straciłem, bo u narzeczonej byłem w tym czasie hehe

 

Lukasz_D: nie będzie drzwi, niestety ;) a Shaderki niebawem porobię.

 

Chciałem tylko sprawdzić, co sądzicie o proporcji, świetle i ujęciu.

Dadaję następny, liczony dzisiaj 3 godzinki :-) (jeszcze ascetyczny)

 

fryrender2.jpg

Napisano

Osobiście: podniósłbym wysoką szafkę - mniej więcej dwa razy wyżej niż obecnie (dokładnie to już trzeba z wyczuciem). Usunąłbym nogi tej szafki (płaszczy w niej raczej trzymać nikt nie będzie, mokrych ręczników także - może być podwieszana :] ).

Jakoś bardziej by tu pasował fotel bardziej "leżący" choć ten także nie jest zły.

Oczywiście to tylko moje osobiste zdanie, nikomu nic nie narzucam :)

 

Jeszcze te przepalenia od sufitu podwieszanego mogłyby być mniejsze ale to się zmieni jak dasz metriały.

Napisano

ładnie ci maxwell idzie, ja renderuję podobnym enginie tyle ze w Kerkythea. Pracuj dalej, życzę powodzenia :))

 

daj jaśniej i materiały! :P

Napisano

Na boku wanny nie powinien być ten sam materiał co na podłodze, chyba że wymienisz go na coś jednolitego i delikatnego (chociarz i wtedy jakoś nie tęgo może to wyglądać).

Zastanów się nad funkcjonalnością tych dwóch umywalek - jeśli mają tam być dwie to dałbym nablatowe i wykorzystał wolną przestrzeń na szafeczki. Podobnie z szafkami nad umywalkami. Przy okazji armatura do siebie nie pasuje - zwróć uwagę na to jak dobrałeś sedes+bidet kontra umywalki.

Dobra, ja milknę bo swoją średnią roczną ilość postów wykorzystałem ;]

Napisano (edytowane)

KaeMS: spoko, takie rady są cenne... ja robię to ze zdjęcia, więc za bardzo nie chcę ingerować w "układ". Co do tej okropnej podłogi, to podmienię niebawem - to taki standardzik materiałowy ze strony Fryrendera, jeszcze nad nią nie przysiadłem ;)

Teraz bardziej testuję światło, bo od niego zazwyczaj zaczynam, a skoro mówicie, że proporcje są w miarę ok, to zabieram się za teksturki.

 

DuravitL.jpg

 

Dunablaster: gentlemani nie rozmawiają o pieniądzach...

Edytowane przez Chrupek
Napisano

Spoko ale jak widzę na zdjęciu masz umywalki "z kantami" - mocno geometryczne kształty a u siebie zrobiłeś wyokrąglenia i to nie za bardzo pasuje. Nie wspomnę o tym, że sam kształt umywalek także gdzieś tam zgubiłeś i nie pasuje.

 

Edit: no i wyjaśniło się dlaczego tam UFO lewituje - przykręć plafon do sufitu :]

Napisano

Umywalka lekko lewituje..

W miejscu szafki postaw lustro bo tak to dziwacznie wyglada

reszta w porzo tak sobie ładnie, przydałyby sie bardziej zaawansowane siedzenia :)

Światło trochę łoczojebnie jarzy..

Napisano

Hej a gdzie finał poprzedniego ?

W bidecie użyłeś kranu z umywalki :) Coś nie bardzo mi pasują remy okienne, mam wrażenie, że czegoś w nich brak.

Napisano

Duna - czytanie ze zrozumieniem. Kran jest "z umywalki" - stosowany w umywalkach. Kran do bidetu delikatnie różni się od kranu dla umywalek (mam nadzieję, że do czego służy bidet tłumaczyć ci nie muszę).

Napisano
Duna - czytanie ze zrozumieniem. Kran jest "z umywalki" - stosowany w umywalkach. Kran do bidetu delikatnie różni się od kranu dla umywalek (mam nadzieję, że do czego służy bidet tłumaczyć ci nie muszę).

 

Myślałem że mówisz dosłownie, ale nie szkodzi ;)

Napisano

Modelowanie to sztuka, jego ćwiczenie czyni mistrza. A tak to on sam zdecyduje co zrobi :D

 

ja muszę sie w tym poważnie podciagnąć a nie walic gotowe modele :D

Napisano

Oczywiście Duna, modelowanie jest sztuką. Uprawiaj tą sztukę robiąc jedną wizualizację miesięcznie. Tygodniowo? Wyobraź sobie że masz 1-2 dni na pomieszczenie - modelowałbyś kranik "dla sztuki" ? Dla ścisłości - 2 dni na kibelek to całkiem sporo czasu :)

  • Like 1
Napisano

KaeMS, dziękuję Ci serdecznie :)

Dziś dostałem całe gazety z normalnie wypasionymi wnętrzami i przejrzę sobie, co będę chciał zrobic :D

Papier jest dla mnie najbardziej uniwersalnym środkiem bo ciezko w necie szukac refer i gapi się na nie na monitorze - bo to osłabia moje chęci i nadweręża moje oczy...

Napisano

czy to zaczyna już coś przypominać? Nie ma aliasingu i łózka... no i kilku innych rzeczy.

 

ps. chyba jednak wstawię te "kwadratowe" umywalki.

 

fryrender_piatekPS.jpg

Napisano (edytowane)

Maxwell jest dla mnie wygodniejszy w użyciu - chociażby fakt, ze we Fry'ju nie można renderować wybranego regionu :/

Po kilku próbach w Maxwellu i Fryrenderze, stwierdziłem, że znacznej różnicy nie ma, a jak wspomniałeś, Fry jest faktycznie szybszy od Maxwella.

Na szczęście można w łatwy sposób przenosić materiały Maxwella do Fry'ja :-)

 

Pod wieczór wyrenderuję Maxwella to porównasz... ja też sobie porównam ;)

Edytowane przez Chrupek
Napisano

"no tak mi pojechał Maxwell... niezbyt ciekawie, ale to raczej ja jestem amator, bo wiem, co Maxwell potrafi :/"

 

Ja tam jestem amator ale Maxwell, fryrender, v-ray czy mental potrafią tyle ile wykrzesa z nich posługujący się nimi grafik :p (bez złośliwości)

Czekam na update :)

Napisano (edytowane)

Pisałeś, że można łatwo przenosić materiały z maxwella do fry, mozesz dać jakiś tutek, lub wskazówkę...i na jakim sprzęcie to renderujesz. AO musisz sam załączać w FR? Skoro to ubiased render, to chyba klikasz render i jedzie,napisz o co z tym chodzi:D

Edytowane przez bapi23
Napisano

bapi23: w sumie, klikasz na materiał Fryrendera i wpisujesz podobne wartości, które ma materiał Maxwella :-)

AO zaznaczasz w opcjach renderu i później musisz wybrać z zakładki kanał AO i "odświeżyć" render... wówczas ukaże CI się magiczny kanał AO :-)

 

Dunablaster: krótko...

Napisano

 

Dunablaster: krótko...

 

Jak krótko, to czego się skarzysz że Maxwell tak pojechał? :) Opowiedz mi o nim, przyda mi się to.

 

Sam uzywam czegoś podobnego - MLT w silniku Kerkythea.

Napisano
Ambient Okluźny, nieżle się uśmiałem...

Powiedz mi, ile takie zziarniczenie trwało, bo to kiepsko wygląda..

coś za jeden chłopcze ;>

 

co do autora to bardzo fajnie idzie oby tak dalej :)

Napisano
coś za jeden chłopcze ;>

 

Taki miejscowy folklor się ostatnio zalęgł. Pisze bzdury, później się kaja, omal samobiczowanie odstawia.

 

Chrupek - daj test z jakimś hdri z wyraźnymi obszarami światło/cień :) może być dużo ciekawszy efekt, choć maxwella z braku czasu nie testuję :(

Napisano (edytowane)

KaeMS: nie wiem, czy o to chodzi, bo pobawiłem się kontrastem i expoSiure'm na mapce HDRI w photoshopie :-)

 

Clipboard01.jpg

Edytowane przez Chrupek
Napisano

Chymm, coś za bardzo masz przepalone te framugi. Nie za dobrze wygląda. Może masz najjaśniejszy punkt HDRI gdzieś między lustrem a najdalszą framugą ? Dodajesz także jakieś dodatkowe źródło światła ? Ewentualnie nad sufitem jest coś mocno odbijającego.

Napisano

też zauważyłem, że na górze coś daje ostre światło. Spróbuję spreparować własną HDRI i podrzuce wyniki badań ;)

 

Nie daję innych świateł, tylko HDRI i słoneczko.

Napisano

Słoneczko w hdri jest tam, gdzie twoje ? Powinny się pokrywać.

 

Wiem, że to "oczywista oczywistość" ale czasami zdarza się popełnić banalny błąd.

Napisano (edytowane)

Przyjemne światło, wyjąwszy ziarna.

Enironment brzydki nadal.. Ty to wiesz :D

Edytowane przez Camel
Napisano (edytowane)

EDIT

dobra kasuj te posty, co napisales do mnie na tej stronie nt. spawów bidetowych :D

dla mnie to bałagan

Edytowane przez Camel
Napisano

No dobra, poznęcajcie się nade mną troche, a ja tym czasem wymienie podłoge i popracuje nad materiałem plastiku :-)

aha no i Fryrender tym razem, bo szybszy ;)

 

color.jpg

Napisano

Bardz fajnie ale spójrz na gorszy problem: kierunek światła słoneczngo nie pasuje do swiatła które pada na Twoje wnętrze. Environ ustawiony tak trochę jakby ten budynek wisiał nad wodą.

Napisano

to chociaż sferyczny environment znajdź, bo płaski nie pomoże (btw, wydaje mi sie ze taki masz...) sprawia problem poszukaj takich do nałożenia na sferę/półsfery mapek w necie :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności