Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hejka,

Jestem nowy na forum nazywam się Paweł i dopiero zaczynam modelować.

Robię ten temat gdyż chcę se zrobić gre, to troche potrwa ale puki jeszcze się nie ucze programować postanowiłem porobić modele więc fajnie by było

jeżeli będe wstawiał rendery a wy powiecie co zmienić:)

Pozdrawiam

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c9e0ad1ca27489e5.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6d2424433c55a10c.html

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2bdd951c7f12d8e0.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c507dbdb8b40b497.html

 

PS niewiedziałem gdzie dać temat

  • Odpowiedzi 30
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jesli chcesz uzyskc realistyczny efekt to staraj sie wlasnie korzystac z obrazkow do pomocy. jesli chcesz uzyskac dobry efekt nalezy zachowywac proporcje. Miecz masz w miare fajny ale trochechyba za dlugi ktos nie utrzymal by go jedna reka wiec albo skroc ostrze albo powieksz uchwyt ;]

Napisano

No miecz od razu lepiej wyglada.

Co do kuszy to ja bym ja cala jeszcze raz wymodelowal. Pogrubil bym caly przod bo wyglada troche slabo. A co do tekstur to jest pelno stronek z darmowymi teksturkami drewna.

Napisano (edytowane)

sorki nie zauważyłem działu więcej się nie powturzy, ale wracając do tematu posłuchałem bielika i zrobiłem nową kusze troche inną

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/91f7a603d43b8d43.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a55e6727eaec5885.html

a tu jeszcze coś:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bdd7d1af57415706.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ab2b4af33ccd17d3.html

Edytowane przez Pawolko
Napisano

Jak robisz modele do gier, to staraj się stosować jak najmniejszą liczbę polygonów.

Radzę Ci na początek sprawdzić się w programowaniu, a później robić modele ;]

ps. wrzuć siatki

powodzenia.

Napisano (edytowane)
Jak robisz modele do gier, to staraj się stosować jak najmniejszą liczbę polygonów.

Radzę Ci na początek sprawdzić się w programowaniu, a później robić modele ;]

ps. wrzuć siatki

powodzenia.

 

Właśnie pierw porobie modele bo w tym roku kończ gimnazjum i ide do

technikum informatycznego, tak więc teraz i przez wakacje mogę nauczyć się

modelować:)

 

Eddy__ nie używam oświetlenia puki co narazie to są moje pierwsze modele

nie wymagaj ode mnie za wiele:)

 

PS co do siatek niewiem czy potrzebne są żebym wrzucał bo daje dużo smoth'a, ale wrzuce

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/953ca8345cc79cda.html

Edytowane przez Pawolko
Napisano

Kończysz gimnazjum? Serio? Z taką ortografią ledwo co wypuścili by cię z podstawówki...

 

Zrób nam przyjemność i korzystaj ze słownika lub jakiegoś edytora jak MSWord czy wbudowanego w firefox'a modułu sprawdzania pisowni. Czegoś co robi szlaczki na czerowno pod błędnym słowem. Bo słowa typu "puki", "pierw", "powturzy" czy "tótoriale" to już wielkie przegięcie. Najpierw pisownia potem zabawa w 3D.

 

Pozdrawiam

Napisano
Właśnie pierw porobie modele bo w tym roku kończ gimnazjum i ide do

technikum informatycznego, tak więc teraz i przez wakacje mogę nauczyć się

modelować:)

 

Eddy__ nie używam oświetlenia puki co narazie to są moje pierwsze modele

nie wymagaj ode mnie za wiele:)

 

PS co do siatek niewiem czy potrzebne są żebym wrzucał bo daje dużo smoth'a, ale wrzuce

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/953ca8345cc79cda.html

 

takie cos da sie wymodelowac uzywajac z 3-4 razy mniej poly...a to itak ciagle za duzo jak na model do gry...

Napisano

Siemka

Mam pytanie do was, dlaczego trzeba używać małej ilości poly? Przecież im jest więcej poly tym lepiej odwzorowana jest grafika. No fakt jeśli chcemy zrobić coś na po dobę kwadratu to nie warto używać dużej ilości, ale nie kiedy jesteśmy zmuszeni do większej ilości poly, co nie? A zresztą i tak większość renderów i bibliotek graficznych takich jak DirectX nie dopuszcza do przesadzenia z poly, gdyż czytałem co oferuje DirectX 11 i pisało tam, że powiększono nakładanie siatki, co daje realne kształty obiektom. A czy ktoś wie jak połączyć obiekty zrobione w 3ds max 2010? Oraz podstawy silnika 3D?

Napisano

Mam już biblioteki SDK DirectX 11, fizyki Nvidia PhysX, ale nie wiem czego jeszcze mi brakuje i jak co z czym połączyć? Zamierzam grę napisać w języku C++. (mam na myśli cały czas silnik graficzny)

Napisano

Nie masz dziwnego wrażenia ,że gry robią profesjonaliści bo są trudne do zrobienia ? Pytasz czemu mała ilość poly ? kurczę rusz głową...dużo poly = mała wydajność. Zresztą nie chodzi o małą ilość ale jak najmniejszą w stosunku do modelu. Chyba oczywiste że nie upraszczasz człowieka do boxa by zredukować ilość poly...a swoją drogą to nie miejsce na pytania w stylu "co zrobić by założyć Polskiego Blizzarda"...zresztą chciałbym zobaczyć jak ktoś kto robi pierwszą grę wykorzystuje Dx11...najpierw się dokształć w temacie...

Napisano

Tak w ogole to jestem ciekawy skad sie biora takie nadzieje i pomysly "moze jutro robie gre". To nie jest takie latwe i trzeba wiele sie nauczyc. Zadko bywa ze ktos, bedac zielony w programowaniu i w grafie, sam sobie pewnego dnia wymysli ze napisze gre i zrobi wszystko sam. Do napisania pozadnej gry trzeba sie uczyc latami. Pomysl jak to by wygladalo jak by dzis sie zabral bez zadnej wiedzy i praktyk za budowanie wlasnego domu sam od podstaw. Pewnie nie wiedzial bys za co sie zabrac. Radze Ci jeszcze raz wszystko przemyslec i doksztalcic, poczytac wiecej na necie na temat twworzenia gier programowania i grafiki itp bo nie wierze w to ze ktos w tydzien nauczy sie pisania gier ;]

Napisano

Nieśmiertelny motyw pisania własnej gry:) W końcu i tak trzeba wybrać między grafiką a programowaniem. A jeżeli chodzi o gry w 3d to żeby napisac cokolwiek trzeba i tak mieć wiedzę z liceum.Zanim coś napiszesz czekają cię 3 lata rozwiązywania problemów algorytmicznych. Jak chcesz o tym poczytać to polecam tę stronkę.Trzymam kciuki bo sam się rzucałem na słońce:)

Napisano
Kończysz gimnazjum? Serio? Z taką ortografią ledwo co wypuścili by cię z podstawówki...

Zrób nam przyjemność i korzystaj ze słownika lub jakiegoś edytora jak MSWord czy wbudowanego w firefox'a modułu sprawdzania pisowni. Czegoś co robi szlaczki na czerowno pod błędnym słowem. Bo słowa typu "puki", "pierw", "powturzy" czy "tótoriale" to już wielkie przegięcie. Najpierw pisownia potem zabawa w 3D.

Pozdrawiam

 

Wiem że ortografią nie grzeszę ale staram się, po za tym jestem dyslektykiem więc w szkole nie patrzą na moje błędy.

 

Tak w ogole to jestem ciekawy skad sie biora takie nadzieje i pomysly "moze jutro robie gre". To nie jest takie latwe i trzeba wiele sie nauczyc. Zadko bywa ze ktos, bedac zielony w programowaniu i w grafie, sam sobie pewnego dnia wymysli ze napisze gre i zrobi wszystko sam. Do napisania pozadnej gry trzeba sie uczyc latami.

 

Przecież napisałem że robię tylko modele na grę przyjdzie może kiedyś czas,

nie napisałem że zrobię to z dnia na dzień może za kilka lat:)

Po prostu chcę nauczyć się modelować a może kiedyś wykorzysta się prace w praktyce.

PS. nie napisałem "Tótoriale"

Napisano

Ja też jestem, a w tych moich przeszło 800 postach ciężko Ci będzie znaleźć błędy. To tyle, jeśli chodzi o "staranie się".

 

Musisz więcej obserwować. Musisz dokładnie wiedzieć co robisz, bo upraszczasz za bardzo. Ćwicz rysunek, wielu "lepszych" w 3D często chwali sobie ćwiczenie także rysunku :)

Powodzenia :)

Napisano

Jak będziesz na studiach albo będziesz pisał podanie o prace\ cv whatever to będą mieli gdzieś to, że jesteś dyslektykiem. Ucz się pisać poprawnie i nie tłumacz się dyslekcią. Sam mam problemy z ortografią ale zanim napisze jakiegoś dłuższego posta, albo jakieś słowo piszę niepewnie to wrzucam do worda i sprawdzam. Uświadom sobie, że czyta cię nawet kilkaset osób. Teraz wyobraź sobie salę pełną ludzi i twoją prace, która wędruje z ręki do ręki. Z pewnością bardziej byś się przejął co tam napisałeś.

 

Internet daje pewną anonimowość i dystans, ale tam po drugiej stronie nadal jest człowiek ;)

Napisano

Nie nakładaj meshsmootha skoro to ma być model do gry. (każdy iteration mnoży ilość poly razy 4, ręczne wygładzanie tylko tam gdzie trzeba trochę powiększy ilość poly ale nie tak drastycznie).

Napisano

Dzięki za porady :) muszę jak najszybciej worda sciągnąć bo nawet w firefoxie nie wszystkie błędy pokazuje. Co do smotha nie miałem pojęcia że to tak dużo mnoży ;/

Napisano

spróbuj użyć autosmootha :) bo to co Ci się z siatką stało to jest masakra :D

ćwicz i jeszcze raz ćwicz :) znasz chociaż jakieś podstawy w C++ ?

Napisano

Bez refek nie zrobisz dobrej głowy. Przynajmniej nie na początku. Na Cgindia, 3dTotal i wielu innych stronkach znajdziesz świetne tutki o modelowaniu głowy. Poza tym pokazuj też siatkę. Tutaj to od razu widać że nieszczególnie jesteś zaznajomiony z pojęciem loop ;p Musisz tak budować siatkę aby ta "śledziła" anatomię twarzy. Tutoriale i refki. Czekam na upa i powodzenia ! ;]

Napisano (edytowane)

Eddy__ dzięki za siatkę, a resztę za komentarze możliwe że w piątek, sobotę, i niedziele będę robił sobie głowy w końcu majówka i będzie czas:). Tak w ogóle to ja mam kilka siatek, tylko że jak je przybliżam tą się rozmazują, da się z tym coś zrobić?

 

edit: dokładnie wygląda w przybliżeniu tak

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6162cceba5090749.html

Edytowane przez Pawolko

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności