Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam wszystkch,

 

to moj pierwszy post w galerii ale juz od paru lat sie przygladalem temu forum i podziwalem prace na nim. Teraz kolej aby pokazac cos swojego - ma to duzo bledow ale juz nie do poprawienia jesli chodzi o mnie tak wiec wrzucam to do skonczonych prac.

 

baba1q.jpg

Edytowane przez Noe
  • Odpowiedzi 23
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Witam cale owlosienie zle umiejscowione na texie/twarzy od wlosow po brwi rzesy niejestem pewien makijazu ust ale chyba tez troche zbyt przesadzony. Gdyby te igly poprawic calkiem przyjemna bylaby twarzyczka

Napisano

Walenie rzęs na teksture to juz przesada,wyglądaja jakby je sobie butaprenem do skóry przykleiła.Brwi jak już są na teksturze to mogłeś im chociaż bumpa jakiegoś nadać.Włosy,bez sensu jak nie umiesz to trzeba było chociaż zrobić krótkie jak po maszynce i bumpa.Jak się nie chciało rzęs modelować to już lepiej było w photoshopie domalować.Kadr to kompletna porażka.Lepiej jeszcze w wipie popracuj bo można jeszcze duuużo poprawić...

Napisano
Walenie rzęs na teksture to juz przesada,wyglądaja jakby je sobie butaprenem do skóry przykleiła.Brwi jak już są na teksturze to mogłeś im chociaż bumpa jakiegoś nadać.Włosy,bez sensu jak nie umiesz to trzeba było chociaż zrobić krótkie jak po maszynce i bumpa.Jak się nie chciało rzęs modelować to już lepiej było w photoshopie domalować.Kadr to kompletna porażka.Lepiej jeszcze w wipie popracuj bo można jeszcze duuużo poprawić...

 

kurcze bardzo latwo przychodzi Ci krytyka i to nawet do nowego forumowicza ;-) warto czasmi spojzec z prespektywy i pisac z glowa.

 

... jak dla mnie to pracka jest fajna choc wydaje sie nieskonczona :-(

nie poszedles na latwizna i zaczoles od czegos naprawde bardzo trudnego, z jednej strony warto docenic ale z drugiej trudno niezauwazyc niedociagniec.

w kazdym razie fajnie ze zabrales sie za glowke i mam nadzieje ze nadal bedziesz z nia poprawial i stara sie zrobic jeszcze lepsza.

powodzenia.

Napisano
kurcze bardzo latwo przychodzi Ci krytyka i to nawet do nowego forumowicza ;-) warto czasmi spojzec z prespektywy i pisac z glowa.

To zemsta za to że wrzucił do final po 5 godzinach w wipie i nie zdążyłem tam skomentować;)Gdyby było w wipie to bym radził co poprawić a że jest gdzie jest...

Napisano

Jak dla mnie to strzelił poprostu projekcję na teksturę z obrazka z 1 ujęcia i tyle. Co do rzęs to nie wiem czy to samo czy tak domalowane w paincie na siłę. A model może być.

Napisano

dzekuje wam za komentarze.

 

Jak mowilem sam te bledy widzialem co wysce je zauazyli, ale juz nie potrafilem ich naprawic:/

Napisano

Nie chce za bardzo knuć teorii spiskowych, ale bardzo mi to przypomina stylem prace innego bardzo niepokornego użytkownika tego forum, którego imię przemilczę. Czyżby zmiana nicka?

 

Niestety render całej postaci nie wyświetla mi się. Jeśli chodzi o samą twarz, to pomimo widocznych uchybień odbieram ją całkiem pozytywnie.

Napisano

LeyAss wlasnie mialem to napisac :P Charakterystyczne ujecie z frontu, jak zawsze brak owlosenia, tekstura ktora jest zawsze projekcja. Moze to tylko zbieg okolicznosci ale dziwny ten zbieg.

 

Dziwne jest to konciaste ubranko glowa gladka a reszta jak jakies low poly. Ogolnie wiekszosc juz tutaj wymienila razace bledy.

Napisano

heh nawet nie wiem o jakiego Kefira wam chodzi:/ Odkad pamietam to bylem soba, i tak niech zostanie.

Napisano

teraz juz wiem dla jakich ludzi powstal CGtalk :P Na max3d.pl niestety trzeba liczyc sie z krytyka z wytykaniem takich razacych bledow jak rzesy na diffie :P.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności