Gość Morte Napisano 6 Styczeń 2010 Napisano 6 Styczeń 2010 ArTooRo - znając siebie nigdy, jakoś bawienie się w rzeźbienie hiper detalu nigdy mnie nie bawiło.:P Dzieki za komentarz:) Mafida- dzieki, dzieki.. no ale właśnie się starałem jak te dwa robiłem żeby tak cholera mniej w moim stylu były, ech.. trza będzie nad sobą popracować... P.S. A prosze bardzo:) tez uważam ze za małe;)
Tomala Napisano 6 Styczeń 2010 Napisano 6 Styczeń 2010 Joł, zajefajne rzeźby w linku :D Fajnie że wrzucasz jakieś sculpty bo już myślałem że pojechałeś do tej Anglii na zmarnowanie ;) Pozdro.
dac77 Napisano 6 Styczeń 2010 Napisano 6 Styczeń 2010 Fajne te rzeźby. Jak byś miał jakieś starsze to też wrzuć, nawet jeśli nie są takie dobre jak te nowe.
Luki Luki Napisano 6 Styczeń 2010 Napisano 6 Styczeń 2010 Fajne te dwa ostatnie, tylko ta pani ma jakby za dużą twarz w stosunku do całej głowy. Chociaż może to kwestia ogniskowej w zbrushu. Edit: widzę że przegapiłem parę rzeczy, ten ogr mega, pozostałe też fajne.
forestt Napisano 7 Styczeń 2010 Napisano 7 Styczeń 2010 Podobają mi się twoje pracki, a co do ostatnich, panienka lepsza moim zdaniem:-)
Gość Morte Napisano 17 Luty 2010 Napisano 17 Luty 2010 NECROPOST! takie tam sobie dlubie ale ogolnie czasu nie ma:P
mafida Napisano 17 Luty 2010 Napisano 17 Luty 2010 O,Morte wrócił:) Ładnie,kogos mi przypomina ale nie wiem kogo..Dłonie nie za małe?Wokół kolanek cos nie tak chyba... Pozdr:)
krzys!3k Napisano 18 Luty 2010 Napisano 18 Luty 2010 dobre, dobre. nie wiem czy to miałeś na celu ale fajny komiksowy styl. łapki faktycznie za male jak juz mafida zauważył pozdro !
Gość Morte Napisano 26 Luty 2010 Napisano 26 Luty 2010 eh taka poze staram sie zlozyc i nie wychodz:( jakies rady? no i oczywiscie wdziecznym jestem za komentarze panowie:)
Gość User190 Napisano 26 Luty 2010 Napisano 26 Luty 2010 Chyba za mocno skręciłeś jej prawą nogę w udzie i środek ciężkości przesunięty jest zdaje się za bardzo na prawą stronę obrazka. Co nie zmienia faktu, że to i tak kawał dobrej lepianki :)
Gomez Napisano 26 Luty 2010 Napisano 26 Luty 2010 Wygląda sympatycznie tylko masz problem z kolanami i trochę z łydkami od zewnętrznej strony. Co do pozy to żeby była dynamiczna powinna sie skręcać w wielu płaszczyznach. Linia prowadzona od stopy przez kolejne partie ciała powinna być spiralą/krzywą. Inaczej tego wytłumaczyć nie potrafię. Kompozycja postaci w przestrzeni - stawiając postać w pozycji pajacyka, żeby tworzyła kształt X sprawiasz że może być w tym kształcie coś interesującego, natomiast jeśli spojrzysz na postać z boku będzie nudna jak litera I. Jeśli obrócisz tułów o ok 90 stopni to w każdym ujęciu będzie coś interesującego, będzie dynamiczna. Zacznij od ustawienia kontrapostu i środka ciężkości - środek miednicy powinien być mniej więcej nad stopą podpierającą jeśli druga jest odciążona, to bardzo ogólna rada, trzeba wyczuć. Prawa stopa powinna byc płasko na ziemi albo ugnij jej prawe kolano i balansuj środkiem ciężkości jeśli chcesz uzyskać dynamikę i takie zawieszenie w pół ruchu, ale to najtrudniejsze na co można się porwać bo nie może sprawiac wrażenia że stoi tak dłużej niz ułamek sekundy i musisz pokazać w jednej pozie ruch wykonany przed chwilą i ten który zaraz nastąpi (i tu postać powinna być wytrącona z równowagi ale tak żeby sprawiała wrażenie że z kolejnym ruchem ją odzyska). Decydują o tym najdrobniejsze zmiany w ułożeniu dłoni, palców, głowy i oczu. Część z tego próbowałeś zastosować - skręciłeś barki biodra i stope, ale niezupełnie wyszło. Widać by było gdybyś pokazał turntable. Mnie pomaga przyjęcie jakiejś pozy przed lustrem, troche teatralnie i przesadnie. Jeśli to wszystko brzmi bez sensu olej to :) Mati ma rację, za bardzo skręciłeś prawą nogę. Pozdro.
mafida Napisano 28 Luty 2010 Napisano 28 Luty 2010 Gomez dobrze mówi....Matti tez ma racje:) A tak poza tym to sympatyczna dziewuszka:) Pozdr:)
Gość Morte Napisano 11 Marzec 2010 Napisano 11 Marzec 2010 Gomez- Dzieki za spory komentarz, ze Ci sie chcialo:P dziewuszka na razie sobie poczeka chyba. taki pan:
mafida Napisano 11 Marzec 2010 Napisano 11 Marzec 2010 Bardzo fajny pan:).Kołnierz tak sobie mi sie podoba ale może jak dorobisz reszte kostiumu będzie grało. Pozdr:)
Gość Morte Napisano 2 Kwiecień 2010 Napisano 2 Kwiecień 2010 tak sobie pomodelowale troszeczke.. ogolnie czasu malo ale mam nadziej to skonczyc:) uwagi wszelkie jak zwykle mile widziane. Ogolny zamys jest zeby sobie troche poly modeling znowu odswiezyc, pancerz bedzie mial wiecej szczegolowm ale narazie chce skonczyc jakis ogolny zarys.Ach, pod spodem mam bryle do trzymania proporcji.
telthona Napisano 18 Kwiecień 2010 Napisano 18 Kwiecień 2010 no własnie zastanawiam się czy szyja nie za długa albo barki nie za nisko, ale skoro masz bryłe do trzymania proporcji to sie nie wtrącam :) zapowiada sie ciekawie :) i w ogóle dużo ciekawych rzeczy w teczce masz. pozdro ;D
Gość Morte Napisano 18 Kwiecień 2010 Napisano 18 Kwiecień 2010 telthona/klicek-dzieki! :) bah faktycznie za dluga... ogolnie musze sie zebrac i cos z nim zrobic, bo ogolnie teraz jakakolwiek praca nad nim jest delikatnie mowiac uciazliwa, z tego prozaicznego powodu ze chcialem ja byc szybki i uzylem nie swojego basemesha. Efekt jest taki ze przy transferze blender/zbrush wszystko sie kaszani, jak tylko moze. Ogolnie dlatego za dluga, ze wrzucilem tego mesha do zbrusha i recznie an szybciocha podskalowalem i ustawilem. Z bledami jak widac. a tymczasem taka pani. Juz po retopo, ale teraz zaczalem z rana maziac...
KLICEK Napisano 18 Kwiecień 2010 Napisano 18 Kwiecień 2010 fajne oczka i nosek, usta takie se, nie sa jeszcze dopieszczone odpowiednio, z reszta jak i reszta ale zaczyna sie fajnie dziac :)
ledyr Napisano 19 Kwiecień 2010 Napisano 19 Kwiecień 2010 bardzo fajne modele. milo popatrzec na mordki na ktorych widac troche zycia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się