Skocz do zawartości

Modele 3D: Patyk( i ciut innych rzeczy)


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

ArTooRo - znając siebie nigdy, jakoś bawienie się w rzeźbienie hiper detalu nigdy mnie nie bawiło.:P Dzieki za komentarz:)

 

Mafida- dzieki, dzieki.. no ale właśnie się starałem jak te dwa robiłem żeby tak cholera mniej w moim stylu były, ech.. trza będzie nad sobą popracować...

 

P.S. A prosze bardzo:) tez uważam ze za małe;)

  • Odpowiedzi 72
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Joł, zajefajne rzeźby w linku :D

Fajnie że wrzucasz jakieś sculpty bo już myślałem że pojechałeś do tej Anglii na zmarnowanie ;)

 

Pozdro.

Napisano

Fajne te dwa ostatnie, tylko ta pani ma jakby za dużą twarz w stosunku do całej głowy. Chociaż może to kwestia ogniskowej w zbrushu.

 

Edit: widzę że przegapiłem parę rzeczy, ten ogr mega, pozostałe też fajne.

Gość Morte
Napisano

NECROPOST!

takie tam sobie dlubie ale ogolnie czasu nie ma:P

88617960.jpg

Gość Morte
Napisano

eh taka poze staram sie zlozyc i nie wychodz:( jakies rady?

78098019.jpg

no i oczywiscie wdziecznym jestem za komentarze panowie:)

Gość User190
Napisano

Chyba za mocno skręciłeś jej prawą nogę w udzie i środek ciężkości przesunięty jest zdaje się za bardzo na prawą stronę obrazka.

Co nie zmienia faktu, że to i tak kawał dobrej lepianki :)

Napisano

Wygląda sympatycznie tylko masz problem z kolanami i trochę z łydkami od zewnętrznej strony. Co do pozy to żeby była dynamiczna powinna sie skręcać w wielu płaszczyznach. Linia prowadzona od stopy przez kolejne partie ciała powinna być spiralą/krzywą. Inaczej tego wytłumaczyć nie potrafię.

 

Kompozycja postaci w przestrzeni - stawiając postać w pozycji pajacyka, żeby tworzyła kształt X sprawiasz że może być w tym kształcie coś interesującego, natomiast jeśli spojrzysz na postać z boku będzie nudna jak litera I. Jeśli obrócisz tułów o ok 90 stopni to w każdym ujęciu będzie coś interesującego, będzie dynamiczna.

 

Zacznij od ustawienia kontrapostu i środka ciężkości - środek miednicy powinien być mniej więcej nad stopą podpierającą jeśli druga jest odciążona, to bardzo ogólna rada, trzeba wyczuć.

Prawa stopa powinna byc płasko na ziemi albo ugnij jej prawe kolano i balansuj środkiem ciężkości jeśli chcesz uzyskać dynamikę i takie zawieszenie w pół ruchu, ale to najtrudniejsze na co można się porwać bo nie może sprawiac wrażenia że stoi tak dłużej niz ułamek sekundy i musisz pokazać w jednej pozie ruch wykonany przed chwilą i ten który zaraz nastąpi (i tu postać powinna być wytrącona z równowagi ale tak żeby sprawiała wrażenie że z kolejnym ruchem ją odzyska). Decydują o tym najdrobniejsze zmiany w ułożeniu dłoni, palców, głowy i oczu.

 

Część z tego próbowałeś zastosować - skręciłeś barki biodra i stope, ale niezupełnie wyszło. Widać by było gdybyś pokazał turntable.

 

 

Mnie pomaga przyjęcie jakiejś pozy przed lustrem, troche teatralnie i przesadnie.

 

Jeśli to wszystko brzmi bez sensu olej to :)

 

Mati ma rację, za bardzo skręciłeś prawą nogę.

 

Pozdro.

Napisano

Gomez- Dzieki za spory komentarz, ze Ci sie chcialo:P

dziewuszka na razie sobie poczeka chyba.

taki pan:

sculpt1.jpg

Napisano

tak sobie pomodelowale troszeczke.. ogolnie czasu malo ale mam nadziej to skonczyc:)

34880098.jpg

uwagi wszelkie jak zwykle mile widziane. Ogolny zamys jest zeby sobie troche poly modeling znowu odswiezyc, pancerz bedzie mial wiecej szczegolowm ale narazie chce skonczyc jakis ogolny zarys.Ach, pod spodem mam bryle do trzymania proporcji.

Napisano

no własnie zastanawiam się czy szyja nie za długa albo barki nie za nisko, ale skoro masz bryłe do trzymania proporcji to sie nie wtrącam :) zapowiada sie ciekawie :) i w ogóle dużo ciekawych rzeczy w teczce masz.

pozdro ;D

Napisano

telthona/klicek-dzieki! :)

bah faktycznie za dluga... ogolnie musze sie zebrac i cos z nim zrobic, bo ogolnie teraz jakakolwiek praca nad nim jest delikatnie mowiac uciazliwa, z tego prozaicznego powodu ze chcialem ja byc szybki i uzylem nie swojego basemesha. Efekt jest taki ze przy transferze blender/zbrush wszystko sie kaszani, jak tylko moze. Ogolnie dlatego za dluga, ze wrzucilem tego mesha do zbrusha i recznie an szybciocha podskalowalem i ustawilem. Z bledami jak widac.

 

a tymczasem taka pani. Juz po retopo, ale teraz zaczalem z rana maziac...

paani.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności