Anibal Napisano 2 Maj 2004 Napisano 2 Maj 2004 Niby wszystko okej, pomysł jest, proporcje są tyle że ten model jakiś niedorobiony... :D
dzudzu Napisano 2 Maj 2004 Autor Napisano 2 Maj 2004 sie dorabia, sie dorabia :) nie bój żaby. (tyle że powolutku) pozdrówka
little-ninja Napisano 2 Maj 2004 Napisano 2 Maj 2004 ja najbardziej jestem ciekaw tego scierwa wychodzacego ze sciany ... heh cos ci ta miednica nie wyszla...ale pracuj sobie ;)
Vetis Napisano 3 Maj 2004 Napisano 3 Maj 2004 czy ona nie miala czasem bliskiego spotkania z ciezarowka ? strasznie pokrzywiony ten twoj model.... jak ci sie nie chce juz go poprawiac (bo jest co poprawiac) to narzuc chociaz na niego modyfikator relax, powinno to go troche wygladzic pozdrawiam ...
dzudzu Napisano 3 Maj 2004 Autor Napisano 3 Maj 2004 :) hehe chce mi się poprawiać i poprawię. zapodałem kilka surowych rzutów bo chciałem waszej opinii która kompozycja jest najatrakcyjniejsza i którą z nich powinienem rozwijać ... ale wyszło z tego pytanie retoryczne i sam wybrałem (chyba piszę zbyt długie komentarze i nikomu nie chce się czytać :) wszelkie deformacje, mutacje i zwałki poprawię gdy poukładam wszystko mniej więcej na scenie i będę wiedział że to co robię jest już na bank ... tak na marginesie: ten modyfikator Vertis - bardzo fajny nie znałem wcześnie ... thx :>
dzudzu Napisano 9 Maj 2004 Autor Napisano 9 Maj 2004 ok, dopracowuję kompozycję; modeling jest jeszcze siermiężny i parciany, zwłaszcza skrzydła są jeszcze bardzo umowne; gdy wymodluję mniej więcej trochę ścierwa piekielnego to zacznę dopracowywać resztę modeli na cacy :) aktualnie jednak większość wolnego czasu poświęcam na walkę z helpem maxa; próbuję skumać jak działają światła; jak widać na załączonym obrazku walczę aktualnie ze skylightem z light tracerem :>
Armia Napisano 9 Maj 2004 Napisano 9 Maj 2004 coś nie gra w lewej piersi... tam na dole, wygląda, jakby na stole leżał. No i wierzę na słowo, że dopracujesz model, bo na razie........ cóż, praca w toku :D
zio_mal Napisano 9 Maj 2004 Napisano 9 Maj 2004 dzudzu zarabiste ujecie!!! postaraj sie super wymodelowac reke i niech ona tam zostanie. poza anielicy... czy ona sie potknela i wlasnie sie przewraca? i jeszcze to jak patrzy do gory. po prosu rewelka. ulozenie skrzydel tez pozostaw takie jakie jest. zaprawde nie wiem czy to zamierzona poza czy nie ale nie zmieniaj. zajmij sie juz tyko modelami :) poze zostaw, mozesz eventualnie ustawic lewa reke z przodu (jakby chciala objac biodro). powodzenia i czekam na model reki:)
Anibal Napisano 9 Maj 2004 Napisano 9 Maj 2004 Model anielicy jakby w drzewie wyrzeźbiony, nogi to jakieś zupełne nieporozumienie, poza tym ze skrzydłami jest coś nie tak, pióra wiszą jak pranie na sznurze... ...i pamiętaj co złego to nie ja ;) pozdro
dzudzu Napisano 9 Maj 2004 Autor Napisano 9 Maj 2004 Anibal #$^%#% już ja cię ... :) jak napisałem wcześniej szukałem ciekawej kompozycji i przy takiej już zostanę; rękę trochę zminię (chyba zmniejszę i przesunę nieco w dół) bo mi za dużo przestrzeni zabiera z lewej stony ... co do pozy anioła to wszystko się wyjaśni jak skończę modeling (jest w nim jeszcze dużo do poprawienia), podpowiem, że jest w trakcie ona pochwycenia przez siły \'złego\' wszyskie zwałki w modelach poprawię, czuję że już kumam o co biega; póki co gwałcę maxowego helpa, czytam o światłach i eksperymentuję @%$^$ :( thx , do następnego updatu :)
giorgione Napisano 11 Maj 2004 Napisano 11 Maj 2004 postaw bardzo mi sie podoba tylkop może popraw rękę anioła - niech wyciagniwe swoją dłoń w stronę tej tajemniczej dłoni :0 i będzie gicior :) - oczywiście jeśli chodzi o postawę:D pozdr giorgione
dzudzu Napisano 15 Maj 2004 Autor Napisano 15 Maj 2004 kończę modelowania ciała anioła, chciałbym tej nocy mieć już z głowy :( teraz zajmę się poprawieniem szyji i lewego kolana ... może widzicie jeszcze jakieś poważniejsze zwałki?
Gotham Napisano 15 Maj 2004 Napisano 15 Maj 2004 Widzę poważniejszą zwałkę :), takie duże niebieskie z białymi kulkami :). A tak na serio, jak na pierwszy raz nie jest tak źle. Tylko nie odpuszczaj, skończ dokładnie a następna postać będzie o niebo lepsza (nie skończone postacie nie gwarantują progresu).
Pionier Napisano 15 Maj 2004 Napisano 15 Maj 2004 napisał Gotham A tak na serio, jak na pierwszy raz nie jest tak źle. Tylko nie odpuszczaj, skończ dokładnie a następna postać będzie o niebo lepsza (nie skończone postacie nie gwarantują progresu). to moje motto od dzis az do konca bitwy :D
dzudzu Napisano 15 Maj 2004 Autor Napisano 15 Maj 2004 Anibal: coś konkretnego czy taka ogólna koncepcja? jeśli coś szczególnie razi to pisz a jeśli tak tylko piszesz no to nie wiem .... dzięki za info. Gotham: thx, postaram się; aniołka może dopieszczę, bo i tak pewnie nie skończę go w terminie; tę bitwę traktuję tylko szkoleniowo by poznać co i jak; w następnej edycji pewnie będzie łatwiej :) 3majta się chopy.
Anibal Napisano 16 Maj 2004 Napisano 16 Maj 2004 dzudzu aby nie zostać gołosłownym zamieszczam obrazek, koncepcja pracki jak najbardziej mi sie podoba, uważam że jest ciekawsza w całej bitwie, moje uwagi tyczą sie modelingu... nie wiem może taki był twój zamysł ale pewne fragmenty ciała są jakby to powiedzieć zniekształcone ?! zaznaczyłem je na załączonym scr. teraz zauważyłem że jedna noga jest chyba cieńsza i dłuższa... pozdrawiam
dzudzu Napisano 16 Maj 2004 Autor Napisano 16 Maj 2004 hmm thx Anibal ... wiele z rzeczy które tu zamieściłeś poprawiłem już tej nocy a niektórych już chyba nie będę poprawiał (nie będzie tego widać na ostatecznym renderze); modeluję na czuja więc na pewno nie zdołam uniknąć wszystkich błędów :( dam jej lekkie, zwiewne wdzianko i myślę, że wtedy postać będzie przedstawiać się ciekawiej. //mam już nawet pomysł na ostrą kieckę :)
Wert Napisano 20 Maj 2004 Napisano 20 Maj 2004 Fajny model. Mniej sztywny od reszty. Podejrzewam że na wyższym stadium ładnie jej wyjdzie twarz. Dawaj dawaj.
dzudzu Napisano 24 Maj 2004 Autor Napisano 24 Maj 2004 cześć :) taki update, ze prawie wogóle nie update :) nad shag hairem nie panuję ... kombinuję jak koń pod górę. nie wiecie może jak to jest ... jeśli chcę by włosy były oswietlane light tracerem bądź radiosity to czy muszę czy muszę dać \'enable\' w grupie geometry shag haira? na moim renderze po chamsku oświetliłem włosy spotem, ale wyszło beznadziejnie, a jak dam geometry to wypluje mi tyle faców, że komputer mi wysiada :( //na włosy na twarzy nie patrzcie, to tak tylko poglądowo w ps\'ie dorysowałem :) bywajta ludziska
Hikoo Napisano 24 Maj 2004 Napisano 24 Maj 2004 dzudzu co do wlosow, to mialem ten sam problem a moze i mam, po prostu swiatlo brazila nie oswietla mi ich, wiec zastosowalem dwa omini z includem tylko na wlosy, wtedy wszystko pasuje, jesli jest inne rozwiazanie prostsze i ktos je zna to rowniez bylbym wdzieczny za podpowiedz. co do twej pracy podoba mi sie pozycja, widac pewna dynamike, model jeszcze mam nadzieje dopracujesz, to samo ze skrzydlami. powodzenia
dzudzu Napisano 24 Maj 2004 Autor Napisano 24 Maj 2004 Hikoo hmm u twojej pani włosy są ładne, więc też chyba pobawię się z kilkoma omni ... jakoś może oszukam oko. model chiałbym dokończyć, bo sam widzę, że jeszcze dużo roboty przy nim; teraz jednak męczę jak działają światła i shag .. czasu mało do końca, a 3dmax ma dla mnie więcej niewiadomych niż księga Apokalipsy :( 3maj się.
little-ninja Napisano 2 Czerwiec 2004 Napisano 2 Czerwiec 2004 ...dla mnie seksownie-wampirycznie zaczyna sie robic, ciagnij dalej ;) pozdrawiam
dzudzu Napisano 2 Czerwiec 2004 Autor Napisano 2 Czerwiec 2004 ciągnę, ale już wiem na 100%, że nie dam rady w terminie ... siedzę teraz i wnikam jak się mapuje obiekty uuuch; by się nauczyć mapuję sobie taką udziwnioną kostkę, ale jak będę miał całego anioła tak mapować to mnie wszy zjedzą. takie pytanko do szefów: czy będę mógł ciągnąć ten wątek nawet gdy obleję wszystkie terminy bitwy? (łącznie z ostatnim zbójem :)
dzabadzaba Napisano 2 Czerwiec 2004 Napisano 2 Czerwiec 2004 ja ci odpowiem, mozesz.. a nawet musisz, ale niekoniecznie na forum
dzudzu Napisano 2 Czerwiec 2004 Autor Napisano 2 Czerwiec 2004 hehe poza forum to nie musiałbym się szefów o zgodę pytać :) mi chodzi o to czy mi ktoś kłódki nie zawiesi na mój topic, bo czasem chciałbym o coś podpytać a\'propos mojej pracki :)
VGT Napisano 3 Czerwiec 2004 Napisano 3 Czerwiec 2004 [...] czy będę mógł ciągnąć ten wątek nawet gdy obleję wszystkie terminy bitwy? [...] Standardowo wątki są przenoszone do archiwum, ale oczywiście jest to możliwe i nie ma ku temu żadnych przeciwskazań.... mówi o tym ten punkt regulaminu: Po podsumowaniu każdy bogatszy o ocenę i komentarze Jury może kontynuować swój projekt (trzeba o tym poinformować jednego z moderatorów działu bitwa).
SiD Napisano 8 Czerwiec 2004 Napisano 8 Czerwiec 2004 super to wyglada , moz e cos z tego bedzie ... ale chwilowo duzo pracy jeszcze pracy i jeszcze textury i jeszcze i jeszcze......
dzudzu Napisano 9 Czerwiec 2004 Autor Napisano 9 Czerwiec 2004 SiD: wiem, że dużo pracy; porwałem się z motyką na słońce; jeszcze wielu rzczy nie umiem w maxie zrobić (między innymi: jak robić i nakładać równo texturki), dlatego mi tak wolno idzie :( teraz jednak nie mam czasu wnikać ... dokończę już na spokojnie w wakcje :) póki co, zamieszczę orientacyjny render, który pokazuje do czego zmierzam; finalnie będzie więcej miejsc gdzie pękająca ziemia wypluwa lawę; poza tym muszę domodelować całe tło dla akcji itd. itd. .... jak tak patrzę to prawie wszystko wymaga poprawy, ale co tam ... jakoś pójdzie :)
Salvator Napisano 9 Czerwiec 2004 Napisano 9 Czerwiec 2004 ręki nie widać.. W ogóle kompozycja mi nie pasi. Postaraj się zmienić kadr i może troszkę ją obrócić. Jak podzielisz obrazek na 9 części (3x3) to na przecięciach linii będziesz miał ppunkty, w których powinny się znajdować jakieś charakterystyczne elementy. Tak się przynajmniej uczyłem.
SiD Napisano 9 Czerwiec 2004 Napisano 9 Czerwiec 2004 Powiem ci ze szanuje twojá decyzje ze dokonczysz to nie dzis ale zrobisz to , i to mi sie pdoba , ja przysznam sie ze juz wiele razy zaczolem i albo starcilem albo zreszygnowalem .... i zawsze zaczynam cos na nowo :D Powodzenia ci zycze bo z opisu wynikac bedzie ze super prezentacje szykujesz ... ale najwarzniejsze jest to ze sie uczysz i nie warzne jak to teeraz wyglada tylko ile juz umiesz dzienki temu :D trzymanko SiD
Rekomendowane odpowiedzi