wiecho Napisano 21 Luty 2010 Napisano 21 Luty 2010 Ja bym postawił na jakies pole kolo budynkow lub polna droge w jakims lasku lub interior w muzeum. U ciebie widze drogi berlina :) ale to juz twoja decyzja powodzonka!
wiecho Napisano 22 Luty 2010 Napisano 22 Luty 2010 no dobra niech bedzie warszawa :) ogolnie o miasto mi chodzilo ze takie klimaty
Valery Napisano 22 Luty 2010 Napisano 22 Luty 2010 może być fajnie, ale na razie oczy aż bolą odtego zblurowanego rendera
Matchias Napisano 23 Luty 2010 Autor Napisano 23 Luty 2010 Wiecho to Warszawa jak Klimek napisał, widać po latarni. Valery - teraz lepiej. Tu trochę większa rozdziałka: http://img695.imageshack.us/img695/2117/114vi.jpg
3d_operator Napisano 23 Luty 2010 Napisano 23 Luty 2010 Latarnia aż do dachu? No trochę przesadziłeś.
wiecho Napisano 23 Luty 2010 Napisano 23 Luty 2010 a moze by tak scenka ruiny jakiegos zamku czy budynkow i gdzies w tle vickers?
Matchias Napisano 23 Luty 2010 Autor Napisano 23 Luty 2010 (edytowane) Wiecho - dzięki, scena w mieście będzie na tył okładki. 3d_operator - Latarnia to tzw. "Pastorał Warszawski", model 1928, od ziemi do klosza miał 7 metrów wysokości, na moje wszystko gra. Edytowane 23 Luty 2010 przez Matchias
Valery Napisano 24 Luty 2010 Napisano 24 Luty 2010 no teraz widzę :) bardzo fajnie wygląda. jedyne co mi się nie podoba to zielona guma na kołach
Matchias Napisano 28 Luty 2010 Autor Napisano 28 Luty 2010 valery - dzięki Scena w mieście będzie na tył okładki, na przedniej stronie musi być niebo:) kadr trochę zmienię chyba, ale coś w tym stylu zostanie.
kliment woroszyłow Napisano 28 Luty 2010 Napisano 28 Luty 2010 Dobry pomysł z tą trawą, ale czołgu imo za mało widać ;)
wiecho Napisano 1 Marzec 2010 Napisano 1 Marzec 2010 Tyle pracy a pokazujesz tylko przod i troche gasiorkow? :D
Gość fishinthewater Napisano 1 Marzec 2010 Napisano 1 Marzec 2010 Zgadzam sie z chlopakami wyżej...włożyłeś sporo pracy w model a pokazujesz 1/3 w tym ujeciu. I nie fajnie wyglada ten przeswit z kawalkiem nieba miedzy gasienica a podwoziem. Powodzonka!
Matchias Napisano 2 Marzec 2010 Autor Napisano 2 Marzec 2010 (edytowane) Teraz trochę więcej widać: Edytowane 2 Marzec 2010 przez Matchias
peter_f Napisano 3 Marzec 2010 Napisano 3 Marzec 2010 O kurka! Fantastyczna scena się szykuje!!! Wygląda BARDZO real! Nie mogę się przestać zachwycać tym specularem. Światełko niesamowite!
Matchias Napisano 7 Marzec 2010 Autor Napisano 7 Marzec 2010 peter - dzięki kolejny upek, myślę że jeden z ostatnich do tej sceny:
pabulo Napisano 8 Marzec 2010 Napisano 8 Marzec 2010 model jest mistrzowski ale ta trawa dość średnia. kwiatki są ok ale sama trawa wyszła płasko i nieciekawie, szczególnie że zajmuje ćwierć kadru
Gość skala72 Napisano 17 Marzec 2010 Napisano 17 Marzec 2010 No nie jestem tego pewien, jako laik mogę powiedzieć, że jest to kawał dobrej roboty. Trawa również jest super.
Matchias Napisano 3 Kwiecień 2010 Autor Napisano 3 Kwiecień 2010 Czołem Czas wrócić do Vickersa i dokończyć drugą scenę, więc mała aktualizacja
Mulholland Napisano 4 Kwiecień 2010 Napisano 4 Kwiecień 2010 W scence z trawą wg mnie swiatło jest trochę płaskie. Na tym poprzednim nieco bardziej mi się podobało. W scence miejskiej bardzo podobają mi się refleksy i generalnie poziomy kadr jakoś bardziej mi pasuje. Ogólnie miasto wypas.
eco Napisano 7 Kwiecień 2010 Napisano 7 Kwiecień 2010 proponuje luzniejszy kadr (szczegolnie z przodu pojazdu) lub bys sie nie bal przycinac elementow w kadrze - na razie widze ze chcesz nam pokazac wszystkie wymodelowane przez ciebie elementy w calosci - choc najwazniejszy w ujeciu ma byc czolg. Slup obwieszczeniowy taki sobie szczerze mowiac - glownie nie podoba mi sie element, ktory mial mu nadac nieco charakteru czyli nadgryziony "kapelusz" - wgryz wyglada malo przekonujaco - i prawie zlewa sie z reszta czapy.
Berger Napisano 20 Maj 2010 Napisano 20 Maj 2010 Wydaje mi się, że wokół pojazdu jest zbyt czysto. Ładnie wg. mnie wyglądałaby mokra nawierzchnia :)
infected Napisano 21 Maj 2010 Napisano 21 Maj 2010 Jako scenka dla pokazania modelu w publikacji o militariach całkiem ok. Jako realizm tak sobie — przydałaby się postpro w kierunku brudu i naturalniejszego otoczenia (słup z ogłoszeniami brudny u podstawy, ale chodnik już nie — tzn. zakryłeś te miejsce kupką „czegoś” co trochę wygląda jak wsadzone na siłę. Jezdnia, tory i dekiel jakieś płaskie wydają się. W poprzednim renderze kostka wyglądała chyba lepiej. Ściany przez tę zieleń wydają się omszałe — jak ruiny świątyni w dżungli. Ale model czołgu 1 klasa.
eco Napisano 21 Maj 2010 Napisano 21 Maj 2010 hmm - popracowałbym nad scenką - w sumie pisałem już co mi się wcześniej w oczy rzuciło a teraz zarzucę tu parę referencji które może się przydadzą (nie teraz to na przyszłość bo źródło jest genialne) -warszawska ulica w czasie powstania- tego typu "zaśmiecenie" sceny podniosłoby z pewnością atrakcyjność ujęcia. http://www.audiovis.nac.gov.pl/obraz/138408/0ddcf4c7c56d301831ad10d20b8bc8fb/ -Hetzer na mokrej nawierzchni - coś o czym już koledzy pisali i co nie byłoby takie złe bo w zasadzie odbicia robione są automatycznie a łądnie wzbogacają scene (tak czy inaczej trzeba by dorobić nieco śmiecia tu i ówdzie ) http://www.audiovis.nac.gov.pl/obraz/138113/0ddcf4c7c56d301831ad10d20b8bc8fb/ -warszawski bruk -układ, zabrudzenia itp. http://www.audiovis.nac.gov.pl/obraz/87051:1/3fc56d882f1388f013726bfe25114683/ http://www.audiovis.nac.gov.pl/obraz/123895/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się