Napisano 31 Styczeń 201114 l Fajnie sie zapowiada, ale zaczalees troche od zlej strony, nie masz zrobionej reki, a wchodzisz w kolor ;) "first things first"
Napisano 1 Luty 201114 l To tak jak Ice napisał fajnie się zapowiada, ale po pierwsze kadr jest okrutnie ciasny, oddechu!! ;| poza tym nad sylwetką popracuj, główniejsze elementy bym na osobnych warstwach zrobił(hełmo-czaszka,staff,no i może skrzydła). No i więcej pracy z referencjami, osobiście do konceptu wybrałbym jakieś zdjęcie referencyjne (ew można sobie przypozować) w którym poza najbardziej mi odpowiada i na niej opierał anatomie i konstrukcje postaci. No i spójrz jak różni się walor czaszek z staff'a a z naszyjnika, straszny rozstrzał jest,no i głowa chyba jakaś mała jest. Trochę się poczepiałem, ogółem fajny efekt i klimat jest. Edytowane 1 Luty 201114 l przez Swiezy
Napisano 1 Luty 201114 l Autor Swiezy, w kolejności: 1. Cytat poza tym nad sylwetką popracuj a jakiś konkret co nie styka? 2. Cytat główniejsze elementy bym na osobnych warstwach zrobił(hełmo-czaszka,staff,no i może skrzydła) skąd wniosek że tak nie jest? bom ciekaw po czym się poznaje na ilu warstwach ktoś pracuje;) 3. Cytat No i więcej pracy z referencjami, osobiście do konceptu wybrałbym jakieś zdjęcie referencyjne (ew można sobie przypozować) w którym poza najbardziej mi odpowiada i na niej opierał anatomie i konstrukcje postaci Cytat (bez ref jeszcze, dopiero jutro mam zamiar poszukać czegoś co mi pomoże z czaszkami, zbroją, no i tymi krowimi nogami....) 4. Z resztą się zgadzam w 100% i jako że to nadal wip to coś zadziałam żeby było lepiej. Może się przyczepiam, ale lubię konktret. Nie odbieraj tego jako wrzut, albo co;)
Napisano 2 Luty 201114 l KhazadThard napisał: Swiezy, w kolejności: 4. Nie odbieraj tego jako wrzut, albo co;) Nie no spoko,w tym to ostatnio bardziej moja dziewczyna się specjalizuje. Mógłbyś lepiej zbroje dopasować do ciała bo wygląda jak kloc, poza tym śmiesznie ma rozstawione nogi,mógłby mieć bardziej naturalną pozę. Ręka przy wilku jakoś śmiesznie wykrzywiona (tak po kształcie), no i ten staff jakby znikał za skrzydłami,to jak on musi mieć wykrzywioną rękę żeby go tak trzymać. Co do kwestii krojenia konceptu na warstwy,to nie wiem na ilu pracujesz,po prostu zasugerowałem. Co do pracy to nie pomyślałem że to nadal WIP skoro już kolor wprowadziłeś. Go ahead! byleby był efekt i pracki coraz lepsze były. Pozdrawiam ;)
Napisano 16 Luty 201114 l Autor o i o takie coś chodziło mi Swiezy, dzięki niestety przez sesję nie zdążyłem z tamtym darkiem druidem, ale pewnie go dokończę jutro:) takie z dzisiaj na challeng imaginefx jak zawsze opinie mile widziane:)
Napisano 16 Luty 201114 l jak dla mnie przekombinowany design tej postaci, ale wydaje mi sie ze to kwestia gustu...
Napisano 17 Luty 201114 l Ten szkic z bloga bardzo fajny,taki komiksowy ;)) Postać pacnięta bo pacnięta, bez większego przemyślenia chyba, prawie jak postać z potwory i spółka ;d Fajnie bo widać że coraz lepiej Ci technicznie idzie. Cholera ja to nie wiem jak będzie z moim dp na razie, przez tego psującego się tableta, chyba usiądę i poczekam aż zarobie na nowego ;/
Napisano 17 Luty 201114 l ta postac faktycznie troszke przekombinowana.ogranicz ilosc elementow ( typu rogi jelenia )a bedzie git.samo wykonanie mi sie podoba :) Edytowane 17 Luty 201114 l przez xmichalinx
Napisano 17 Luty 201114 l całkiem fajnie sobie radzisz ze światłem i kolorem, za to kształty i ogólna stylizacja w tyle. nie mam czasu sie przekopywać przez całą tekę teraz, ale ostatni obrazek na duży plus, tylko dizajn mi osobiście nie robi ;d pozdrrrr
Napisano 18 Luty 201114 l Autor Dzięki za tak liczny odzew :D Faktycznie dizajn do bani, poniosło mnie trochę, na jedyne usprawiedliwienie mam temat: przerażająca krzyżówka minimum z 3 zwierząt (parafrazując). Mogłem z tego zgrabniej wybrnąć, może następnym razem będzie lepiej. Cieszę się, że samo wykonanie jest w miarę git, bo sporo zabawy mi dał ten obrazek:D Pozdro
Napisano 18 Luty 201114 l Autor dark druid wymęczyłem go, jakoś tak bez satysfakcji... no cóż może przynajmniej konstruktywne bęcki dostanę za niego;)
Napisano 18 Luty 201114 l Jestem fanem czach i kurde muszę się do nich przyczepić zero bryły w nich,a same kształty są tylko czaszko-podobne, weź refke do nich i uprość adekwatnie do potrzeb konceptu(tak żeby nadmiernie nie odwracały uwagi od samej postaci). Samo myślenie koncepcyjne spoko, tylko anatomicznie i przestrzennie upadło. Za mało ćwiczysz,a jak rysujesz np. chociażby głowę tego druta, staraj się konstruować twarz, myśl o bryle głowy. No ale to z czasem przyjdzie, na plus to że dociągasz projekt do końca, kwestia ćwiczeń,ja to chyba ostatnio na odwrót mam,ale jeszcze to zmienię.
Napisano 28 Marzec 201113 l Autor Zaliczyłem ostatnio sporą przerwę i spadek formy jakiś, mam wrażenie jakbym cofnął się z rok... masakra jakaś. Większość to starszawe już, ale zaśmiecę forum, co mi tam że wiocha będzie w porównaniu do tego co ostatnio zarzucane tu jest 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. wrzucam tyle, ponieważ sterczę w miejscu(o ile nie pocinam radośnie na wstecznym) co oznacza iż coś robię źle i sam tego nie widzę. Może ktoś coś zauważy i poradzi. pozdro
Napisano 29 Marzec 201113 l No ja śledziłem Twojego bloga i tak jak mi się przypomni to zaglądam jest progres i fajny klimat u mnich. Rozumiem to ostatnie to autoportret, wyszedł bardzo fajnie. Rada którą zapamiętałem z filmiku gnommona to "Clear Edges!" , właśnie przy nr 14. Misie bardzo fajnie wyszły, pierwszy wilk genialnie i w sumie on byłby lepszy u boku druida niż ten spłaszczony futrzak. ;) POzdrawiam
Napisano 29 Marzec 201113 l Autor heh dzięki Swiezy z misiami to tak, że pierwszy jest zerkany z refki, a drugi po jakimś czasie z głowy niestety to nie autoportret ;) tylko eksperyment z lasso toolem może i lepszy od tamtego ten wilczek w sumie to jedyna rzecz z jakiej jestem zadowolony z tej wrzuty, tak z perspektywy czasu pozdro
Napisano 29 Marzec 201113 l W ostatnim nawet pozytywnie to zagranie lassem wyszło ale bryłka nadal leży. Odwracałeś może miśki flip-horizontal? Chyba nieeee =]
Napisano 30 Marzec 201113 l Autor czyli katowanie bryły i obracanie horyzontalnie - odnotowane, dzięki:) a miśki zaraz poobracam;)
Napisano 16 Maj 201113 l Nr 3 bardzo fajny, reszta moglaby byc na jego poziomie, bo juz widac ze mozesz ^^ P.S Tylko nie popadnij w zgubny nawyk cieniowania oczodolow tak za kazdym razem w pracach z wyobrazni. ( tylko ostrzegam )
Napisano 17 Maj 201113 l Autor dzięki ICE, postaram się o tym pamiętać i taki coby nie postować na pusto, dzisiejszy z refy
Napisano 17 Maj 201113 l No coraz lepiej, fajnie kończysz pracki etc tylko więcej przyłóż się do podstaw, konstrukcji i bryły chociażby z loomisem plus minus własne studia. Ogarnij: http://www.fredfixler.com/index.php/cave-22/ Pozdrawiam Edytowane 17 Maj 201113 l przez Swiezy
Napisano 17 Maj 201113 l Autor ogarniałem już go (a nawet ich bo i loomisa i fixlera i jeśli mam wybierać któregoś z nich to wybieram... mattesi), ale chętnie ogarnę jeszcze raz, chociaż jestem na etapie próbowania różnych rzeczy i najczęściej z baniaka ostatnio jadę bo mi daje to zabawy sporo;) co do błędów to może over albo chociaż napisz w którym miejscu coś nie gra:D to wprowadzę poprawki* pozdro *jeśli będzie to ciekawsze od wiedźmina2 którego już całkiem niedługo zakupię xD
Napisano 8 Czerwiec 201113 l Autor te ost to 3 oddzielne obrazki w sumie, stąd różnice w oświetleniu itp
Napisano 28 Czerwiec 201113 l Przedmioty lewitują. Brakuje tutaj faktury i kontrastu. Klucze mi się podobają, ale reszta psuje efekt.
Napisano 28 Czerwiec 201113 l Tak zajrzałem wcześniej, ale jakoś nie miałem czasu napisać. Oświetlaj martwą, nie licz na światło naturalne bo w studiowaniu bryły, światła etc można się przeliczyć, dajesz direct light z lampki i ogień. Masz wyraźniejsze kontrasty, czuć bryłę i dopiero można mówić o rysowaniu inaczej to tak mdło jest, jak z tamtym dziadkiem, jakieś dziwne oświetlenie, jakby w ogóle nie imało się bryły, a światło i cień wędrują po formie, to jakbyś chciał malować po tej bryle, głaszczesz ją pędzlem i tak powstaje forma, spróbuj sobie pudełko po herbacie pomalować farbą akrylową czy jakąkolwiek i pomaluj te pudełko, potem je oświetlaj rysuj, maluj etc ale tak jak je malowałeś, czując kierunek pociągnięć plam czy kreski, inaczej nie będzie zgodności z formą. Ponad to kolory, ciemno zimno, staraj się ustawiając szukać tych kontrastów żeby nie była nudna ta martwa. ew jeśli to w&b ustaw zarówno skrajne walorowo jak i podobne dla ćwiczenia szukania różnic pomiędzy nimi. ( może potem jakiś edit jeszcze zrobię bo muszę spadać).
Napisano 29 Czerwiec 201113 l Wrzucaj coś porządnego albo będą kolejne, to jest napad! ;p progres albo życie!
Napisano 29 Czerwiec 201113 l W ostatnim zabrakło większej konsekwencji w blokowaniu wartości waloru. Brakuje mocniejszych cieni i wyraźniejszych higlightów. Po prostu skala waloru jest stłumiona :D W tłumieniu skrajnych wartości waloru jestem mistrzem, prawie za każdym razem tracę punkt odniesienia podczas malowania :D Pomaga 2 minutowa przerwa.
Napisano 1 Lipiec 201113 l Autor hehe chwilowo progres to tylko w magisterce zaliczam, a i to niewielki:p Rothbart faktycznie jest stłumiony, dzięks
Napisano 11 Lipiec 201113 l Autor miał być progres, ale chyba wyszedł był gdzieś:P edit.: przypomniałem sobie po co ogólnie posta zamieściłem, mam pytanie: odpala mi się w fotosklepie zawsze podgląd kolorów w cmyku, da się to jakoś przestawić? bo zapominam często o odhaczeniu tego i potem wali mi się kontrast i jasność niemiłosiernie jak przestawię na widok rgb, a suwakami nie idzie poprawić tego żeby jakoś wyglądało
Napisano 11 Lipiec 201113 l Autor nomp, tylko chodzi mi o przestawienie żeby przy starcie automatycznie było w rgb, bo właśnie zapominam wyłączyć próbę kolorów czasami, co mnie irytuje niemożebnie jak zauważam pod koniec rysowania że jest w cmyku:)
Napisano 12 Lipiec 201113 l Jest progres ale jest za ciemno, na słabszych monitorach będzie czarna plama. Nie dopuczaj do tego i pracuj nad walorem, tutek omena ofc. A z plusów to świetne fakturki i oczy. Edytowane 12 Lipiec 201113 l przez Paweł Kaczmarczyk
Napisano 12 Lipiec 201113 l KhazadThard napisał: nomp, tylko chodzi mi o przestawienie żeby przy starcie automatycznie było w rgb, bo właśnie zapominam wyłączyć próbę kolorów czasami, co mnie irytuje niemożebnie jak zauważam pod koniec rysowania że jest w cmyku:) w momencie tworzenia nowego pliku wybierasz tryb koloru. Ewentualnie image -> mode i zmieniasz na to na co chcesz
Napisano 12 Lipiec 201113 l Autor dzięki Florian, ano walor trzeba. to w sumie powinienem być zadowolony, bo na fakturach mi zależało głównie:) plik jest w rgb, tylko podgląd automatycznie wskakuje cmykowy przy tworzeniu/otwieraniu pliku, chyba będę musiał trenować pamięć i cierpliwość i ręcznie odznaczać zawsze:) bo w preferencjach nie widzę opcji żeby zmienić to. dzięki chudek za próby pomocy:)
Napisano 12 Lipiec 201113 l To się da nawet samym histogramem podkręcić w walorze: edit: I jak tak patrze, to super prackę wysmarzyłeś. Ten po prawej jest czadowy.
Napisano 13 Lipiec 201113 l Autor dzięki chłopaki:) fajny over, coś zadziałam w tym kierunku wieczorem po robocie:)
Napisano 14 Lipiec 201113 l Autor ech wczoraj padłem po robocie, dzisiaj coś poprawiałem, jest ciemniej niż na overku ale obawiałem się że przepalę;) edit.: jak patrzę jeden pod drugim to nie ciemniej a kontrast mniejszy ;)
Napisano 23 Lipiec 201113 l Autor mały up, coby porządek był a tu się zepsuło i widzę błędy, ale może coś jeszcze się znajdzie czego nie widzę tsp z foty pierwsze próby z akrylami, jakieś dwa miechy temu, teraz poprawki lekkie robiłem (kolory są inne niż w rzeczywistości, ale nie szło złapać ich w miarę podobnie) te same farby a teraz zawijam prażyć się na plażach (o ile w ciągu moich wakacji zawita słońce) pozdro Edytowane 23 Lipiec 201113 l przez KhazadThard
Napisano 6 Wrzesień 201113 l Autor taki o to yarpen zigrin, na escaba, jako że zajął ostatnie miejsce to chyba będzie co krytykować i dostanę jakiś feedback:D
Napisano 7 Wrzesień 201113 l kontrast, ręce, perspektywa ? zobacz dokąd by mu sięgały dłonie po wyprostowaniu łokci i jakbyś mógł cienką czerwoną kreską jakiś prosty schemat kości lub brył tworzących postać rzucić z linią środkową to by ułatwiło analizę ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto