sevver Napisano 2 Lipiec 2009 Napisano 2 Lipiec 2009 Witam Model i render zrobiony dla zabawy i cwiczenia :) a takze dla przetestowania VRay For Maya i jego nowego shadera Fast SSS2 . Kompozycja zrobiona w Nuke. Soft : Maya + VRay for maya Komentarze mile widziane :) Pozdr Sevver
Jonasz_Real Napisano 2 Lipiec 2009 Napisano 2 Lipiec 2009 wszystko fajnie, otoczenie, nawet brud na szkle jest, ale ta cala twarz... jest nienaturalna. Pozdrawiam
RaVirr Napisano 2 Lipiec 2009 Napisano 2 Lipiec 2009 Wszystko w jak najlepszym porządku tylko właśnie twarz odstaje :P 4*
Pawelkos Napisano 2 Lipiec 2009 Napisano 2 Lipiec 2009 Hełm, okulary i mundur wypas, twarz już trochę gorzej no i karabin ma chyba za mocno pordzewiały a tak poza tym to ładnie
peter_f Napisano 2 Lipiec 2009 Napisano 2 Lipiec 2009 Jak dla mnie nie pasują oczy, nos i usta, ale cała reszta super! Fajnie wyszła szyja, chropowatość skóry i mundur. Git Pozdrawiam
sevver Napisano 3 Lipiec 2009 Autor Napisano 3 Lipiec 2009 Witam dziekuje wszystkim za komentarze i opinie :) a tu ao ,siateczka , final takie zestawienie : Pozdr sevver
Temporal Napisano 3 Lipiec 2009 Napisano 3 Lipiec 2009 Coz sama topologia siatki jak dla mnie wporzo ale sam ksztalt bryly troche zrobil z niego lekkiego mutanta tu i uwidzie poprzesuwac vertexy i bylby bardzien anatomiczny czlek ale pracka nawet fajna.
tutomash Napisano 4 Lipiec 2009 Napisano 4 Lipiec 2009 Ja Hans!! , jego mina pokazuje, o kurde chyba mam przej... lepiej stąd uciekać. tak to jest jak się biega po polskim lesie za partyzantami, mozna by go jeszcze pobrudzic krwia i jakąś szrame na twarzy dac, wygladal by lepiej, fajna praca
bartoldi Napisano 4 Lipiec 2009 Napisano 4 Lipiec 2009 Bardzo mi się podoba ta praca. Faktycznie głównym problemem jest twarz, która ma zaburzone proporcje. Mam wrażenie, że głównym problemem jest partia oczu i nosa. Być może nos pod złym kontem "wchodzi" w twarz, być może oczodoły są za płytkie, przez co brakuje skóry wokół oczu, przez co oczy wydają się płaskie. Fajnie by było gdybyś pokazał samą głowę z różnych ujęć, wtedy można by mieć pewność co nie wyszło :) tak czy siak - świetna praca :)
Noe Napisano 7 Lipiec 2009 Napisano 7 Lipiec 2009 dobry sheader oczu - mozna juz w vray pod maya robic takie rzeczy?? bravo
plasti Napisano 7 Lipiec 2009 Napisano 7 Lipiec 2009 modelik wypas, renderek tuu ino tyn kałasz mi cus ni lezy..... noe: SHADER nie sheader :P peace
Reanimator Napisano 7 Lipiec 2009 Napisano 7 Lipiec 2009 Fajnie wyrenderowane, ale model lezy i kwiczy.
pixol2 Napisano 11 Lipiec 2009 Napisano 11 Lipiec 2009 Czesc, fajny pomysl, ale helm ma wiele wad: po prawej stronie ma ksztalt jak obecnie US ARMY(chodzi o to wybrzuszenie na ochronie szyi), ponadto owal samej "skorupy" jest do dopracowania, no i grubosc helmu-wyglada jakby skorupa wazyla 10kg. Natomiast brawo za mundur-miekkosc drelichu itp. Twarz mozna tez by bylo skorygowac(widac, ze robiles to z glowy), ale kolor skory OK. Pozdrawiam.
carlosss Napisano 11 Lipiec 2009 Napisano 11 Lipiec 2009 tak wogole to ktore to juz mulitkonto? Temporal - tym razem chyba się mylisz :D po siatce widać, że odpadł by na starcie
Noe Napisano 13 Lipiec 2009 Napisano 13 Lipiec 2009 mam pytanie czy ten fast SSS2 obluguje juz speculary? I czy sa kanaly subdermal epidermal itd? jak w fast sss skin for mentalray. Jesli tak to musze tego vraya miec!!!!! :D
Noe Napisano 13 Lipiec 2009 Napisano 13 Lipiec 2009 aha chcialem jeszcze napisac ze bardzo ale to bardzo mi sie praca podoba bardzo fotorealistyczna co lubie. sliczne tekturki dirta. no i te enigmatyczne swialo z lewej ladnie podswietla policzek
Rekomendowane odpowiedzi