sevver Napisano 2 Lipiec 2009 Share Napisano 2 Lipiec 2009 Witam Model i render zrobiony dla zabawy i cwiczenia :) a takze dla przetestowania VRay For Maya i jego nowego shadera Fast SSS2 . Kompozycja zrobiona w Nuke. Soft : Maya + VRay for maya Komentarze mile widziane :) Pozdr Sevver Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eden-3d Napisano 2 Lipiec 2009 Share Napisano 2 Lipiec 2009 Witam,pokaz siateczke :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asblaze Napisano 2 Lipiec 2009 Share Napisano 2 Lipiec 2009 wierz mi na słowo - siatka jest dobra :) - 5* Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jonasz_Real Napisano 2 Lipiec 2009 Share Napisano 2 Lipiec 2009 wszystko fajnie, otoczenie, nawet brud na szkle jest, ale ta cala twarz... jest nienaturalna. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RaVirr Napisano 2 Lipiec 2009 Share Napisano 2 Lipiec 2009 Wszystko w jak najlepszym porządku tylko właśnie twarz odstaje :P 4* Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawelkos Napisano 2 Lipiec 2009 Share Napisano 2 Lipiec 2009 Hełm, okulary i mundur wypas, twarz już trochę gorzej no i karabin ma chyba za mocno pordzewiały a tak poza tym to ładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
peter_f Napisano 2 Lipiec 2009 Share Napisano 2 Lipiec 2009 Jak dla mnie nie pasują oczy, nos i usta, ale cała reszta super! Fajnie wyszła szyja, chropowatość skóry i mundur. Git Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tamb Napisano 2 Lipiec 2009 Share Napisano 2 Lipiec 2009 siatke pls :* Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SEB Napisano 3 Lipiec 2009 Share Napisano 3 Lipiec 2009 Super, ale mine ma jakby robil kupe w majtki :P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Faun Napisano 3 Lipiec 2009 Share Napisano 3 Lipiec 2009 Moim zdaniem, jego twarz jest zbyt mało aryjska;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sevver Napisano 3 Lipiec 2009 Autor Share Napisano 3 Lipiec 2009 Witam dziekuje wszystkim za komentarze i opinie :) a tu ao ,siateczka , final takie zestawienie : Pozdr sevver Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 3 Lipiec 2009 Share Napisano 3 Lipiec 2009 Coz sama topologia siatki jak dla mnie wporzo ale sam ksztalt bryly troche zrobil z niego lekkiego mutanta tu i uwidzie poprzesuwac vertexy i bylby bardzien anatomiczny czlek ale pracka nawet fajna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tutomash Napisano 4 Lipiec 2009 Share Napisano 4 Lipiec 2009 Ja Hans!! , jego mina pokazuje, o kurde chyba mam przej... lepiej stąd uciekać. tak to jest jak się biega po polskim lesie za partyzantami, mozna by go jeszcze pobrudzic krwia i jakąś szrame na twarzy dac, wygladal by lepiej, fajna praca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartoldi Napisano 4 Lipiec 2009 Share Napisano 4 Lipiec 2009 Bardzo mi się podoba ta praca. Faktycznie głównym problemem jest twarz, która ma zaburzone proporcje. Mam wrażenie, że głównym problemem jest partia oczu i nosa. Być może nos pod złym kontem "wchodzi" w twarz, być może oczodoły są za płytkie, przez co brakuje skóry wokół oczu, przez co oczy wydają się płaskie. Fajnie by było gdybyś pokazał samą głowę z różnych ujęć, wtedy można by mieć pewność co nie wyszło :) tak czy siak - świetna praca :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Noe Napisano 7 Lipiec 2009 Share Napisano 7 Lipiec 2009 dobry sheader oczu - mozna juz w vray pod maya robic takie rzeczy?? bravo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 7 Lipiec 2009 Share Napisano 7 Lipiec 2009 modelik wypas, renderek tuu ino tyn kałasz mi cus ni lezy..... noe: SHADER nie sheader :P peace Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reanimator Napisano 7 Lipiec 2009 Share Napisano 7 Lipiec 2009 Fajnie wyrenderowane, ale model lezy i kwiczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 8 Lipiec 2009 Share Napisano 8 Lipiec 2009 tak wogole to ktore to juz mulitkonto? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pixol2 Napisano 11 Lipiec 2009 Share Napisano 11 Lipiec 2009 Czesc, fajny pomysl, ale helm ma wiele wad: po prawej stronie ma ksztalt jak obecnie US ARMY(chodzi o to wybrzuszenie na ochronie szyi), ponadto owal samej "skorupy" jest do dopracowania, no i grubosc helmu-wyglada jakby skorupa wazyla 10kg. Natomiast brawo za mundur-miekkosc drelichu itp. Twarz mozna tez by bylo skorygowac(widac, ze robiles to z glowy), ale kolor skory OK. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
carlosss Napisano 11 Lipiec 2009 Share Napisano 11 Lipiec 2009 tak wogole to ktore to juz mulitkonto? Temporal - tym razem chyba się mylisz :D po siatce widać, że odpadł by na starcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Noe Napisano 13 Lipiec 2009 Share Napisano 13 Lipiec 2009 mam pytanie czy ten fast SSS2 obluguje juz speculary? I czy sa kanaly subdermal epidermal itd? jak w fast sss skin for mentalray. Jesli tak to musze tego vraya miec!!!!! :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Noe Napisano 13 Lipiec 2009 Share Napisano 13 Lipiec 2009 aha chcialem jeszcze napisac ze bardzo ale to bardzo mi sie praca podoba bardzo fotorealistyczna co lubie. sliczne tekturki dirta. no i te enigmatyczne swialo z lewej ladnie podswietla policzek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi