Skocz do zawartości

Techdemo: Chrome Engine 4 / Call of Juarez: Bound in Blood


SzU

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 79
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

to ja mam pytanie. nie mam edytora jeszcze, ale... czy mozna u was w edku zrobic ful konwersje czy tylko mody w klimatach westernu ?

To samo pytanie mam :) Teoretycznie jak się zrobi wszystkie modele samemu to jest to możliwe, ale nie wiem jak z postaciami, bo eksporterem się jeszcze nie bawiłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

bardzo fajna inicjatywa, bede musial sie zaopatrzec w gierce i oblukac tego eydytora, z tutka moze nie do konca ale wynikałoby ze postacie tez mozna importować? jesli tak to bym prosił o jakiegos przykładowca , chodzi głównie o szkielet itp :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby chrome byl na tej zasadzie co teraz UT3 to by byla rewelacja. Ciekawe czy sa takie plany w ogole? Osobiscie zachwycilem sie tym enginem podobnie z reszta jak samym call of juarez, ale jednak brak troche tej wolnosci w tworzeniu ktora teraz daje UT3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

udało mi się wreszcie zrobić porządną normalkę i specular, bawiąc się kanałami w Szopie i pomyślałem o parallaxie... szkoda.

 

Chromed nie ma edytora materiałów i troszkę ciężko cokolwiek zrobić. Na ten czas, ratuje się przykładowymi materiałami, zmieniając ich wartości w edytorze textowym... ale co to jest za robota :/

Dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności