ofca Napisano 22 Wrzesień 2009 Napisano 22 Wrzesień 2009 ehhhh ahh, fajno, zdobyc teraz coja musze i bolec ze xsi nie ma ;(
ofca Napisano 22 Wrzesień 2009 Napisano 22 Wrzesień 2009 tak obsluguje, wiec jam uratowany i brac cala iksiesiowa ?
1nS Napisano 22 Wrzesień 2009 Napisano 22 Wrzesień 2009 Wiesz, nie wiadomo. Jest pomysł, żeby obsługiwać ten format, ale nie wiadomo co z tego wyjdzie...
ofca Napisano 22 Wrzesień 2009 Napisano 22 Wrzesień 2009 to juz lepiej zrobcie eksporter do xsi i bedzie po klopocie, najwieksze pakiety zalatwione i problem z glowy :D
Creator Napisano 24 Wrzesień 2009 Napisano 24 Wrzesień 2009 nooo mam CoJ2 ;) Przyznam szczerze ze kupiłem go głównie dla edytora :P
Pussik Napisano 3 Październik 2009 Napisano 3 Październik 2009 Bardoz ładny environment. Tylko woda w źródełku mi się nie podoba.
ofca Napisano 7 Październik 2009 Napisano 7 Październik 2009 to ja mam pytanie. nie mam edytora jeszcze, ale... czy mozna u was w edku zrobic ful konwersje czy tylko mody w klimatach westernu ?
Creator Napisano 7 Październik 2009 Napisano 7 Październik 2009 to ja mam pytanie. nie mam edytora jeszcze, ale... czy mozna u was w edku zrobic ful konwersje czy tylko mody w klimatach westernu ? To samo pytanie mam :) Teoretycznie jak się zrobi wszystkie modele samemu to jest to możliwe, ale nie wiem jak z postaciami, bo eksporterem się jeszcze nie bawiłem.
1nS Napisano 7 Październik 2009 Napisano 7 Październik 2009 Nie można ingerować w kod. Tylko to co na levelu się ustawia.
1nS Napisano 23 Październik 2009 Napisano 23 Październik 2009 Film pokazujący pracę w edytorze: http://callofjuarez.uk.ubi.com/uccp.php
Creator Napisano 23 Październik 2009 Napisano 23 Październik 2009 ja już motam jakieś testowe mapki ;) i eksperymentuje z atrybutami (czy jak to tam się zwie), np zrobiłem że po śmierci kolo zaczął strzelać z niewidzialnego łuku hehehe ;) Na razie się bawię, ale już mam pomysł na "Moda", robię powoli szkice.
1nS Napisano 23 Październik 2009 Napisano 23 Październik 2009 Świetnie! W razie czego pytaj na oficjalnym forum UCCP :)
Kuba Napisano 23 Październik 2009 Napisano 23 Październik 2009 Edytor jest super, intuicyjny, wszystko wygląda ekstra w czasie rzeczywistym. Do tego bardzo dobre wsparcie techniczne ze strony seira i Czaka. Sam z ciekawości też się pobawiłem http://www.cojmodding.com/?id=maps&map=328
AdiJager Napisano 24 Październik 2009 Napisano 24 Październik 2009 tak to poprzeglądałem... dałoby radę na tym zrobić TC?
1nS Napisano 24 Październik 2009 Napisano 24 Październik 2009 Tak, ale gra nie obsługuje modów i nie ma możliwości ingerencji w czysty kod gry. Wszystkie ciekawe dane wyciągnięte są do skryptów. Sporo można też zrobić na levelu - zestaw akcji daje nieskończone pole do popisu.
1nS Napisano 10 Listopad 2009 Napisano 10 Listopad 2009 Zrobiliśmy dokument o tym jak tworzyć modele pod CE4: http://www.cojmodding.com//index.php?id=tutorials&sub=manuals Have fun!
Gość Marioza Napisano 11 Listopad 2009 Napisano 11 Listopad 2009 bardzo fajna inicjatywa, bede musial sie zaopatrzec w gierce i oblukac tego eydytora, z tutka moze nie do konca ale wynikałoby ze postacie tez mozna importować? jesli tak to bym prosił o jakiegos przykładowca , chodzi głównie o szkielet itp :)
Kruku Napisano 11 Listopad 2009 Napisano 11 Listopad 2009 Ja coś chciałem zrobić pod ue3... a teraz kusi mnie ten Chrome Engine XD
Nezumi Napisano 11 Listopad 2009 Napisano 11 Listopad 2009 Jakby chrome byl na tej zasadzie co teraz UT3 to by byla rewelacja. Ciekawe czy sa takie plany w ogole? Osobiscie zachwycilem sie tym enginem podobnie z reszta jak samym call of juarez, ale jednak brak troche tej wolnosci w tworzeniu ktora teraz daje UT3.
Kruku Napisano 11 Listopad 2009 Napisano 11 Listopad 2009 Heh nie zniechęca mnie to mimo wszystko Nezumi :> a zresztą... COJ2 sama gra 100x ciekawsza od UT3 XD
1nS Napisano 13 Listopad 2009 Napisano 13 Listopad 2009 Tworzenie modeli przy pomocy Mayi :) http://www.worldofleveldesign.com/categories/call-of-juarez-2-bound-in-blood/call-of-juarez-bound-in-blood-leveldesign-part5.php
1nS Napisano 22 Grudzień 2009 Napisano 22 Grudzień 2009 Konwerter DAE (Collada) dla programów typu SketchUp, Blender itp. jest już dostępny pod adresem: DAE2MSH Tools
Chrupek Napisano 31 Maj 2010 Napisano 31 Maj 2010 orientuje się ktoś z tu obecnych jak uzyskać materiał Parallax Occlusion w Chrome? może jakis textowy przykładzik materiału do wklejenia :-)
1nS Napisano 2 Czerwiec 2010 Napisano 2 Czerwiec 2010 Engine nie supportuje Parallax'a - z tego co pamiętam implementując Parallax trzebaby sporo przebudować, a czasu podczas produkcji COJ2 było mało.
Chrupek Napisano 2 Czerwiec 2010 Napisano 2 Czerwiec 2010 udało mi się wreszcie zrobić porządną normalkę i specular, bawiąc się kanałami w Szopie i pomyślałem o parallaxie... szkoda. Chromed nie ma edytora materiałów i troszkę ciężko cokolwiek zrobić. Na ten czas, ratuje się przykładowymi materiałami, zmieniając ich wartości w edytorze textowym... ale co to jest za robota :/ Dzięki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się