Skocz do zawartości

Model 3D: Domek Low poly


Chrupek

Rekomendowane odpowiedzi

Mój pierwszy domek Low poly. Wzorowałem się na Gutku F. i jego domku.

Renderowane w Mentalu.

Wrzucam texturki do jednego pliku, razem z przykładową normalką (w orginale mam 3 textury po 1024X1024). Occlusion i normale wypalałem w CrazyBumpie demo.

Dzięki za opinie jakie by nie były...

 

Domek.jpg

 

maya.jpg

 

text.jpg

Edytowane przez Chrupek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 17
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zrób domków około 50 innych ,potem zacznij je przerabiać ,żeby mieć ich około 200 ... potem robisz modele postaci ,zbroi ,oręża itp. ,po wszystkich tych modelach itp. robisz animacje i efekty specjalne takie jak ogień ,magia itp. następnie robisz albo szukasz kogoś kto zrobi silnik graficzny ,rozpisujesz sobie GENIALNĄ fabułę ,a potem "kończysz" grę.

Po ukończeniu bądź w około 75% piszesz do CD PROJECT RED i próbujesz negocjować ^^ i albo wydają Twoją grę (zabierając większość praw do niej i zysków ^^) i biorą Cię do ekipy albo tylko opcja nr. 1 albo tylko nr.2 xD

Zawsze coś ;]

 

 

Najlepiej dorwij sobie ekipę składającą się z kimku osób ,które to każda z nich będzie się zajmować swoim zadaniem nr. ty modelami inny silnikiem ,inny efektami spec. inny fabułą itp. ;]

 

 

Ah... się rozmarzyłem xD Ale szczerze mówiąc to jak byś takie coś zrobił z taką grafką w rok to byś zabłysł w internecie i może się wzbogacił bądź co daj Boże pracował byś z profesjonalistami ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gutek doczekał sie fanartu ;)

jakbyś nie zamieścił tekstur to bym sie wręcz pomylił, co możesz uznać za plus. Normalka mało ostra. reszta w miare ok. CrazyBump to zło! CrazyBump tworzy kisiel zamiast normalmap. Ty właśnie masz kisiel. Ehhh teraz to sie ludziom nawet porządnego Bumpa nie chce robić (tak marudze pod nosem ;) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chrupek coś troszkę powyginany ten domek ^^ Ale imo nieźle :) Podoba mi się :) Gratz :)

 

zaba711 Weź zmień dealera stary ^^ Albo się podziel przynajmniej :P

 

Eric_Draven Co np. proponujesz oprócz CrazyBumpa? :) Ja korzystam z darmowego NormalMappera i nie jest źle, ale imo CrazyBump wymiata :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj, nie rób takich rzeczy z miniaturkami, bo tu ze zmarszczoną brwią zaglądałem:D

Faknie, tylko strasznie dużo miejsca na texie zmarnowałeś, jak davegraph napisał.

Ja tam widzę fragmenty texów które sa identyczne albo bardzo podobne.

Np. dach, te trójkątne panele - większość silników spokojnie obsłuży mirrorowanie uvmap.

A i to że tex jest zmirrorowana trudno zwykle zauważyć.

Jak robisz nomalkę w ps - pousuwaj wszystkie cienie/aoc z tekstury - i racja, CB gwałci texy niemiłosiernie.

Zamień obrazek na grayscale i poobrabiaj ręcznie - zresztą moze dłubne jakis tutek i tak miałem na to pomysł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trybal - Proponuje dobrego przemyślanego bumpa i filtr Nvidii:) przy drobinie praktyki i doświadczenia zrobisz o niebo lepiej. CB czasami sie przydaje, nie powiem. Jednak większość rzeczy da sie zrobić w PS. Wyjdą lepiej bo masz nad nimi panowanie. Ale kto wie. może ja już stary zgred jestem i źle reaguje na nowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gutek. Mozę byś udostępnił ten plik z blendera z samochodem co modelowi dałeś. Może nawet wyczyszczony żeby wystarczyło zaimportować model i nadać materiał. Moje próby były dużo słabsze, ty dużo lepiej to rozwiązałeś. A taki plik i prosty tutek wielu by pomógł. Oczywiście jeśli ci reputacji mało ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności