Chrupek Napisano 20 Lipiec 2009 Napisano 20 Lipiec 2009 (edytowane) Mój pierwszy domek Low poly. Wzorowałem się na Gutku F. i jego domku. Renderowane w Mentalu. Wrzucam texturki do jednego pliku, razem z przykładową normalką (w orginale mam 3 textury po 1024X1024). Occlusion i normale wypalałem w CrazyBumpie demo. Dzięki za opinie jakie by nie były... Edytowane 20 Lipiec 2009 przez Chrupek
mkeruj Napisano 20 Lipiec 2009 Napisano 20 Lipiec 2009 Mi się podoba. Na gamearcie się nie znam, więc fachowo nie ocenię.
zaba711 Napisano 20 Lipiec 2009 Napisano 20 Lipiec 2009 Zrób domków około 50 innych ,potem zacznij je przerabiać ,żeby mieć ich około 200 ... potem robisz modele postaci ,zbroi ,oręża itp. ,po wszystkich tych modelach itp. robisz animacje i efekty specjalne takie jak ogień ,magia itp. następnie robisz albo szukasz kogoś kto zrobi silnik graficzny ,rozpisujesz sobie GENIALNĄ fabułę ,a potem "kończysz" grę. Po ukończeniu bądź w około 75% piszesz do CD PROJECT RED i próbujesz negocjować ^^ i albo wydają Twoją grę (zabierając większość praw do niej i zysków ^^) i biorą Cię do ekipy albo tylko opcja nr. 1 albo tylko nr.2 xD Zawsze coś ;] Najlepiej dorwij sobie ekipę składającą się z kimku osób ,które to każda z nich będzie się zajmować swoim zadaniem nr. ty modelami inny silnikiem ,inny efektami spec. inny fabułą itp. ;] Ah... się rozmarzyłem xD Ale szczerze mówiąc to jak byś takie coś zrobił z taką grafką w rok to byś zabłysł w internecie i może się wzbogacił bądź co daj Boże pracował byś z profesjonalistami ;]
soshka.cg Napisano 20 Lipiec 2009 Napisano 20 Lipiec 2009 zaba711 czegoś ty się najarał ? :) Chrupek całkiem ok - jakoś mi się kojarzy z settlersami hehe ale to tylko na plus ;)
F/X Napisano 20 Lipiec 2009 Napisano 20 Lipiec 2009 Modelik bardzo przyjemny. Ale normal imo za plaski. Szczegolnie na ceglach http://boards.polycount.net/showthread.php?t=62114&highlight=ut&page=7 tam pokazuja fajna metode robienia normali pod cegly, moze ci sie przyda.
Eric_Draven Napisano 20 Lipiec 2009 Napisano 20 Lipiec 2009 Gutek doczekał sie fanartu ;) jakbyś nie zamieścił tekstur to bym sie wręcz pomylił, co możesz uznać za plus. Normalka mało ostra. reszta w miare ok. CrazyBump to zło! CrazyBump tworzy kisiel zamiast normalmap. Ty właśnie masz kisiel. Ehhh teraz to sie ludziom nawet porządnego Bumpa nie chce robić (tak marudze pod nosem ;) )
Trybal Napisano 20 Lipiec 2009 Napisano 20 Lipiec 2009 Chrupek coś troszkę powyginany ten domek ^^ Ale imo nieźle :) Podoba mi się :) Gratz :) zaba711 Weź zmień dealera stary ^^ Albo się podziel przynajmniej :P Eric_Draven Co np. proponujesz oprócz CrazyBumpa? :) Ja korzystam z darmowego NormalMappera i nie jest źle, ale imo CrazyBump wymiata :)
Bielik93 Napisano 20 Lipiec 2009 Napisano 20 Lipiec 2009 Gdybys na dole dodal jakis lekki zielony meszek bylo by milo ;] Ogolnie to git tylko komin troche plaski.
Kuba Napisano 21 Lipiec 2009 Napisano 21 Lipiec 2009 Domek rzeczywiście bardzo fajny, a co do programu, to moim zdaniem bardzo fajnie można wszystko kontrolować w Gimpie z odpowiednią wtyczką.
Davegraph Napisano 21 Lipiec 2009 Napisano 21 Lipiec 2009 wygląda spoko tylko tych 2,6k trisów nie widać na tym modelu i może dało by się upchać to wszystko nawet na 1-2 texturach a nie 3 , też trochę dużo , po za tym fajnie wygląda.
gutekfiutek Napisano 21 Lipiec 2009 Napisano 21 Lipiec 2009 Oj, nie rób takich rzeczy z miniaturkami, bo tu ze zmarszczoną brwią zaglądałem:D Faknie, tylko strasznie dużo miejsca na texie zmarnowałeś, jak davegraph napisał. Ja tam widzę fragmenty texów które sa identyczne albo bardzo podobne. Np. dach, te trójkątne panele - większość silników spokojnie obsłuży mirrorowanie uvmap. A i to że tex jest zmirrorowana trudno zwykle zauważyć. Jak robisz nomalkę w ps - pousuwaj wszystkie cienie/aoc z tekstury - i racja, CB gwałci texy niemiłosiernie. Zamień obrazek na grayscale i poobrabiaj ręcznie - zresztą moze dłubne jakis tutek i tak miałem na to pomysł.
zaba711 Napisano 21 Lipiec 2009 Napisano 21 Lipiec 2009 soska ,Trybal ah... wiecie monopolowy odwiedziłem xD Ale sry za tego mojego odpała ... jak teraz przeczytałem to sam nie bardzo wiem o co come on xD
Eric_Draven Napisano 21 Lipiec 2009 Napisano 21 Lipiec 2009 Trybal - Proponuje dobrego przemyślanego bumpa i filtr Nvidii:) przy drobinie praktyki i doświadczenia zrobisz o niebo lepiej. CB czasami sie przydaje, nie powiem. Jednak większość rzeczy da sie zrobić w PS. Wyjdą lepiej bo masz nad nimi panowanie. Ale kto wie. może ja już stary zgred jestem i źle reaguje na nowe.
Double_G Napisano 22 Lipiec 2009 Napisano 22 Lipiec 2009 Też zrobiłem ostatnio jakiś tam modelik wzorując się na twórczości Gutka :D Może jak zrobię jeszcze kilka to założę sobie własny wątek :)
Chrupek Napisano 22 Lipiec 2009 Autor Napisano 22 Lipiec 2009 Dzięki wszystkim... Normalke odpaliłem w Nvidi i Szopie i chyba wyszło lepiej. To moja pierwsza normalka, więc nie bardzo jeszcze wiem, jak wygląda ta właściwa ;) a tutaj zakręciłem domkiem w viewporcie Mayki (4MB Xvid) domek
gutekfiutek Napisano 22 Lipiec 2009 Napisano 22 Lipiec 2009 (edytowane) Jest taki fajny patent że można w Blender game engine to robić (jako interaktywną scenkę). Całkiem proste to nawet jest. Edytowane 22 Lipiec 2009 przez gutekfiutek
Eric_Draven Napisano 22 Lipiec 2009 Napisano 22 Lipiec 2009 gutek. Mozę byś udostępnił ten plik z blendera z samochodem co modelowi dałeś. Może nawet wyczyszczony żeby wystarczyło zaimportować model i nadać materiał. Moje próby były dużo słabsze, ty dużo lepiej to rozwiązałeś. A taki plik i prosty tutek wielu by pomógł. Oczywiście jeśli ci reputacji mało ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się