Napisano 20 Lipiec 200915 l Mój pierwszy domek Low poly. Wzorowałem się na Gutku F. i jego domku. Renderowane w Mentalu. Wrzucam texturki do jednego pliku, razem z przykładową normalką (w orginale mam 3 textury po 1024X1024). Occlusion i normale wypalałem w CrazyBumpie demo. Dzięki za opinie jakie by nie były... Edytowane 20 Lipiec 200915 l przez Chrupek
Napisano 20 Lipiec 200915 l Zrób domków około 50 innych ,potem zacznij je przerabiać ,żeby mieć ich około 200 ... potem robisz modele postaci ,zbroi ,oręża itp. ,po wszystkich tych modelach itp. robisz animacje i efekty specjalne takie jak ogień ,magia itp. następnie robisz albo szukasz kogoś kto zrobi silnik graficzny ,rozpisujesz sobie GENIALNĄ fabułę ,a potem "kończysz" grę. Po ukończeniu bądź w około 75% piszesz do CD PROJECT RED i próbujesz negocjować ^^ i albo wydają Twoją grę (zabierając większość praw do niej i zysków ^^) i biorą Cię do ekipy albo tylko opcja nr. 1 albo tylko nr.2 xD Zawsze coś ;] Najlepiej dorwij sobie ekipę składającą się z kimku osób ,które to każda z nich będzie się zajmować swoim zadaniem nr. ty modelami inny silnikiem ,inny efektami spec. inny fabułą itp. ;] Ah... się rozmarzyłem xD Ale szczerze mówiąc to jak byś takie coś zrobił z taką grafką w rok to byś zabłysł w internecie i może się wzbogacił bądź co daj Boże pracował byś z profesjonalistami ;]
Napisano 20 Lipiec 200915 l zaba711 czegoś ty się najarał ? :) Chrupek całkiem ok - jakoś mi się kojarzy z settlersami hehe ale to tylko na plus ;)
Napisano 20 Lipiec 200915 l Modelik bardzo przyjemny. Ale normal imo za plaski. Szczegolnie na ceglach http://boards.polycount.net/showthread.php?t=62114&highlight=ut&page=7 tam pokazuja fajna metode robienia normali pod cegly, moze ci sie przyda.
Napisano 20 Lipiec 200915 l Gutek doczekał sie fanartu ;) jakbyś nie zamieścił tekstur to bym sie wręcz pomylił, co możesz uznać za plus. Normalka mało ostra. reszta w miare ok. CrazyBump to zło! CrazyBump tworzy kisiel zamiast normalmap. Ty właśnie masz kisiel. Ehhh teraz to sie ludziom nawet porządnego Bumpa nie chce robić (tak marudze pod nosem ;) )
Napisano 20 Lipiec 200915 l Chrupek coś troszkę powyginany ten domek ^^ Ale imo nieźle :) Podoba mi się :) Gratz :) zaba711 Weź zmień dealera stary ^^ Albo się podziel przynajmniej :P Eric_Draven Co np. proponujesz oprócz CrazyBumpa? :) Ja korzystam z darmowego NormalMappera i nie jest źle, ale imo CrazyBump wymiata :)
Napisano 20 Lipiec 200915 l Gdybys na dole dodal jakis lekki zielony meszek bylo by milo ;] Ogolnie to git tylko komin troche plaski.
Napisano 21 Lipiec 200915 l Domek rzeczywiście bardzo fajny, a co do programu, to moim zdaniem bardzo fajnie można wszystko kontrolować w Gimpie z odpowiednią wtyczką.
Napisano 21 Lipiec 200915 l wygląda spoko tylko tych 2,6k trisów nie widać na tym modelu i może dało by się upchać to wszystko nawet na 1-2 texturach a nie 3 , też trochę dużo , po za tym fajnie wygląda.
Napisano 21 Lipiec 200915 l Oj, nie rób takich rzeczy z miniaturkami, bo tu ze zmarszczoną brwią zaglądałem:D Faknie, tylko strasznie dużo miejsca na texie zmarnowałeś, jak davegraph napisał. Ja tam widzę fragmenty texów które sa identyczne albo bardzo podobne. Np. dach, te trójkątne panele - większość silników spokojnie obsłuży mirrorowanie uvmap. A i to że tex jest zmirrorowana trudno zwykle zauważyć. Jak robisz nomalkę w ps - pousuwaj wszystkie cienie/aoc z tekstury - i racja, CB gwałci texy niemiłosiernie. Zamień obrazek na grayscale i poobrabiaj ręcznie - zresztą moze dłubne jakis tutek i tak miałem na to pomysł.
Napisano 21 Lipiec 200915 l soska ,Trybal ah... wiecie monopolowy odwiedziłem xD Ale sry za tego mojego odpała ... jak teraz przeczytałem to sam nie bardzo wiem o co come on xD
Napisano 21 Lipiec 200915 l Trybal - Proponuje dobrego przemyślanego bumpa i filtr Nvidii:) przy drobinie praktyki i doświadczenia zrobisz o niebo lepiej. CB czasami sie przydaje, nie powiem. Jednak większość rzeczy da sie zrobić w PS. Wyjdą lepiej bo masz nad nimi panowanie. Ale kto wie. może ja już stary zgred jestem i źle reaguje na nowe.
Napisano 22 Lipiec 200915 l Też zrobiłem ostatnio jakiś tam modelik wzorując się na twórczości Gutka :D Może jak zrobię jeszcze kilka to założę sobie własny wątek :)
Napisano 22 Lipiec 200915 l Autor Dzięki wszystkim... Normalke odpaliłem w Nvidi i Szopie i chyba wyszło lepiej. To moja pierwsza normalka, więc nie bardzo jeszcze wiem, jak wygląda ta właściwa ;) a tutaj zakręciłem domkiem w viewporcie Mayki (4MB Xvid) domek
Napisano 22 Lipiec 200915 l Jest taki fajny patent że można w Blender game engine to robić (jako interaktywną scenkę). Całkiem proste to nawet jest. Edytowane 22 Lipiec 200915 l przez gutekfiutek
Napisano 22 Lipiec 200915 l gutek. Mozę byś udostępnił ten plik z blendera z samochodem co modelowi dałeś. Może nawet wyczyszczony żeby wystarczyło zaimportować model i nadać materiał. Moje próby były dużo słabsze, ty dużo lepiej to rozwiązałeś. A taki plik i prosty tutek wielu by pomógł. Oczywiście jeśli ci reputacji mało ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto