technoon Napisano 5 Kwiecień 2004 Napisano 5 Kwiecień 2004 Witam serdecznie!!! Chciałbym pochwalic sie tym co udało mi sie stworzyc w 3d studio 4.0.... kiedys bawiłem sie w 3DSmax2 ale miałem powazna awarie komputera i wszystko to zrobiłem szlag trafił i troche mnie to zniecheiło....:(( ale teraz po kilku latach znowu zaczynam tworzyc:)) prosze o ocene moich prac... rady, itp... pozdrawiam i życze przyjemnego ogladania:)) Technoon
technoon Napisano 5 Kwiecień 2004 Autor Napisano 5 Kwiecień 2004 Taka wizualizacja:) robiłem to ok. 8 h
technoon Napisano 5 Kwiecień 2004 Autor Napisano 5 Kwiecień 2004 Widziałem to chyba na jakiejs ultoce:)
silver_pl Napisano 5 Kwiecień 2004 Napisano 5 Kwiecień 2004 wedlug mnie twoje obrazki sie kupy nie trzymają:)
technoon Napisano 5 Kwiecień 2004 Autor Napisano 5 Kwiecień 2004 Widok z Wału\\ów chrobrego w Szczecinie
Nimrod Napisano 5 Kwiecień 2004 Napisano 5 Kwiecień 2004 Takie pracki mógłbyś wrzucić tu: http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=9241 Wolę Szczecin taki jaki jest niż z twoimi propozycjami :P
technoon Napisano 5 Kwiecień 2004 Autor Napisano 5 Kwiecień 2004 Ojeeejjj liczyłem na chociaz 1 pozytywna ocene:) no szkoda ale czy naprawde w tych pracach nie ma nic co by sie mogło podobac??? Moze dostane wskazówki co robie żle i co mam zrobic zeby było lepiej?? Tylko prosze nie pisac złosliwie \" wszystk ojest zle zajmij sie uprawa kukurydzy a nie rysowaniem\" :)) pozdraiwam
dirty Napisano 5 Kwiecień 2004 Napisano 5 Kwiecień 2004 sorry, ale wszystko jest po prostu wstretne:/ wskazowki? hmm, moze ta kukurydza to nie jest zle rozwiazanie? :) a tak na powaznie to najzwyczajniej w swiecie cwicz ile sie da/na ile masz ochote pzdr
ftorek Napisano 5 Kwiecień 2004 Napisano 5 Kwiecień 2004 hej - no ten ostatni obrazek moze byc - wreszcie jakies normalne kolory - jeszcze ten biurowiec w bramie portowej tez niezly generalnie - pracuj pracuj :D - kolory/textury popraw i te modele niektore naprawde pojechane sa ps. poogladaj sobie inne obrazki :D - chociazby tutaj ;)
VGT Napisano 5 Kwiecień 2004 Napisano 5 Kwiecień 2004 Czy mi się zdaje, czy tez w pracy \"Wiezowiec na Bramie portowej w Szczecinie\" umieściłeś na budynku render Piotra Kosińskiego (czerwona supra)? Jeżeli on o tym nie wie, to na przyszłość radzę uważać z takimi motywami, gdyż mozna przejechać sie na prawach autorskich ;)
technoon Napisano 5 Kwiecień 2004 Autor Napisano 5 Kwiecień 2004 WIELKIE DZIEKI!!! ja wsadiłem jakis obrazek i nie patrzyłem nawet co to...... juz wywaliłem ten wierzowiec....
lobohome Napisano 5 Kwiecień 2004 Napisano 5 Kwiecień 2004 no to wtakim razie nie twierdz ,że są to twoje obrazki ... bo ściągnąć model i wyrenderować to każdy może kto ma 3dmaxa. pozdr
dynio Napisano 5 Kwiecień 2004 Napisano 5 Kwiecień 2004 Prace jak z poprzedniej epoki ;] ... najbardziej kuje w oczy oświetlenie ...
technoon Napisano 5 Kwiecień 2004 Autor Napisano 5 Kwiecień 2004 witam !!! najpierw do lobohome: sam rysowałem wszystko!! nie sciagnąłem zadnych modeli!!! po prostu chciałem w prracy urzyc czegos na bilbord i dałem rysunek innego autora, z tym ze to nie ten rysunek był głównym obiektem na pracy mozna powiedziec ze go ledwo było widac!! wiec prosze nie osadzac mnie o jakeis oszustwo!! a co do ostatniej odpowiedzi..... swiatło jest do bani... co to znaczy?? bo naprawde nie wiem ?? prosze o jakies dokładniejsze uwagi... wystawiłem prace zeby sie czegos nauczyc a nie po to zeby mnie strasznie krytykowac..... wiec prosze jak ktos pisze ze cos jest zle to prosze powiedziec dokładnie co i co mozna zrobic aby to poprawic??? bo chyba na tym to polega.... pozdrawiam
MareG Napisano 5 Kwiecień 2004 Napisano 5 Kwiecień 2004 podoba mi sie zadziwiajaco dobre wkomponowanie budynkow w zdjecia. A tak poza tym juz samo przygotowanie prac do prezentacji nie zacheca do ich ogladania - FATALNA JAKOŚĆ OBRAZKÓW i miniaturowa rozdzielczosc! Kulki to pewnie mialo byc \"remake\" na podst. okladki Magazynu 3D autorstwa T. Czarneckiego. Mapowanie posadzki katastroficznie sie rozjechalo! Podsumowujac - vizka z budynkiem \"kukurydza\" i Dom2 wygladaja jako-tako zjadliwie... Pojdz moze w tym kierunku, bo cos z tego wyjdzie! Tak czy inaczej duzo pracy przed Tobą! Takim sobie optymistycznym akcentem koncze:) pozdr
Damian Napisano 5 Kwiecień 2004 Napisano 5 Kwiecień 2004 nie to nie do konca na tym polega. jak chcesz sie uczyc maxa, to masz dział VIP, ludzie co sie znaja na w te klocki, poprowadzą Cie od podstawm i zrobisz dobrą, prackę, ktorą umiescisz w galery, proste, to co pokazujesz to jest najnizszy poziom, jestes poczoątkujący a te \"rederery\" są początkojące rowniez, nie widze sensu zamieszczania czegos takiego w galerji. hyba ze jestes masohistą i lubisz słuchac jak ludzie krytykują to co robisz. Dirty: z całym szacunkiem, ale prosze ogranicz uzycie zwrotow typu \"wstrętne\" do absolutnego... ZERA.
giegu Napisano 5 Kwiecień 2004 Napisano 5 Kwiecień 2004 O jej, będzie cięzko ci to wszystko wytłumaczyć w kilku zdaniach. Mogę cię jedynie naprowadzić, a dalej sams obie musisz pomóc: 1. Jeśli chodzi o światło to sprawdź w necie co to znaczy np Brazil R/S (www.splutterfish.com tutaj masz ver RIO demo :)) ewentualnie Mental Ray, Vray, Final Render itp. 2. Modelwanie no cóż, to troche inna historia, hmm, oglądaj pracki na forum, szczególnie te gdzie jest siatka widoczna, no i TUTORIALE!!! może się czegoś nauczysz. 3. Jeszcze inna sprawa to kadrowanie, odpowiedznie ujęcie, odpowiedznie modele wizualizowane!! (np wizualizacja jakiejś opery to chyba sam przyznasz nie jest najlepszy pomsł, mi się takie coś nie podoba nawet jak jest realne!!! :] - arch w Krakowie:]) Zrób sobie wizualkę prostego fajnego domku, z płaskim stropodachem i ładnymi oknami. 4.Zdjęcia do wizualizacji jako tło MUSZĄ być w BARDZO DOBREJ jakości i gwarantuję że nigdy nie znajdziesz takich jak sobie sam zeskanujesz w TIFie!! To tyle odemnie, może ktoś jeszcze coś powie. Acha jeszcze jedna sprawa ------> zanim cokolwiek zamieścisz obejrzyj najpierw poziom na forum a dopiero potem się zastanawiaj, bo widzisz ja np musiałem sporo pracować żeby raptem być w stanie cokolwiek dać do oceny, bo inaczej wiesz, takie niemiłe opinie :] Pozdr
Nimrod Napisano 5 Kwiecień 2004 Napisano 5 Kwiecień 2004 Pierwsza fundamentalna rada, i do oświetlenia, modelingu ustawienia camer itd. przejrzyj (nie to złe słowo), przerób maxowego helpa, to naprawdę kawał dobrej porcji tutoriali
dirty Napisano 5 Kwiecień 2004 Napisano 5 Kwiecień 2004 Damian->z calym szacunkiem, ale chyba nie do konca rozumiesz znaczenie slowa wstretne. otoz slowo wstretne w odniesieniu do tych prac oznacza przede wszystkim paskudne, skwaszone badz oblesnie jaskrawe kolory, beznadziejne wkomponowanie w tlo wiekszosci pracek noi straszne rendery. do prac bedacych totalnym zerem uzylbym slow typu: beznadzieja, dno wklesle, porazka przez duze P, itp itd. wstretne oznacza cos co odrzuca, przede wszystkim ze wzgledu na potworne kolory itp. mysle, ze gdyby technoon uzyl rendera z GI, dobrych textur i porzadnych zdjec do tla to pracki te wygladalyby ZUPELNIE inaczej... pzdr ps.sorry za OT
Dor Napisano 5 Kwiecień 2004 Napisano 5 Kwiecień 2004 1. Modelowanie mi się nawet podoba 2. Idź bardziej w kierunku \"Dom2\" niż \"Dom1\" 3. Twoje pracki są w większości na poziomie e booka w pdf dostępnego na max3d.pl 4. Na twoim miejscu wykonywał bym non-stop tutoriale z 3dtotal.com o texturowaniu. 5. Zobacz sobie jakieś tutki do renderowania, jak chociażby jakiś do v-raya, zobacz różnicę między GI, a standardowym oświetleniem w Scanline. 6. Z całym szacunkiem, ale ja takich prac nie zamieszczam na forum - ale nikt ci tego nie zabrania. Chociaż spotkałeś się w tym topicu z ostrą krytyką, to jest ona po to byś zobaczył swoje błędy i chyba o to ci chodziło. 7. Tak jak Damian polecam ci dział WIP. Ps: trochę się to kupy nie trzyma, ale chyba jest czytelne. ;]
ftorek Napisano 6 Kwiecień 2004 Napisano 6 Kwiecień 2004 niekoniecznie polecam od razu zabawe z gi (brazilem, vrayem czy innym) - pierw opanuj standartowego scanline - naprawde mozna wiele nim zdzialac pozdrawiam
technoon Napisano 6 Kwiecień 2004 Autor Napisano 6 Kwiecień 2004 NO.... musiałem wysłuchac tyle nie[przyjemnych rzeczy na temat moich prac zeby wreszcie uzyskac jakas informacja na temat co robie zle!! Wielki ukłon w strone : ftorek, MareG, Damian, giegu, Kłobuc, Dor za dobre słowo i za powiedzenie mi (choc mniej wiecej) w czym problem.... nastepn prace powala was na kolana:)) juz ja sie postaram:)) a zaraz pedzie do działu vip..... (acha juz mam tego brasila tylko mam problem z instalacja... mam 3d studio 4.2 i robie wszystko tak jak w opisice i nie ma tego rendera:( a sciagnąłem go ze str 3d... moze ktos mi pomoze... Vray dział:)) pozdrawiam i dziekuje za wytkiniecie moich błędów..... Technoon
giegu Napisano 7 Kwiecień 2004 Napisano 7 Kwiecień 2004 Brazil działa jak zwykly plug-in, kopiujesz po prostu do maxroots...../plugins, a potem w maxie wybierasz curent renderer (w zakladce render). Ale jak ktoś już zauważył może lepiej naucz się dobrze modelować i renderować standardowym scanlinem :) Acha, jeszcze jedno, jeśli masz możliwość to postaraj się o maxa 5.0 ze względu na Editable Poly (uniwersalna opcja modelowania której nie było wcześniej - no chyba że E mesh :)) pozdr i właź na vipa!! :)
empik Napisano 12 Kwiecień 2004 Napisano 12 Kwiecień 2004 a mnie se te pracki takos jakos niezbyt podobaja sczegulnie te bloki jakies takie dziwne :D
Seros Napisano 12 Kwiecień 2004 Napisano 12 Kwiecień 2004 Ocena prac:1+ Moja rada. Rób w maxsie ile się da! Tutki, książki.... Zawsze stawiaj krok o jeden dalej. Nowa praca niech będzie zdobyciem nowych doświadczeń. Moją pierwszą pracą był samochodzik. Jeden prostokąd + 4 koła :D Cały świat uważał że to badziew, a mi się podobał Grafiką 3d zajmuje się juz 4 lata :) I wiem że tym więcej robie w maxie tym lepiej mi to wychodzi :) Najważniejsze żeby tworzenie sprawiało przyjemność! technoon: następne prace napewno nie powalą nas na kolana :( Z maxem jest jak z grą na pianinie- lata grania:D Zobacz jaki badziew robi człowiek(ja) po 4 latach...:Dwww.seros.prv.pl
zipper Napisano 13 Kwiecień 2004 Napisano 13 Kwiecień 2004 z tego co widac to jakies przygotowanie juz masz ... co nieco trzeba powycinac z szescianu zeby wyszedl taki o ... na przyklad bloczek ... pierwsze co ... to 3D studio max to nie jedyny program do modelowania \"poly\" moze powinienes sprobowac czegos bardziej jak truespace ? (www.caligari.com) jedno co moge ci poradzic na poczatek ... to nie pchaj sie odrazu we wstawianie swoich modeli w zdjecia ... fotorealistyczne odwzorowanie zeczywistosci ... to juz kolejny ...kolejny ... no ... i moze jeszcze kolejny krok w zabawie z grafika 3D ;) pozdrawiam ... i zycze powodzenia ...
Archangel Napisano 13 Kwiecień 2004 Napisano 13 Kwiecień 2004 oj tyle juz tu uwag bylo ze chyba nie da sie juz niczego odkrywczego przekazac. Ja moge poradzic Ci od siebie tylko tyle: - rozpocznij nowy projekt przemyslany od poczatku do konca i umiesc go w WIPie . Niech to bedzie cos co juz istnieje (jakis przedmiot, pojazd etc. ) dzieki temu bedziesz dokladnie wiedzial do czega dazysz i czy cel osiagnales - renderuj np w Brazilu dzieki temu opinia publiczna bedzie patrzec laskawszym okiem :D - nawet jesli tworzysz cos absolutnie nierzeczywistego (roboty,anioly itp) pamietaj aby oswietlenie i tekstury byly jak najbardziej realne. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi