Skocz do zawartości

Postać (?) 3D (Pies 3D) - Mechaniczny doberman kontra RoboKot xD


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Grievous
Napisano (edytowane)

Witam

 

Troche mi wstyd będzie to wystawiać, gdy patrze na inne zamieszczone tu prace, ale co tam, potrzebuję głównie obiektywnych komentarzy specjalistów bo zależy mi by ta praca wyszła maksymalnie dobrze, gdyż może być moją przepustką do super pracy :)

 

Scena ma prezentować Robo-człowieka (wyglądem coś jak postać z filmu Transformers), trzymającego w zaułku na napiętej smyczy rozwścieczonego Mechanicznego dobermana który szczeka na Robo-Kota xD Taka odrobina chorej wyobraźni :) Dopiero zacząłem zabierać się za dobermana.

 

Oto szkic tego co planuje stworzyć:

szkicpieska.jpg

 

A oto początki głowy pupila:)

doberman1.jpg

 

img 2

doberman2.jpg

 

Licze na wszelkie komentarze, porady i krytykę od was, będe wdzięczny jeśli ktoś będzie śledził ten temat i dawał mi porady do tego co robie. Temat będę na bierząco uzupełniał renderami z postępów...

Edytowane przez Grievous
Wstawianie miniaturki
  • Odpowiedzi 86
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość Grievous
Napisano

to nie są zęby narazie, to są "dziąsła" xD Zębów jeszcze nie zrobiłem

Gość Grievous
Napisano

khatake - bo to jest robot, a nie normalny pies i tak ustaliła moja wyobraźnia xD heh

Gość Grievous
Napisano

Dodaję redner z dodatkowymi elementami obudowy i zaczątkami uzębienia:

94976724.jpg

 

będe uzupełniał na bierząco

Gość Grievous
Napisano

DC Graphics... kumpel zna tam szefa działu 3D, powiedział że powinienem im coś wysłać, ale mam mało reprezentatywnych prac więc musze pare skleić konkretnych, bo to już ludzie którzy znają sie na rzeczy. mam w planach jeszcze auto terenowe i jedno wnętrze (salon). mam tez jeszcze jedno gotowe juz. ale narazie zabieram sie za tego dobermana:P

Gość Grievous
Napisano

latos, jeśli chodzi o te dwa małe cienie/kropki na śnupie(:P) na tym szarym renderze to to jest wentylator xD

 

45373699.jpg

 

25358921.jpg

 

siatkao.jpg

 

Jeśli nie o to chodzi to napisz dokładnie gdzie to dojrzałeś : z góry dzięki :)

Napisano

Ta pozioma dziura to jakoś na przepływ powietrza? Zrobiłabym ją skośną (równoległą do tylniego brzegu szczęki) i co najmniej 3 takie dziury. Bo teraz wygląda jak błąd w siatce.

Gość Grievous
Napisano

Będą rurki, systemy hydrauliczne, diodki pierdółki, mocowania, tryby, podzespoły... tak jak na szkicu :) Teraz miałem przerwe bo wyjechałem na 5 dni ale wracam już do pracy niedługo będą update'y :)

Gość Grievous
Napisano

Mały update przed snem: PSOMINATOR - dodałem uszy, jedną blache korpusu i wstępną testową wersję kręgosłupa... Do tego mała diodka w oku, dla dodania klimatu :)

 

psominator.jpg

Gość Grievous
Napisano

Update - usiadłem dopiero co na chwilke i zrobiłem pieskowi szczęke oraz zrenderowałem z GI w drobnym prymitywnym otoczeniu:)

 

psominator2.jpg

 

Moim zdaniem wygląda już troche groźniej :) co sądzicie??:)

Gość Grievous
Napisano

Proporcje są co do milimetra robie wszystkie częśći dopasowując je do refek :) (Foty dobermana):

psominatorref.jpg

Gość Grievous
Napisano

Ma być nierówno troche, to jest kręgosłup... :) ale to jest jego w sumie testowa wersja bede korygował to :)

Gość Grievous
Napisano (edytowane)

Zmieniłem kolorek szczęki na brąz (tak jak u dobermana), i pododawałem pare detali wewnątrz głowy (mocowania, stelaże, mechanizmy, hydraulika ruszająca szczęką, elektronika itp.) Na bierząco dodaje postępy krok po kroku :)

test2vg.jpg

Edytowane przez Grievous
Gość Grievous
Napisano

update1l.jpg

update2o.jpg

 

Mały update... usiadłem dosłownie na chwile, idzie mi ta praca ekstremalnie wolno, gdyż mam ostatnio strasznie mało czasu i ani chwili żeby do tego przysiąść, ale myśle że jutro bądź pojutrze powinno mi sie udać pare godzinek przy tym spędzić, więc przyłoże się i może chociaż model skończe :) Ale walczę :)

Gość Grievous
Napisano

update3b.jpgw800.png

 

update4.jpgw800.png

 

Dżemdobry :) Dodałem masywny stelaż korpusu z paroma świecącymi przewodami po bokach, z korpusu będą wychodzić przednie kończyny, rurki i takie tam :) Zmieniłem też światło oczu na niebieskie co sądzicie? Myśle jeszcze nad zielonym. Do wyboru:

 

a)mroczna czerwień

b)klimatyczny błękit (komponujący sie fajnie moim zdaniem z czernią obudowy)

c)łagodna zieleń..

d)inne - jakieś propozycje?

 

I jeszcze prośba do wszystkich braci Grafików :) Czy zna ktoś jakieś dobre tutoriale do subanimacji? Nie czuje sie w tym za dobrze, a jak będe chciał jakoś ładnie powyginać tego pieska do sceny to mi sie to przyda (chodzi mi o pneumatyki, rurki, żeby je można było naprzykład podczepić jakimś linkiem z innymi obiektami i po obrocie głowy żeby realistycznie sie odginały, pneumy wysuwały itd.) Z góry wam dziękuje, podsyłajcie linki lub wskazówki :)

Gość Grievous
Napisano

Hmm... czyli sugerujesz żeby np. te elementy które teraz są srebrne dać czarne a obudowe, czyli te takie "owiewki" dać np. matową czerń i do tego czerwone światełka??;> wiesz co że aż poeksperymentuje zaraz i dam kilka opcji kolorystycznych xD hehe

Gość Grievous
Napisano (edytowane)

Tak wiem o tym ale stwierdziłem że ładnie tak wygląda:) jak jeden wychodzic ciut z boku :P Zaraz pójdą opcje kolorystyczne :)

 

Oto i one:)

 

a) Silver-chrome n blue

silverchromenblue.jpgw640.png

 

b)Black-siler n green

blacksilverngreen.jpgw640.png

 

c)Full black n blue

fullblacknblue.jpgw640.png

 

d)Satanic black xD

satanicblack.jpgw640.png

 

Opcja silver wydaje mi sie po renderze zbyt sterylna, nie bał bym sie chyba takiego dobermana xD Można by tu dodać jeszcze napis NFZ na boku :) Najgroźniej chyba zdecydowanie wygląda D, ale może sądzicie że inna jest lepsza? Czekam na wasze opinie. A może macie pomysły na inne kombinacje ??:)

Edytowane przez Grievous
Napisano

Popracuj jeszcze nad Oczodołem - jak na pewno wiesz to będzie kluczowy element który nada charakter postaci. Ja obniżyłbym trochę oczodół i utrzymał "oko" przy górnej krawędzi.

 

powodzenia.

Napisano

Wersja zielona tyle że z czerwonymi światełkami :) Ta sterylna wersja swoją drogą i tak Mi się podoba, ale rzeczywiście raczej jako robo pupil do domu przyszłości ;D

Gość Grievous
Napisano

Zmianiłem jeszcze koncept sceny... mam w zamyśle 3 pomysły

 

1.)Pies obronny, ujęcie zza bramy w pierwszym planie subtelna tabliczka na kratach bramy "UWAGA zły ROBOT" albo "Mam 300 koni mechanicznych i 4 tonu uścisku w szczękahc a Ty?...":), do tego fajny klimacik, ładny DoF i te sprawy...

 

2.)Nowiutki i błyszczący robot wystawiony na dziale RTV/AGD w supermarkecie, na podescie promocyjnym, tabliczka z ceną i opisem, w tle pułki z telewizorami itp.

 

3.)Pies zdezelowany, pordewiały i podrapany, z urwaną połówką ucha, szczekający ze złością zza kraty w schronisku dla psów bądź v2.0 Wyjący wieczorem do księżyca, nad nim tylko zapalona mizerna lampka, reszta bud pustych a on wyje z samotności.. tylko nie wiem jak mu gębe ułożyć żeby sprawiał wrażenie wyjącego xD

 

Co sądzicie? :)

Napisano

A ja bym miał propozycję ale to by wymagało trochę więcej pracy :P przy założeniu, że twój doberman to wersja 5.2 to zbudować jego poprzednika z wersji powiedzmy 2.1 i zdezelować go tak jak pisałeś o swoim i zeby ten nowy stał tak nad nim jak kat nad grzeszną duszą :)

Napisano

moim skromnym zdaniem to masz tam zbyt malo detalu, sylwetka drapiezna ale zbyt malo ostrych zakonczen, wszystko takie obłe. Popracuj troche na modelem bo malo ciekawie to jeszcze wyglada.

Gość Grievous
Napisano

Ja mam to do siebie (nie wiem czy to wada czy zaleta) że najdrobniejsze detale dodaje po skonczeniu modelu xD srubki, wykonczenia pierdoły... Obudowe celowo zrobiłem taką obłą, taki mam koncept futurystycznego robota... dodam jeszcze detale na powierzchni, sama sylwetka jednak taka zostanie.:) noted - dzięki pomysł dobry le chyba zostane przy opcji 3 v2.0 :)) juz sie na nia napalilem

Napisano

Aha no i zapomniałem zielone podświetlenie dawno wyszło z mody czarny robot + niebieskie światełka najbardziej przypadły mi do gustu, ale z czerwonymi światełkami chyba będzie najbardziej logicznie :) dodaje agresji

Gość Grievous
Napisano

Też właśnie sie zastanawiam... Czerwony doda agresji ale w tej kompozycji którą wymyśliłem to ma być ztyrany życiem i smutny opuszczony pies w schronisku, więc lepiej chyba niebieskie :D heheh

Napisano

Jeśli masz zamiar to animować, to ja mam taką propozycję - załóżmy, że idzie właśnie ze swoim panem po ulicy, kolor może mieć niebieski, a gdy ujrzy jakiegoś kota, lub cokolwiek co by go wkurzyło zmienia swoje podświetlenie :)

 

pozdrawiam

Gość Grievous
Napisano

PICsell, wiesz powiem Ci tak. To nie jest zbyt normalny pies :D więc generalnie nie musi mieć uzębienia idealnie psiego, może być udoskonalone, bądź zubożone, jakbym miał taki kaprys, to bym mu i rogi zrobił :) Ja mam to do siebie że bardzo nie lubie odwzorowywać :) Lubie tworzyć, zmieniać, szaleć wyobraźnią... Wtedy mam prawdziwą frajdę. Dlatego też trzymam się sfery Science Fiction w swoich pracach, bo w tej branży mam największe pole do popisu :)

 

Pozdro!

 

Trybal - dzięki:) Ciesze sie że Ci sie podoba:)

 

Joel - nie nie tyle animować co subanimacje przydadzą mi sie jeśli chciałbym mu nadać jakąś fikuśną pozycje, ale nie będzie ona w sumie teraz jak myśle tak zkomplikowana więc dam sobie rade :)

 

Pozdro wszystkim, wróciłem właśnie do domu, zaraz siadam dalej do pracy :))

Napisano

Ok, w takim razie wersja kolorystyczna Black-silver a barwę światła wybierz na końcu. Projekcik zapowiada się całkiem ciekawie, ale te ząbki czy realistyczne czy science fiction nie wyglądają przekonywająco. Powodzonka i owocnej pracy.

Gość Grievous
Napisano

Oto koncept schroniska

konceptschroniska.jpgw800.png

 

I mała legenda:

 

Klatka robopsa - w klatce bedzie siedział pies i wył do księżyca

 

Księżyc - ciało niebieskie

 

Ciąg opuszczonych bud - budy w kojcach takich jak ten w którym będzie

nasz "bohater", pootwierane klatki, wszystko opuszczone i niezadbane.

 

Tablica "schronisko" - tablica z napisem w tle ujęcia na drugim planie.

 

Żarówka - podświetlenie klatki psa podkreślające jego samotność i eksponujące go dodatkowo na pierwszy plan

 

Księżyc - czyli sfera z teksturą która dodaje klimatu :)

 

A teraz siadam do pieska może jeszcze dziś coś dorzuce z jego rozbudowy:)

Gość Grievous
Napisano

Update tego co zdąrzyłem zrobić, a teraz ide spać. Dodałem tył, i pare detali, śrubki, troche poprawiłem kontury niektórych części obudowy itd. Pneumatyki łączące tył z korpusem są tymczasowe, dodałem je żeby nie było pusto - zrobie inne. takto nie licząc paru detali które musze wykończyć głowa i ciało gotowe - zostają jeszcze tylko nogi i zabieram sie za tekstury :)

 

korpusready.jpg

Napisano

Mnie osobiście szczęka nie pasuje od samego początku, jakaś taka nie zintegrowana. No i skoro jest to jakiś futurystyczny twór, to weź zmień te zwykłe śrubki wykręcona z rozkładanego krzesła w przedszkolu i wymień na jakieś wybajerowane ;) No i ogólnie pomysł ekstra, więc fajnie jakbyś dodał więcej detalu w takie miejsca jak ta hydraulika (?) na szyi itd.

 

Mam jeden pomysł dla Ciebie co do schroniska:

Nie wiem jak będzie ostatecznie wyglądać tam oświetlenie, ale chyba lepiej będzie, kiedy kraty zastąpisz wąską siatką, ponieważ za takimi grubymi kratami, zgubi się cały detal Twojego psa o którego chyba głównie chodzi. Może krata bardziej centralnie niżeli tak z boku, zbliżenie i ładny DOF na reszta otoczenia za kratą ;)

 

No trochę popłynąłem. Powodzenia dalej!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności