Posted August 26, 200915 yr Witam Troche mi wstyd będzie to wystawiać, gdy patrze na inne zamieszczone tu prace, ale co tam, potrzebuję głównie obiektywnych komentarzy specjalistów bo zależy mi by ta praca wyszła maksymalnie dobrze, gdyż może być moją przepustką do super pracy :) Scena ma prezentować Robo-człowieka (wyglądem coś jak postać z filmu Transformers), trzymającego w zaułku na napiętej smyczy rozwścieczonego Mechanicznego dobermana który szczeka na Robo-Kota xD Taka odrobina chorej wyobraźni :) Dopiero zacząłem zabierać się za dobermana. Oto szkic tego co planuje stworzyć: A oto początki głowy pupila:) img 2 Licze na wszelkie komentarze, porady i krytykę od was, będe wdzięczny jeśli ktoś będzie śledził ten temat i dawał mi porady do tego co robie. Temat będę na bierząco uzupełniał renderami z postępów... Edited September 22, 200915 yr by Grievous Wstawianie miniaturki
August 26, 200915 yr Fajny koncept, tylko zęby wymodelowałeś jak u krowy. Psy mają bardziej szpiczaste.
August 26, 200915 yr khatake - bo to jest robot, a nie normalny pies i tak ustaliła moja wyobraźnia xD heh
August 28, 200915 yr Dodaję redner z dodatkowymi elementami obudowy i zaczątkami uzębienia: będe uzupełniał na bierząco
August 28, 200915 yr no fajny koncepty :) a możesz zdradzić gdzie starasz się o pracę?? czy to tajemnica?? :) powodzenia
August 28, 200915 yr DC Graphics... kumpel zna tam szefa działu 3D, powiedział że powinienem im coś wysłać, ale mam mało reprezentatywnych prac więc musze pare skleić konkretnych, bo to już ludzie którzy znają sie na rzeczy. mam w planach jeszcze auto terenowe i jedno wnętrze (salon). mam tez jeszcze jedno gotowe juz. ale narazie zabieram sie za tego dobermana:P
August 28, 200915 yr latos, jeśli chodzi o te dwa małe cienie/kropki na śnupie(:P) na tym szarym renderze to to jest wentylator xD Jeśli nie o to chodzi to napisz dokładnie gdzie to dojrzałeś : z góry dzięki :)
August 28, 200915 yr Ta pozioma dziura to jakoś na przepływ powietrza? Zrobiłabym ją skośną (równoległą do tylniego brzegu szczęki) i co najmniej 3 takie dziury. Bo teraz wygląda jak błąd w siatce.
August 29, 200915 yr DC Graphics :) no fajnie :) no jak masz kogoś kto Cie będzie mógł polecić tym bardziej szefowi to bajka :D Powodzenia w tworzeniu będę zerkał :)
August 31, 200915 yr Świetnie ci idzie powinieneś do środka jakieś rurki powkładać bądź jakieś albo mięśnie z rurek i wtedy będzie taki trochę cyberdog :P
September 2, 200915 yr Będą rurki, systemy hydrauliczne, diodki pierdółki, mocowania, tryby, podzespoły... tak jak na szkicu :) Teraz miałem przerwe bo wyjechałem na 5 dni ale wracam już do pracy niedługo będą update'y :)
September 2, 200915 yr Mały update przed snem: PSOMINATOR - dodałem uszy, jedną blache korpusu i wstępną testową wersję kręgosłupa... Do tego mała diodka w oku, dla dodania klimatu :)
September 2, 200915 yr dopracuj najpierw pysk bo wygląda średnio znaczy korpus wyglada fajnie a tu taka nieskończona szczęka :P
September 3, 200915 yr Update - usiadłem dopiero co na chwilke i zrobiłem pieskowi szczęke oraz zrenderowałem z GI w drobnym prymitywnym otoczeniu:) Moim zdaniem wygląda już troche groźniej :) co sądzicie??:)
September 4, 200915 yr Proporcje są co do milimetra robie wszystkie częśći dopasowując je do refek :) (Foty dobermana):
September 4, 200915 yr Ma być nierówno troche, to jest kręgosłup... :) ale to jest jego w sumie testowa wersja bede korygował to :)
September 4, 200915 yr Zmieniłem kolorek szczęki na brąz (tak jak u dobermana), i pododawałem pare detali wewnątrz głowy (mocowania, stelaże, mechanizmy, hydraulika ruszająca szczęką, elektronika itp.) Na bierząco dodaje postępy krok po kroku :) Edited September 7, 200915 yr by Grievous
September 9, 200915 yr Mały update... usiadłem dosłownie na chwile, idzie mi ta praca ekstremalnie wolno, gdyż mam ostatnio strasznie mało czasu i ani chwili żeby do tego przysiąść, ale myśle że jutro bądź pojutrze powinno mi sie udać pare godzinek przy tym spędzić, więc przyłoże się i może chociaż model skończe :) Ale walczę :)
September 10, 200915 yr Dżemdobry :) Dodałem masywny stelaż korpusu z paroma świecącymi przewodami po bokach, z korpusu będą wychodzić przednie kończyny, rurki i takie tam :) Zmieniłem też światło oczu na niebieskie co sądzicie? Myśle jeszcze nad zielonym. Do wyboru: a)mroczna czerwień b)klimatyczny błękit (komponujący sie fajnie moim zdaniem z czernią obudowy) c)łagodna zieleń.. d)inne - jakieś propozycje? I jeszcze prośba do wszystkich braci Grafików :) Czy zna ktoś jakieś dobre tutoriale do subanimacji? Nie czuje sie w tym za dobrze, a jak będe chciał jakoś ładnie powyginać tego pieska do sceny to mi sie to przyda (chodzi mi o pneumatyki, rurki, żeby je można było naprzykład podczepić jakimś linkiem z innymi obiektami i po obrocie głowy żeby realistycznie sie odginały, pneumy wysuwały itd.) Z góry wam dziękuje, podsyłajcie linki lub wskazówki :)
September 10, 200915 yr moim skromnym zdaniem było by lepiej jakby on był cały czarny + czerwone elementy :) taka "mroczna czerwień"
September 10, 200915 yr Hmm... czyli sugerujesz żeby np. te elementy które teraz są srebrne dać czarne a obudowe, czyli te takie "owiewki" dać np. matową czerń i do tego czerwone światełka??;> wiesz co że aż poeksperymentuje zaraz i dam kilka opcji kolorystycznych xD hehe
September 10, 200915 yr Tak wiem o tym ale stwierdziłem że ładnie tak wygląda:) jak jeden wychodzic ciut z boku :P Zaraz pójdą opcje kolorystyczne :) Oto i one:) a) Silver-chrome n blue b)Black-siler n green c)Full black n blue d)Satanic black xD Opcja silver wydaje mi sie po renderze zbyt sterylna, nie bał bym sie chyba takiego dobermana xD Można by tu dodać jeszcze napis NFZ na boku :) Najgroźniej chyba zdecydowanie wygląda D, ale może sądzicie że inna jest lepsza? Czekam na wasze opinie. A może macie pomysły na inne kombinacje ??:) Edited September 10, 200915 yr by Grievous
September 10, 200915 yr Popracuj jeszcze nad Oczodołem - jak na pewno wiesz to będzie kluczowy element który nada charakter postaci. Ja obniżyłbym trochę oczodół i utrzymał "oko" przy górnej krawędzi. powodzenia.
September 10, 200915 yr Wersja zielona tyle że z czerwonymi światełkami :) Ta sterylna wersja swoją drogą i tak Mi się podoba, ale rzeczywiście raczej jako robo pupil do domu przyszłości ;D
September 10, 200915 yr Zmianiłem jeszcze koncept sceny... mam w zamyśle 3 pomysły 1.)Pies obronny, ujęcie zza bramy w pierwszym planie subtelna tabliczka na kratach bramy "UWAGA zły ROBOT" albo "Mam 300 koni mechanicznych i 4 tonu uścisku w szczękahc a Ty?...":), do tego fajny klimacik, ładny DoF i te sprawy... 2.)Nowiutki i błyszczący robot wystawiony na dziale RTV/AGD w supermarkecie, na podescie promocyjnym, tabliczka z ceną i opisem, w tle pułki z telewizorami itp. 3.)Pies zdezelowany, pordewiały i podrapany, z urwaną połówką ucha, szczekający ze złością zza kraty w schronisku dla psów bądź v2.0 Wyjący wieczorem do księżyca, nad nim tylko zapalona mizerna lampka, reszta bud pustych a on wyje z samotności.. tylko nie wiem jak mu gębe ułożyć żeby sprawiał wrażenie wyjącego xD Co sądzicie? :)
September 10, 200915 yr A ja bym miał propozycję ale to by wymagało trochę więcej pracy :P przy założeniu, że twój doberman to wersja 5.2 to zbudować jego poprzednika z wersji powiedzmy 2.1 i zdezelować go tak jak pisałeś o swoim i zeby ten nowy stał tak nad nim jak kat nad grzeszną duszą :)
September 10, 200915 yr moim skromnym zdaniem to masz tam zbyt malo detalu, sylwetka drapiezna ale zbyt malo ostrych zakonczen, wszystko takie obłe. Popracuj troche na modelem bo malo ciekawie to jeszcze wyglada.
September 10, 200915 yr Ja mam to do siebie (nie wiem czy to wada czy zaleta) że najdrobniejsze detale dodaje po skonczeniu modelu xD srubki, wykonczenia pierdoły... Obudowe celowo zrobiłem taką obłą, taki mam koncept futurystycznego robota... dodam jeszcze detale na powierzchni, sama sylwetka jednak taka zostanie.:) noted - dzięki pomysł dobry le chyba zostane przy opcji 3 v2.0 :)) juz sie na nia napalilem
September 10, 200915 yr Aha no i zapomniałem zielone podświetlenie dawno wyszło z mody czarny robot + niebieskie światełka najbardziej przypadły mi do gustu, ale z czerwonymi światełkami chyba będzie najbardziej logicznie :) dodaje agresji
September 10, 200915 yr Też właśnie sie zastanawiam... Czerwony doda agresji ale w tej kompozycji którą wymyśliłem to ma być ztyrany życiem i smutny opuszczony pies w schronisku, więc lepiej chyba niebieskie :D heheh
September 10, 200915 yr Jeśli masz zamiar to animować, to ja mam taką propozycję - załóżmy, że idzie właśnie ze swoim panem po ulicy, kolor może mieć niebieski, a gdy ujrzy jakiegoś kota, lub cokolwiek co by go wkurzyło zmienia swoje podświetlenie :) pozdrawiam
September 10, 200915 yr Mi ciągle te ząbki nie pasują, te z tyłu jakieś za ostre się wydają. I chyba za dużo ich jest. http://eurocity.pl/obrazki/m/Psie_zeby.jpg http://www.naszpies.psy24.pl/hodowla/hodowla_komentarz_do_wzorca/4.jpg
September 10, 200915 yr No naprawdę ciekawy pomysł :) Gratuluję :) Będę śledził wątek :) Pozdrawiam :)
September 10, 200915 yr PICsell, wiesz powiem Ci tak. To nie jest zbyt normalny pies :D więc generalnie nie musi mieć uzębienia idealnie psiego, może być udoskonalone, bądź zubożone, jakbym miał taki kaprys, to bym mu i rogi zrobił :) Ja mam to do siebie że bardzo nie lubie odwzorowywać :) Lubie tworzyć, zmieniać, szaleć wyobraźnią... Wtedy mam prawdziwą frajdę. Dlatego też trzymam się sfery Science Fiction w swoich pracach, bo w tej branży mam największe pole do popisu :) Pozdro! Trybal - dzięki:) Ciesze sie że Ci sie podoba:) Joel - nie nie tyle animować co subanimacje przydadzą mi sie jeśli chciałbym mu nadać jakąś fikuśną pozycje, ale nie będzie ona w sumie teraz jak myśle tak zkomplikowana więc dam sobie rade :) Pozdro wszystkim, wróciłem właśnie do domu, zaraz siadam dalej do pracy :))
September 10, 200915 yr Ok, w takim razie wersja kolorystyczna Black-silver a barwę światła wybierz na końcu. Projekcik zapowiada się całkiem ciekawie, ale te ząbki czy realistyczne czy science fiction nie wyglądają przekonywająco. Powodzonka i owocnej pracy.
September 10, 200915 yr Oto koncept schroniska I mała legenda: Klatka robopsa - w klatce bedzie siedział pies i wył do księżyca Księżyc - ciało niebieskie Ciąg opuszczonych bud - budy w kojcach takich jak ten w którym będzie nasz "bohater", pootwierane klatki, wszystko opuszczone i niezadbane. Tablica "schronisko" - tablica z napisem w tle ujęcia na drugim planie. Żarówka - podświetlenie klatki psa podkreślające jego samotność i eksponujące go dodatkowo na pierwszy plan Księżyc - czyli sfera z teksturą która dodaje klimatu :) A teraz siadam do pieska może jeszcze dziś coś dorzuce z jego rozbudowy:)
September 10, 200915 yr Update tego co zdąrzyłem zrobić, a teraz ide spać. Dodałem tył, i pare detali, śrubki, troche poprawiłem kontury niektórych części obudowy itd. Pneumatyki łączące tył z korpusem są tymczasowe, dodałem je żeby nie było pusto - zrobie inne. takto nie licząc paru detali które musze wykończyć głowa i ciało gotowe - zostają jeszcze tylko nogi i zabieram sie za tekstury :)
September 10, 200915 yr Mnie osobiście szczęka nie pasuje od samego początku, jakaś taka nie zintegrowana. No i skoro jest to jakiś futurystyczny twór, to weź zmień te zwykłe śrubki wykręcona z rozkładanego krzesła w przedszkolu i wymień na jakieś wybajerowane ;) No i ogólnie pomysł ekstra, więc fajnie jakbyś dodał więcej detalu w takie miejsca jak ta hydraulika (?) na szyi itd. Mam jeden pomysł dla Ciebie co do schroniska: Nie wiem jak będzie ostatecznie wyglądać tam oświetlenie, ale chyba lepiej będzie, kiedy kraty zastąpisz wąską siatką, ponieważ za takimi grubymi kratami, zgubi się cały detal Twojego psa o którego chyba głównie chodzi. Może krata bardziej centralnie niżeli tak z boku, zbliżenie i ładny DOF na reszta otoczenia za kratą ;) No trochę popłynąłem. Powodzenia dalej!
Create an account or sign in to comment