Posted September 1, 200915 yr taka oto animacja, a bardziej przelot kamery, bo tylko ona jest animowana :) Przygotowałem też Making-off'a. wszystko dostepne pod adresem http://tadeuszchmiel.com/ wszelkie komentarze mile widziane pozdrawiam.
September 1, 200915 yr Bardzo fajne. Making of super wyszedł, szczególnie ta część z oddalającą się kamerą między tymi kroplami.
September 1, 200915 yr Yyyy, eee, hmmm... Co to ja chciałem powiedzieć... Jest klimat, czysta forma, minimalizm. Praca Broni się po pierwszym obejżeniu. Idę podnieść szczękę z podłogi. Gratulejszyns.
September 1, 200915 yr Gdyby te syfy co latają w powietrzu się ruszały to już byłaby rewelka. Zawsze mnie ciekawiło jak się renderuje takie scenki:)
September 2, 200915 yr szczerze mówiąc animacja mnie rozczarowała, za to making of jest przyjemny ;) szkoda, że nie jest na odwrót. Piszę to jako widz. Jako grafik.... doceniam Twoją znajomość narzędzi i biegłość posługiwania się nimi. Czekam na kolejne produkcje!
September 2, 200915 yr świetne!!! ;) animka very nice... making of jeszcze lepszy... ;) widać że masę pracy włożone w temat... front się należy... p.s. coś więcej o pracy nad animką?
September 2, 200915 yr serwus :) wypasione ! z uwag , to musze powiedziec ze dopiero na makingu ( swietnym ) skumalem co tam tak naprawde jest. Bardzo fajnie ci to wyszlo :) pozdrawiam i zycze podwozenia :)
September 2, 200915 yr no super podoba mi sie scenka i pomysł:D troche mniej już sam przejazd kamery(wybrzydzam?) :) i tak jak kannu ,ciężko mi było zczaić co tam jest (może tła troche brakło żeby postać się bardziej wybijała ?) musze przyznać że layery skóry ładnie machnąłeś i passów całą game też :) pzdr
September 3, 200915 yr Swietna robota.wielbiam jak ludzie z taka swoboda sie poruszaja w medium grafiki 3d.Swietna nieskrepowana praca:).Podobnie jak i reszta prac na stronie.
September 3, 200915 yr Bardzo ładne. Co prawda to bardziej prezentacja modelu niż animacja, ale scenka naprawdę fajna.
September 4, 200915 yr Author dzięki :) praca była robiona żeby obczaić jak w praktyce wychodzą pewne rzeczy, min. scene states do renderowania pasow.Realistyczny MB i Dof w poscie. do tego zbakowany FG, co pozwolilo na bardzo szybki render, 3-4min na klatkę. Generalnie chodziło mi tez o to że workflow przebiegał płynnie i żeby nie utknąć w 1 miejscu na dłuższy czas. Stopniowo zacznę się zabierać za trudniejsze rzeczy. mam plan zrealizować jeszcze 2-3 takie króciutkie "animacje" a pozniej cos poważniejszego. dla ciekawostki, wszystkie passy w tiffie zajmują kolo 30gb :) zmontowałem tez demoreel'a z jakiś starszych pracek :) jest na stronce w motion Edited September 4, 200915 yr by ttaaddeekk
September 6, 200915 yr Ok, hmm. Czadowa pracka. Najlepsza w tym wszystkim jest plastyka, podłącz pod to jakąś ideologie i traktaty będą pisać o tym :). No i wszystko dopełnia niezawodna muzyka Depeche Mode. Też idę poszukać szczęki. Gratulacje, pozdrawiam.
Create an account or sign in to comment