Jump to content

Featured Replies

Posted

taka oto animacja, a bardziej przelot kamery, bo tylko ona jest animowana :)

 

beauty00000.jpg

 

beauty00216.jpg

 

beauty00400.jpg

 

Przygotowałem też Making-off'a.

wszystko dostepne pod adresem

 

http://tadeuszchmiel.com/

 

wszelkie komentarze mile widziane

pozdrawiam.

  • Replies 14
  • Views 2.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Bardzo fajne. Making of super wyszedł, szczególnie ta część z oddalającą się kamerą między tymi kroplami.

Yyyy, eee, hmmm... Co to ja chciałem powiedzieć...

 

Jest klimat, czysta forma, minimalizm.

Praca Broni się po pierwszym obejżeniu.

 

Idę podnieść szczękę z podłogi.

 

Gratulejszyns.

Dobre - fronta mu :)

Gdyby te syfy co latają w powietrzu się ruszały to już byłaby rewelka. Zawsze mnie ciekawiło jak się renderuje takie scenki:)

szczerze mówiąc animacja mnie rozczarowała, za to making of jest przyjemny ;) szkoda, że nie jest na odwrót. Piszę to jako widz.

Jako grafik.... doceniam Twoją znajomość narzędzi i biegłość posługiwania się nimi. Czekam na kolejne produkcje!

świetne!!! ;)

animka very nice...

making of jeszcze lepszy... ;)

widać że masę pracy włożone w temat...

front się należy...

 

p.s.

coś więcej o pracy nad animką?

serwus :)

wypasione ! z uwag , to musze powiedziec ze dopiero na makingu ( swietnym ) skumalem co tam tak naprawde jest.

Bardzo fajnie ci to wyszlo :)

 

 

 

pozdrawiam i zycze podwozenia :)

no super podoba mi sie scenka i pomysł:D troche mniej już sam przejazd kamery(wybrzydzam?) :)

i tak jak kannu ,ciężko mi było zczaić co tam jest (może tła troche brakło żeby postać się bardziej wybijała ?)

musze przyznać że layery skóry ładnie machnąłeś i passów całą game też :)

pzdr

Swietna robota.wielbiam jak ludzie z taka swoboda sie poruszaja w medium grafiki 3d.Swietna nieskrepowana praca:).Podobnie jak i reszta prac na stronie.

Bardzo ładne. Co prawda to bardziej prezentacja modelu niż animacja, ale scenka naprawdę fajna.

  • Author

dzięki :)

praca była robiona żeby obczaić jak w praktyce wychodzą pewne rzeczy, min. scene states do renderowania pasow.Realistyczny MB i Dof w poscie. do tego zbakowany FG, co pozwolilo na bardzo szybki render, 3-4min na klatkę. Generalnie chodziło mi tez o to że workflow przebiegał płynnie i żeby nie utknąć w 1 miejscu na dłuższy czas. Stopniowo zacznę się zabierać za trudniejsze rzeczy. mam plan zrealizować jeszcze 2-3 takie króciutkie "animacje" a pozniej cos poważniejszego. dla ciekawostki, wszystkie passy w tiffie zajmują kolo 30gb :)

 

 

zmontowałem tez demoreel'a z jakiś starszych pracek :) jest na stronce w motion

Edited by ttaaddeekk

Ok, hmm. Czadowa pracka. Najlepsza w tym wszystkim jest plastyka, podłącz pod to jakąś ideologie i traktaty będą pisać o tym :). No i wszystko dopełnia niezawodna muzyka Depeche Mode. Też idę poszukać szczęki. Gratulacje, pozdrawiam.

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy