Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 14
  • Wyświetleń 2,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Bardzo fajne. Making of super wyszedł, szczególnie ta część z oddalającą się kamerą między tymi kroplami.

Napisano

Yyyy, eee, hmmm... Co to ja chciałem powiedzieć...

 

Jest klimat, czysta forma, minimalizm.

Praca Broni się po pierwszym obejżeniu.

 

Idę podnieść szczękę z podłogi.

 

Gratulejszyns.

Napisano

Dobre - fronta mu :)

Napisano

Gdyby te syfy co latają w powietrzu się ruszały to już byłaby rewelka. Zawsze mnie ciekawiło jak się renderuje takie scenki:)

Napisano

szczerze mówiąc animacja mnie rozczarowała, za to making of jest przyjemny ;) szkoda, że nie jest na odwrót. Piszę to jako widz.

Jako grafik.... doceniam Twoją znajomość narzędzi i biegłość posługiwania się nimi. Czekam na kolejne produkcje!

Napisano

świetne!!! ;)

animka very nice...

making of jeszcze lepszy... ;)

widać że masę pracy włożone w temat...

front się należy...

 

p.s.

coś więcej o pracy nad animką?

Napisano

serwus :)

wypasione ! z uwag , to musze powiedziec ze dopiero na makingu ( swietnym ) skumalem co tam tak naprawde jest.

Bardzo fajnie ci to wyszlo :)

 

 

 

pozdrawiam i zycze podwozenia :)

Napisano

no super podoba mi sie scenka i pomysł:D troche mniej już sam przejazd kamery(wybrzydzam?) :)

i tak jak kannu ,ciężko mi było zczaić co tam jest (może tła troche brakło żeby postać się bardziej wybijała ?)

musze przyznać że layery skóry ładnie machnąłeś i passów całą game też :)

pzdr

Napisano

Swietna robota.wielbiam jak ludzie z taka swoboda sie poruszaja w medium grafiki 3d.Swietna nieskrepowana praca:).Podobnie jak i reszta prac na stronie.

Napisano

Bardzo ładne. Co prawda to bardziej prezentacja modelu niż animacja, ale scenka naprawdę fajna.

Napisano
  • Autor

dzięki :)

praca była robiona żeby obczaić jak w praktyce wychodzą pewne rzeczy, min. scene states do renderowania pasow.Realistyczny MB i Dof w poscie. do tego zbakowany FG, co pozwolilo na bardzo szybki render, 3-4min na klatkę. Generalnie chodziło mi tez o to że workflow przebiegał płynnie i żeby nie utknąć w 1 miejscu na dłuższy czas. Stopniowo zacznę się zabierać za trudniejsze rzeczy. mam plan zrealizować jeszcze 2-3 takie króciutkie "animacje" a pozniej cos poważniejszego. dla ciekawostki, wszystkie passy w tiffie zajmują kolo 30gb :)

 

 

zmontowałem tez demoreel'a z jakiś starszych pracek :) jest na stronce w motion

Edytowane przez ttaaddeekk

Napisano

Ok, hmm. Czadowa pracka. Najlepsza w tym wszystkim jest plastyka, podłącz pod to jakąś ideologie i traktaty będą pisać o tym :). No i wszystko dopełnia niezawodna muzyka Depeche Mode. Też idę poszukać szczęki. Gratulacje, pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności