Blooddragon Napisano 4 Wrzesień 2009 Napisano 4 Wrzesień 2009 Zgadzam się z Lewusem apropo 'spuszczania się słodem'. 95% postów w wątkach nie ma żadnej wartości i utrudniają tlyko odnalezienie konkretnych postów. Przyłączyłem się tak dla draki... :D a Ty się Reanimator tak nie wymądrzaj tlyko animuj tam :D
Levus Napisano 4 Wrzesień 2009 Napisano 4 Wrzesień 2009 No ale mądrze się wymądrza:) Blooddragon, widziałem Twojego posta przed edycją, nie schowasz się:p No masz rację, czynników jest wiele, to jasne. Ide po to piwo wreszcie..
Daniel_K Napisano 4 Wrzesień 2009 Napisano 4 Wrzesień 2009 onyks mam pytanie... Czy teksture przygotowywałeś techniką polypaintingu? btw swietny model :)
Gość Marioza Napisano 4 Wrzesień 2009 Napisano 4 Wrzesień 2009 własnie Onyks ponawijaj troche co i jak robiles bo zara kurz po konkursowy opadnie i znikniesz pewnie na aman hehe, ja tak z ciekawosci siem zapytam , w produkcyjnym cyklu ile czasu stukasz takiego zawodnika do gry?, robisz tez texury czy hp i low jedynie?
Gość Morte Napisano 4 Wrzesień 2009 Napisano 4 Wrzesień 2009 jak juz sie taki Q&A pojawiło toz ciekawosci- na ilu poly skończyła sie finalan hp? I czy masz moze jakieś screeny siateczek przed sculptem?
onyks Napisano 4 Wrzesień 2009 Autor Napisano 4 Wrzesień 2009 (edytowane) Daniel_K - do tekstury użyłem wyłącznie photoshopa. Dodam raz jescze że model nie jest "Pro" tylko robiony dla własnej satysfakcji i jestem świadom błędów które popełniłem nie tylko technicznych(te mógłbym wymieniać w nieskończoność) jak i artystycznych (efekt końcowy nie taki jaki chciałem osiągnąć do tego słaba textura czy twarz). Ale niestety musiałem wybierać między dokładnością a możliwością dokończenia modelu na czas. Jeżeli chodzi o pracę na co dzień to krytyka nie jest mi obca a zdanie leada jest na pierwszym miejscu. Lecz tu sam sobie jestem leadem a nie widzę żebym zrobił coś niezgodnego z regulaminem konkursu. Tak nawiasem mówiąc symetria nie zniechęciła sędziów w poprzednim roku;)Ale z tymi uv fakt mogłem lepiej to zrobić Edytowane 4 Wrzesień 2009 przez onyks
onyks Napisano 4 Wrzesień 2009 Autor Napisano 4 Wrzesień 2009 (edytowane) donMario- w pracy robię całą postać począwszy od bazy po tekstury, poprawiam również skina. A ile to zajmuje trudno jest powiedzieć gdyż każda postać przechodzi kilka cykli poprawek zanim można stwierdzić że jest "finalna" a kiedy upłynie odpowiednio dużo czasu poprawia się ją znowu. Morte- całość hp stanęła na jakichś 33,5 mln poligonów. Przesyłam kilka siatek: Jeżeli chodzi o ten model to użwałem Softimage do midpoly i lowpoly-niektórych elementów. UV, normalki i AO w Maxie. Textury photoshop + overlaye z XNormal. Rig + poza w Softimage. Beautyshot i prezentacja w Marmoset,hipoly-ZBrush z pluginami Decimation Master i Subtool Master, retopo w Zbrushu.Co do samego modelu musiałem zrezygnować z paru elementów gdyż wyglądały słabo na alphaie np. łańcuchy przy pasie czy cześć włósów musiała wylecieć gdyż zabrakło trisów. Pozdrawima Edytowane 4 Wrzesień 2009 przez onyks
Gość Marioza Napisano 4 Wrzesień 2009 Napisano 4 Wrzesień 2009 senkju za odp, "33,5 mln poligonów " duuzzo, musze w koncu po 3 latach system postawic bo u mnie czasem, mimo ze nie mam słabego kompa, i przy 500k poly podczas palenia normali zb sie wywala a max dojezdzam do jakis 3 mln w tej chwili :D
onyks Napisano 4 Wrzesień 2009 Autor Napisano 4 Wrzesień 2009 Ja robiłem na 32 bitowym systemie ale Decimation Master czyni cuda;)
Valery Napisano 4 Wrzesień 2009 Napisano 4 Wrzesień 2009 dla mnie rewelacja, ale najbardziej to mi się podoba prezentacja i wciąż niemoge wykombinować jak ustawiłeś światło w Marmoset Enginie, bo wygląda jakby było więcej niż jedno odemnie 5*****
onyks Napisano 4 Wrzesień 2009 Autor Napisano 4 Wrzesień 2009 Valery dzięki - światło to Shady02 environment bez kombinacji.
Reanimator Napisano 4 Wrzesień 2009 Napisano 4 Wrzesień 2009 Oslabia mnie, ze na lowpoly modelach nie widac tego detalu :P Swoja droga teraz zdalem sobie sprawe, ze ten Twoj Slein przypomina mi... Matysa.
onyks Napisano 4 Wrzesień 2009 Autor Napisano 4 Wrzesień 2009 E tam Matys jest ładniejszy.Gdyby nie przedłużyli terminu o tydzień nigdy bym nie zrobił go w low-poly właśnie z tego samego powodu co napisał Reanimator.
onyks Napisano 4 Wrzesień 2009 Autor Napisano 4 Wrzesień 2009 Bo nie dorównuje mu urodą no i że na low-poly nie widać detali-chyba że moje wykonanie jest do d**y.
peter_f Napisano 5 Wrzesień 2009 Napisano 5 Wrzesień 2009 Rewelacyjna robota! Graty fronta! Bardzo zasłużenie!
jameli Napisano 5 Wrzesień 2009 Napisano 5 Wrzesień 2009 Ale fajny :D Przydałby mi się taki w domu do rąbania drwa :D lol Mega postać... Super pomysł i wykonanie - topór wymiata... ;)
komar666 Napisano 5 Wrzesień 2009 Napisano 5 Wrzesień 2009 Bardzo ladne. Daje rade. Tylko "dwa" ALE. Taki zakapior z tasakiem we krwi ma twarzyczke lekko pedziowata :/ a powinien samym spojrzeniem zabijac. I nalezaloby dopiescic texturki, na bardziej odpowiednie dla takiego bysiora co wywija tasakiem jak chinczyki paleczkami.... brud,smrod,rysy,szramy i zgnilizna. Sam model jest swietny! gratuluje
Gość i-riss Napisano 5 Wrzesień 2009 Napisano 5 Wrzesień 2009 kurde, zbyt ładny ten chłoptaś zróbże mu bardziej interesujący portret. bo teraz jego twarz jest taka "cg defaltowa" dlaczego każdy fajter musi mieć pysk jak z men`s health? :) po za tym znasz programy ;)
Reanimator Napisano 5 Wrzesień 2009 Napisano 5 Wrzesień 2009 Nie kazdy. Ta twarz jest wlasnie wylamaniem sie ze stereotypu paskudnej mordy "zabijajacej wzrokiem".
komar666 Napisano 5 Wrzesień 2009 Napisano 5 Wrzesień 2009 jak czasem czytam Twoje "mundre" wypowiedzi to az mnie skurcz lapie ... ...no,wypisz wymaluj twoj avatarek reanimator :D czyli morderca-siepacz z twarzyczka herubinka, hell-yea
Reanimator Napisano 5 Wrzesień 2009 Napisano 5 Wrzesień 2009 (edytowane) Napij sie sake, moze pomoze na ten skurcz. Mialem na mysli to, ze teraz kazda postac jest "bad assowa", grozna i najlepiej z kupa zmarszczek. Konkurs polegal na interpretacji i Onyx zrobil na swoj, odbiegajacy od oryginalu sposob. Chociaz faktem jest, ze tej dla samego charakteru przydaloby sie chociaz zmarszczenie brwi;) Edytowane 5 Wrzesień 2009 przez Reanimator
Konras Napisano 5 Wrzesień 2009 Napisano 5 Wrzesień 2009 Ej no teraz postać na pewno będzie łatwiej trafiała do damskiej części publiczności, swoja droga z ciekawości poszperałem trochę po sieci, aby się dowiedzieć jak ta postać wyglądała w komiksowych wydaniach i pierwsze co mi przyszło do głowy dla współczesnej wersji to twarz w stylu Davida Bovie (http://seattlest.com/attachments/seattle_michael2/Jareth.jpg) :D, zakapior po prostu tutaj by nie pasował...
Gość Marioza Napisano 5 Wrzesień 2009 Napisano 5 Wrzesień 2009 ale pierdzilita z tymi zakapiorami , mało tego wszędzie? choc kazdy moze miec własny punkt widzenia, dla mnie ryjek jest perfekto,
Kris_R Napisano 5 Wrzesień 2009 Napisano 5 Wrzesień 2009 Pewno, że jest perfecto! A tak jak pisze Reanimator... odpowiednie ustawienie postaci i dobra mimika nadałyby groźnego charakteru.
wieslaw_ Napisano 6 Wrzesień 2009 Napisano 6 Wrzesień 2009 Model dla mnie jest git i przyjmuję go ze wszystkimi jego ułomnościami (których nie jest wiele), sam wiem jak jest (deadline vs jakość) ;) Jednocześnie łączę się w bólu z powodu niektórych postów... Pozdro, P.S. Szczególnie podoba mi się high
onyks Napisano 6 Wrzesień 2009 Autor Napisano 6 Wrzesień 2009 (edytowane) Witam wszystkich, dzięki za fronta. Interpretacji Slaine'a było tyle ilu ilustratorów rysowało komiks a nawet więcej. I-riss - nie czytuję Men's Healtha więc podobieństwo jest czysto przypadkowe;). Wiesław- dziękuje za wsparcie , gratuluję ukończenia,życzę powodzenia w finale i trzymam kciuki. Kilka screenów z komiksów: Edytowane 6 Wrzesień 2009 przez onyks
Gość Marioza Napisano 6 Wrzesień 2009 Napisano 6 Wrzesień 2009 kiedys chciałem zrobic sobie Yansa ale w samym jednym komiksie byly tak rozne jego twarze ze łodpusciłem sobie :D, a pan Wiesław tez cos tam wydłubał na ten konkursik? :) no froncik zasłuzony :)
Gość i-riss Napisano 6 Wrzesień 2009 Napisano 6 Wrzesień 2009 nooo onyks, zobacz jaką fajną mordkę ma koleś w komiksie. niby typowy hero, ale jednak pojawiają się tam znaki szczególne. Mi się podoba numer 3 albo ostatni. Dobrze wiesz, że potrafisz modelować, więc podbij level i nadaj trochę charakteru twarzy, czasem wystarczy kilka drobnych zmian.
Reanimator Napisano 6 Wrzesień 2009 Napisano 6 Wrzesień 2009 Pan Wieslaw wydlubal, wydlubal i to bardzo fajnie:)
onyks Napisano 6 Wrzesień 2009 Autor Napisano 6 Wrzesień 2009 I-riss - o tym już pisałem to praca na konkurs, jest już po deadlinie,zmieniłbym twarz i wiele innych rzeczy gdybym miał czas.
Gość i-riss Napisano 6 Wrzesień 2009 Napisano 6 Wrzesień 2009 zycze powodzenia, ja zawsze się czegoś czepiam ;) bardzo fajny model ogólnie
Kuba Napisano 6 Wrzesień 2009 Napisano 6 Wrzesień 2009 Nie ma co dyskutować nad urodą faceta, w każdym komiksie jak widać wygląda inaczej i akurat ta interpretacja pasuje do całości postaci i wygląda moim zdaniem normalnie. Przy okazji gratulacje dla Wiesława, Wiedźmin bardzo mi się podoba.
poiu007 Napisano 7 Wrzesień 2009 Napisano 7 Wrzesień 2009 Gosciu wyglada jak wokalista z Rammstein'a. Jakaś inspiracja może? :D Ogólnie praca spoko
onyks Napisano 7 Wrzesień 2009 Autor Napisano 7 Wrzesień 2009 Nie wzorowałem się na wokaliście Rammstein'a. Początkowo fryzura miała być jak w oryginale, ale podczas robienia lowpoly okazało się że nie wyrobie się w limicie 10000 trójkątów wiec musiałem lekko zmienić design.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się