Skocz do zawartości

Postać 3D: Slaine


onyks

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 88
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość Marioza

własnie Onyks ponawijaj troche co i jak robiles bo zara kurz po konkursowy opadnie i znikniesz pewnie na aman hehe,

ja tak z ciekawosci siem zapytam , w produkcyjnym cyklu ile czasu stukasz takiego zawodnika do gry?, robisz tez texury czy hp i low jedynie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak juz sie taki Q&A pojawiło toz ciekawosci- na ilu poly skończyła sie finalan hp? I czy masz moze jakieś screeny siateczek przed sculptem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daniel_K - do tekstury użyłem wyłącznie photoshopa. Dodam raz jescze że model nie jest "Pro" tylko robiony dla własnej satysfakcji i jestem świadom błędów które popełniłem nie tylko technicznych(te mógłbym wymieniać w nieskończoność) jak i artystycznych (efekt końcowy nie taki jaki chciałem osiągnąć do tego słaba textura czy twarz). Ale niestety musiałem wybierać między dokładnością a możliwością dokończenia modelu na czas. Jeżeli chodzi o pracę na co dzień to krytyka nie jest mi obca a zdanie leada jest na pierwszym miejscu. Lecz tu sam sobie jestem leadem a nie widzę żebym zrobił coś niezgodnego z regulaminem konkursu. Tak nawiasem mówiąc symetria nie zniechęciła sędziów w poprzednim roku;)Ale z tymi uv fakt mogłem lepiej to zrobić

Edytowane przez onyks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

donMario- w pracy robię całą postać począwszy od bazy po tekstury, poprawiam również skina. A ile to zajmuje trudno jest powiedzieć gdyż każda postać przechodzi kilka cykli poprawek zanim można stwierdzić że jest "finalna" a kiedy upłynie odpowiednio dużo czasu poprawia się ją znowu.

Morte- całość hp stanęła na jakichś 33,5 mln poligonów. Przesyłam kilka siatek:

 

siatki.jpg

Jeżeli chodzi o ten model to użwałem Softimage do midpoly i lowpoly-niektórych elementów. UV, normalki i AO w Maxie. Textury photoshop + overlaye z XNormal. Rig + poza w Softimage. Beautyshot i prezentacja w Marmoset,hipoly-ZBrush z pluginami Decimation Master i Subtool Master, retopo w Zbrushu.Co do samego modelu musiałem zrezygnować z paru elementów gdyż wyglądały słabo na alphaie np. łańcuchy przy pasie czy cześć włósów musiała wylecieć gdyż zabrakło trisów. Pozdrawima

Edytowane przez onyks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

senkju za odp, "33,5 mln poligonów " duuzzo, musze w koncu po 3 latach system postawic bo u mnie czasem, mimo ze nie mam słabego kompa, i przy 500k poly podczas palenia normali zb sie wywala a max dojezdzam do jakis 3 mln w tej chwili :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ladne. Daje rade. Tylko "dwa" ALE.

Taki zakapior z tasakiem we krwi ma twarzyczke lekko pedziowata :/ a powinien samym spojrzeniem zabijac.

I nalezaloby dopiescic texturki, na bardziej odpowiednie dla takiego bysiora co wywija tasakiem jak chinczyki paleczkami.... brud,smrod,rysy,szramy i zgnilizna.

Sam model jest swietny! gratuluje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde, zbyt ładny ten chłoptaś zróbże mu bardziej interesujący portret. bo teraz jego twarz jest taka "cg defaltowa"

 

dlaczego każdy fajter musi mieć pysk jak z men`s health? :)

 

po za tym znasz programy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napij sie sake, moze pomoze na ten skurcz.

 

Mialem na mysli to, ze teraz kazda postac jest "bad assowa", grozna i najlepiej z kupa zmarszczek.

Konkurs polegal na interpretacji i Onyx zrobil na swoj, odbiegajacy od oryginalu sposob.

 

Chociaz faktem jest, ze tej dla samego charakteru przydaloby sie chociaz zmarszczenie brwi;)

Edytowane przez Reanimator
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ej no teraz postać na pewno będzie łatwiej trafiała do damskiej części publiczności, swoja droga z ciekawości poszperałem trochę po sieci, aby się dowiedzieć jak ta postać wyglądała w komiksowych wydaniach i pierwsze co mi przyszło do głowy dla współczesnej wersji to twarz w stylu Davida Bovie (http://seattlest.com/attachments/seattle_michael2/Jareth.jpg) :D, zakapior po prostu tutaj by nie pasował...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

ale pierdzilita z tymi zakapiorami , mało tego wszędzie? choc kazdy moze miec własny punkt widzenia, dla mnie ryjek jest perfekto,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Model dla mnie jest git i przyjmuję go ze wszystkimi jego ułomnościami (których nie jest wiele), sam wiem jak jest (deadline vs jakość) ;) Jednocześnie łączę się w bólu z powodu niektórych postów...

 

Pozdro,

 

P.S. Szczególnie podoba mi się high

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, dzięki za fronta. Interpretacji Slaine'a było tyle ilu ilustratorów rysowało komiks a nawet więcej.

I-riss - nie czytuję Men's Healtha więc podobieństwo jest czysto przypadkowe;).

Wiesław- dziękuje za wsparcie , gratuluję ukończenia,życzę powodzenia w finale i trzymam kciuki.

Kilka screenów z komiksów:

slineg1.jpg

slaineglowy.jpg

Edytowane przez onyks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

kiedys chciałem zrobic sobie Yansa ale w samym jednym komiksie byly tak rozne jego twarze ze łodpusciłem sobie :D,

a pan Wiesław tez cos tam wydłubał na ten konkursik? :)

 

no froncik zasłuzony :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nooo onyks, zobacz jaką fajną mordkę ma koleś w komiksie. niby typowy hero, ale jednak pojawiają się tam znaki szczególne. Mi się podoba numer 3 albo ostatni.

Dobrze wiesz, że potrafisz modelować, więc podbij level i nadaj trochę charakteru twarzy, czasem wystarczy kilka drobnych zmian.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co dyskutować nad urodą faceta, w każdym komiksie jak widać wygląda inaczej i akurat ta interpretacja pasuje do całości postaci i wygląda moim zdaniem normalnie. Przy okazji gratulacje dla Wiesława, Wiedźmin bardzo mi się podoba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wzorowałem się na wokaliście Rammstein'a. Początkowo fryzura miała być jak w oryginale, ale podczas robienia lowpoly okazało się że nie wyrobie się w limicie 10000 trójkątów wiec musiałem lekko zmienić design.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności