Skocz do zawartości

postać (?) 3d: gargulec


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

001.jpg

 

 

002.jpg

 

 

003.jpg

 

narazie 2438 tris, będzie jeszcze trochę, ale niedużo więcej - szpony na skrzydłach, w zasadzie model jest skończony, w tej chwili mapowanie in progress, będą 2x512x512 (jedna z kanałem alpha)

 

tu jest koncept by Marcin Bielenin aka Onyx:

 

 

concept.jpg

 

  • Odpowiedzi 48
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

mi nie pasie polaczenie nog z torsem - cienkie jakies - jak u robota jakiego - a gdzie tam miejsce na miesnie i sciegna niczym postronki??

 

pozdrawiam - a tak w ogole - spox

Napisano

ftorek & darkelf: trochę poprawiłem te nogi, ale kto powiedział że tam mają być jakieś mięśnie? Gargulec to jest kamienny element architektoniczny. A ten będzie tylko trochę ożywiony, na tyle by zrobić krzywdę graczowi :D

 

giorgione: w życiu nie widziałem komiksu Tomb Raider :) nie wiem, może Onyx widział.

Napisano

Taki sam efekt byś osiągną nakładając na ten model jedna teksture np. 256x256 stajlowaną - mapingiem box :) bo na texturce nic nie uszczegółowiłeś no może troche skrzydła

Napisano

Rafał: Nie wydaje mi się.

 

Kris_R: wiem, będzie. To w zasadzie jest baza kamienia. na tym będę jeszcze podmalowywać. Przecież to ciągle jest wip.

Napisano

Model oceniam pozytywnie, aczkolwiek jak na monstrum latajace ma zbyt rozbudowane grabie. Jak by biedak dzwigał taką masę mięsa na rękach? :P I sluchaj sie kolegów, jak mówia, żebys najpierw się zasymulowaniem kształtu zajął przy robieniu tekstury, światłocienia troche. Kamień dodasz sobie na końcu, zapodaj np multiply z tekstura kamienia czy coś w tym stylu

Napisano

no... much better - podmalowane texturki wygladaja duzo lepiej :D

 

ale teraz wyszlo ze skrzydla sa zupelnie plaskie - nie byloby lepiej je juz troche wygiac na etapie modelowania??

 

a i jeszcze - wogole mi nie pasuje \'nadgarstek\' - czyli laczenie dloni z przedramieniem - jest zdecydowanie zbyt grube moim zdaniem - na refce masz wyraznie to zarysowane - a u ciebie - idzie jedna gruba \'rura\' za przeproszeniem

Napisano

a no i widzisz - teeraz glowa malo wyraznie sie odcina na tle skrzydel - moze skrzydla pusc w innym kolorze?? (odcieniu??)

 

a tak ogoolennie - superek

Napisano

no wlasnie - ale jak ustawisz je koscmi - do pozycji \'wyjsciowej\' to ci sie juz texturka troche rozjedzie - a gdybys je wczesniej troche wygial i dopiero otexturowal - moze to rozjechanie byloby mniejsze - ja bym przynajmniej tak zrobil :D

 

pozdrawiam i do uslug

ftorrrek

Napisano

juz 2gi raz widze ten motyw trawki na kamyczkach ;)... ale jak na kamiennego... no coz, mogles sie bardziej z tekstura postarac, poszedles troche na skroty :D... ale i tak jest ok.

Napisano

ja nawet nie wiem za bardzo co to jest low-poly

myslalem ze mozna dsc mesch smoota

 

dobra konczto bo mi sie podoba i chce se na tapetke walnac!!

Napisano

hłe hłe textura. dajcie biedakowi (czyt. mi właśnie) spokój :) Ale ok, wiem że mogłaby wyglądać lepiej, jednak jeżeli porównać mojego potworka do np jednego z bossów z Legacy of Kain: Defiance (konkretnie to takiego kamiennego posągu \'anioła\' z mieczem) to jednak mój gargulec wygląda IMHO lepiej. Zatem nie jest aż tak źle :)

 

Low-poly to obiekt do gry. W grze im mniej ścianek tym lepiej, szybciej będzie wszystko chodzić, mniej wierzchołków do podpinania pod kości (to też wpływa na prędkość enginu) A co do tapetki to spoko, mam zamiar zrobić jedna z nim w roli główniej :) tylko czasu jakby mało...

Napisano

Dlatego tak jest bo te modele nie są w tej chwili najważniejsze. teraz robię teren. A sześćdziesiąt lat to całkiem niezły wynik hehe. Co do czasu to zależy - borderliner w tej chwili czeka na texturkę (aż teren skończę), a jeżeli policzyć łącznie modelowanie i mapowanie to około 6 - 7h. Texturki robię trochę dłużej bo nie mam wprawy, ot co.

 

Po prostu jest nas w teamie 4 w porywach do 5 osób. I to jest tylko hobby. Niemniej cały czas do przodu :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności