Napisano 7 Kwiecień 200420 l narazie 2438 tris, będzie jeszcze trochę, ale niedużo więcej - szpony na skrzydłach, w zasadzie model jest skończony, w tej chwili mapowanie in progress, będą 2x512x512 (jedna z kanałem alpha) tu jest koncept by Marcin Bielenin aka Onyx:
Napisano 8 Kwiecień 200420 l Jak dla mnie to troche za bardzo LP szcegolnie na glowie...ale jezeli to do gry to OKI Pewnie duzo dadza teksturki...
Napisano 8 Kwiecień 200420 l Autor Jeszcze parę tweaków tu i ówdzie, połowa modelu już jest zunwrapowana, texturki wkrótce. Dzięki za reply.
Napisano 8 Kwiecień 200420 l mi nie pasie polaczenie nog z torsem - cienkie jakies - jak u robota jakiego - a gdzie tam miejsce na miesnie i sciegna niczym postronki?? pozdrawiam - a tak w ogole - spox
Napisano 8 Kwiecień 200420 l Widzę tu wpływy komiksu tomb raider:D no i ciężko powiedzieć coś o obiekcie bez tekstur - wiec nic nie powiem:p tylko poczekam:D Pozdr Giorgione
Napisano 8 Kwiecień 200420 l Autor ftorek & darkelf: trochę poprawiłem te nogi, ale kto powiedział że tam mają być jakieś mięśnie? Gargulec to jest kamienny element architektoniczny. A ten będzie tylko trochę ożywiony, na tyle by zrobić krzywdę graczowi :D giorgione: w życiu nie widziałem komiksu Tomb Raider :) nie wiem, może Onyx widział.
Napisano 25 Kwiecień 200420 l Autor rozumiem że piszesz że zjebał*m. To napiszcie mi jak miałem zrobić texturę kamieni hehe, ale ok, jak się nie podoba to trudno :(
Napisano 26 Kwiecień 200420 l Taki sam efekt byś osiągną nakładając na ten model jedna teksture np. 256x256 stajlowaną - mapingiem box :) bo na texturce nic nie uszczegółowiłeś no może troche skrzydła
Napisano 26 Kwiecień 200420 l więcej światłocienia połóż na teksturze! nie bój się :) W real timie to normalka
Napisano 26 Kwiecień 200420 l Autor Rafał: Nie wydaje mi się. Kris_R: wiem, będzie. To w zasadzie jest baza kamienia. na tym będę jeszcze podmalowywać. Przecież to ciągle jest wip.
Napisano 26 Kwiecień 200420 l Model oceniam pozytywnie, aczkolwiek jak na monstrum latajace ma zbyt rozbudowane grabie. Jak by biedak dzwigał taką masę mięsa na rękach? :P I sluchaj sie kolegów, jak mówia, żebys najpierw się zasymulowaniem kształtu zajął przy robieniu tekstury, światłocienia troche. Kamień dodasz sobie na końcu, zapodaj np multiply z tekstura kamienia czy coś w tym stylu
Napisano 26 Kwiecień 200420 l dokladnie jak vaphell moowi - ja bym tak zrobil w kazdym razie :D moze sprooboj sobie wypiec mape swiatla - to ci mocno pomoze
Napisano 26 Kwiecień 200420 l Autor thx. Trochę podmalowałem światełka w shopie, ale może bake faktycznie lepiej wyjdzie. Postaram się jutro pokazać updacik. Dzięki.
Napisano 27 Kwiecień 200420 l Autor Trochę podmalowałem texturki, screenshocik+texturesheets później, teraz mały fly-around: link here DivX 5.02, 4,62MB
Napisano 27 Kwiecień 200420 l no... much better - podmalowane texturki wygladaja duzo lepiej :D ale teraz wyszlo ze skrzydla sa zupelnie plaskie - nie byloby lepiej je juz troche wygiac na etapie modelowania?? a i jeszcze - wogole mi nie pasuje \'nadgarstek\' - czyli laczenie dloni z przedramieniem - jest zdecydowanie zbyt grube moim zdaniem - na refce masz wyraznie to zarysowane - a u ciebie - idzie jedna gruba \'rura\' za przeproszeniem
Napisano 27 Kwiecień 200420 l a no i widzisz - teeraz glowa malo wyraznie sie odcina na tle skrzydel - moze skrzydla pusc w innym kolorze?? (odcieniu??) a tak ogoolennie - superek
Napisano 27 Kwiecień 200420 l Autor Co ja bym bez Ciebie zrobił :) dzięki za porady (i to nie jest ironia) Edit: jeżeli chodzi o skrzydła - ustawię je kośćmi.
Napisano 28 Kwiecień 200420 l no wlasnie - ale jak ustawisz je koscmi - do pozycji \'wyjsciowej\' to ci sie juz texturka troche rozjedzie - a gdybys je wczesniej troche wygial i dopiero otexturowal - moze to rozjechanie byloby mniejsze - ja bym przynajmniej tak zrobil :D pozdrawiam i do uslug ftorrrek
Napisano 28 Kwiecień 200420 l Autor Co do texturki to wiem że się rozjedzie. Zresztą przy animacji i tak te skrzydełka trochę złożę bo będą przeszkadzały przy chodzeniu :)
Napisano 2 Maj 200420 l Jeśli to ma być kamienny gargulec to nie pasują zbytnio te poszarpane skrzydla.
Napisano 2 Maj 200420 l Autor heh, już druga osoba mi na to zwróciła uwagę :) pewnie to poprawię. thx
Napisano 3 Maj 200420 l juz 2gi raz widze ten motyw trawki na kamyczkach ;)... ale jak na kamiennego... no coz, mogles sie bardziej z tekstura postarac, poszedles troche na skroty :D... ale i tak jest ok.
Napisano 11 Maj 200420 l ja bym mu dal troche mesh suta (smoota) bo troche kanciaty ale wiem ze to posag ale sprubuj
Napisano 11 Maj 200420 l Empik, do modeli low-poly nie można dodawać od tak sobie mesh smootha... Tu się liczy każda ścianka!
Napisano 12 Maj 200420 l ja nawet nie wiem za bardzo co to jest low-poly myslalem ze mozna dsc mesch smoota dobra konczto bo mi sie podoba i chce se na tapetke walnac!!
Napisano 12 Maj 200420 l low-poly to taki obiekt, co ma malo polygonow (znaczy kanciasty byc musi ;) ). A sam posąg spoko, tylko ta tekstura...
Napisano 12 Maj 200420 l Autor hłe hłe textura. dajcie biedakowi (czyt. mi właśnie) spokój :) Ale ok, wiem że mogłaby wyglądać lepiej, jednak jeżeli porównać mojego potworka do np jednego z bossów z Legacy of Kain: Defiance (konkretnie to takiego kamiennego posągu \'anioła\' z mieczem) to jednak mój gargulec wygląda IMHO lepiej. Zatem nie jest aż tak źle :) Low-poly to obiekt do gry. W grze im mniej ścianek tym lepiej, szybciej będzie wszystko chodzić, mniej wierzchołków do podpinania pod kości (to też wpływa na prędkość enginu) A co do tapetki to spoko, mam zamiar zrobić jedna z nim w roli główniej :) tylko czasu jakby mało...
Napisano 27 Czerwiec 200420 l MOdel fajny, ale faktura kamienia mnie nie przekonuje. Popracuj nad tym bo to moze byc fajna pracka! Pozdrawiam!
Napisano 27 Czerwiec 200420 l MOdel fajny, ale faktura kamienia mnie nie przekonuje. Popracuj nad tym bo to moze byc fajna pracka! Pozdrawiam!
Napisano 30 Czerwiec 200420 l Ile ty robisz taki jedne model do gry?? Bo w takim tempie to wasza gra chyab powstaine za lat nasciedziesiat...
Napisano 1 Lipiec 200420 l Autor Dlatego tak jest bo te modele nie są w tej chwili najważniejsze. teraz robię teren. A sześćdziesiąt lat to całkiem niezły wynik hehe. Co do czasu to zależy - borderliner w tej chwili czeka na texturkę (aż teren skończę), a jeżeli policzyć łącznie modelowanie i mapowanie to około 6 - 7h. Texturki robię trochę dłużej bo nie mam wprawy, ot co. Po prostu jest nas w teamie 4 w porywach do 5 osób. I to jest tylko hobby. Niemniej cały czas do przodu :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto