Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

001.jpg

 

 

002.jpg

 

 

003.jpg

 

narazie 2438 tris, będzie jeszcze trochę, ale niedużo więcej - szpony na skrzydłach, w zasadzie model jest skończony, w tej chwili mapowanie in progress, będą 2x512x512 (jedna z kanałem alpha)

 

tu jest koncept by Marcin Bielenin aka Onyx:

 

 

concept.jpg

 

  • Odpowiedzi 48
  • Wyświetleń 4,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jak dla mnie to troche za bardzo LP szcegolnie na glowie...ale jezeli to do gry to OKI Pewnie duzo dadza teksturki...

 

Napisano
  • Autor

Jeszcze parę tweaków tu i ówdzie, połowa modelu już jest zunwrapowana, texturki wkrótce. Dzięki za reply.

Napisano

mi nie pasie polaczenie nog z torsem - cienkie jakies - jak u robota jakiego - a gdzie tam miejsce na miesnie i sciegna niczym postronki??

 

pozdrawiam - a tak w ogole - spox

Napisano

Widzę tu wpływy komiksu tomb raider:D

no i ciężko powiedzieć coś o obiekcie bez tekstur - wiec nic nie powiem:p tylko poczekam:D

Pozdr

Giorgione

Napisano
  • Autor

ftorek & darkelf: trochę poprawiłem te nogi, ale kto powiedział że tam mają być jakieś mięśnie? Gargulec to jest kamienny element architektoniczny. A ten będzie tylko trochę ożywiony, na tyle by zrobić krzywdę graczowi :D

 

giorgione: w życiu nie widziałem komiksu Tomb Raider :) nie wiem, może Onyx widział.

Napisano
  • Autor

rozumiem że piszesz że zjebał*m. To napiszcie mi jak miałem zrobić texturę kamieni hehe, ale ok, jak się nie podoba to trudno :(

Napisano

Taki sam efekt byś osiągną nakładając na ten model jedna teksture np. 256x256 stajlowaną - mapingiem box :) bo na texturce nic nie uszczegółowiłeś no może troche skrzydła

Napisano

więcej światłocienia połóż na teksturze! nie bój się :) W real timie to normalka

Napisano
  • Autor

Rafał: Nie wydaje mi się.

 

Kris_R: wiem, będzie. To w zasadzie jest baza kamienia. na tym będę jeszcze podmalowywać. Przecież to ciągle jest wip.

Napisano

Model oceniam pozytywnie, aczkolwiek jak na monstrum latajace ma zbyt rozbudowane grabie. Jak by biedak dzwigał taką masę mięsa na rękach? :P I sluchaj sie kolegów, jak mówia, żebys najpierw się zasymulowaniem kształtu zajął przy robieniu tekstury, światłocienia troche. Kamień dodasz sobie na końcu, zapodaj np multiply z tekstura kamienia czy coś w tym stylu

Napisano

dokladnie jak vaphell moowi - ja bym tak zrobil w kazdym razie :D

 

moze sprooboj sobie wypiec mape swiatla - to ci mocno pomoze

Napisano
  • Autor

thx. Trochę podmalowałem światełka w shopie, ale może bake faktycznie lepiej wyjdzie. Postaram się jutro pokazać updacik. Dzięki.

Napisano
  • Autor

Trochę podmalowałem texturki, screenshocik+texturesheets później, teraz mały fly-around:

 

link here

 

DivX 5.02, 4,62MB

Napisano

no... much better - podmalowane texturki wygladaja duzo lepiej :D

 

ale teraz wyszlo ze skrzydla sa zupelnie plaskie - nie byloby lepiej je juz troche wygiac na etapie modelowania??

 

a i jeszcze - wogole mi nie pasuje \'nadgarstek\' - czyli laczenie dloni z przedramieniem - jest zdecydowanie zbyt grube moim zdaniem - na refce masz wyraznie to zarysowane - a u ciebie - idzie jedna gruba \'rura\' za przeproszeniem

Napisano

a no i widzisz - teeraz glowa malo wyraznie sie odcina na tle skrzydel - moze skrzydla pusc w innym kolorze?? (odcieniu??)

 

a tak ogoolennie - superek

Napisano
  • Autor

Co ja bym bez Ciebie zrobił :) dzięki za porady (i to nie jest ironia)

 

Edit: jeżeli chodzi o skrzydła - ustawię je kośćmi.

 

Napisano

no wlasnie - ale jak ustawisz je koscmi - do pozycji \'wyjsciowej\' to ci sie juz texturka troche rozjedzie - a gdybys je wczesniej troche wygial i dopiero otexturowal - moze to rozjechanie byloby mniejsze - ja bym przynajmniej tak zrobil :D

 

pozdrawiam i do uslug

ftorrrek

Napisano
  • Autor

Co do texturki to wiem że się rozjedzie. Zresztą przy animacji i tak te skrzydełka trochę złożę bo będą przeszkadzały przy chodzeniu :)

Napisano

Jeśli to ma być kamienny gargulec to nie pasują zbytnio te poszarpane skrzydla.

Napisano

juz 2gi raz widze ten motyw trawki na kamyczkach ;)... ale jak na kamiennego... no coz, mogles sie bardziej z tekstura postarac, poszedles troche na skroty :D... ale i tak jest ok.

Napisano

ja bym mu dal troche mesh suta (smoota)

bo troche kanciaty ale wiem ze to posag ale sprubuj

Napisano

Empik, do modeli low-poly nie można dodawać od tak sobie mesh smootha... Tu się liczy każda ścianka!

Napisano

ja nawet nie wiem za bardzo co to jest low-poly

myslalem ze mozna dsc mesch smoota

 

dobra konczto bo mi sie podoba i chce se na tapetke walnac!!

Napisano

low-poly to taki obiekt, co ma malo polygonow (znaczy kanciasty byc musi ;) ). A sam posąg spoko, tylko ta tekstura...

Napisano
  • Autor

hłe hłe textura. dajcie biedakowi (czyt. mi właśnie) spokój :) Ale ok, wiem że mogłaby wyglądać lepiej, jednak jeżeli porównać mojego potworka do np jednego z bossów z Legacy of Kain: Defiance (konkretnie to takiego kamiennego posągu \'anioła\' z mieczem) to jednak mój gargulec wygląda IMHO lepiej. Zatem nie jest aż tak źle :)

 

Low-poly to obiekt do gry. W grze im mniej ścianek tym lepiej, szybciej będzie wszystko chodzić, mniej wierzchołków do podpinania pod kości (to też wpływa na prędkość enginu) A co do tapetki to spoko, mam zamiar zrobić jedna z nim w roli główniej :) tylko czasu jakby mało...

Napisano

MOdel fajny, ale faktura kamienia mnie nie przekonuje. Popracuj nad tym bo to moze byc fajna pracka!

 

Pozdrawiam!

Napisano

MOdel fajny, ale faktura kamienia mnie nie przekonuje. Popracuj nad tym bo to moze byc fajna pracka!

 

Pozdrawiam!

Napisano

Ile ty robisz taki jedne model do gry?? Bo w takim tempie to wasza gra chyab powstaine za lat nasciedziesiat...

Napisano
  • Autor

Dlatego tak jest bo te modele nie są w tej chwili najważniejsze. teraz robię teren. A sześćdziesiąt lat to całkiem niezły wynik hehe. Co do czasu to zależy - borderliner w tej chwili czeka na texturkę (aż teren skończę), a jeżeli policzyć łącznie modelowanie i mapowanie to około 6 - 7h. Texturki robię trochę dłużej bo nie mam wprawy, ot co.

 

Po prostu jest nas w teamie 4 w porywach do 5 osób. I to jest tylko hobby. Niemniej cały czas do przodu :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności