_michal Napisano 7 Kwiecień 2004 Share Napisano 7 Kwiecień 2004 narazie 2438 tris, będzie jeszcze trochę, ale niedużo więcej - szpony na skrzydłach, w zasadzie model jest skończony, w tej chwili mapowanie in progress, będą 2x512x512 (jedna z kanałem alpha) tu jest koncept by Marcin Bielenin aka Onyx: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 8 Kwiecień 2004 Share Napisano 8 Kwiecień 2004 Obrazki tak średnio działają :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 8 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 8 Kwiecień 2004 sorry, serv czasem pada :) tak bywa, teraz jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chris Napisano 8 Kwiecień 2004 Share Napisano 8 Kwiecień 2004 Model dobry, ale poczekam na teksturki... :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Archangel Napisano 8 Kwiecień 2004 Share Napisano 8 Kwiecień 2004 Jak dla mnie to troche za bardzo LP szcegolnie na glowie...ale jezeli to do gry to OKI Pewnie duzo dadza teksturki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 8 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 8 Kwiecień 2004 Jeszcze parę tweaków tu i ówdzie, połowa modelu już jest zunwrapowana, texturki wkrótce. Dzięki za reply. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ftorek Napisano 8 Kwiecień 2004 Share Napisano 8 Kwiecień 2004 mi nie pasie polaczenie nog z torsem - cienkie jakies - jak u robota jakiego - a gdzie tam miejsce na miesnie i sciegna niczym postronki?? pozdrawiam - a tak w ogole - spox Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkelf Napisano 8 Kwiecień 2004 Share Napisano 8 Kwiecień 2004 taa prawda co ftorek prawi, czekam glownie na tekstury... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
giorgione Napisano 8 Kwiecień 2004 Share Napisano 8 Kwiecień 2004 Widzę tu wpływy komiksu tomb raider:D no i ciężko powiedzieć coś o obiekcie bez tekstur - wiec nic nie powiem:p tylko poczekam:D Pozdr Giorgione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 8 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 8 Kwiecień 2004 ftorek & darkelf: trochę poprawiłem te nogi, ale kto powiedział że tam mają być jakieś mięśnie? Gargulec to jest kamienny element architektoniczny. A ten będzie tylko trochę ożywiony, na tyle by zrobić krzywdę graczowi :D giorgione: w życiu nie widziałem komiksu Tomb Raider :) nie wiem, może Onyx widział. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 25 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 25 Kwiecień 2004 texturki in progress: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ftorek Napisano 25 Kwiecień 2004 Share Napisano 25 Kwiecień 2004 no nie wiem - mnie nie przkonuje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 25 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 25 Kwiecień 2004 :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pablo Napisano 25 Kwiecień 2004 Share Napisano 25 Kwiecień 2004 Texturki zjeb****es pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 25 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 25 Kwiecień 2004 rozumiem że piszesz że zjebał*m. To napiszcie mi jak miałem zrobić texturę kamieni hehe, ale ok, jak się nie podoba to trudno :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafal Napisano 26 Kwiecień 2004 Share Napisano 26 Kwiecień 2004 Taki sam efekt byś osiągną nakładając na ten model jedna teksture np. 256x256 stajlowaną - mapingiem box :) bo na texturce nic nie uszczegółowiłeś no może troche skrzydła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris_R Napisano 26 Kwiecień 2004 Share Napisano 26 Kwiecień 2004 więcej światłocienia połóż na teksturze! nie bój się :) W real timie to normalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 26 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 26 Kwiecień 2004 Rafał: Nie wydaje mi się. Kris_R: wiem, będzie. To w zasadzie jest baza kamienia. na tym będę jeszcze podmalowywać. Przecież to ciągle jest wip. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkelf Napisano 26 Kwiecień 2004 Share Napisano 26 Kwiecień 2004 tez tak tego nie widzialem... wszystko powiedziane przez poprzednikow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vaphell Napisano 26 Kwiecień 2004 Share Napisano 26 Kwiecień 2004 Model oceniam pozytywnie, aczkolwiek jak na monstrum latajace ma zbyt rozbudowane grabie. Jak by biedak dzwigał taką masę mięsa na rękach? :P I sluchaj sie kolegów, jak mówia, żebys najpierw się zasymulowaniem kształtu zajął przy robieniu tekstury, światłocienia troche. Kamień dodasz sobie na końcu, zapodaj np multiply z tekstura kamienia czy coś w tym stylu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 26 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 26 Kwiecień 2004 hehe, może i racja. dzięki za posty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ftorek Napisano 26 Kwiecień 2004 Share Napisano 26 Kwiecień 2004 dokladnie jak vaphell moowi - ja bym tak zrobil w kazdym razie :D moze sprooboj sobie wypiec mape swiatla - to ci mocno pomoze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 26 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 26 Kwiecień 2004 thx. Trochę podmalowałem światełka w shopie, ale może bake faktycznie lepiej wyjdzie. Postaram się jutro pokazać updacik. Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rdo Napisano 26 Kwiecień 2004 Share Napisano 26 Kwiecień 2004 robi wrażenie :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 27 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 27 Kwiecień 2004 Trochę podmalowałem texturki, screenshocik+texturesheets później, teraz mały fly-around: link here DivX 5.02, 4,62MB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ftorek Napisano 27 Kwiecień 2004 Share Napisano 27 Kwiecień 2004 no... much better - podmalowane texturki wygladaja duzo lepiej :D ale teraz wyszlo ze skrzydla sa zupelnie plaskie - nie byloby lepiej je juz troche wygiac na etapie modelowania?? a i jeszcze - wogole mi nie pasuje \'nadgarstek\' - czyli laczenie dloni z przedramieniem - jest zdecydowanie zbyt grube moim zdaniem - na refce masz wyraznie to zarysowane - a u ciebie - idzie jedna gruba \'rura\' za przeproszeniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 27 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 27 Kwiecień 2004 Z tym nadgarstkiem masz rację. Shame on me... Tymczasem obrazek: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ftorek Napisano 27 Kwiecień 2004 Share Napisano 27 Kwiecień 2004 a no i widzisz - teeraz glowa malo wyraznie sie odcina na tle skrzydel - moze skrzydla pusc w innym kolorze?? (odcieniu??) a tak ogoolennie - superek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 27 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 27 Kwiecień 2004 Co ja bym bez Ciebie zrobił :) dzięki za porady (i to nie jest ironia) Edit: jeżeli chodzi o skrzydła - ustawię je kośćmi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ftorek Napisano 28 Kwiecień 2004 Share Napisano 28 Kwiecień 2004 no wlasnie - ale jak ustawisz je koscmi - do pozycji \'wyjsciowej\' to ci sie juz texturka troche rozjedzie - a gdybys je wczesniej troche wygial i dopiero otexturowal - moze to rozjechanie byloby mniejsze - ja bym przynajmniej tak zrobil :D pozdrawiam i do uslug ftorrrek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 28 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 28 Kwiecień 2004 Co do texturki to wiem że się rozjedzie. Zresztą przy animacji i tak te skrzydełka trochę złożę bo będą przeszkadzały przy chodzeniu :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 2 Maj 2004 Autor Share Napisano 2 Maj 2004 i to by było na tyle: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 2 Maj 2004 Autor Share Napisano 2 Maj 2004 i jeszcze jeden (słupek jest tymczasowy): Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Raven Napisano 2 Maj 2004 Share Napisano 2 Maj 2004 Jeśli to ma być kamienny gargulec to nie pasują zbytnio te poszarpane skrzydla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 2 Maj 2004 Autor Share Napisano 2 Maj 2004 heh, już druga osoba mi na to zwróciła uwagę :) pewnie to poprawię. thx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Anonymous Napisano 3 Maj 2004 Share Napisano 3 Maj 2004 juz 2gi raz widze ten motyw trawki na kamyczkach ;)... ale jak na kamiennego... no coz, mogles sie bardziej z tekstura postarac, poszedles troche na skroty :D... ale i tak jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkelf Napisano 3 Maj 2004 Share Napisano 3 Maj 2004 to bylem ja ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
empik Napisano 11 Maj 2004 Share Napisano 11 Maj 2004 ja bym mu dal troche mesh suta (smoota) bo troche kanciaty ale wiem ze to posag ale sprubuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chris Napisano 11 Maj 2004 Share Napisano 11 Maj 2004 Empik, do modeli low-poly nie można dodawać od tak sobie mesh smootha... Tu się liczy każda ścianka! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkelf Napisano 11 Maj 2004 Share Napisano 11 Maj 2004 cenna rada chris! :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
empik Napisano 12 Maj 2004 Share Napisano 12 Maj 2004 ja nawet nie wiem za bardzo co to jest low-poly myslalem ze mozna dsc mesch smoota dobra konczto bo mi sie podoba i chce se na tapetke walnac!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mulczas Napisano 12 Maj 2004 Share Napisano 12 Maj 2004 low-poly to taki obiekt, co ma malo polygonow (znaczy kanciasty byc musi ;) ). A sam posąg spoko, tylko ta tekstura... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 12 Maj 2004 Autor Share Napisano 12 Maj 2004 hłe hłe textura. dajcie biedakowi (czyt. mi właśnie) spokój :) Ale ok, wiem że mogłaby wyglądać lepiej, jednak jeżeli porównać mojego potworka do np jednego z bossów z Legacy of Kain: Defiance (konkretnie to takiego kamiennego posągu \'anioła\' z mieczem) to jednak mój gargulec wygląda IMHO lepiej. Zatem nie jest aż tak źle :) Low-poly to obiekt do gry. W grze im mniej ścianek tym lepiej, szybciej będzie wszystko chodzić, mniej wierzchołków do podpinania pod kości (to też wpływa na prędkość enginu) A co do tapetki to spoko, mam zamiar zrobić jedna z nim w roli główniej :) tylko czasu jakby mało... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muhaho Napisano 27 Czerwiec 2004 Share Napisano 27 Czerwiec 2004 MOdel fajny, ale faktura kamienia mnie nie przekonuje. Popracuj nad tym bo to moze byc fajna pracka! Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muhaho Napisano 27 Czerwiec 2004 Share Napisano 27 Czerwiec 2004 MOdel fajny, ale faktura kamienia mnie nie przekonuje. Popracuj nad tym bo to moze byc fajna pracka! Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dr. eA Napisano 30 Czerwiec 2004 Share Napisano 30 Czerwiec 2004 Chyba to czego brakuje nazywa sie \"bump\":) Think about it. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 30 Czerwiec 2004 Autor Share Napisano 30 Czerwiec 2004 owszem, ale jak narazie nasz engine nie supportuje bumpa :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Por@szek Napisano 30 Czerwiec 2004 Share Napisano 30 Czerwiec 2004 Ile ty robisz taki jedne model do gry?? Bo w takim tempie to wasza gra chyab powstaine za lat nasciedziesiat... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 1 Lipiec 2004 Autor Share Napisano 1 Lipiec 2004 Dlatego tak jest bo te modele nie są w tej chwili najważniejsze. teraz robię teren. A sześćdziesiąt lat to całkiem niezły wynik hehe. Co do czasu to zależy - borderliner w tej chwili czeka na texturkę (aż teren skończę), a jeżeli policzyć łącznie modelowanie i mapowanie to około 6 - 7h. Texturki robię trochę dłużej bo nie mam wprawy, ot co. Po prostu jest nas w teamie 4 w porywach do 5 osób. I to jest tylko hobby. Niemniej cały czas do przodu :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się