Temporal Napisano 12 Październik 2009 Napisano 12 Październik 2009 Leru ale to jest stary model infestora. Wogole wedlug tego co glosi blizz to te batlle reporty sa przestarzale i wiele sie zmienilo pod wzgledem graficznym. Co do samego wraitha to naprawde fajnie wyszedl. Jestem wielkim fanem SC i naprawde lubie takie fanowskie modeliki. Wsumie na zergow sie najmilem patrzy ale dobry terranski "mech" nie jest zly. Oby tak dalej. Co do cloaku to mysle ze tutaj trzeba pojechac maksymalnie z postprodukcja bo nie ma sensu probowac osiagnac taki efekt z czystego renderu. PS. Ogolnie juz mialem darowac sobie pisanie na tym forum bo troche dziecinada i naiwnosc nie ktorych zaczela mnie strasznie irytowac no i ten poziom zmierzajacy do CG talk no ale fajny topic to bede sledzil i czasami komenta skrobne.
Leru Napisano 12 Październik 2009 Napisano 12 Październik 2009 No tak, Dustin Browder sam mówi, że to nadal WIP ;)
bbandi Napisano 12 Październik 2009 Autor Napisano 12 Październik 2009 (edytowane) No dzięki za komenty: Leru - całkiem fajny filmik, można obejżeć Temporal - już znalazłem sposób na cloacka:) ale nie będę wyjawiał będzie to w sumie w vrayu ale photoshop też odegra kluczową rolę poki co myślę że wygląda to całkiem nieźle, ale chcę pojechac maksymalnie tak żeby to "dało kopa" jeszcze w tym tygodniu model z texturką się pojawi, a z cloackiem to nie wiem kiedy ale już na 100% w FW będzie jeszcze dam znać. Jako że jesteście fanami SC tak jak i ja, to będę się starał was nie zawieść tak jak wszystkich ślędzących moje postępy... Edytowane 12 Październik 2009 przez bbandi
indian Napisano 14 Październik 2009 Napisano 14 Październik 2009 no ładnie ładnie, tylko i wyłącznie nie podoba mi się ta fioletowa sprężyna na dole. pozdr.
Đraven Napisano 14 Październik 2009 Napisano 14 Październik 2009 No no nieźle sobie poradziłeś ;) sprężyna też mi się nie podoba, i może całość wygląda za mało metalicznie (spróbuj może pobawić się reflection ;) ale oprócz tego fajnie wyszło
Raju Napisano 14 Październik 2009 Napisano 14 Październik 2009 Mi troche nie pasuja tekstury na tych cylindrowych elementach, troche za delikatnie sie odznaczaja. Poza tym mi sie podoba :)
bbandi Napisano 14 Październik 2009 Autor Napisano 14 Październik 2009 Dzięki za komenty: Indian - to nie sprężyna tylko generator kamuflażu:) (w żeczywistości to są sphery na modelu) będą zrobione w PS-ie (zrobie tak żeby nie raziło:)) Draven - już metalizacji nie bedę robił bo robie juz w photoshopie prezentacje;) (już jakiś czas robie bo sie wkręciłem i teraz bym musiał wszystko od poczatku a w PS-e to też trzeba posiedzieć) Raju - możliwe że by to inaczej troszke wyglądało jakby zmienić kontrast ale jade już z koksem. Ogólnie fajnie że się wam podoba, jeszcze w tym tygodniu pojawi się prezentacja w FW. P.S Jak złapię cug to moze zrobię jeszcze jedna prezentację no ale narazie to nie mam czasu (praca w tygodniu/szkoła na łikendzie:/).pozdro
bbandi Napisano 17 Październik 2009 Autor Napisano 17 Październik 2009 (edytowane) Prace przeniosłem tutaj z FW bo pewnie będą poprawki:) czekam na sugestie. Aha dzięki psdmag za wskazówki:). bo plecialo z Twoim postem. Edytowane 17 Październik 2009 przez bbandi
Temporal Napisano 17 Październik 2009 Napisano 17 Październik 2009 Bez obrazy ale o ile sam model mi sie bardzo podoba to juz tekstury i render nie bardzo. W przypadku infestora bylo tak samo model spoko ale reszta odstawala od .... hmm reszty :P tekstura (diff) jest taka losowa bez przemyslenia nie wyglada na metal jakis ewentualny brud zatarcia powinny sie jakos logicznie rozmiescic shader oprocz diffa chyba nic innego nie ma brakuje jakiegos reflecta moze nawet i glossy dla ciekawszego rezulatu teraz to troche oldscholowo wyglada i sam model bez metarialow prezentuje sie ciekawiej w samym "cloaku" to chyba problem lezy po stronie zbyt mocnych swiecacych krawedzi w tych plamkach (powinno byc bardziej lagodne przejscie ) to tyle z mojej strony mam nadzieje ze poprawisz tu i uwdzie i wyciagniesz tyle ile sie da z tej pracki bo troche zal modelu by poszedl na zmarnowanie
Đraven Napisano 17 Październik 2009 Napisano 17 Październik 2009 (edytowane) Nie jestem pewien czy cloak tak wyglądał w grze czy nie, ale IMO bardziej to przypomina jakąś osłonę energetyczną (właściwą raczej Protossom) niż kamuflaż. Spróbuj już prędzej zrobić tą kulę 100% przezroczystą, pokombinować z IOR, nadać displace warp i tym sposobem "pofalować" statek, wydaje mi się, że byłoby lepiej. EDIT: Może coś takiego by Cię interesowało? Edytowane 17 Październik 2009 przez Đraven
bbandi Napisano 20 Październik 2009 Autor Napisano 20 Październik 2009 Temporal, Draven dzięki chłopaki za wsparcie:), chyba dam sobie narazie spokój z tym cloakiem narazie walczyłem z tłem no i refleksami na materiale mam nadzieję że lepiej to teraz wygląda, chciałbym wrzucić jeszcze ze dwie rakietki podwieszone pod skrzydłami co o tym myślicie?, no i urealnić jeszcze atmosfere ale ciągle się uczę tego vraya dużo siedze ostatnio, narazie taki testowy render:
bbandi Napisano 21 Październik 2009 Autor Napisano 21 Październik 2009 W ramach relaksu zrobiłem sobie taką rakietke:)...
indian Napisano 21 Październik 2009 Napisano 21 Październik 2009 nie no ładnie zaczyna Ci to wychodzić, tak trzymaj pozdro p.s dał byś zbliżenie na wydech tej rakietki?
bbandi Napisano 21 Październik 2009 Autor Napisano 21 Październik 2009 (edytowane) Hehe dzięki Indian, w sumie to nic tam takiego nie ma ale prosze....(dorobiłem karby jeszcze). Edytowane 21 Październik 2009 przez bbandi
Poke Napisano 21 Październik 2009 Napisano 21 Październik 2009 (edytowane) Ciekawa rakietka , moim zdaniem lepiej by było z chamferem na statecznikach , agresywniej :P . A wylot to ona ma gdzie? Edytowane 21 Październik 2009 przez Poke
bbandi Napisano 21 Październik 2009 Autor Napisano 21 Październik 2009 Wiem wylot to taka abstrakcja ale i tak go w scence nie bedzie widać:) (jeszcze nie wiem czy użyje tego sprzętu w scenie ale pewnie tak). Dałem chamfery na przednie stateczniki teraz może bin laden się przestraszy:)... Wogule to pozdrawiam Tarnobrzeg byłem tam parę razy na "Stylowym Uderzeniu":).
Levus Napisano 23 Październik 2009 Napisano 23 Październik 2009 Bardzo ładnie wychodzi:) Jak chmurki zrobiłeś? Namalowałeś czy 3d? Co do atmosfery, dużo załatwisz zdepthem, możesz też dorendenderować volume light zwykłym scanlinem i zmixowaćw szopie. Jest jeszcze jednolicie jeśli chodzi o kolor (szczególnie niebo) ale to jeszcze chyba nie czas na takie touche. Ta scena aż się prosi o motion blur, albo przynajmniej jakiś delikatny, częściowy. No aż się prosi bo są strasznie zastygnięte te statki. Postanowiłeś zrobić bardzo dynamicznego stilla, a motion blurem zepsujesz większość detali, sytuacja bez wyjścia...
bbandi Napisano 23 Październik 2009 Autor Napisano 23 Październik 2009 (edytowane) Cześć Levus. Nie wiem za bardzo co to jest zdepth. Chmurki w 3D (after.b) chwilę zeszło z tym:). Narazie pracuje nad detalami bo rakietki jeszcze muszę zrobić, masz rację blurek bedzie:) ale to jak dopracuje detale w PS-ie chcę tylko zmienić kontrast (pewnie wrzucę w oryginale albo z kontrastem narazie mi sie z kontrastem podoba jak się bawiłem).No i rozgrzane powietrze pewnie. Aha i fajnie że Ci się podoba o to mi chodzi:). Edytowane 23 Październik 2009 przez bbandi
cojots Napisano 26 Październik 2009 Napisano 26 Październik 2009 Wraith prosto z renderera czy przez PS podrasowany? Świetne wykonanie model+textura.
peter_f Napisano 27 Październik 2009 Napisano 27 Październik 2009 Bardzo ładna robota. Podoba mi się daleko bardziej niż to na czym się wzorowałeś. Bardzo fajny i czysty modeling. Co do tego obrazu z chmurami, to chmury wyglądają nieźle, ale czuć że z kompa niestety. Zobacz plug OZON, o którym pisał mi kiedyś Noe. Chmury wyglądają nawet nawet. Ja jednak skłaniam się ku photoshopowym chmurkom, czy to w postpro czy na plane'ach z mapą opacity. Co by nie pisać fajnie Ci idzie. Kibicuję :)
bbandi Napisano 27 Październik 2009 Autor Napisano 27 Październik 2009 Cojots-dzięx:), tak było w PS-ie robione ten wydech (rozmycie), oraz blur dodatkowo wyregulowałem szum. Peter_f - tenkju, wiesz ja dobiero zaczynam poznawać ten plugin jakim jest after_burn tam jest duzo opcji do ustawiania i jedynie czastke jego znam teraz, widziałem Twoje portfolio i musze przyznać że tła jakie wykonujesz są rewelacyjne:). ----Pozdro----
Levus Napisano 27 Październik 2009 Napisano 27 Październik 2009 zdepth, proszę, przykłady: http://images.google.pl/images?hl=pl&source=hp&q=zdepth&lr=&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi W maxie na ten przykład jest w zakładcie render element w opcjach renderingu.
markus23 Napisano 27 Październik 2009 Napisano 27 Październik 2009 a ja mam pytanko co do kolorku czy to mianowicie cyan?
bbandi Napisano 27 Październik 2009 Autor Napisano 27 Październik 2009 Levus-dzięki z tego co widzę to taki blur tylko kontrolowany dobre by to było bo na czuja to ciężko to dobrze zrobić. markus23- ten kolorek to nie wiem czy cyjan:), powstał przypadkowo i taki został:).ale podchodzi pod cyjan w google właśnie sprawdziłem:).
bbandi Napisano 30 Październik 2009 Autor Napisano 30 Październik 2009 (edytowane) Doszły góry i no te...przekaźniki takie wymyśliłem sobie:)...oczywiście jeszcze textury na przekaźniki zrobię ale mi się kulki na materiały skończyły, chyba jest na to sposób...jak ktoś zna jakiś proszę pisać(test wykonany również w PS-ie). Edytowane 30 Październik 2009 przez bbandi
Jonasz_Real Napisano 30 Październik 2009 Napisano 30 Październik 2009 no nie bardzo te góry Ci wyszły :), powtarzaja Ci trójkątne kamienie. I jest zbyt płasko, użyj do tego displacementa albo wygeneruj Terragen'em. Swoja droga zle są oświetlone.
gregorjan Napisano 30 Październik 2009 Napisano 30 Październik 2009 Fakt dobrze używać różnych programów z przeznaczeniem do konkretnego celu - tu teren. Co do kulek to przynajmniej w max'ie 9 jest taki krzyżyk pod kulkami- 4-ty od lewej. klikasz i dajesz "Affect only map...coś tam" żeby zastosować to tylko do materiału w edytorze, nie w scenie ;) Swoją drogą ciekawe prace
Kefir0 Napisano 30 Październik 2009 Napisano 30 Październik 2009 (edytowane) zrobię ale mi się kulki na materiały skończyły, chyba jest na to sposób...jak ktoś zna jakiś proszę pisać Material Editor>Utilities>Reset Material editor slots Jeśli po tym zabiegu chcesz odzyskać pojedynczy materiał ze sceny - obok nazwy materiału(po lewej) jest "pipeta". Edytowane 30 Październik 2009 przez Kefir0
bbandi Napisano 30 Październik 2009 Autor Napisano 30 Październik 2009 Jonasz-fakt że też tego nie zauważyłem:) już skorygowałem te trójkąty. Gregorian-dzięki, powalcze z tymi materiałami Kefir0- spoko tylko o co ci chodzi z tym linkiem? to twoje porfolio czy co?:).
Kefir0 Napisano 30 Październik 2009 Napisano 30 Październik 2009 Ten link to miał być herb czy coś podobnego od terran. Teraz jak wchodzę na ten link to widzę, że jest jakiś problem. Chodziło o to, aby umieścić to na skrzydle.
bbandi Napisano 30 Październik 2009 Autor Napisano 30 Październik 2009 (edytowane) Kefir0-w porządku nic się nie stało. P.S Te herby to dobry pomysł pewnie z niego skorzystam (zresztą w oryginale są) Edytowane 31 Październik 2009 przez bbandi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się