Skocz do zawartości

Postać 3D: Zerg Infestor\Terran Wraith


bbandi

Rekomendowane odpowiedzi

Leru ale to jest stary model infestora. Wogole wedlug tego co glosi blizz to te batlle reporty sa przestarzale i wiele sie zmienilo pod wzgledem graficznym.

 

Co do samego wraitha to naprawde fajnie wyszedl. Jestem wielkim fanem SC i naprawde lubie takie fanowskie modeliki. Wsumie na zergow sie najmilem patrzy ale dobry terranski "mech" nie jest zly. Oby tak dalej. Co do cloaku to mysle ze tutaj trzeba pojechac maksymalnie z postprodukcja bo nie ma sensu probowac osiagnac taki efekt z czystego renderu.

 

PS. Ogolnie juz mialem darowac sobie pisanie na tym forum bo troche dziecinada i naiwnosc nie ktorych zaczela mnie strasznie irytowac no i ten poziom zmierzajacy do CG talk no ale fajny topic to bede sledzil i czasami komenta skrobne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 83
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

No dzięki za komenty:

Leru - całkiem fajny filmik, można obejżeć

Temporal - już znalazłem sposób na cloacka:) ale nie będę wyjawiał będzie to w sumie w vrayu ale photoshop też odegra kluczową rolę poki co myślę że wygląda to całkiem nieźle, ale chcę pojechac maksymalnie tak żeby to "dało kopa" jeszcze w tym tygodniu model z texturką się pojawi, a z cloackiem to nie wiem kiedy ale już na 100% w FW będzie jeszcze dam znać.

Jako że jesteście fanami SC tak jak i ja, to będę się starał was nie zawieść tak jak wszystkich ślędzących moje postępy...

Edytowane przez bbandi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za komenty:

Indian - to nie sprężyna tylko generator kamuflażu:) (w żeczywistości to są sphery na modelu) będą zrobione w PS-ie (zrobie tak żeby nie raziło:))

Draven - już metalizacji nie bedę robił bo robie juz w photoshopie prezentacje;) (już jakiś czas robie bo sie wkręciłem i teraz bym musiał wszystko od poczatku a w PS-e to też trzeba posiedzieć)

Raju - możliwe że by to inaczej troszke wyglądało jakby zmienić kontrast ale jade już z koksem.

Ogólnie fajnie że się wam podoba, jeszcze w tym tygodniu pojawi się prezentacja w FW.

P.S Jak złapię cug to moze zrobię jeszcze jedna prezentację no ale narazie to nie mam czasu (praca w tygodniu/szkoła na łikendzie:/).pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez obrazy ale o ile sam model mi sie bardzo podoba to juz tekstury i render nie bardzo. W przypadku infestora bylo tak samo model spoko ale reszta odstawala od .... hmm reszty :P

 

tekstura (diff) jest taka losowa bez przemyslenia nie wyglada na metal jakis ewentualny brud zatarcia powinny sie jakos logicznie rozmiescic

shader oprocz diffa chyba nic innego nie ma brakuje jakiegos reflecta moze nawet i glossy dla ciekawszego rezulatu teraz to troche oldscholowo wyglada i sam model bez metarialow prezentuje sie ciekawiej

 

w samym "cloaku" to chyba problem lezy po stronie zbyt mocnych swiecacych krawedzi w tych plamkach (powinno byc bardziej lagodne przejscie )

 

to tyle z mojej strony mam nadzieje ze poprawisz tu i uwdzie i wyciagniesz tyle ile sie da z tej pracki bo troche zal modelu by poszedl na zmarnowanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem pewien czy cloak tak wyglądał w grze czy nie, ale IMO bardziej to przypomina jakąś osłonę energetyczną (właściwą raczej Protossom) niż kamuflaż. Spróbuj już prędzej zrobić tą kulę 100% przezroczystą, pokombinować z IOR, nadać displace warp i tym sposobem "pofalować" statek, wydaje mi się, że byłoby lepiej.

 

EDIT: Może coś takiego by Cię interesowało?

Edytowane przez Đraven
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temporal, Draven dzięki chłopaki za wsparcie:), chyba dam sobie narazie spokój z tym cloakiem narazie walczyłem z tłem no i refleksami na materiale mam nadzieję że lepiej to teraz wygląda, chciałbym wrzucić jeszcze ze dwie rakietki podwieszone pod skrzydłami co o tym myślicie?, no i urealnić jeszcze atmosfere ale ciągle się uczę tego vraya dużo siedze ostatnio, narazie taki testowy render:

wraith1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem wylot to taka abstrakcja ale i tak go w scence nie bedzie widać:) (jeszcze nie wiem czy użyje tego sprzętu w scenie ale pewnie tak).

Dałem chamfery na przednie stateczniki teraz może bin laden się przestraszy:)...

Wogule to pozdrawiam Tarnobrzeg byłem tam parę razy na "Stylowym Uderzeniu":).

 

16613780.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ładnie wychodzi:)

Jak chmurki zrobiłeś? Namalowałeś czy 3d?

 

Co do atmosfery, dużo załatwisz zdepthem, możesz też dorendenderować volume light zwykłym scanlinem i zmixowaćw szopie.

 

Jest jeszcze jednolicie jeśli chodzi o kolor (szczególnie niebo) ale to jeszcze chyba nie czas na takie touche.

 

Ta scena aż się prosi o motion blur, albo przynajmniej jakiś delikatny, częściowy.

No aż się prosi bo są strasznie zastygnięte te statki.

Postanowiłeś zrobić bardzo dynamicznego stilla, a motion blurem zepsujesz większość detali, sytuacja bez wyjścia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć Levus.

Nie wiem za bardzo co to jest zdepth. Chmurki w 3D (after.b) chwilę zeszło z tym:).

Narazie pracuje nad detalami bo rakietki jeszcze muszę zrobić, masz rację blurek bedzie:)

ale to jak dopracuje detale w PS-ie chcę tylko zmienić kontrast (pewnie wrzucę w oryginale albo z kontrastem narazie mi sie z kontrastem podoba jak się bawiłem).No i rozgrzane powietrze pewnie.

Aha i fajnie że Ci się podoba o to mi chodzi:).

Edytowane przez bbandi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ładna robota. Podoba mi się daleko bardziej niż to na czym się wzorowałeś. Bardzo fajny i czysty modeling. Co do tego obrazu z chmurami, to chmury wyglądają nieźle, ale czuć że z kompa niestety. Zobacz plug OZON, o którym pisał mi kiedyś Noe. Chmury wyglądają nawet nawet. Ja jednak skłaniam się ku photoshopowym chmurkom, czy to w postpro czy na plane'ach z mapą opacity. Co by nie pisać fajnie Ci idzie. Kibicuję :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cojots-dzięx:), tak było w PS-ie robione ten wydech (rozmycie), oraz blur dodatkowo wyregulowałem szum.

Peter_f - tenkju, wiesz ja dobiero zaczynam poznawać ten plugin jakim jest after_burn

tam jest duzo opcji do ustawiania i jedynie czastke jego znam teraz, widziałem Twoje portfolio i musze przyznać że tła jakie wykonujesz są rewelacyjne:).

----Pozdro----

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Levus-dzięki z tego co widzę to taki blur tylko kontrolowany dobre by to było bo na czuja to ciężko to dobrze zrobić.

markus23- ten kolorek to nie wiem czy cyjan:), powstał przypadkowo i taki został:).ale podchodzi pod cyjan w google właśnie sprawdziłem:).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doszły góry i no te...przekaźniki takie wymyśliłem sobie:)...oczywiście jeszcze textury na przekaźniki zrobię ale mi się kulki na materiały skończyły, chyba jest na to sposób...jak ktoś zna jakiś proszę pisać(test wykonany również w PS-ie).

 

nadajnik.jpg

Edytowane przez bbandi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt dobrze używać różnych programów z przeznaczeniem do konkretnego celu - tu teren.

Co do kulek to przynajmniej w max'ie 9 jest taki krzyżyk pod kulkami- 4-ty od lewej. klikasz i dajesz "Affect only map...coś tam" żeby zastosować to tylko do materiału w edytorze, nie w scenie ;)

Swoją drogą ciekawe prace

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobię ale mi się kulki na materiały skończyły, chyba jest na to sposób...jak ktoś zna jakiś proszę pisać
Material Editor>Utilities>Reset Material editor slots

 

Jeśli po tym zabiegu chcesz odzyskać pojedynczy materiał ze sceny - obok nazwy materiału(po lewej) jest "pipeta".

Edytowane przez Kefir0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności