Joel Napisano 29 Wrzesień 2009 Share Napisano 29 Wrzesień 2009 (edytowane) Witam wszystkich, postanowiłem, że czas się otworzyć na forum, jako że wiele/u z was po prostu zamiata w temacie 2D liczę na konstruktywną krytykę, co wydaje mi się jest schematyczną kwestią w tym dziale. Mam 15 lat, jestem samoukiem, więc cokolwiek tam potrafię, nie jest to ugruntowane, odważyłem się ukazać moje bazgroły w nadziei, że się wiele nauczę. Mel Gibson, jeden z moich pierwszych referencyjnych szkiców ołówkowych Szkic kolegi No i parę takich tam szkiców, w tym szkice ze stronki którą Prrrszalony komuś podrzucił (dzięki ci :) ) Ok, teraz mój autoportret Mazaj z ostatniego Chc Kolejny autoportret, tym razem fotosklep :) link do speeda na youtube Na dniach postaram się dorzucić to i owo, jakieś super to te prace nie są, ale mnie nie zabijcie komentarzami ;) pozdrawiam Edytowane 27 Czerwiec 2015 przez Joel 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joel Napisano 29 Wrzesień 2009 Autor Share Napisano 29 Wrzesień 2009 Zapomniałbym, szkic zrobiony na zlecenie parę dni temu. Btw - te pierwsze szkice na górze jakieś strasznie duże mi wyszły, przepraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ICE Napisano 29 Wrzesień 2009 Share Napisano 29 Wrzesień 2009 W ostatnim portrecie oczy sprawiaja wrazenie zwierzecych, pusc gumke w ruch i postaraj sie zrobic bardziej ludzkie ^^ P.S Zmniejszaj wielkosc swoich prac, bo niezbyt dobrze sie je oglada partiami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Urbanboogie Napisano 30 Wrzesień 2009 Share Napisano 30 Wrzesień 2009 Mi sie ten fotoszopowy autoportret podoba, to ze zdjecia? Bo takie fotograficzne znieksztalcenie ma :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...